Ik heb hem al gewhatsapped, dat hij me een domme koe noemde. Maar volgens hem, is het een faker.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:17 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Brad kom hierheen, Shirley is er ook en ze heeft gehoord dat je haar een domme koe noemt.
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:15 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Ik heb helaas ook geen rijbewijs, en daar ben ik ook niet 100 jaar mee bezig. Maar ik kan wel bewijzen dat ik echt ben hoor haha
de vogel rechts onder de smileysquote:Op woensdag 16 april 2014 21:18 schreef deadprez het volgende:
Weet alleen niet hoe je hier tweets moet plaatsen
Ja dat twitteraccount is ook fake.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:18 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Ik heb hem al gewhatsapped, dat hij me een domme koe noemde. Maar volgens hem, is het een faker.
Maar braddie op fok nietquote:Op woensdag 16 april 2014 21:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat twitteraccount is ook fake.
Oh ja, ik zie het inderdaad.quote:
post die pic dan ffquote:Op woensdag 16 april 2014 21:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is waar.quote:
Als ik er achterkom dat die twitteraccount niet fake is, dan heeft hij een probleem. Als ik ergens niet tegen kan zijn het gozers die zo tegen mij praten. Dan ben je bij mij op het verkeerde adres.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ga hier niet zomaar pics van iemands twitter postenquote:
Dat twitteraccount is wel écht fakequote:Op woensdag 16 april 2014 21:19 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Als ik er achterkom dat die twitteraccount niet fake is, dan heeft hij een probleem. Als ik ergens niet tegen kan zijn het gozers die zo tegen mij praten. Dan ben je bij mij op het verkeerde adres.
Gewoon klappen geven. Maar nee, het zou een beetje raar zijn als hij al die shit zelf gepost heeft.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:19 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Als ik er achterkom dat die twitteraccount niet fake is, dan heeft hij een probleem. Als ik ergens niet tegen kan zijn het gozers die zo tegen mij praten. Dan ben je bij mij op het verkeerde adres.
link naar twitter dan (in dm)quote:Op woensdag 16 april 2014 21:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ga hier niet zomaar pics van iemands twitter posten
Dat is waar.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:23 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Als je je een beetje normaal gedraagt valt het wel mee.
36k tweetsquote:Op woensdag 16 april 2014 21:24 schreef shirleyhendrika het volgende:
Mijn twitter is toegangbaar voor iedereen, ik heb niks te verbergen. En zoveel zit ik niet meer op twitter.
Ja haha! Ik zit er minder op dan vroeger, toen tweette ik echt elke seconden van de dag. Maar ja iedereen word ouder, dus ik hoef niet continue op twitter iets te plaatsen.quote:
twitter:AmberSHIZZLE twitterde op woensdag 16-04-2014 om 21:24:16@BradleyVanDijk1 @Hetismaxim ex van Kim toch? Lawl reageer retweet
nou okequote:Op woensdag 16 april 2014 21:25 schreef shirleyhendrika het volgende:
[..]
Ja haha! Ik zit er minder op dan vroeger, toen tweette ik echt elke seconden van de dag. Maar ja iedereen word ouder, dus ik hoef niet continue op twitter iets te plaatsen.
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:25 schreef SadPanda het volgende:
Nieuwe ontwikkelingen, Bradley blijkt de ex van ene Kim te zijn:twitter:AmberSHIZZLE twitterde op woensdag 16-04-2014 om 21:24:16@BradleyVanDijk1 @Hetismaxim ex van Kim toch? Lawl reageer retweet
Had hij een vriendin?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:25 schreef SadPanda het volgende:
Nieuwe ontwikkelingen, Bradley blijkt de ex van ene Kim te zijn:twitter:AmberSHIZZLE twitterde op woensdag 16-04-2014 om 21:24:16@BradleyVanDijk1 @Hetismaxim ex van Kim toch? Lawl reageer retweet
Ze post het toch zelf.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:24 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
jeweet, prive mag niet, maar je kan et wel zo in je incons aangeven
heb meteen dickpics gestuurd uiteraardquote:Op woensdag 16 april 2014 21:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hoeveel DM's heeft ze al ontvangen denk je?
daarom negeert ze mequote:Op woensdag 16 april 2014 21:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb meteen dickpics gestuurd uiteraard
Ik zeg toch dat ik het krom vindquote:
Dit nog niet gedaan hebbenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb meteen dickpics gestuurd uiteraard
Klopt, ik kan niet op de dms. Moet eerst een week wachten.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:31 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Je kan toch nog niet antwoorden dus ik wacht mijn kans rustig af.![]()
Nee, niet eens een ban. Die heeft een nieuw account geloof ik, weet alleen de naam niet.quote:
DeGemiddeldeConsumentquote:Op woensdag 16 april 2014 21:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, niet eens een ban. Die heeft een nieuw account geloof ik, weet alleen de naam niet.
Welke van de vrienden van Braddie ben jij? Degene die begeleid woonde en die alcoholverslaafd was of degene die begeleid woonde maar zich niet aan de afspaken hield? Of ben jij die vriendin die ging sporten om vervolgens een Subway broodje te halen?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:24 schreef shirleyhendrika het volgende:
Mijn twitter is toegangbaar voor iedereen, ik heb niks te verbergen. En zoveel zit ik niet meer op twitter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |