Van wie is dit topic? Uit het jaar 92 of 93?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Onze Sjon weet niks .
Ja Granada de schuld geve da kende
Casillas op de bank na de wedstrijd tegen Dortmund die hij in z'n eentje gered heeftquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef Anoonumos het volgende:
D. López, Nacho, Varane, Pepe, Coentrao, Modric, Illarra, Isco, Di María, Benzema, Bale.
Bank: Iker Casillas, Casemiro, Álvaro Morata, Lucas Vázquez, Omar Mascarell, Diego Llorente, Willian José
Die bank.![]()
Maar tegen Almeria moet het kunnen, toch?
Jij belt Martino ook niet meer op!!!quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Van wie is dit topic? Uit het jaar 92 of 93?
Hey, kom uit mien topic!
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jij belt Martino ook niet meer op!!!
En jij erbie stumper!!!
Heb die thiago mooi verkocht voor 25 euro
Maar dan stoppen ze er van die vreemden , verraaiers tussen .quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
In dit topic is 't altijd gezellig.
Zitt'n we nog eem na met een paar kratt'n bier weej wa.
Maar dan hej altied van die klootzakk'n die TR'en
ik heb daar last van ik heb hier last van
zulke mensen horen eigenlijk op het viva forum thuis weej wa
ja echt waar ik meen het
quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dan stoppen ze er van die vreemden , verraaiers tussen .
En dan krijg je opstand .
Ik heb maar 1 topic want de rest heeft GGMM kapotgemaakt!!!
zijn allemaal vieze joden.
Ja leuk.quote:
van de competitie.quote:
Bedanktquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:10 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Atletico 32 -79
Barcelona 33 - 78
Real Madrid 32 - 76
Dat en ik gun het Atletico welquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Barca geen kampion wordt vind ik alles best.
Echt heel boeiend is de wedstrijd niet, je mist er in ieder geval niets aan. Real Betis speelt al het gehele seizoen verschrikkelijk slechtquote:
Dit soort derby's zijn altijd wedstrijd op zich. Die EL ontmoetingen waren ook echtquote:Op zondag 13 april 2014 12:19 schreef Drxx het volgende:
[..]
Echt heel boeiend is de wedstrijd niet, je mist er in ieder geval niets aan. Real Betis speelt al het gehele seizoen verschrikkelijk slecht
Alleen vanwege de sfeer is deze wedstrijd normaal al een live waard, al zal dit tijdstip daar niet aan meewerken. Maar als je weet dat er in Nederland dit keer geen half 1 wedstrijd is, zorg je als Sport1 zijnde nu toch juist voor een live alternatief ipv Bayern/Barça herhalingen?quote:Op zondag 13 april 2014 12:19 schreef Drxx het volgende:
[..]
Echt heel boeiend is de wedstrijd niet, je mist er in ieder geval niets aan. Real Betis speelt al het gehele seizoen verschrikkelijk slecht
quote:Op zondag 13 april 2014 12:23 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dit soort derby's zijn altijd wedstrijd op zich. Die EL ontmoetingen waren ook echt
Nou, ik zie anders heel erg weinig sfeer momenteel. Zelfs de supporters hebben dit Real Betis opgegeven. Maar alles is beter dan herhalingen inderdaadquote:Op zondag 13 april 2014 12:29 schreef Hamilton het volgende:
[..]
Alleen vanwege de sfeer is deze wedstrijd normaal al een live waard, al zal dit tijdstip daar niet aan meewerken. Maar als je weet dat er in Nederland dit keer geen half 1 wedstrijd is, zorg je als Sport1 zijnde nu toch juist voor een live alternatief ipv Bayern/Barça herhalingen?
in europa deden het nog wel aardig ook.quote:Op zondag 13 april 2014 12:32 schreef Gruisman het volgende:
Toch vreemd dat dat Betis opeens totaal is ingestort. Vorig jaar waren ze nog 7e (?) geworden meen ik.. hebben ze veel spelers laten gaan?
Vamosquote:
Lullig zeg.quote:
quote:Op zondag 13 april 2014 20:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Geen koekoek
Wow, dat is bijna net zo erg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet voor mensen met een gevoelige maag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.brr
Lijkt wel of er een gat in z'n been zitquote:Op zondag 13 april 2014 20:43 schreef wickedmen het volgende:
Hopen dat het alleen een vleeswond is maar als ik naar de reacties van Diego Costa kijk en dat vergelijk met de gebroken been van Anderson Silva die hij opliep in zijn laatste UFC match.
Costa gleed de bal binnen maar knalde tegelijk ook belachelijk hard tegen de paal.quote:
Ik twijfel meer of dit niet heel misschien het einde van zijn carriere kan zijn.quote:Op zondag 13 april 2014 20:46 schreef Gruisman het volgende:
Zou wel heel zuur zijn als die hierdoor weken/maanden niet meer kan spelen
quote:Op zondag 13 april 2014 20:47 schreef Ambrosius het volgende:
Weer een grote speler die het WK gaat missen.
Vroeg ik me bij Silvio ook af...quote:Op zondag 13 april 2014 20:47 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik twijfel meer of dit niet heel misschien het einde van zijn carriere kan zijn.
quote:Op zondag 13 april 2014 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
NEEEEEEEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet voor mensen met een gevoelige maag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jaaaa, stadionverbod alles. leuke manier om een speler af proberen te stoppen
quote:Op zondag 13 april 2014 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jaaaa, stadionverbod alles. leuke manier om een speler af proberen te stoppen![]()
![]()
100 like for Diego Costa?quote:
quote:Op zondag 13 april 2014 20:55 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
100 like for Diego Costa?
Gvd wat is Youtube toch kut geworden.
Ugh, vreselijk ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |