Van wie is dit topic? Uit het jaar 92 of 93?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Onze Sjon weet niks .
Ja Granada de schuld geve da kende
Casillas op de bank na de wedstrijd tegen Dortmund die hij in z'n eentje gered heeftquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef Anoonumos het volgende:
D. López, Nacho, Varane, Pepe, Coentrao, Modric, Illarra, Isco, Di María, Benzema, Bale.
Bank: Iker Casillas, Casemiro, Álvaro Morata, Lucas Vázquez, Omar Mascarell, Diego Llorente, Willian José
Die bank.![]()
Maar tegen Almeria moet het kunnen, toch?
Jij belt Martino ook niet meer op!!!quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Van wie is dit topic? Uit het jaar 92 of 93?
Hey, kom uit mien topic!
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jij belt Martino ook niet meer op!!!
En jij erbie stumper!!!
Heb die thiago mooi verkocht voor 25 euro
Maar dan stoppen ze er van die vreemden , verraaiers tussen .quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
In dit topic is 't altijd gezellig.
Zitt'n we nog eem na met een paar kratt'n bier weej wa.
Maar dan hej altied van die klootzakk'n die TR'en
ik heb daar last van ik heb hier last van
zulke mensen horen eigenlijk op het viva forum thuis weej wa
ja echt waar ik meen het
quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dan stoppen ze er van die vreemden , verraaiers tussen .
En dan krijg je opstand .
Ik heb maar 1 topic want de rest heeft GGMM kapotgemaakt!!!
zijn allemaal vieze joden.
Ja leuk.quote:
van de competitie.quote:
Bedanktquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:10 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Atletico 32 -79
Barcelona 33 - 78
Real Madrid 32 - 76
Dat en ik gun het Atletico welquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Barca geen kampion wordt vind ik alles best.
Echt heel boeiend is de wedstrijd niet, je mist er in ieder geval niets aan. Real Betis speelt al het gehele seizoen verschrikkelijk slechtquote:
Dit soort derby's zijn altijd wedstrijd op zich. Die EL ontmoetingen waren ook echtquote:Op zondag 13 april 2014 12:19 schreef Drxx het volgende:
[..]
Echt heel boeiend is de wedstrijd niet, je mist er in ieder geval niets aan. Real Betis speelt al het gehele seizoen verschrikkelijk slecht
Alleen vanwege de sfeer is deze wedstrijd normaal al een live waard, al zal dit tijdstip daar niet aan meewerken. Maar als je weet dat er in Nederland dit keer geen half 1 wedstrijd is, zorg je als Sport1 zijnde nu toch juist voor een live alternatief ipv Bayern/Barça herhalingen?quote:Op zondag 13 april 2014 12:19 schreef Drxx het volgende:
[..]
Echt heel boeiend is de wedstrijd niet, je mist er in ieder geval niets aan. Real Betis speelt al het gehele seizoen verschrikkelijk slecht
quote:Op zondag 13 april 2014 12:23 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dit soort derby's zijn altijd wedstrijd op zich. Die EL ontmoetingen waren ook echt
Nou, ik zie anders heel erg weinig sfeer momenteel. Zelfs de supporters hebben dit Real Betis opgegeven. Maar alles is beter dan herhalingen inderdaadquote:Op zondag 13 april 2014 12:29 schreef Hamilton het volgende:
[..]
Alleen vanwege de sfeer is deze wedstrijd normaal al een live waard, al zal dit tijdstip daar niet aan meewerken. Maar als je weet dat er in Nederland dit keer geen half 1 wedstrijd is, zorg je als Sport1 zijnde nu toch juist voor een live alternatief ipv Bayern/Barça herhalingen?
in europa deden het nog wel aardig ook.quote:Op zondag 13 april 2014 12:32 schreef Gruisman het volgende:
Toch vreemd dat dat Betis opeens totaal is ingestort. Vorig jaar waren ze nog 7e (?) geworden meen ik.. hebben ze veel spelers laten gaan?
Vamosquote:
Lullig zeg.quote:
quote:Op zondag 13 april 2014 20:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Geen koekoek
Wow, dat is bijna net zo erg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet voor mensen met een gevoelige maag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.brr
Lijkt wel of er een gat in z'n been zitquote:Op zondag 13 april 2014 20:43 schreef wickedmen het volgende:
Hopen dat het alleen een vleeswond is maar als ik naar de reacties van Diego Costa kijk en dat vergelijk met de gebroken been van Anderson Silva die hij opliep in zijn laatste UFC match.
Costa gleed de bal binnen maar knalde tegelijk ook belachelijk hard tegen de paal.quote:
Ik twijfel meer of dit niet heel misschien het einde van zijn carriere kan zijn.quote:Op zondag 13 april 2014 20:46 schreef Gruisman het volgende:
Zou wel heel zuur zijn als die hierdoor weken/maanden niet meer kan spelen
quote:Op zondag 13 april 2014 20:47 schreef Ambrosius het volgende:
Weer een grote speler die het WK gaat missen.
Vroeg ik me bij Silvio ook af...quote:Op zondag 13 april 2014 20:47 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik twijfel meer of dit niet heel misschien het einde van zijn carriere kan zijn.
quote:Op zondag 13 april 2014 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
NEEEEEEEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet voor mensen met een gevoelige maag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jaaaa, stadionverbod alles. leuke manier om een speler af proberen te stoppen
quote:Op zondag 13 april 2014 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jaaaa, stadionverbod alles. leuke manier om een speler af proberen te stoppen![]()
![]()
100 like for Diego Costa?quote:
quote:Op zondag 13 april 2014 20:55 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
100 like for Diego Costa?
Gvd wat is Youtube toch kut geworden.
Ugh, vreselijk ditquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 20:55 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
100 like for Diego Costa?
Gvd wat is Youtube toch kut geworden.
Zoiets zou maar bij jezelf gebeuren.quote:Op zondag 13 april 2014 20:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik kijk er ook echt met zo'n blik van "AAAHH!!!" naar en dat heb ik bijna nooit
De reactie van de speler die bij hem komt kijken ook. Die schrikt zich helemaal kapot van die knie.quote:Op zondag 13 april 2014 20:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zoiets zou maar bij jezelf gebeuren.
Fucking pijn als hell lijkt me als je ziet hoe hard ze schreeuwen van de pijn.
twitter:RypkeBakker twitterde op zondag 13-04-2014 om 21:03:32Atletico Madrid meldt dat het slechts om een wond gaat bij Diego Costa. Geen breuk. reageer retweet
Dan heeft hij wel een lage pijngrens..quote:Op zondag 13 april 2014 21:04 schreef Anoonumos het volgende:
Atlético confirm: Diego Costa only has a cut, no broken leg/serious injury.
Niks aan de hand.
quote:
Daaaagquote:Op zondag 13 april 2014 20:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Gebroken scheenbeen dus.. gelukkig geen open breuk
quote:Op zondag 13 april 2014 21:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dan heeft hij wel een lage pijngrens..
Vanuit je zolderkamer een diagnose stellen is som wat lastig, maar ben blij dat het geen breuk isquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 21:04 schreef Anoonumos het volgende:
Atlético confirm: Diego Costa only has a cut, no broken leg/serious injury.
Niks aan de hand.
Ik gun het zequote:Op vrijdag 18 april 2014 22:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Nog 3x winnen en ze mogen de laatste zelfs verliezen van Barcelona. Zie het niet meer fout gaan eigenlijk.. scoren doen ze altijd en verdedigend staat het als een huis.
Met nog 3 teams in de running de spannendste van de laatste jarenquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ook. Had nooit gedacht dat ze het tot het einde vol zouden houden.
Onderling resultaat.quote:Op zaterdag 19 april 2014 08:50 schreef --3S-- het volgende:
Hoe zit het dan bij gelijke stand? Doelsaldo of onderling resultaat?
Ja en tussen Atletico en Real is het in het voordeel van Atletico.quote:
Tot nu toe heeft hij er in elk geval weinig zin in.quote:Op zondag 20 april 2014 20:59 schreef Toto69 het volgende:
Eens kijken of Messi vandaag weer er bij loopt alsof hij geen zin heeft
Nu een kansje voor hem, maar inderdaad weer veel sjokken.quote:Op zondag 20 april 2014 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft hij er in elk geval weinig zin in.
Is het al.quote:Op zondag 20 april 2014 21:18 schreef Toto69 het volgende:
Als Barcelona vandaag niet wint is de titel wel definitief uit het zicht.
Eentje uit het boekje inderdaadquote:Op zondag 20 april 2014 21:31 schreef chufi het volgende:
Wow wat een mooie omhaal .... Helaas op de paal
Daarom Portugees commentaarquote:Op zondag 20 april 2014 21:45 schreef Ambrosius het volgende:
Kieft is wel bedroevend slecht en irritant vanavond, nog meer dan normaal.
PEC > Barcelonaquote:Op zondag 20 april 2014 22:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het ziet er naar uit dat Barca nog steeds het verlies tegen Ajax niet heeft kunnen verwerken.
Die vrije trap waar Messi uit scoorde? Die kon niet duidelijker.quote:Op zondag 20 april 2014 22:32 schreef chufi het volgende:
Vrije trap was trouwens onterecht en de gele kaart ook
Een correcte tackle op de bal ...quote:Op zondag 20 april 2014 22:42 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Die vrije trap waar Messi uit scoorde? Die kon niet duidelijker.
quote:
ja. En het was muisstil vanaf de tribune. (behalve dan de gebruikelijke muziek die ze in spanje gebruiken)quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:44 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ja. En het was muisstil vanaf de tribune. (behalve dan de gebruikelijke muziek die ze in spanje gebruiken)
netjes
quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
WAT EEN GOOOOOOOOOOOOOOOL RONALDOOOOOOOOOOOO
Is ook zwaar, tweede wedstrijd van de middag al. En de eerste was vrij zwaar.quote:Op zondag 27 april 2014 17:03 schreef wolfrolf het volgende:
Smak smak
Zucht steun
Smak
Lallal dubbele tong
Zucht steun
/Wim Kieft
Uit naar Levante, thuis Malaga daarna naar Barcaquote:Op zondag 27 april 2014 18:11 schreef Dos37 het volgende:
Nu graag vasthouden, tegen wie speelt Atletico de volgende wedstrijd? (in de competitie)
Okee moet te doen zijn.quote:Op zondag 27 april 2014 18:14 schreef Don-Leon het volgende:
[..]
Uit naar Levante, thuis Malaga daarna naar Barca
Kon je hem niet toe dwingen . EK 88 altijd drukquote:Op zondag 27 april 2014 18:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij had er eerder mee aan de gang moeten gaan.
het stelde eigenlijk helemaal niet zo veel voorquote:Op zondag 27 april 2014 18:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij is mee gaan kijken. Een kleine rol in.
Ginus kan de moordstikken . Lamlulquote:Op zondag 27 april 2014 18:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
het stelde eigenlijk helemaal niet zo veel voor
Voor de 3 minuten al affluiten terwijl er zeker 1.20 niet is gespeeld in blessuretijdquote:
Alsof Atletico dat nodig heeft tegen dit pokkeslechte Barcelona.quote:Op zondag 27 april 2014 22:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kunnen ze mooi Atletico de zege geven mochten die punten verspelen tegen Levante of Malaga.
eensquote:Op zondag 27 april 2014 22:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kunnen ze mooi Atletico de zege geven mochten die punten verspelen tegen Levante of Malaga.
Prachtig jaquote:Op zondag 27 april 2014 22:31 schreef TheGeneral het volgende:
Alves![]()
Er wordt een banaan naar hem gegooid tijdens het nemen van een corner, hij pakt de banaan en eet hem op![]()
Niet huilen als hij straks ook keelkanker heeft.quote:Op zondag 27 april 2014 22:38 schreef TheGeneral het volgende:
https://vine.co/v/MvgqYJzeTVj
Iets duidelijk met die banaan en Alves.
Uh oke....quote:Op zondag 27 april 2014 22:40 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Niet huilen als hij straks ook keelkanker heeft.
Uh, gewoon niet okéquote:Op zondag 27 april 2014 22:40 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Niet huilen als hij straks ook keelkanker heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |