SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 12-04-2014 22:14:26 ]
Swinkels.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie was die lul ook alweer die aan het begin van het seizoen ook bij Cambuur keepte maar meteen vertrok?
El Sierd van der Bergquote:
Pfoe, dat zijn er nog behoorlijk veel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV 2-6 Vitesse
PEC Zwolle 6-1 ADO Den Haag
Heerenveen 5-2 RKC Waalwijk
NEC 4-3 Roda JC
FC Twente 5-2 NAC Breda
FC Groningen 5-2 NEC
FC Utrecht 2-5 Feyenoord
RKC Waalwijk 5-2 FC Utrecht
okequote:Op zaterdag 12 april 2014 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV 2-6 Vitesse
PEC Zwolle 6-1 ADO Den Haag
Heerenveen 5-2 RKC Waalwijk
NEC 4-3 Roda JC
FC Twente 5-2 NAC Breda
FC Groningen 5-2 NEC
FC Utrecht 2-5 Feyenoord
RKC Waalwijk 5-2 FC Utrecht
quote:
Marinus Dijkhuizen, Dominiek Vergoossen en Pascal de Roo.quote:
Niet zo'n moeilijke zin lijkt mij.quote:
Aahhhhquote:
8 jaarrrrquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hee Iniesta8 even een vraagje hé
Hoe oud ben jij?
Ja.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand in een spoiler de stand van Granada posten?
quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand in een spoiler de stand van Granada posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 punten blijven hier in EHVquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:20 schreef Heeinz het volgende:
Wauw de wedstrijd van morgen is best belangrijk voor PSV
Daar hoop ik op. Jij als diehard supporter bent natuurlijk aanwezig bij zo'n belangrijke wedstrijd.quote:
Dat lijkt mij stug. Hij let gewoon even niet op. Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof GGMM niet naar je luistert.
Haha.quote:
Dit duurde anders ook nogal lang.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Sta jij even voor lul met je late reactie
Dat is niet zo relevant.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit duurde anders ook nogal lang.
Ik mis PSV en Twente vooral.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:26 schreef Heeinz het volgende:
Haha speelt Feyenoord volgende week niet in de bekerfinale??????
Door wie zijn ze uitgeschakeld dan xD
Sorry.
Ben altijd aanwezig om me club 90 min lang te steunen , zijn ze bij jullie in Amsterdam niet gewend.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Daar hoop ik op. Jij als diehard supporter bent natuurlijk aanwezig bij zo'n belangrijke wedstrijd.
Klopt, maar ik woon dan ook niet in Amsterdamquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:27 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
Ben altijd aanwezig om me club 90 min lang te steunen , zijn ze bij jullie in Amsterdam niet gewend.
Support your locals ken je niet?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Klopt, maar ik woon dan ook niet in Amsterdam
Vieze?quote:
Ik heb niet zoveel met Heraclesquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Support your locals ken je niet?
Waarom FOK! je mobiel?quote:
OLÉ OLÉ! FC DEN HELDER! OLÉ OLÉ OLÉ!!!quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Support your locals ken je niet?
DJ_Day-Vquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja dat is sowieso al een klacht op zich
Koninklijke Nederlandse Vitesse Bondquote:
Meer pindakaasactiestwitter:JeroenElshoff twitterde op zaterdag 12-04-2014 om 21:33:55Het is 45 minuten pure schande wat Roda JC heeft laten zien voor een ploeg in nood. Geen hart, geen ziel, helemaal niks. Onbegrijpelijk. reageer retweet
Iedereen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:36 schreef Tchock het volgende:
Wie zei er in het begin ook alweer dat Lukoki beter direct gewisseld kon worden?
Iedereen want hij speelde als een drol.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:36 schreef Tchock het volgende:
Wie zei er in het begin ook alweer dat Lukoki beter direct gewisseld kon worden?
Hij is in ieder geval terugquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Mrbanaan1 al naar de supermarkt zijn?
Hoezo?quote:
Hij was verdwaald geraakt in Limburg, en daar kan je niet om de weg vragen aangezien niemand Nederlands spreekt.quote:
Chill, dan woon je niet ver wegquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Is wel het dichtstbij ja. Of ik moet de amateurs gaan supporten
Oh in de TV SC? Sja.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij postte vanavond weer sinds een week. Iedereen in rep en roer dit dat
Deze is ook meer voor de MUZ-users.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:41 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben trouwens echt te dom voor die rebussen
Dat is een stuk meer dan Messi laatstquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:42 schreef Cavaliers het volgende:
Iemand heeft twaalfduizend kilometer gerend volgens Levchenko.
Zal wel zo'n Afrikaan geweest zijn naar een waterput.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:42 schreef Cavaliers het volgende:
Iemand heeft twaalfduizend kilometer gerend volgens Levchenko.
Sandor >>> Kan-Ariequote:
Getver.quote:
Kan dat niet meer? Staat Groningen al op 45?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:47 schreef Grifte het volgende:
Mooi man dat Cambuur.
Jammer dat ze niet meer de play-offs kunnen halen, heerlijke wedstrijden tegen Heerenveen anders wellicht
Wel goed dat ze erin blijven.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:47 schreef Grifte het volgende:
Mooi man dat Cambuur.
Jammer dat ze niet meer de play-offs kunnen halen, heerlijke wedstrijden tegen Heerenveen anders wellicht
Ja.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan dat niet meer? Staat Groningen al op 45?
Bagger.quote:
Het kan nog. Alleen moet Cambuur dan wel stunten in de Kuip en winnen van het defensief stugge ADO in eigen huis. Groningen moet op haar beurt verliezen in Kerkrade en thuis van Almelo.quote:
Als je uit 1 of 2 keer had gewonnen had je PO's kunnen spelen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:06 schreef Cavaliers het volgende:
Cambuur nog 0 uitzeges dit seizoen.Daar komt over twee weken verandering in. DE KUIP DIE IS VAN ONS
quote:
Laatste keer dat ik keek was de Kuip van feyenoordquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:06 schreef Cavaliers het volgende:
Cambuur nog 0 uitzeges dit seizoen.Daar komt over twee weken verandering in. DE KUIP DIE IS VAN ONS
Done.quote:
Ga je heen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:06 schreef Cavaliers het volgende:
deze post zag ik op het psv-netwerk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:23 schreef Iniesta8 het volgende:
Als Zanka speelt op de plaats van Rekik en niet Jorrit, dan draai ik linea recta om en ga ik naar huis.
Ik wil die vent nooit meer in een PSV-shirt zien.
Godverdommequote:Op zaterdag 12 april 2014 22:23 schreef Iniesta8 het volgende:
Als Zanka speelt op de plaats van Rekik en niet Jorrit, dan draai ik linea recta om en ga ik naar huis.
Ik wil die vent nooit meer in een PSV-shirt zien.
Laat ons toch, we hebben eindelijk ook mobieltjesquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:25 schreef Pascalus het volgende:
Wat is dit voor debiel gedoe met die lichtjes![]()
Twente Enskedee
Als het kan, ben ik er uiteraard bij.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ga je heen?
Hoop dat er flink wat man meekomen, al zal het wel meevallen gezien het feit dat ze al veilig zijn + de gebeurtenissen in Amsterdam. Of ze willen erg graag De Kuip bewonderen, wat ik begrijp
Pluim schijnt zelf kaarten te maken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Roda op Fledderus na wel een creatieve speler?
Gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:33 schreef Cavaliers het volgende:
Roda gaat winnen van Groningen, vrees ik.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:37 schreef Cavaliers het volgende:
In het interview met Fledderus zie ik vooral iemand die de hoop al opgegeven heeft. Dat is mooi.
4 jaar contractquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:37 schreef GGMM het volgende:
Jon Dahl Tomasson heeft zichzelf flink overschat door naar Roda te gaan.
Vanaf nu noem ik hem dan ook Jon Dahl Domasson.
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roda heeft 10 punten gepakt in de afgelopen 20 wedstrijden?
Nu nog kabeltelevisiequote:Op zaterdag 12 april 2014 22:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laat ons toch, we hebben eindelijk ook mobieltjes
En daarna nooit meer ergens serieus aan de bak komen. Goede deal hoorquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
4 jaar contractDat is gewoon 4 jaar cashen en mocht dat onverhoopt slechts bij een half jaar blijven dan krijgt ie nog een mooie ontslagbonus
Hupperts alleen.quote:Op zondag 13 april 2014 10:21 schreef LWD-Godius het volgende:
Welke spelers van Roda zien jullie wellicht naar een andere Eredivisieclub verkassen bij degradatie en zit er ook misschien wat leuks voor Cambuur bij?
Als NEC wint is Roda zo goed als gedegradeerd. RKC - PEC kan interessant zijn omdat RKC op één punt van NAC kan komen, en die spelen nog tegen elkaar om de onderste veilig plaats. Utrecht - Heracles lijkt me een zaadpot inderdaad.quote:Op zondag 13 april 2014 12:32 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Wat moet ik zo kijken?
Utrecht Heracles valt af, saaie pot tussen 2 middenmotors.
AZ-NEC. NEC strijd tegen degradatie en in het kader van #NMNL mogen zij wel punten pakken. AZ speelt niet echt actief ergens voor.. wachten op de play-offs.
RKC-PEC beetje zelfde verhaal. RKC vecht tegen degradatie en PEC wacht op de bekerfinale.
quote:Op zondag 13 april 2014 12:32 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Wat moet ik zo kijken?
AZ-NEC. NEC strijd tegen degradatie en in het kader van #NMNL mogen zij wel punten pakken. AZ speelt niet echt actief ergens voor.. wachten op de play-offs.
RKC-PEC beetje zelfde verhaal. RKC vecht tegen degradatie en PEC wacht op de bekerfinale.
Benson weer in de basisquote:Op zondag 13 april 2014 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
RKC Waalwijk: Van Dijk, Apau, Van Hoevelen, Prince, Amieux, Sno, Anderson, Duits, Castelen, Joachim, Beauguel
PEC Zwolle: Boer, Van Polen, Lachman, Broerse, Van Hintum, Mokotjo, Drost, Klich, Saymak, Benson, Thomas
Als AZ verliest zie ik Groningen er nog voorbij gaan en treft AZ waarschijnlijk PSV in de play-offs...quote:Op zondag 13 april 2014 12:32 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Wat moet ik zo kijken?
Broersequote:Op zondag 13 april 2014 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
RKC Waalwijk: Van Dijk, Apau, Van Hoevelen, Prince, Amieux, Sno, Anderson, Duits, Castelen, Joachim, Beauguel
PEC Zwolle: Boer, Van Polen, Lachman, Broerse, Van Hintum, Mokotjo, Drost, Klich, Saymak, Benson, Thomas
Het zal 2 weken blijven staanquote:Op zondag 13 april 2014 14:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gaan ze daar een week over doen?
quote:Op zondag 13 april 2014 14:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax wordt sowieso niet gehuldigd voor de beker, las ik.
Schaken ook. Wat is je punt?quote:
Op het moment niks slechter dan Narsingh.quote:Op zondag 13 april 2014 14:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat hij niet in de eredivisie thuishoort?
Haha, ja.quote:Op zondag 13 april 2014 14:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Op het moment niks slechter dan Narsingh.
Precies. Wat lul je dan.quote:
Ah, het wordt weer persoonlijk zie ik.quote:
Boehoe.quote:Op zondag 13 april 2014 14:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ah, het wordt weer persoonlijk zie ik.
quote:Op zondag 13 april 2014 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Blijft kippenvel dat Ynwa van Liverpool!
Was jij niet ineens voor ajax?quote:Op zondag 13 april 2014 14:38 schreef Paul het volgende:
FORZA UTREGGGGGGGG OLE OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Voor de mensen die niks willen missen van deze knotsgekke Eredivisie.quote:Op zondag 13 april 2014 14:42 schreef Pascalus het volgende:
Waarom is er een schakelprogramma? Fox heeft toch genoeg zenders om alle wedstrijden uit te zenden?
Sterker nog, dóór het schakelprogramma wordt niet alles uitgezondenquote:Op zondag 13 april 2014 14:42 schreef Pascalus het volgende:
Waarom is er een schakelprogramma? Fox heeft toch genoeg zenders om alle wedstrijden uit te zenden?
Wie zou dat willen?quote:Op zondag 13 april 2014 14:45 schreef Pascalus het volgende:
Mensen die RKC - PEC willen zien kunnen dus niet de hele wedstrijd volgen.![]()
Fox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |