Omdat hij er echt wel komt.quote:
je bent zelf crankyquote:Op maandag 14 april 2014 21:54 schreef Pheno het volgende:
Al wil ik gewoon Cranky in een van die karretjes.
Oud wel, cranky nietquote:
Diddy Kong is wss 1 van de 3 missende.quote:
Onzin.quote:Op zondag 20 april 2014 10:03 schreef nomar83 het volgende:
Interessant: De Wii U zou het zo slecht doen omdat ze zelf YouTube-kanalen weigeren hun games te spelen.
quote:
quote:Verschijn aan de start met een nieuwe Wii U-systeembundel: de Mario Kart 8 Premium Pack - Special Edition ligt vanaf 30 mei in de winkel! #MK8
Ook Yoshi gaat meedoenquote:Op maandag 21 april 2014 23:53 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Princess Peach-themed Nintendo Wii remote available later this month
http://en.rocketnews24.co(...)le-later-this-month/
Wat meer info (wat zit er in de bundel), alleen nog geen prijs, daar heb ik een mailtje voor richting nintendo gestuurd:quote:
Heb de game ook gekocht, vind het er op tv ook prima uit zien.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:03 schreef CoExist het volgende:
Net toch maar ff Yoshi's Island gekocht in de eShop.
Met de schermfilter is 't prima te doen op de tablet controller.
Ook tof dat Mario Bros. er bij zit.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:53 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Heb de game ook gekocht, vind het er op tv ook prima uit zien.
Je kan de controls aanpassen. Heb het aangepast naar de oorspronkelijke SNES-controls en speel met dit:quote:Op donderdag 24 april 2014 23:52 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ook tof dat Mario Bros. er bij zit.
Had de game ook wel graag op de 3DS willen hebben. Speelt misschien net ff lekkerder voor mijn gevoel.
Play-asia.comquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je die eigenlijk ergens los kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |