quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn ook zoveel extra's! Ik zie op de worldmap echt veel geheime levels, maar heb vaak al moeite om de gewone te halen. Richt me nu dus eerst op het uitspelen van de game en ga dan extra's zoeken en puzzelstukjes scoren.
Fixedquote:
Dat de vijfde speler Lakitu speelt op de gamepadquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:58 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wel jammer dat Mario Kart 8 geen 5-speler modus heeft. Had juist gekund nu met de gamepad. Of een asymmetrische variant ofzo.
Films afspelen kan nietquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:38 schreef donald_dick het volgende:
Er zit een disc in mijn Wii U. Dat is ook lang geleden
Yupquote:
https://m.bol.com/nl/p/ga(...)sQuery=/N/0/Ntt/wiiu batterijquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:47 schreef CoExist het volgende:
Hey luitjes,
Ik begin me een beetje te ergeren aan de accu van de Wii U tablet controller. Hij is te snel leeg.
Ik heb ooit eens gelezen dat Nintendo met een 1st party accu in de weer was. Iemand enig idee waar ik deze (bij een betrouwbare) webshop kan bestellen?
Ik wil absoluut geen 3rd party rommel.
Dat fucking meen je ook echt... Bol.com daar was ik ff niet opgekomen. Bestel nooit iets bij die neplui.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
https://m.bol.com/nl/p/ga(...)sQuery=/N/0/Ntt/wiiu batterij
Ikzelf niet, maar er was iemand hier in dit topic die er tevreden over is. Ikzelf vind het eigenlijk nog wat te weinig capaciteit.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:59 schreef CoExist het volgende:
[..]
Dat fucking meen je ook echt... Bol.com daar was ik ff niet opgekomen. Bestel nooit iets bij die neplui.
Maar goed, nood breekt wet.
THNX!![]()
Ervaringen met die accu trouwens?
Dat was ik. Ik had zelfs een kleine review geschrevenquote:Op zondag 13 april 2014 00:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ikzelf niet, maar er was iemand hier in dit topic die er tevreden over is. Ikzelf vind het eigenlijk nog wat te weinig capaciteit.
Wat alleraadigst zeg. Heb je een linkje naar je review?quote:Op zondag 13 april 2014 00:47 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Dat was ik. Ik had zelfs een kleine review geschreven
Ik plak hem jir gewoon nog een keer neer voor jequote:Op zondag 13 april 2014 00:49 schreef CoExist het volgende:
[..]
Wat alleraadigst zeg. Heb je een linkje naar je review?
Echt? Must-buy danquote:
Nope. Maar het is ook nog niet bevestigd.quote:Op zondag 13 april 2014 08:36 schreef Funkel het volgende:
[..]
Echt? Must-buy danMaar ik kan zelf niets vinden als ik op mario kart/ wii u bundel google.. Heb je een linkje?
Waarom zeg je dan "yup"?quote:Op zondag 13 april 2014 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope. Maar het is ook nog niet bevestigd.
Omdat hij er echt wel komt.quote:
je bent zelf crankyquote:Op maandag 14 april 2014 21:54 schreef Pheno het volgende:
Al wil ik gewoon Cranky in een van die karretjes.
Oud wel, cranky nietquote:
Diddy Kong is wss 1 van de 3 missende.quote:
Onzin.quote:Op zondag 20 april 2014 10:03 schreef nomar83 het volgende:
Interessant: De Wii U zou het zo slecht doen omdat ze zelf YouTube-kanalen weigeren hun games te spelen.
quote:
quote:Verschijn aan de start met een nieuwe Wii U-systeembundel: de Mario Kart 8 Premium Pack - Special Edition ligt vanaf 30 mei in de winkel! #MK8
Ook Yoshi gaat meedoenquote:Op maandag 21 april 2014 23:53 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Princess Peach-themed Nintendo Wii remote available later this month
http://en.rocketnews24.co(...)le-later-this-month/
Wat meer info (wat zit er in de bundel), alleen nog geen prijs, daar heb ik een mailtje voor richting nintendo gestuurd:quote:
Heb de game ook gekocht, vind het er op tv ook prima uit zien.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:03 schreef CoExist het volgende:
Net toch maar ff Yoshi's Island gekocht in de eShop.
Met de schermfilter is 't prima te doen op de tablet controller.
Ook tof dat Mario Bros. er bij zit.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:53 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Heb de game ook gekocht, vind het er op tv ook prima uit zien.
Je kan de controls aanpassen. Heb het aangepast naar de oorspronkelijke SNES-controls en speel met dit:quote:Op donderdag 24 april 2014 23:52 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ook tof dat Mario Bros. er bij zit.
Had de game ook wel graag op de 3DS willen hebben. Speelt misschien net ff lekkerder voor mijn gevoel.
Play-asia.comquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je die eigenlijk ergens los kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |