abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138797144

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld :)

Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )

Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.

Overzicht deelnemers:
https://docs.google.com/s(...)ClcgXqra51s-sPQ/edit

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  ESF Reporter zaterdag 12 april 2014 @ 16:13:16 #2
87554 Cee
Welluk?
pi_138797157
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:05 schreef Guard het volgende:

[..]

Ze hebben ook een 10 km he?
Ik ga dit jaar iig wel de 10 EM doen. En het parcours loopt praktisch voor mijn voordeur :)
I know, maar ik vind dat ik de 10EM moet kunnen (en ik wil het). Het is alleen het besef hoe ver het is wanneer ik net gelopen heb, dan denk ik "shit, dat is het rondje van net PLUS nog een keer het bos rond! :o :o :o !!11!" Parcours loopt ook langs mijn deur (of ja, de ingang van de flat), op de helft van de 10EM ongeveer. Dus als het écht niet meer gaat dan kruip ik huilend de lift in.

En nou verder met je verslag, Guard.
pi_138797199
TTM wil ik dit jaar ook wel lopen. Lekker dichtbij, en leuke afstand!
pi_138797206
Nou komt ie dan he?
SPOILER: Cauberg Trail 2014
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_138797224
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:13 schreef Cee het volgende:

[..]

I know, maar ik vind dat ik de 10EM moet kunnen (en ik wil het). Het is alleen het besef hoe ver het is wanneer ik net gelopen heb, dan denk ik "shit, dat is het rondje van net PLUS nog een keer het bos rond! :o :o :o !!11!" Parcours loopt ook langs mijn deur (of ja, de ingang van de flat), op het 12km punt zo ongeveer. Dus als het écht niet meer gaat dan kruip ik huilend de lift in. :P

En nou verder met je verslag, Guard.
Als je nu 12 kunt in training, zou je in principe nu ook de 16 kunnen in een wedstrijd. Als je de komende 4,5 maand nog wat uitbouwt ga je die 10EM in september zeker halen!
  zaterdag 12 april 2014 @ 16:21:14 #6
349633 SiIk
Echt zijde
pi_138797327
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:15 schreef Guard het volgende:
Nou komt ie dan he?
Goed verhaal :D _O_
Nu brandende kuiten van al die hoogtemeters en traptreden, of valt het mee?
Klinkt als een geslaagd loopje in ieder geval!
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_138797359
ben eigenlijk wel fris en fruitig nog, kan gewoon de trap op en af lopen. Kijken of dat morgen nog zo makkelijk gaat :P
pi_138797400
quote:
Nou komt ie dan he?
Mooi verslag! _O_
  FOK!fotograaf zaterdag 12 april 2014 @ 16:24:25 #9
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_138797406
quote:
Nou komt ie dan he?
wooow, tof verslagje! klinkt als een geslaagde dag.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_138797432
Leuk verslag Guard! Mooie tijd ook, met zoveel van die hindernissen. Oh nee, dat is weer wat anders. Nja, goed. Heuvels en trappen dan!
pi_138797555
quote:
In 2015 gaan we weer
:Y
jep
Mooi geschreven. I couldn't agree more.
pi_138797620
quote:
Nou komt ie dan he?
Mooi en leuk verslag om te lezen. Uit je verhaal wordt zeker duidelijk waarom deze trail de categorie "zwaar" heeft meegekregen.

1:50:10 (officieus) is een mooie tijd. ^O^
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_138797644
Leuk Guard! Alleen wel jammer dat ze na die 400 meter waren vergeten asfalt te leggen!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_138797657
Leuk verslag Guard!

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 15:05 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Oh grappig, dat had ik niet door! Maar nu zie ik pas de link tussen je username en endomondo name :D

14 km goeie afstand zeg! Wat is je doel nu?
Dam tot Dam in september en vervolgens de zevenheuvelenloop en bruggenloop later in het jaar. Verder staan er in mei en juni nog wat 10 kilometerloopjes op het programma. Ben jij naar iets specifieks aan het toewerken?
pi_138797709
Zit ik vanmorgen mezelf uit te sloven op 22km, zie ik dat Jeronimo nu aan het lopen is en ook al 22km erop heeft zitten. En hij is een uur sneller! :O

edit: nou ja, 50 minuten, maar een uur klinkt leuker
pi_138797736
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:38 schreef mosselmossel het volgende:
Zit ik vanmorgen mezelf uit te sloven op 22km, zie ik dat Jeronimo nu aan het lopen is en ook al 22km erop heeft zitten. En hij is een uur sneller! :O

Ik heb ook al een paar keer zijn loopje open geklikt en vol bewondering gekeken hoe ver hij nu weer was. Ben benieuwd wat zijn eind afstand gaat zijn.
pi_138797755
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:38 schreef mosselmossel het volgende:

En waarschijnlijk nog zonder asfalt ook ;)
pi_138797784
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:40 schreef cafca het volgende:

[..]

En waarschijnlijk nog zonder asfalt ook ;)
Het ziet eruit alsof hij redelijk over 's Heeren wegen loopt.
pi_138797831
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:42 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Het ziet eruit alsof hij redelijk over 's Heeren wegen loopt.
Oh dat kan ik niet zien, mobiel. Valt weer mee dan ;)

Maar die 22 km van jou waren ook stoer, hoor ^O^
  zaterdag 12 april 2014 @ 16:45:01 #20
349633 SiIk
Echt zijde
pi_138797835
Waar zie je dat iemand loopt?
Moet je daar vriendjes voor zijn?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
  zaterdag 12 april 2014 @ 16:50:08 #21
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138797933
Leuk verslag!!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 12 april 2014 @ 16:56:26 #22
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138798039
Mijn eerste buitenlandse hardloopkm's staan op de teller *O*

Tegen 10'en de deur uit gegaan. Metro gepakt, om bij het Prater uit te stappen. Hier was het startpunt van mijn vooraf uitgezette rondje. Het was fris, maar zonnig. Lekker hardloopweer :)
Even zoeken naar de Hauptallee; kon achteraf niet missen :D Héérlijk, enorm brede strook asfalt waar je als hardloper zelfs middenop kan lopen als je wil. Fietsers passeren je rustig, dus je kan het voor jou ideale stuk lopen.

Na ruim een km sloeg ik af, richting de Expo van de Vienna City Marathon. Daar was het rond 10 uur nog mooi rustig. Even twijfel over de route en achteraf gezien één straat te ver gelopen, maar ik was nog "on track" richting de Donau.

Daar viel het even tegen. Het enige dat ik zag was spoorbaan en een geluidswal. Ik wilde langs de Donau lopen, verdorie!
Gelukkig was er een brug over de weg bij het Hilton, dus trap op, brug over en al snel liep ik tóch langs de Donau. Wat meer industrieel-looking dan ik verwachtte, maar het was wel gaaf :)

Laatste stuk was ik wel even de weg kwijt. Ik wist dat ik na de Reichsbrücke naar links moest om richting Prater terug te gaan. Wederom trap op, brug over en naar beneden via een hellinkje. En euh... Waar moet ik nu naar links? Ik liep maar even door, want ik dacht dat ik er nog niet was. Waar je overal struikelt over de straatnaambordjes in Wenen, waren ze hier niet te vinden. Uiteindelijk maar linksaf geslagen op de gok; dat bleek te laat :+ Route weer gevonden, waarvan ik de laatste km gewandeld heb.

TLDR-versie: mooi weer, Prater is geweldig voor hardlopers, langs de Donau gelopen en na een lichte dwaling heb ik m'n horloge gestopt bij 6,5 km en nog een km uitgewandeld naar de metro.

SPOILER
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 12 april 2014 @ 16:59:41 #23
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138798112
Leuk yuki! Fijn dat het gelukt is *O*
  zaterdag 12 april 2014 @ 17:08:10 #24
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138798325
quote:
Nou komt ie dan he?
Gaaf verslag en mooie tijd! ^O^
  zaterdag 12 april 2014 @ 17:09:15 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138798352
Tof verslag Guard!

En Swets, je zal het wrsch zonder mijn live support moeten doen morgen. De kinderen blij en onverwacht een nachtje bij mijn schoonouders slapen en dat opent perspectieven voor een zeeeeeeeer luie uitslaapochfend morgen. In mijn dromen zal ik bij je zijn. ;)
  zaterdag 12 april 2014 @ 17:13:43 #26
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138798449
Oh, en de Expo was geweldig O+
Mijn lievelingstight (Nike, capri) was in de uitverkoop: 20 euro! *O* en ik heb m'n vader aan een spibelt geholpen :+
pi_138798509
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:45 schreef SiIk het volgende:
Waar zie je dat iemand loopt?
Moet je daar vriendjes voor zijn?
Dat zie je inderdaad alleen als je met iemand bevriend bent. (En dan kun je ook live peptalks geven als iemand aan het lopen is)
  zaterdag 12 april 2014 @ 17:19:31 #28
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_138798600
Zo, ook weer even gelopen. 10km, nieuw stukje op het eind (voor mij dan). Eens even douchen en dan lekker lezen wat men aan verslagen geschreven heeft. :9

SPOILER
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_138798670
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 april 2014 17:13 schreef Yuki het volgende:
Oh, en de Expo was geweldig O+
Mijn lievelingstight (Nike, capri) was in de uitverkoop: 20 euro! *O* en ik heb m'n vader aan een spibelt geholpen :+
en de Fok!belt dan -O-
pi_138799039
Leuk verslag Guard, maar wat mensen vooral moeten kijken is de route die je gelopen hebt! "Gevarieerd" is het woord dat als eerste naar boven komt!

Yuki, Gup, Mossel in geen mosselweer, Wolve, Jero en alle anderen die ik vergeten ben: thumbs up!

Zelf heb ik net 4x2000p1000 gedaan. Ik ben vandaag een beetje overspannen en chagrijnig en dus was het verstandig om een stukje te gaan lopen. In eerste instantie was het grijs en viel de tegenwind me behoorlijk tegen. Het duurde even voordat ik warm was.

Daarna ging het wel.

Uiteindelijk wederom 12 km gelopen, net als eergisteren. Toen een langzame duurloop in gemiddeld 6:39, nu gemiddeld een extensieve intervaltraining in 5:58. Verschil in hartslag: 1 bpm. Grappig.

SPOILER
pi_138799272
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 17:37 schreef Zwabberhark het volgende:
Leuk verslag Guard, maar wat mensen vooral moeten kijken is de route die je gelopen hebt! "Gevarieerd" is het woord dat als eerste naar boven komt!

Yuki, Gup, Mossel in geen mosselweer, Wolve, Jero en alle anderen die ik vergeten ben: thumbs up!

Zelf heb ik net 4x2000p1000 gedaan. Ik ben vandaag een beetje overspannen en chagrijnig en dus was het verstandig om een stukje te gaan lopen. In eerste instantie was het grijs en viel de tegenwind me behoorlijk tegen. Het duurde even voordat ik warm was.

Daarna ging het wel.

Uiteindelijk wederom 12 km gelopen, net als eergisteren. Toen een langzame duurloop in gemiddeld 6:39, nu gemiddeld een extensieve intervaltraining in 5:58. Verschil in hartslag: 1 bpm. Grappig.

SPOILER
Lekkere training!

En hoe kun je Gogo nou vergeten!
  zaterdag 12 april 2014 @ 18:02:15 #32
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_138799603
Guard, leuk verslag! Mooie tijd ook voor zo'n route! _O_

Yuki's heeft het zo te zien ook naar d'r zin! ^O^
pi_138799671
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 april 2014 17:48 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Lekkere training!

En hoe kun je Gogo nou vergeten!
:@ Sorry gogo! Hoe kon ik inderdaad jouw fantastische 14 km nou vergeten!

(Moet wel eerlijk toegeven dat ik Gogo en Gup nog al eens door elkaar haal, dat ligt aan mij)
pi_138799703
Guard, Stream, Zwabber, Gogo, Mossel, Gup, Yuki en Wolve ook goed bezig! *O* Heb ik ze nu wel allemaal? :P
Guard erg gaaf verslag en klinkt als een erg mooie, leuke en zware loop. Volgend jaar wil ik ook meedoen! ^O^ Prachtige prestatie van jullie beiden!
Sorry mossel ;) , maar het doet niets af van jouw prestatie hoor! *O* Erg mooie training! Heb je al in gedachten welke M je wilt gaan lopen volgend jaar? :D :P

En je had gelijk trouwens, ik liep vandaag op asfalt :o . Er stond vandaag 30k in 4'25 op het programma. En dat vond ik toch iets makkelijker te doen op asfalt, dan kan ik wat constanter lopen en pakt de GPS het natuurlijk wat beter. In het bos schiet ie nog wel eens alle kanten op en ik moet zeggen dat het ik wel fijn vind als ik weet waar ik ben op de route bij zulke lange afstanden ;).
Dus lekker de Hoka's aangetrokken omdat ik mijn achilles nog een beetje wou sparen en er op uitgegaan. Garmin om, die al voor de helft leeg was, dus als backup ook maar endomondo aangeslingerd. Maar dat was niet nodig geweest dus :P .
Lekker gelopen in ieder geval, mooi langs het veluwemeer en een klein stukje door het bos. Laatste 4km waren wel redelijk zwaar. Wat ongemakjes ook toen, maar wel gewoon op tempo door kunnen lopen.
Wel blij dat ik mijn handbottle met een halve liter water mee had en een krentenbol en 2 Liga milk-breaks, al waren die redelijk droog. Dus dat was minder handig. Maar fijn gelopen en geen grote pijntjes dus positief! ^O^

En lekker constant volgens de Garmin:
http://www.endomondo.com/workouts/322397855/2368823
  zaterdag 12 april 2014 @ 18:07:36 #35
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_138799712
Gogo 14km? Gaat ook flink vooruit zeg! :o _O_
pi_138799792
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 18:07 schreef Jero_nimo het volgende:
Sorry mossel ;) , maar het doet niets af van jouw prestatie hoor! *O* Erg mooie training! Heb je al in gedachten welke M je wilt gaan lopen volgend jaar? :D :P
Er zijn er maar twee in Nederland die ik - als ik marathons zou kunnen lopen - per se zou willen lopen. Rotterdam en de Kustmarathon Zeeland. Maar vooralsnog vind ik een halve al een klere-eind en hou ik het daar even bij. Ik hoef nog niet zo nodig.
  zaterdag 12 april 2014 @ 18:12:21 #37
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_138799829
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 april 2014 18:10 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Er zijn er maar twee in Nederland die ik - als ik marathons zou kunnen lopen - per se zou willen lopen. Rotterdam en de Kustmarathon Zeeland. Maar vooralsnog vind ik een halve al een klere-eind en hou ik het daar even bij. Ik hoef nog niet zo nodig.
Maar je loopt wel gewoon lekker even een HM in een training. ;)
pi_138799870
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 18:12 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Maar je loopt wel gewoon lekker even een HM in een training. ;)
Geniaal dat dat kan toch? Da's de winst van twee jaar hardlopen. Dat je, gewoon omdat het zo lekker weer is, een halve marathon als duurloop kan doen.
  zaterdag 12 april 2014 @ 18:14:29 #39
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_138799891
:Y ^O^
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 april 2014 @ 18:27:10 #40
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138800185
Steek zojuist bijna de moord in een stukje appel. Dus ik zeg het lijkt wel of alles samenspant om me van die marathon te houden!

"Dat is Karma voor alle straf die je ons in de afgelopen 10 jaar hebt gegeven." mompelt de oudste }:|
  zaterdag 12 april 2014 @ 18:33:33 #41
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138800346
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 18:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Steek zojuist bijna de moord in een stukje appel. Dus ik zeg het lijkt wel of alles samenspant om me van die marathon te houden!

"Dat is Karma voor alle straf die je ons in de afgelopen 10 jaar hebt gegeven." mompelt de oudste }:|
Whahahaha die heeft wel gevoel voor humor!

Hoe meer tegenslag vantevoren, hoe meer je die marathon gewoon ontzettend gaat uitlopen *O*
  Moderator zaterdag 12 april 2014 @ 18:45:27 #42
155227 crew  Guppy
dus
pi_138800650
Ik zie allemaal jompels voor mij langskomen, maar ik heb heul niet gelopen vandaag :D dat was Gogo, niet Gup ;)

Ik heb wel 1km afgelegd, zwemmend, dat dan weer wel :P
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_138800737
Vandaag 400 gram pasta in totaal op. Ik voel me echt een ontzettende vreetzak.
  zaterdag 12 april 2014 @ 18:51:18 #44
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138800836
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 april 2014 18:47 schreef spiritusbus het volgende:
Vandaag 400 gram pasta in totaal op. Ik voel me echt een ontzettende vreetzak.
Whahahhaa lekkah!
Je loopt het er morgen wel af ;)

Echt cool gewoon: mijn moeder wil nu zelfs gaan hardlopen. Ze wilde dan wel proberen 3 mijl te lopen bij de bridge to bridge loop in arnhem (haar woonplaats).
O+
  Moderator zaterdag 12 april 2014 @ 18:52:58 #45
155227 crew  Guppy
dus
pi_138800883
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 18:51 schreef Murmeli het volgende:

Echt cool gewoon: mijn moeder wil nu zelfs gaan hardlopen. Ze wilde dan wel proberen 3 mijl te lopen bij de bridge to bridge loop in arnhem (haar woonplaats).
O+
Wat stoer!! En de 3EM daar is ontzettend leuk :) met twee bruggen en een mooie route langs de Rijn :Y /Arnhempost
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 12 april 2014 @ 18:55:14 #46
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138800950
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 18:52 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Wat stoer!! En de 3EM daar is ontzettend leuk :) met twee bruggen en een mooie route langs de Rijn :Y /Arnhempost
Oh gaaf!! Ik wil dan zelf de 10 em doen, lijkt me wel heel bijzonder als we dan allebei lopen O+
  Moderator zaterdag 12 april 2014 @ 18:59:34 #47
155227 crew  Guppy
dus
pi_138801070
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 18:55 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Oh gaaf!! Ik wil dan zelf de 10 em doen, lijkt me wel heel bijzonder als we dan allebei lopen O+
Met de 10EM loop je zowel de 3EM als de 6EM route :) het beste van alles, zeg maar. Mijn moeder wil daar dit jaar ook weer de 10EM lopen, ik houd het zelf bij de 6EM.
pi_138801106
Eerste op het Leaderboard! *O*
Voor 1 dagje dan ;).
pi_138801123
http://www.endomondo.com/workouts/322386842/11367364

Zo, heerlijk gelopen zonder me druk te maken om het tempo (wat nog best redelijk bleek te zijn) en meteen aansluitend geyoga'd. Ik voel me weer helemaal 'grounded' of zo :P Heerlijk!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_138801144
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:00 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/322386842/11367364

Zo, heerlijk gelopen zonder me druk te maken om het tempo (wat nog best redelijk bleek te zijn) en meteen aansluitend geyoga'd. Ik voel me weer helemaal 'grounded' of zo :P Heerlijk!
^O^ Goed bezig! Mijn jompeltje nog gehoord onderweg? :)
Ja dus! :D
pi_138801148
En bedankt voor de peptalk onderweg Jeronimo, ik schiet elke keer weer in de lach als ik zoiets hoor :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_138801159
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:01 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

^O^ Goed bezig! Mijn jompeltje nog gehoord onderweg? :)
Haha :P
Zijn dat trouwens standaard zinnetjes of loopt iedereen elkaar hier gewoon te plagen met "you go girl"
pi_138801171
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:02 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha :P
Zijn dat trouwens standaard zinnetjes of loopt iedereen elkaar hier gewoon te plagen met "you go girl"
Geen standaard zinnetjes nee, vaste prik bijna :P
pi_138801240
Deze zaterdag is zo ellendig voor Swets aan het worden dat hij morgen na afloop over de marathon zal concluderen dat het alleszins meeviel.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 april 2014 @ 19:07:09 #55
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138801290
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:05 schreef Zwabberhark het volgende:
Deze zaterdag is zo ellendig voor Swets aan het worden dat hij morgen na afloop over de marathon zal concluderen dat het alleszins meeviel.
Of halverwege dood neer valt. Een van beide gok ik.
pi_138801449
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:07 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Of halverwege dood neer valt. Een van beide gok ik.
:{
Nou, dan kies ik voor "het viel alleszins mee".
  zaterdag 12 april 2014 @ 19:14:43 #57
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138801483
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 18:59 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Met de 10EM loop je zowel de 3EM als de 6EM route :) het beste van alles, zeg maar. Mijn moeder wil daar dit jaar ook weer de 10EM lopen, ik houd het zelf bij de 6EM.
Dat klinkt helemaal niet vervelend!!
pi_138801609
quote:

Even de taal nazi uithangen: Stik de moord....
pi_138801650
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 april 2014 18:13 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Geniaal dat dat kan toch? Da's de winst van twee jaar hardlopen. Dat je, gewoon omdat het zo lekker weer is, een halve marathon als duurloop kan doen.
Ooit wil ik dat ook kunnen :Y

ik denk over 2 jaar
pi_138801708
quote:
"Dat is Karma voor alle straf die je ons in de afgelopen 10 jaar hebt gegeven." mompelt de oudste
Ik moest lachten, sorry. :@
pi_138801755
quote:
Nou komt ie dan he?
Klinkt als een mooi verhaal. Wel zwaar, maar met een omgeving als deze en dit weer was het als ik het zo lees zeer de moeite waard ^O^
pi_138801791
quote:

En terecht, moet je maar bananen eten >:)
pi_138801808
Pfoehoehoehoehoe.

Dat ochtendloopje werd 'm dus niet. Ben de laatste weken echt alleen maar moe, alleen maar moe. En dan zijn die weekenddagen echt zo fijn om even uit te kunnen slapen. Had me wel voorgenomen om rond 10 uur te gaan rennen, maar ik kon me er gewoon niet toe zetten.

Dus maar uitgesteld. Rond een uurtje of 2 toch maar gaan rijden en toen lopen. Hélemaal terug naar huis, zo'n 26km. Minder ver dan m'n vorige lange (experimentele) loop, maar toch nog steeds 26km, en met hoe ik me voelde ging dat geen feestje worden. En dat werd het ook niet :')
Het was de hele weg eigenlijk een gevecht tegen de km's, ondanks dat de route echt prachtig was! En fijn! En daar heb ik ook echt wel van genoten, maar man man man wat was het zwaar. Energie in m'n benen niet aanwezig, althans... het was wat raar allemaal. Conditiegewijs kon ik het namelijk allemaal wel velen (gemiddelde hartslag is niet voor niets 167, wat voor mijn doen laag is!), maar de benen.... :N

Rond mijl 7 werd ik staande gehouden door een mevrouw met een hond. Die me op het hart drukte niet van het pad af te gaan, omdat er onlangs nog een hardloper (al zei ze 'jogger' ;( ) daar was aangevallen, dus dat ik maar heel voorzichtig moest zijn. Ze vroeg naar m'n route en wenste me succes. Lief! O+ Daarna op gang komen was weer een hele opgave.

Rond het 13 mijl punt, 21km, kwam ik weer op bekend terrein. En dan denk je 'hoezeeeeee, ik ben er bijna *O* '.

Maar wat duren die laatste 3 mijl dan ineens nog ont-zet-tend lang :o ;(

Wel volgemaakt, net na de 16 mijl gestopt, in de wetenschap dat ik er later nog 10 meer moet, maar na wat rek-en-strek-gedoe de heuvel naar huis weer opgeklauterd en een douche genoten O+

Zwaar. Maar wel volbracht en dus voldaan. :)

Kijkend naar m'n grafiekje op de kleine stukjes wandelen voor gel / stoppen voor mevrouw na lekker constant kunnen lopen wel. Da's een fijne opsteker.

http://www.endomondo.com/workouts/322441947/881511
Ja doei.
pi_138801861
quote:
Nou komt ie dan he?
:9~

Tof! En goed gedaan!
Ja doei.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 april 2014 @ 19:28:06 #65
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138801876
Ik heb besloten het lot nog verder te tarten en in het marathon shirt te gaan lopen.
  Moderator zaterdag 12 april 2014 @ 19:30:42 #66
155227 crew  Guppy
dus
pi_138801980
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb besloten het lot nog verder te tarten en in het marathon shirt te gaan lopen.
Ja, als je dan toch bezig bent ^O^ :D

Je hebt je nagels al wel een paar dagen geleden geknipt toch? Hoop ik?
pi_138802031
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:56 schreef Yuki het volgende:
TLDR-versie: mooi weer, Prater is geweldig voor hardlopers, langs de Donau gelopen en na een lichte dwaling heb ik m'n horloge gestopt bij 6,5 km en nog een km uitgewandeld naar de metro.

Tof! Lopen op vakantie _O_
Ja doei.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 april 2014 @ 19:32:36 #68
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138802043
Nee... en daar zet ik zometeen ook gewoon de schaar in }:|
pi_138802059
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 18:07 schreef Jero_nimo het volgende:
Er stond vandaag 30k in 4'25 op het programma.
Sick.

Goed gelopen _O_
Ja doei.
pi_138802074
Wat een afstanden worden er gelopen vandaag zeg _O_

Mooie opmaat voor het marathongeweld van morgen. Ik heb zelf een 20 km op het programma staan morgenvroeg. Voordat de kraamvisite weer op de stoep staat...
w/
pi_138802082
Zojuist een heerlijk rondje Amersfoort gelopen van ruim 19km. En dan te bedenken dat jullie morgen ruim 2x zover moeten... :o

SPOILER
Nu hoef ik morgen niet te lopen en kan ik lekker onderuit op de bank voor de TV, kijken wat mij volgend jaar te wachten staat.

Alle lopers morgen: Alvast enorm veel succes toegewenst en vergeet vooral niet ervan te genieten ^O^ *O*
En voor Swets een extra jompeltje *O* : F*ck die keelontsteking en pak die Marathon!! *O*
  zaterdag 12 april 2014 @ 19:35:39 #72
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138802139
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja, das een goed idee....een shirt dragen waar je nog nooit in hebt gelopen...
F means you're fucked
  zaterdag 12 april 2014 @ 19:37:44 #73
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138802201
Het shirt dat ik heb gekregen is te groot -O-
F means you're fucked
  Moderator zaterdag 12 april 2014 @ 19:38:16 #74
155227 crew  Guppy
dus
pi_138802224
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:37 schreef YUR het volgende:
Het M-shirt..? Kun je dat morgen niet (laten) ruilen dan?
  zaterdag 12 april 2014 @ 19:39:06 #75
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138802243
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:38 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Het M-shirt..? Kun je dat morgen niet (laten) ruilen dan?
Vast wel, maar ik ben niet van plan om nog naar de Expo te gaan. Dan maar bewaren voor als ik weer op het gewicht van een paar maanden geleden ben
F means you're fucked
  Moderator zaterdag 12 april 2014 @ 19:39:59 #76
155227 crew  Guppy
dus
pi_138802269
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:39 schreef YUR het volgende:

[..]

Vast wel, maar ik ben niet van plan om nog naar de Expo te gaan. Dan maar bewaren voor als ik weer op het gewicht van een paar maanden geleden ben
Jamaar… Als het shirt te groot is, verwacht jij dan ook weer te groeien :?
  zaterdag 12 april 2014 @ 19:40:43 #77
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138802293
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:39 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Jamaar… Als het shirt te groot is, verwacht jij dan ook weer te groeien :?
Ik jojo al een paar jaar, dus wie weet :) En anders ga ik m wel als klusshirt gebruiken. En ik klus nooit :P
F means you're fucked
  Moderator zaterdag 12 april 2014 @ 19:41:54 #78
155227 crew  Guppy
dus
pi_138802324
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:40 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik jojo al een paar jaar, dus wie weet :) En anders ga ik m wel als klusshirt gebruiken. En ik klus nooit :P
Slaapshirt dan maar? :+
  zaterdag 12 april 2014 @ 19:42:23 #79
34586 kepler
No bounce, no play
pi_138802338
Even voor de duidelijkheid, dat tweede nummer hoef je niet verplicht te dragen toch?
The line is a dot to you!
pi_138802355
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:37 schreef YUR het volgende:
Lol, ik had het nog niet gepast, maar nu ik dat gedaan heb blijkt de L te lang en te breed...
  zaterdag 12 april 2014 @ 19:43:21 #81
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138802368
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:42 schreef kepler het volgende:
Even voor de duidelijkheid, dat tweede nummer hoef je niet verplicht te dragen toch?
Volgens mij wel
F means you're fucked
pi_138802372
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:42 schreef kepler het volgende:
Zit geen chip in, dus qua tijdregistratie zal er niets mis gaan.
pi_138802391
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:25 schreef motorbloempje het volgende:
Pfoehoehoehoehoe.

Dat ochtendloopje werd 'm dus niet. Ben de laatste weken echt alleen maar moe, alleen maar moe. En dan zijn die weekenddagen echt zo fijn om even uit te kunnen slapen. Had me wel voorgenomen om rond 10 uur te gaan rennen, maar ik kon me er gewoon niet toe zetten.

Dus maar uitgesteld. Rond een uurtje of 2 toch maar gaan rijden en toen lopen. Hélemaal terug naar huis, zo'n 26km. Minder ver dan m'n vorige lange (experimentele) loop, maar toch nog steeds 26km, en met hoe ik me voelde ging dat geen feestje worden. En dat werd het ook niet :')
Het was de hele weg eigenlijk een gevecht tegen de km's, ondanks dat de route echt prachtig was! En fijn! En daar heb ik ook echt wel van genoten, maar man man man wat was het zwaar. Energie in m'n benen niet aanwezig, althans... het was wat raar allemaal. Conditiegewijs kon ik het namelijk allemaal wel velen (gemiddelde hartslag is niet voor niets 167, wat voor mijn doen laag is!), maar de benen.... :N

Rond mijl 7 werd ik staande gehouden door een mevrouw met een hond. Die me op het hart drukte niet van het pad af te gaan, omdat er onlangs nog een hardloper (al zei ze 'jogger' ;( ) daar was aangevallen, dus dat ik maar heel voorzichtig moest zijn. Ze vroeg naar m'n route en wenste me succes. Lief! O+ Daarna op gang komen was weer een hele opgave.

Rond het 13 mijl punt, 21km, kwam ik weer op bekend terrein. En dan denk je 'hoezeeeeee, ik ben er bijna *O* '.

Maar wat duren die laatste 3 mijl dan ineens nog ont-zet-tend lang :o ;(

Wel volgemaakt, net na de 16 mijl gestopt, in de wetenschap dat ik er later nog 10 meer moet, maar na wat rek-en-strek-gedoe de heuvel naar huis weer opgeklauterd en een douche genoten O+

Zwaar. Maar wel volbracht en dus voldaan. :)

Kijkend naar m'n grafiekje op de kleine stukjes wandelen voor gel / stoppen voor mevrouw na lekker constant kunnen lopen wel. Da's een fijne opsteker.

http://www.endomondo.com/workouts/322441947/881511
Ik vind het knap gedaan! En dat het niet makkelijk ging, maakt het alleen maar een nog waardevoller training..
  zaterdag 12 april 2014 @ 19:45:19 #84
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138802421
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:42 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Lol, ik had het nog niet gepast, maar nu ik dat gedaan heb blijkt de L te lang en te breed...
Ja, zelfde probleem hier met de medium
F means you're fucked
  zaterdag 12 april 2014 @ 19:45:47 #85
34586 kepler
No bounce, no play
pi_138802437
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:43 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Zit geen chip in, dus qua tijdregistratie zal er niets mis gaan.
Nee, ik heb dit ook nergens eerder gezien...
pi_138802453
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:45 schreef kepler het volgende:

[..]

Nee, ik heb dit ook nergens eerder gezien...
Mja, ik draag het wel om gezeik te vermijden, maar het blijft vreemd.
pi_138802575
Moblo! *O*
Ook al zo'n afstand! Lekker hoor! En ondanks dat het zo zwaar was toch doorgezet. Netjes gedaan ^O^
Morgen weer lekker uitslapen :P
pi_138802633
Alvast nu, want morgenvroeg hebben jullie wel andere dingen aan je hoofd ;)

uiteraard wens ik iedereen een hele fijne loop morgen maar ik wil toch:
Swetsenegger,Linebear, Bonobo11, Kepler, YUR & spiritusbus heel veel succes wensen bij hun Marathon.
Heb vertrouwen op je training en dat de marathon te Rotterdam mag gaan zoals je hoopt.
Succes!!!!!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 april 2014 @ 19:51:08 #89
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138802640
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:35 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja, das een goed idee....een shirt dragen waar je nog nooit in hebt gelopen...
Ik heb geen last van tepels ofzo :)
  zaterdag 12 april 2014 @ 19:51:13 #90
34586 kepler
No bounce, no play
pi_138802645
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:46 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Mja, ik draag het wel om gezeik te vermijden, maar het blijft vreemd.
ik neem hem maar gewoon mee, kwam er pas achter toen ik de envelop open maakte :D
  zaterdag 12 april 2014 @ 19:53:18 #91
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138802725
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:51 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik heb geen last van tepels ofzo :)
Nu niet nee :) En hij zou ook kunnen schuren bij bijvoorbeeld je oksels, of in je nek. Waarom zou je in hemelsnaam het risico nemen?
F means you're fucked
pi_138802727
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:35 schreef Gogo83 het volgende:
Leuk verslag Guard!

[..]

Dam tot Dam in september en vervolgens de zevenheuvelenloop en bruggenloop later in het jaar. Verder staan er in mei en juni nog wat 10 kilometerloopjes op het programma. Ben jij naar iets specifieks aan het toewerken?
Grappig, die drie lopen wil ik ook gaan doen :9

Wat is iedereen goed bezig dit weekend! :D *O*
pi_138802743
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:35 schreef Gogo83 het volgende:
Leuk verslag Guard!

[..]

Niks specifieks, primair is 35 kg afvallen. Dit jaar alleen maar 10k loopjes doen, zou mooi zijn wanneer ik die onder 65 minuten kan lopen.
Lekker LDL's in de weekenden doen, 15k vind ik wel een mooie afstand om te halen. :)
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_138802763
Ik vind het shirt trouwens heel plastic aanvoelen, maar dat is wellicht persoonlijk. Het zal best een goed shirt zijn, anders zou een grote sponsor dit er niet bij geven.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 april 2014 @ 19:55:31 #95
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138802812
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:53 schreef YUR het volgende:

[..]

Nu niet nee :) En hij zou ook kunnen schuren bij bijvoorbeeld je oksels, of in je nek. Waarom zou je in hemelsnaam het risico nemen?
Mjah ik heb echt nooit last van dat soort zaken, maar wellicht heb je gelijk. Zal waarschijnlijk toch nog wel 4 keer wisselen van kleding voor het morgenochtend 9 uur is en ik de deur uit ga.
pi_138802813
We moesten morgen eind van de ochtend weg, maar onze afspraak gaat niet door. Dus lekker marathons kijken! *G*
  zaterdag 12 april 2014 @ 19:56:31 #97
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138802844
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:55 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Mjah ik heb echt nooit last van dat soort zaken, maar wellicht heb je gelijk. Zal waarschijnlijk toch nog wel 4 keer wisselen van kleding voor het morgenochtend 9 uur is en ik de deur uit ga.
Dat zal wel gebeuren ja :D Ben blij dat wij hier al om kwart voor 8 opgehaald worden :P
F means you're fucked
pi_138802873
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:55 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hier is het nummer al opgespeld :P
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 april 2014 @ 19:58:16 #99
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138802900
Hoewel de camo natuurlijk vaststaat.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 april 2014 @ 19:59:10 #100
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138802935
Hoe laat gaan jullie richting start?
  zaterdag 12 april 2014 @ 20:00:02 #101
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138802965
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Vroeg genoeg om nog 3 keer te kunnen pissen in het startvak :P
F means you're fucked
pi_138802999
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Morgenochtend thuis inlopen en dan neem ik om kwart voor 10 de metro naar halte stadhuis. Ik wil niet te lang in het startvak moeten staan en inlopen bij zulke evenementen is altijd een drama.
pi_138803032
Prachtig verslag btw Guard ^O^
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  zaterdag 12 april 2014 @ 20:01:36 #104
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138803036
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 20:00 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Morgenochtend thuis inlopen en dan neem ik om kwart voor 10 de metro naar halte stadhuis. Ik wil niet te lang in het startvak moeten staan en inlopen bij zulke evenementen is altijd een drama.
Inlopen doe ik niet aan. Tijd zat voor als Lee klaar is
F means you're fucked
pi_138803083
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 20:01 schreef YUR het volgende:

[..]

Inlopen doe ik niet aan. Tijd zat voor als Lee klaar is
Hehe, das ook waar. Het inlopen hoeft ook niet zo intensief, maar gewoon een beetje loslopen.

Al verwacht ik dat mijn hartslag bij de start al gelijk hoog zit vanwege de adrenaline.
pi_138803171
Ik krijg al plaatsvervangende spanning van deze discussies.. wat moet je aan, wat moet je eten, hoe laat.. Maar ik ga er vanuit dat jullie jezelf en je lichaam ook goed genoeg kennen door al die training.. heel veel succes alvast!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 april 2014 @ 20:05:38 #107
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138803176
Ik ga hier denk ik 9 uur de deur uit. Zal ik om kwart voor 10 op churchillplein zijn. Dan kan ik inlopen tot stadhuis... wandelend.
pi_138803276
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:44 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik vind het knap gedaan! En dat het niet makkelijk ging, maakt het alleen maar een nog waardevoller training..
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:49 schreef Jero_nimo het volgende:
Moblo! *O*
Ook al zo'n afstand! Lekker hoor! En ondanks dat het zo zwaar was toch doorgezet. Netjes gedaan ^O^
Morgen weer lekker uitslapen :P
Bedankt!

Doorzetten was ook echt 't, maar dat maakte 't ook op de een of andere manier wel verteerbaar: als 't straks ergens zwaar is/wordt kan ik dat hopelijk ook doorzetten, maar dan hopelijk niet al vanaf mijl 1 :') ;) :D
Ja doei.
pi_138803462
En alvast iedereen, van 10 tot M renners, veel succes en plezier morgen.
Ja doei.
  zaterdag 12 april 2014 @ 20:12:57 #110
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138803475
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:19 schreef Guard het volgende:

[..]

Even de taal nazi uithangen: Stik de moord....
even de taalnazi uithangen: taalnazi

verder een prachtig verslag Guard!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_138803605
Mooi verslag Guard en alle lopers goed gedaan vandaag *O*

Iedereen die morgen meedoet aan de Rotterdam marathon veel plezier en succes :)
  zaterdag 12 april 2014 @ 20:16:17 #112
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138803608
Tnx voor de plezierwensen allemaal *O*
Mijn nr is ook al opgespeld. Kleding ligt klaar...
pi_138803645
Sommige zijn al veel verder maar ik kreeg vandaag deze badge:
http://smashrun.com/bjorn.beek/badges/2/102
Vind ik stiekem wel een leuke :Y
  zaterdag 12 april 2014 @ 20:17:40 #114
92409 Twinky
Little star.
pi_138803681
Wooo vet spannend alle marathons vanmorgen.
Break a leg is wel heel cru in deze situatie dus volgens mij is het gewoon 'succes' ;)
pi_138803723
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 20:17 schreef streamnl het volgende:
Die is wel grappig ja :)
  zaterdag 12 april 2014 @ 20:20:01 #116
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_138803790
Veel succes lopers! Zet 'm op, nerds! :P
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  zaterdag 12 april 2014 @ 20:20:58 #117
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138803831
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 20:17 schreef streamnl het volgende:
ik moest hier aan denken toen je het over badges had....
SPOILER
pi_138803923
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 20:20 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

SPOILER
Waarom maken ze het dan ook zo verdraaid lastig... :(

Wij als ex-militairen kennen er wel meer dan 47 ;)
  zaterdag 12 april 2014 @ 20:24:26 #119
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138803967
quote:
12s.gif Op zaterdag 12 april 2014 20:23 schreef streamnl het volgende:

[..]

Wij als ex-militairen kennen er wel meer dan 47 ;)
inderdaad, en als brandweerman moet ik ze nog steeds af en toe oefenen ;)
  Moderator zaterdag 12 april 2014 @ 20:25:59 #120
155227 crew  Guppy
dus
pi_138804022
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 20:20 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

SPOILER
Oh daar had ik er ook een aantal van :D

SPOILER
pi_138804347
Het gaat weer te snel voor mij hier. Heb wel het verslag van Guard kunnen lezen: tof, goed gelopen ook. En stream ook :)
Ik ben vanmiddag langs Valkenburg gereden om een kinderbed op te halen, was daar prachtig weer!

De andere lopers niet helemaal meegekregen, maar gogo 14 km (of was het nou gup? ;)) Goed bezig!
  zaterdag 12 april 2014 @ 20:46:25 #122
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138804790
kwam net op FB deze foto tegen uit 1914 van een tijd dat runners nog runners waren;)
een Pueblo indiaan op ruim 2300m hoogte in de Grand Canyon...

SPOILER
pi_138804831
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 20:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
kwam net op FB deze foto tegen uit 1914 van een tijd dat runners nog runners waren;)

SPOILER
Wow wat gaaf! Ik dacht even dat hij echte hardloopschoenen aanhad, maar zijn een soort moccasins :P
pi_138805138
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 20:46 schreef rechtsedirecte het volgende:

SPOILER
Jeetje, die man zat vast uren in de sportschool om dat figuur te behouden :D
  zaterdag 12 april 2014 @ 20:57:11 #125
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138805166
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 20:56 schreef Nirak het volgende:

[..]

Jeetje, die man zat vast uren in de sportschool om dat figuur te behouden :D
:D
  zaterdag 12 april 2014 @ 21:12:51 #126
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_138805797
Vast heel veel succes voor alle lopers morgen en vooral veel plezier!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 12 april 2014 @ 21:29:28 #127
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_138806360
Voor ik het vergeet, iedereen veel succes morgen in Rotterdam, of je nou 10, 13 of 42,2km gaat lopen! *O*

Ik zal ter compensatie morgen lekker languit op de bank voor de tv gaan hangen (ook al is het een andere marathon die ik ga kijken... ;) ).
  zaterdag 12 april 2014 @ 21:33:22 #128
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138806527
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 21:29 schreef Wolve000 het volgende:
Voor ik het vergeet, iedereen veel succes morgen in Rotterdam, of je nou 10, 13 of 42,2km gaat lopen! *O*

wat hij zegt....maar dat is natuurlijk vanzelfsprekend!!
pi_138806544
Ik ga ook alvast iedereen die morgen loopt heel veel succes wensen!
Het kan namelijk zo maar zijn dat ik morgen flink ga uitslapen :P
pi_138806692
Vandaag mn eerste loop gedaan. De AD Mini Marathon in Rotterdam, 4,2 km. We liepen met z'n 6en, met wens tijden van 22 tot 27min. Mijn streeftijd lag op 23~25min.

Bij de start stond ik redelijk vooraan en heb me vrij snel door de massa weten te werken (het was echt stervensdruk). Maar op 3/4 van de coolsingel was het toch rustig genoeg om lekker op jezelf te lopen.
Na 15 minuten kreeg ik het even zwaar en ben ik even gaan lopen, maar na anderhalve minuut vroeg ik me af wat ik aan het doen was en rende ik weer verder.

Na 20min zat ik op +/- 3.9km volgens de app en heb ik een flinke eindsprint getrokken. Zeker toen ik de klok op 21:40 zag staan(!). "Helaas" kwam ik met 22:06 over de streep. Wat ik bijna niet kon geloven, want het was ruim onder mijn streef tijd :o De officiele tijd na correctie was zelfs 21:03(!) hier ben ik echt super blij mee! Met een gemiddelde van 11,97km/h *O*

Dit is sneller dan dat ik normaal ren in mijn trainingen. Tijdens de trainingen haal ik ondertussen afstanden van dik 6km, dus hoop na de zomer uit te kunnen kijken na een 10km. Tot die tijd nog een of 2x een 5km doen, ik heb de smaak te pakken :P
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_138806966
Heel veel succes iedereen morgen! *O*

Probeer zo goed mogelijk te presteren en wees hoe dan ook trots op je uiteindelijke resultaat!
Jack does it in real time...
  zaterdag 12 april 2014 @ 21:44:46 #132
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138806985
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 21:37 schreef PeuRac het volgende:
Vandaag mn eerste loop gedaan. De AD Mini Marathon in Rotterdam, 4,2 km. We liepen met z'n 6en, met wens tijden van 22 tot 27min. Mijn streeftijd lag op 23~25min.

Bij de start stond ik redelijk vooraan en heb me vrij snel door de massa weten te werken (het was echt stervensdruk). Maar op 3/4 van de coolsingel was het toch rustig genoeg om lekker op jezelf te lopen.
Na 15 minuten kreeg ik het even zwaar en ben ik even gaan lopen, maar na anderhalve minuut vroeg ik me af wat ik aan het doen was en rende ik weer verder.

Na 20min zat ik op +/- 3.9km volgens de app en heb ik een flinke eindsprint getrokken. Zeker toen ik de klok op 21:40 zag staan(!). "Helaas" kwam ik met 22:06 over de streep. Wat ik bijna niet kon geloven, want het was ruim onder mijn streef tijd :o De officiele tijd na correctie was zelfs 21:03(!) hier ben ik echt super blij mee! Met een gemiddelde van 11,97km/h *O*

Dit is sneller dan dat ik normaal ren in mijn trainingen. Tijdens de trainingen haal ik ondertussen afstanden van dik 6km, dus hoop na de zomer uit te kunnen kijken na een 10km. Tot die tijd nog een of 2x een 5km doen, ik heb de smaak te pakken :P
Zo dan, goeie tijd zeg! Gefeliciteerd!! En leuk dat je de smaak nu te pakken hebt!
  FOK!fotograaf zaterdag 12 april 2014 @ 21:50:54 #133
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_138807268
Wat een toffe verhalen allemaal weer!

Veel succes gewenst aan de marathonrenners morgen. Vorig jaar was ik net begonnen met hardlopen en was ik vrij nieuw in dit topic en betrapte ik mezelf erop dat ik de Rotterdam lopers met spanning thuis volgde (terwijl ik niemand daarvan persoonlijk kende) en nu volg ik jullie weer met spanning!

Ben nu al benieuwd naar de jubelkreten en verslagen!

Succes allemaal! (uiteraard ook voor de mensen op de andere afstanden!)
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_138807405
Het gaat weer eens ouderwets hard hier. Geen kans gehad om bij te lezen. Alle lopers morgen veel succes, plezier en epicness toegewenst! Het wordt in ieder geval prima loopweer.
pi_138807409
Iedereen die morgen gaat lopen, veel plezier en succes. Met de marathonners in het bijzonder natuurlijk. Zet 'm op met z`n alle!!
  zaterdag 12 april 2014 @ 21:55:34 #136
34586 kepler
No bounce, no play
pi_138807453
quote:

prima tijd!
  zaterdag 12 april 2014 @ 22:03:50 #137
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138807786
Ik ga de andere lopers ook vast veel succes wensen.
Swets even in het bijzonder vanwege de eerste M en de groene klodders ;)
Denk niet dat we elkaar gaan zien want ik ken jullie niet van zien dus we lezen elkaars verhalen na afloop wel!!

Als ik mezelf enigszins warm kan houden of de fut heb om na het douchen de stad nog in te gaan kom ik kijken bij de finish van de M
pi_138807864
quote:

Prima tijd hoor, ik denk niet dat er veel mensen hier zijn die hun eerste wedstrijd in (afgerond) 12 km per uur liepen.

Overigens is het juist goed dat je wedstrijd sneller dan de trainingen gaat.

Petje af ^O^
pi_138807953
Alle marathonlopers horen nu in hun mandje te liggen.

Succes alvast allemaal. Ik nestel mij morgen in de rol van couch potato en moedig iedereen in stilte aan. Hup mensen.
  zaterdag 12 april 2014 @ 22:09:05 #140
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_138807976
Alle lopers succes morgen. ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zaterdag 12 april 2014 @ 22:09:32 #141
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138807992
quote:

Goed gedaan hoor ^O^
F means you're fucked
pi_138808562
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 21:44 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Zo dan, goeie tijd zeg! Gefeliciteerd!! En leuk dat je de smaak nu te pakken hebt!
Dank je. Ben helemaal enthousiast ja :D

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 21:55 schreef kepler het volgende:

[..]

prima tijd!
Dank je.

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 22:06 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Prima tijd hoor, ik denk niet dat er veel mensen hier zijn die hun eerste wedstrijd in (afgerond) 12 km per uur liepen.

Overigens is het juist goed dat je wedstrijd sneller dan de trainingen gaat.

Petje af ^O^
Dit had ik ook nooit verwacht hoor, het helpt wel dat ik normaal op de heide of in het bos loop en dus zwaardere ondergrond gewend ben.

En dit terwijl ik pas een paar maanden loop en 15 lessen heb gevolgd :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 22:09 schreef YUR het volgende:

[..]

Goed gedaan hoor ^O^
Dank je
pi_138808669
Succes voor iedereen die gaat lopen morgen! Dat jullie allemaal maar in de buurt van je streeftijd mogen lopen enzo. ^O^

PeuRac, een mooie prestatie. Dat 'smaakt naar meer gevoel' is erg herkenbaar. (Hoewel hier thuis nog steeds niet helemaal wordt begrepen waarom wedstrijdjes lopen nou echt nodig is. :{ )

Ik had mezelf met het openen van het topic al uit de OP gehaald en kan alleen maar hopen dat mijn knie snel weer herstelt zodat ik verder door kan trainen naar de 10km.
pi_138809120
Voor als ik morgen te lang in m'n bed lig te stinken: veel succes allemaal morgen! Het plezier zal er na een km of 30 wel af zijn :P
  zaterdag 12 april 2014 @ 22:49:30 #145
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138809224
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:39 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik hoorde bij de shirtuitgifte van de CPC (waar ik vroeg of ik m'n shirt kon ruilen, want te groot) dat het niet kan. "Net als bij DE marathon, in Rotterdam."

Ook een Adidas shirt, toevallig? Want die vallen kennelijk groot.
  zaterdag 12 april 2014 @ 22:56:00 #146
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138809423
MoBlo _O_ wat een doorzettingsvermogen! Lekker bezig!!

Alle lopers van morgen: heel veel plezier en succes *O* in gedachten moedig ik jullie allemaal aan, vanuit Wenen!

Ciscus: ik probeer morgen zowel bij de doorkomst 21,1km als de finish van de M op de Heldenplatz te staan. Als ik je zie zal ik schreeuwen :D
pi_138809472
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 22:29 schreef Nanook24 het volgende:
Succes voor iedereen die gaat lopen morgen! Dat jullie allemaal maar in de buurt van je streeftijd mogen lopen enzo. ^O^

PeuRac, een mooie prestatie. Dat 'smaakt naar meer gevoel' is erg herkenbaar. (Hoewel hier thuis nog steeds niet helemaal wordt begrepen waarom wedstrijdjes lopen nou echt nodig is. :{ )

Ik had mezelf met het openen van het topic al uit de OP gehaald en kan alleen maar hopen dat mijn knie snel weer herstelt zodat ik verder door kan trainen naar de 10km.
Gelukkig hoef ik het aan niemand uit te leggen :D

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 22:49 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik hoorde bij de shirtuitgifte van de CPC (waar ik vroeg of ik m'n shirt kon ruilen, want te groot) dat het niet kan. "Net als bij DE marathon, in Rotterdam."

Ook een Adidas shirt, toevallig? Want die vallen kennelijk groot.
Dat is irritant, al kan ik het wel begrijpen, logistiek gezien is de mogelijkheid tot omruilen een hel.

Ik ga toch maar eens bij de baas pushen voor shirtjes van het werk. Aangezien de helft van het personeel loopt.
pi_138809511
Wat ben ik allejessus zenuwachtig voor morgen zeg. Deze spanning voelde ik alleen eerder tijdens de bevallingen van mijn liefje. Kon ik maar vast beginnen.

Ik ga slapen, succes iedereen morgen.

Gr vanuit Wenen

Ps. Ik ga toch de hele doen, voor t eerst. Streeftijd vooralsnog maar even 4.27.00
pi_138809571
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 22:58 schreef Ciscus het volgende:
Wat ben ik allejessus zenuwachtig voor morgen zeg. Deze spanning voelde ik alleen eerder tijdens de bevallingen van mijn liefje. Kon ik maar vast beginnen.

Ik ga slapen, succes iedereen morgen.

Gr vanuit Wenen

Ps. Ik ga toch de hele doen, voor t eerst. Streeftijd vooralsnog maar even 4.27.00
Sterkte! En slaap lekker ;)
pi_138809846
Ja succes allemaal morgen! Push jezelf, verleg je grenzen, verbaas jezelf, en geniet :)
pi_138809864
Morgen allemaal succes en ontzettend veel plezier! ^O^

Bovenal voor alle Marathonlopers! Hoop dat jullie allemaal een perfecte dag beleven! *O*
pi_138810492
Succes aan de lopers morgen, met speciale ^O^ voor de marathon lopers. Zet hem op hoor!
pi_138810853
Ja, ook al liggen jullie vast allang te slapen: allemaal heel veel plezier en succes morgen! :)
  zaterdag 12 april 2014 @ 23:51:04 #154
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138811252
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 22:57 schreef PeuRac het volgende:

Dat is irritant, al kan ik het wel begrijpen, logistiek gezien is de mogelijkheid tot omruilen een hel.
Argument dat gegeven wordt: straks zijn de shirts op en grijpen mensen mis bij de maat die ze besteld hebben.

Tot op zekere hoogte snap ik het ook wel. Then again... Zal de hoeveelheid mensen met een te groot shirt niet opwegen tegen de hoeveelheid mensen met een te klein shirt? Daarnaast moeten ze genoeg shirts hebben, want je kan het shirt ook op de dag zelf nog kopen. Ergste dat kan gebeuren is dat een bepaalde maat niet meer beschikbaar is voor losse verkoop.

Bij andere evenementen die ik gelopen heb was ruilen geen probleem, dus dit viel ff tegen. Je betaalt toch al gauw ¤15 of meer voor zo'n shirt; dan wil je ook dat ie goed zit.
pi_138811359
quote:
paadje dus maar met de meute mee naar boven, langs de Thermen.
nice!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 13 april 2014 @ 00:05:07 #156
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_138811759
Rotterdamgangers, heel veel succes morgen!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 13 april 2014 @ 00:17:33 #157
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_138812189
Wederom een stapeldag vandaag en weinig=geen kms. Komt wel weer :) Hoop op een mooie loopdag morgen in Rdam! Ik ga bijslapen :Z en sta morgen present!

In het bijzonder: Swets, Yur, eat them (die kms)! :Y)
pi_138812194
Iedereen heel veel suc6 morgen in Rotterdam!
pi_138812408
Veel succes en plezier allemaal morgen *O*

Ik ga zelf lekker voor de tv hangen ;)
  zondag 13 april 2014 @ 00:26:36 #160
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_138812525
Veel succes allemaal. ^O^ En geniet!
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
pi_138813035
Succes morgen! w/ ^O^ w/
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 13 april 2014 @ 01:43:00 #162
349633 SiIk
Echt zijde
pi_138814666
Succes allemaal! Hoop dat je je wat beter voelt aan de start Swets!
En opdat de rest ook maar een mooie wedstrijd mag lopen!
pi_138816833
Succes allemaal vandaag! Ik ga nu zelf ff een blokkie om :)
pi_138816840
Mogge iedereen.
  zondag 13 april 2014 @ 06:50:16 #165
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138816843
Mooi tijdstip om havermoutpannenkoekjes te bakken :O

Goedemorgen!
pi_138816897
Pannenkoeken op dit tijdstip... Je moet er wat voor over hebben....

Zet hem op vandaag!
pi_138816899
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 07:26 schreef Nirak het volgende:
Pannenkoeken op dit tijdstip... Je moet er wat voor over hebben....
Ik vind thee ipv koffie een groter offer :D
pi_138816911
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 07:27 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Maar dat is voor jezelf, GotC doet dit speciaal voor Yur O+
  zondag 13 april 2014 @ 07:33:53 #169
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138816918
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 07:27 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Gewoon koffie hoor! Lekker :9

/ambtenaar
F means you're fucked
pi_138816923
Volgens mij zijn er hier nog een aantal mensen die hun auto moeten gaan verzetten, ik wens ze veel succes binnen een acceptabele afstand een plaats te vinden buiten het parcours :P
pi_138816925
Vooral Swets en YUR, maar ook alle anderen heel veel plezier!
  zondag 13 april 2014 @ 07:40:18 #172
34586 kepler
No bounce, no play
pi_138816933
Iedereen veel succes! Ik ga zo ontbijten en vertrek naar de start! Ik heb er zin in!
pi_138816951
Succes!!
  zondag 13 april 2014 @ 07:51:25 #174
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138816956
Mogge :O
Ff douchen dan maar
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 april 2014 @ 08:06:01 #175
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138816992
Mogguh!

Voel me hoewel verre van optimaal 100% beter dan gisteren rond deze tijd. Behalve dan dat ik Helle Angst ervaar en stijf sta van de kak en zenuwen. Dat eerste kan eruit, dat 2e niet.

Ik moet nog even wat meergranen pannenkoeken van gisteren wegwerken maar de eetlust is nog niet echt aanwezig
pi_138817008
Heel veel succes en plezier vandaag, vooral voor de marathonlopers!

@swets: fijn dat je je iets beter voelt, succes met de zenuwen!
pi_138817026
Hier wordt de drankpost net voor het 25km punt opgebouwd.
  zondag 13 april 2014 @ 08:20:19 #178
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_138817032
Ik heb plaatsvervangende zenuwen :X
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 13 april 2014 @ 08:21:57 #179
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138817043
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 08:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogguh!

Voel me hoewel verre van optimaal 100% beter dan gisteren rond deze tijd. Behalve dan dat ik Helle Angst ervaar en stijf sta van de kak en zenuwen. Dat eerste kan eruit, dat 2e niet.

Ik moet nog even wat meergranen pannenkoeken van gisteren wegwerken maar de eetlust is nog niet echt aanwezig
Jeej swetsje *O*
Ga ervoor!
  zondag 13 april 2014 @ 08:22:22 #180
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138817048
quote:
6s.gif Op zondag 13 april 2014 08:20 schreef E.T. het volgende:
Ik heb alle soorten zenuwen :X
  zondag 13 april 2014 @ 08:22:32 #181
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138817051
quote:
Leuk he, partner zijn van iemand die een marathon gaat lopen? :+
  zondag 13 april 2014 @ 08:22:49 #182
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138817053
na een hele dag cursus nog net even een rustig rondje gelopen voordat het donker werd.
Doel was in een rustig tempo een vlakke kilometertijd aan te houden en dat is aardig gelukt.

http://www.endomondo.com/workouts/322589054/5355322
  zondag 13 april 2014 @ 08:24:34 #183
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138817066
Wie is ook alweer jouw man/vriend, ET?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 april 2014 @ 08:28:50 #184
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138817095
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 08:24 schreef Murmeli het volgende:
Wie is ook alweer jouw man/vriend, ET?
Ikke :)
  zondag 13 april 2014 @ 08:29:44 #185
3011 E.T.
pi_138817105
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 08:22 schreef GotC het volgende:

[..]

ga jij de stad nog door?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_138817113
Momenteel staat er windkracht 2. Houden zo *O*
pi_138817127
Iedereen die vandaag gaat lopen: veel succes, en nog belangrijker veel plezier!
  zondag 13 april 2014 @ 08:34:10 #188
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138817135
quote:
7s.gif Op zondag 13 april 2014 08:28 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ikke :)
Aha!
pi_138817136
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 08:22 schreef GotC het volgende:

[..]

Jullie ook succes. Supporteren en plaatsvervangende zenuwen zijn serious business. :*
  zondag 13 april 2014 @ 08:34:40 #190
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138817138
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 08:30 schreef spiritusbus het volgende:
Oeh! Lekkah!
  zondag 13 april 2014 @ 08:36:03 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138817149
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 08:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogguh!

Ik vind je zó stoer! :Y

quote:
Kusje erop, ik zou geloof ik idd ook net zo zenuwachtg zijn. :Y

Succes vandaag allemaal! *O*
  zondag 13 april 2014 @ 08:37:38 #192
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138817162
quote:
6s.gif Op zondag 13 april 2014 08:29 schreef E.T. het volgende:

[..]

ga jij de stad nog door?
Yup! Met T., naar km's 1, 14, 27 en finish :) Meer is niet realistisch met kinderwagen, al heb ik de doek bij me.
Tip, download de route, want die bekijk je veeeeel :P En ik heb m'n Garmin ook om, die ik start als Yur +- van start gaat.
Waar ga jij allemaal heen?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 april 2014 @ 08:37:56 #193
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138817165
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 08:30 schreef spiritusbus het volgende:
Ja weer is perfect! Zie op de verschillende radars geen bewolking in de buurt.
  zondag 13 april 2014 @ 08:39:46 #194
3011 E.T.
pi_138817180
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 08:37 schreef GotC het volgende:

[..]

Yup! Met T., naar km's 14, 27 en finish :) Meer is niet realistisch met kinderwagen, al heb ik de doek bij me.
Tip, download de route, want die bekijk je veeeeel :P En ik heb m'n Garmin ook om, die ik start als Yur +- van start gaat.
Volgens mij zelfde als jij ;) Slinge, Beurs en daarna de rest van de fam oppikken voor de finish :)
  zondag 13 april 2014 @ 08:39:56 #195
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_138817182
Partner van zijn...... ja, ik ga dat in Berlijn meemaken en heb nu al beetje een idee hoe dat is. Lijkt me zó spannend.

Ik had vannacht weer eens kuitkramp (lang geleden): whoeaaaaaa wat ga je dan dood :o

Eens even kijken hoelaat dat hardloopwedstrijdje in 010 start vandaag en dan richting de stad. Intussen ook op voetbalgebied een belangrijke dag voor R'dam ;)
  zondag 13 april 2014 @ 08:42:21 #196
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_138817209
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 08:37 schreef GotC het volgende:

[..]

Yup! Met T., naar km's 1, 14, 27 en finish :) Meer is niet realistisch met kinderwagen, al heb ik de doek bij me.
Goed om te weten, ga ik bij km 27 opletten :D

En Yur wat voor kleur shirt loop je in? HAAG geel of wat anders? En jij Swets?

Hier ook marathon stress... echt niet te geloven... ga een 'training' van 13 km lopen en dan je zo gespannen voelen...
En nu maar hopen dat ik de collega herken van wie ik het moet overnemen...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  zondag 13 april 2014 @ 08:44:11 #197
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138817225
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 08:39 schreef Quoi het volgende:
Partner van zijn...... ja, ik ga dat in Berlijn meemaken en heb nu al beetje een idee hoe dat is. Lijkt me zó spannend.

Ik had vannacht weer eens kuitkramp (lang geleden): whoeaaaaaa wat ga je dan dood :o

Eens even kijken hoelaat dat hardloopwedstrijdje in 010 start vandaag en dan richting de stad. Intussen ook op voetbalgebied een belangrijke dag voor R'dam ;)
10.30 :)
Zal vrij rustig zijn hoor. Tamelijk weinig zeggend loopje ;)
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 april 2014 @ 08:48:42 #198
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138817269
quote:
2s.gif Op zondag 13 april 2014 08:42 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Hier ook marathon stress... echt niet te geloven... ga een 'training' van 13 km lopen en dan je zo gespannen voelen...
Ik heb een zwart adidas "boost your run" shirt aan, want die gele letters zijn zo lekker herkenbaar voor m'n vrouw.
  zondag 13 april 2014 @ 08:49:37 #199
236410 MaleDuck
pi_138817277
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 08:48 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik heb een zwart adidas "boost your run" shirt aan, want die gele letters zijn zo lekker herkenbaar voor m'n vrouw.
Oké top! Ga ik daar op letten :) Veel succes! Ik ga over ruim een uur maar eens op de fiets naar het station :)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  zondag 13 april 2014 @ 08:49:44 #200
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_138817280
De marathonlopers succes!

Zo, eens kijken of ik mn nieuwe
schoenen een rondje naar buiten kan sturen!

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  zondag 13 april 2014 @ 08:51:29 #201
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138817298
Mooie schoenies *O*
  zondag 13 april 2014 @ 08:52:00 #202
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138817301
quote:
2s.gif Op zondag 13 april 2014 08:42 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ik ben in HAAG geel, Yur in neongeel met groen logo.

Succes straks :*
pi_138817303
Ideaal hardloopweer! Graad of 12, geen wind, flauw zonnetje, heerlijk weer voor een marathon!

Zojuist een 20k wisseltempo duurloopje erop zitten. Voor het eerst weer in de 20+ kms. Ging prima, heerlijk gelopen.

http://www.endomondo.com/workouts/322602512/11291298
  zondag 13 april 2014 @ 08:53:07 #204
236410 MaleDuck
pi_138817312
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 08:52 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik ben in HAAG geel, Yur in neongeel met groen logo.

Succes straks :*
Thanks, jij ook met de logistieke uitdaging :) En YUR natuurlijk succes met 3x plassen in het startvak :D
  zondag 13 april 2014 @ 09:00:32 #205
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138817367
Au, lomp kind. Haal ff je klauwen open aan je waterbelt anders
pi_138817375
Heren marathon ze. ^O^

And you never walk alone. Walk on, walk on.
pi_138817395
quote:
14s.gif Op zondag 13 april 2014 08:52 schreef Tarahumara het volgende:
Ideaal hardloopweer! Graad of 12, geen wind, flauw zonnetje, heerlijk weer voor een marathon!

Zojuist een 20k wisseltempo duurloopje erop zitten. Voor het eerst weer in de 20+ kms. Ging prima, heerlijk gelopen.

Zo jij hebt nog wat aan je dag!
pi_138817459
Net even een km verkend. Het is heerlijk weer!
pi_138817476
Waar wordt het nou uitgezonden? Ik kan het niet vinden? Op nl1 staat dat er wielrennen komt, op eurosport de Londen Marathon en RTV Rijnmond is pas vanmiddag.
  zondag 13 april 2014 @ 09:16:19 #210
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_138817497
Iedereen heel veel succes en plezier gewenst vandaag! *O*
A grand adventure has begun.
  Moderator zondag 13 april 2014 @ 09:18:41 #211
155227 crew  Guppy
dus
pi_138817524
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 09:13 schreef Jero_nimo het volgende:
Waar wordt het nou uitgezonden? Ik kan het niet vinden? Op nl1 staat dat er wielrennen komt, op eurosport de Londen Marathon en RTV Rijnmond is pas vanmiddag.
Hij komt wel op Ned1. Hij komt elk jaar op Ned1

quote:
De marathon van Rotterdam, de klassieker Parijs-Roubaix, de ontknoping van de play-offs om het landskampioenshap in het hockey, de mogelijke vierde opeenvolgende landstitel van Ajax en de Swim Cup in Eindhoven. De NOS biedt zondag een rijk menu aan topsport. En dat alles is te volgen via televisie en NOS.nl.

Al vanaf 10.15 uur is op NOS.nl en Nederland 1 de marathon van Rotterdam te volgen. Het live-verslag van Parijs-Roubaix is vanaf 13.00 uur te zien op NOS.nl, en later op de middag ook op Nederland 1.

Verder is er veel hockey op NOS.nl. Om 12.00 uur is er eerst de strijd om het landskampioenschap bij de vrouwen tussen SCHC en Den Bosch, waarna om 15.45 uur de mannen van Oranje Zwart en Bloemendaal hun duel om de landstitel beginnen.
Wielrennen komt dus pas later ;)
pi_138817583
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 09:18 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Hij komt wel op Ned1. Hij komt elk jaar op Ned1

[..]

Wielrennen komt dus pas later ;)
Ah kijk, Dankjewel! ^O^
pi_138817587
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 09:13 schreef Jero_nimo het volgende:
NED 1 start om 10:15 met de uitzending
  Moderator zondag 13 april 2014 @ 09:25:08 #214
155227 crew  Guppy
dus
pi_138817598
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 09:23 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ah kijk, Dankjewel! ^O^
BBC1 begint zo met de uitzending van de London Marathon, dus ik heb Horizon vast aangeslingerd :9

Na een halve dag oorlog met m'n iMac, die uitgerekend nu ineens weigerde om filmpjes en streams af te spelen :(
  zondag 13 april 2014 @ 09:25:26 #215
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138817599
quote:
14s.gif Op zondag 13 april 2014 08:52 schreef Tarahumara het volgende:

mooi loopje en een lekker stevig tempo!!
  zondag 13 april 2014 @ 09:27:12 #216
92409 Twinky
Little star.
pi_138817621
*O*

konden we nou nog ergens een boodschap achterlaten voor de marathonkampioenen?
  Moderator zondag 13 april 2014 @ 09:31:31 #217
155227 crew  Guppy
dus
pi_138817665
quote:
7s.gif Op zondag 13 april 2014 09:27 schreef Twinky het volgende:
*O*

konden we nou nog ergens een boodschap achterlaten voor de marathonkampioenen?
Op van die matrixborden. Volgens mij hadden we dat al moeten doen dan ;)
pi_138817687
Nog een uurtje tot de start. Ik weet bijna niet waar ik op moet letten de komende uren. Er doen redelijk wat mensen mee die ik "ken" of echt ken, en dat zijn dan alleen nog de recreanten. Ik ben zo benieuwd hoe Nageye, Choukoud en Raeymakers het er vanaf gaan brengen. Ik denk wel dat de wind al snel kracht 4 zal bereiken nu de temperatuur al richting 11 C gegaan is, helaas, zo werkt het nu eenmaal als het gaat om de zgn. dagelijkse gang.

Enfin, ik ga zo lekker douchen en dan de bank opzoeken.
pi_138817702
BBC1 stoort heerlijk hier. Grr.

#Ziggo
pi_138817704
Nageye loopt toch niet?

Any, ik ben ervan tussen.
  zondag 13 april 2014 @ 09:35:05 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138817710
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 09:33 schreef Zwabberhark het volgende:
Nog een uurtje tot de start. Ik weet bijna niet waar ik op moet letten de komende uren. Er doen redelijk wat mensen mee die ik "ken" of echt ken, en dat zijn dan alleen nog de recreanten. Ik ben zo benieuwd hoe Nageye, Choukoud en Raeymakers het er vanaf gaan brengen. Ik denk wel dat de wind al snel kracht 4 zal bereiken nu de temperatuur al richting 11 C gegaan is, helaas, zo werkt het nu eenmaal als het gaat om de zgn. dagelijkse gang.

Enfin, ik ga zo lekker douchen en dan de bank opzoeken.
Is dat zo, van die wind?
pi_138817754
Geen marathon time, maar Mo-time op de BBC :)
  zondag 13 april 2014 @ 09:38:55 #223
92409 Twinky
Little star.
pi_138817755
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 09:31 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Op van die matrixborden. Volgens mij hadden we dat al moeten doen dan ;)
o -O-
pi_138817772
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 09:25 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

mooi loopje en een lekker stevig tempo!!
het tempo verbaasde me, in positieve zin. Ik heb mn hartslag rond de 150 bpm gehouden, elke kilometer 100m versnellen, dan weer af laten zakken tot 150 bpm. Toen ik eenmaal lekker warm was, zat ik heel mooi constant net boven de 5'/km op de vlakke stukken. Blij mee, mn conditie is weer aardig op peil. Nu nog heel blijven, dan wordt het weer een mooi loopjaar :)
  Moderator zondag 13 april 2014 @ 09:44:13 #225
155227 crew  Guppy
dus
pi_138817833
quote:
99s.gif Op zondag 13 april 2014 09:38 schreef mosselmossel het volgende:
Geen marathon time, maar Mo-time op de BBC :)
Echt he, alleen maar :D

Ik zag bij de vrouwen ook Tirunesh Dibaba er tussen staan. Is dit ook haar debuut?
pi_138817855
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 09:44 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Echt he, alleen maar :D

Ik zag bij de vrouwen ook Tirunesh Dibaba er tussen staan. Is dit ook haar debuut?
Ja. :)

En Mo Farah vind ik echt verschrikkelijk... :')
Jack does it in real time...
pi_138817862
Alle serieuze hardlopers succes *O* . Ik ga mij opmaken voor mijn zondagochtend Dam tot Damloop training w/ .
  Moderator zondag 13 april 2014 @ 09:50:32 #228
155227 crew  Guppy
dus
pi_138817923
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 09:45 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Ja. :)

En Mo Farah vind ik echt verschrikkelijk... :')
Daar ben ik dan ook wel heel benieuwd naar!

Mo Farah, ach. Ik heb niet echt iets tegen hem. Maar bijzonder sympathiek komt ie ook niet over.
  zondag 13 april 2014 @ 09:51:19 #229
236410 MaleDuck
pi_138817935
Ik ben er ook vantussen, :W

mocht je nog iemand zien met het startnummer 449 BEM, dan ben ik het of een collega :D
pi_138817941
quote:
99s.gif Op zondag 13 april 2014 09:34 schreef mosselmossel het volgende:
BBC1 stoort heerlijk hier. Grr.

#Ziggo
Vervelend. Nergens last van hier, een kilometer of 1,5 verderop :P

Bakkie koffie in bed, BBC aan op tv en NOS op laptop. Ik ben behoorlijk gespannen, voor YUR en Swets :') Zet 'm op mannen!!
Ben echt héél benieuwd hoe Mo Farah het gaat doen in Londen...
pi_138817992
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 09:51 schreef Levitas het volgende:

[..]

Vervelend. Nergens last van hier, een kilometer of 1,5 verderop :P

Bakkie koffie in bed, BBC aan op tv en NOS op laptop. Ik ben behoorlijk gespannen, voor YUR en Swets :') Zet 'm op mannen!!
Ben echt héél benieuwd hoe Mo Farah het gaat doen in Londen...
De Wii uitgezet en het gaat al iets beter.
  Moderator zondag 13 april 2014 @ 09:56:49 #232
155227 crew  Guppy
dus
pi_138818025
Was London en Rotterdam trouwens vorig jaar ook op dezelfde dag? Nee toch?
pi_138818039
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 09:35 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Is dat zo, van die wind?
Ja. Op dagen als deze, met mooi weer en geen storingen in de buurt, stijgt de temperatuur, neemt de wind toe, en ontstaan er stapelwolken (behalve als het heel droge lucht is). Twee uur voor zonsondergang neemt de wind dan weer af en verdwijnen stapelwolken (die feitelijk gecondenseerde thermiekbellen zijn).
pi_138818047
quote:
99s.gif Op zondag 13 april 2014 09:54 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

De Wii uitgezet en het gaat al iets beter.
Anders misschien even stekker van je decoder eruit, 10 sec. eruit laten en weer opstarten? Wil ook wel eens helpen
  Moderator zondag 13 april 2014 @ 09:59:00 #235
155227 crew  Guppy
dus
pi_138818059
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 09:58 schreef Levitas het volgende:

[..]

Anders misschien even stekker van je decoder eruit, 10 sec. eruit laten en weer opstarten? Wil ook wel eens helpen
Jamaar dan mis je een stuk :o
pi_138818073
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 09:58 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ik heb geen decoder. Gewoon een kaartje achter in de tv.
  FOK!fotograaf zondag 13 april 2014 @ 10:00:59 #237
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_138818093
Veel plezier iedereen in Rotterdam!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_138818168
O+ Mo O+
Ja doei.
pi_138818254
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 09:59 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Jamaar dan mis je een stuk :o
true. Die interviews met charity runners zou je eigenlijk niet mogen missen!
pi_138818335
Tirunesh _O_
  Moderator zondag 13 april 2014 @ 10:15:38 #241
155227 crew  Guppy
dus
pi_138818354
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 10:14 schreef Guard het volgende:
Tirunesh _O_
_O_
  FOK!fotograaf zondag 13 april 2014 @ 10:18:24 #242
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_138818403
Gaan er nog mensen ook gewoon nog zelf een stukje rennen deze ochtend? Of is iedereen in R'dam? :P
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 13 april 2014 @ 10:19:09 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138818411
quote:
10s.gif Op zondag 13 april 2014 10:18 schreef Xilantof het volgende:
Gaan er nog mensen ook gewoon nog zelf een stukje rennen deze ochtend? Of is iedereen in R'dam? :P
Ik sta op het punt de deur uit te gaan! :Y Kijken of ik net zo'n lekker rondje kan lopen als vorige week.
pi_138818417
Ik zit even te vergelijken. Energierepen. Gisteren heb ik twee repen gegeten tijdens mijn loopje. Gewoon goedkope bosvruchtenrepen van de Lidl. ¤1,89 voor 8 repen.

Nu zit ik te kijken op bijvoorbeeld deze reep: http://www.duursport.nl/3action/carbofruit-3-x-12%2c5-gr-4384

Verschillen:
kcal: mijne 398, andere 345
Eiwitten: 3,8 vs 0,2g
Koolhydraten: 75 vs 86g
natrium: 0,26 vs 0,09g
Vetten: 8,8 vs 0g

Bij de koolhydraten staat bij die goedkope nog dat 43,6gr daarvan suikers zijn.
Maar hoe zit dat bij die andere repen? Zitten daar dan andere koolhydraten in?
Bij de vetten bij die goedkope repen is de helft verzadigd.

Gewoon benieuwd. Ben wat aan het experimenteren met eten bij een HM.
  zondag 13 april 2014 @ 10:20:48 #245
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_138818445
Iedereen succes vandaag! Zelfs ik krijg er de kriebels van :D *O* ben benieuwd naar alle verhalen straks.

Ned1 staat op record en vanmiddag de hele dag op de bank dus hoop het toch nog te kunnen volgen.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_138818468
Ik heb vandaag mijn eerste loopdingetje: de Nina-run in Winterswijk. 14.40 uur begin ik aan 5km. Zou makkelijk moeten lukken, want dat loop ik nu al een paar weken, maar ben toch zenuwachtig!
pi_138818496
Succes vanmiddag Lizan!
  zondag 13 april 2014 @ 10:24:54 #248
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138818527
succes en veel plezier Lizan!
  FOK!fotograaf zondag 13 april 2014 @ 10:25:21 #249
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_138818535
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 10:19 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik sta op het punt de deur uit te gaan! :Y Kijken of ik net zo'n lekker rondje kan lopen als vorige week.
Veel plezier!
Ik ga over 30 minuten de deur uit. Heb een weekje stil gestaan voor m'n achillespees. Kijken hoe ;t nu gaat!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_138818537
Succes Lizan! Veel plezier!
Ja doei.
pi_138818539
Bedankt! Alle marathonlopers ook veel succes en plezier! Ooit, ooit, doe ik jullie na haha
  zondag 13 april 2014 @ 10:27:41 #252
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138818583
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 10:25 schreef Lizan het volgende:
Bedankt! Alle marathonlopers ook veel succes en plezier! Ooit, ooit, doe ik jullie na haha
we zijn allemaal met 5km begonnen....doorzetten is het toverwoord!
  zondag 13 april 2014 @ 10:27:58 #253
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_138818591
Woon je in Engeland, doet de BBC het niet... }:|

Nou ja, online stream wel, maar vergeleken met gewoon tv is dat natuurlijk prutskwaliteit... :r

Is men in R'dam al gefinished? O-)
pi_138818609
Een eerste 5km is net zo stoer als een eerste M.
Ja doei.
  zondag 13 april 2014 @ 10:29:54 #255
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138818631
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 10:27 schreef Wolve000 het volgende:
Woon je in Engeland, doet de BBC het niet... }:|

er is ook niets te melden, buiten het feit dat Kate en Wil ripper rugby zijn wezen kijken
pi_138818655
En gaan!
  zondag 13 april 2014 @ 10:34:03 #257
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_138818701
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 10:29 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

er is ook niets te melden, buiten het feit dat Kate en Wil ripper rugby zijn wezen kijken
Gehandicapten en elite vrouwen zijn al onderweg in de Londen Marathon. Over een half uur gaat de rest op pad.
  zondag 13 april 2014 @ 10:39:44 #258
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138818808
quote:
99s.gif Op zondag 13 april 2014 10:19 schreef mosselmossel het volgende:
Gewoon goedkope bosvruchtenrepen

ik wilde hier nog serieus op reageren maar gelukkig las de post nog een keer goed....
altijd afgeven op trails maar wel BOSVRUCHTEN eten..... :{w :N you're on your own brother
pi_138818830
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 10:39 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik wilde hier nog serieus op reageren maar gelukkig las de post nog een keer goed....
altijd afgeven op trails maar wel BOSVRUCHTEN eten..... :{w :N you're on your own brother
:( Ik zal volgende keer kiezelsteentjessmaak kiezen! Wat had je serieus willen zeggen dan?
pi_138818926
Auw vallen binnen een kwartier...
Das geen ideaal begin
  zondag 13 april 2014 @ 10:45:34 #261
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138818928
dat de goedkope repen volgens mij net zo bruikbaar zijn als de duurdere., het gaat een snelle boost en dat zal de suiker doen.
Al wil je geen gels gebruiken neem dan gewoon winegums, 4-5 om de 5km,het werkt, ik heb 60km gelopen op bijna alleen maar winegums en een paar gelletjes
pi_138819035
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 10:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
dat de goedkope repen volgens mij net zo bruikbaar zijn als de duurdere., het gaat een snelle boost en dat zal de suiker doen.
Al wil je geen gels gebruiken neem dan gewoon winegums, 4-5 om de 5km,het werkt, ik heb 60km gelopen op bijna alleen maar winegums en een paar gelletjes
Mja, het is geen 'niet willen'. Ik heb tot nu toe geen eten nodig gehad op de afstanden die ik liep. Maar nu met halve marathons merk ik dat ik er baat bij zou kunnen hebben, dus wil ik wat testen. Ga denk ik ook nog wel een keer gel proberen hoor.
pi_138819046
Gisteren liep ik 14 kilometer in 1:50.. Vandaag lopen ze drie keer zo ver in maar een kwartiertje meer. Gek idee.
  Moderator zondag 13 april 2014 @ 10:53:03 #264
155227 crew  Guppy
dus
pi_138819107
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 10:50 schreef Gogo83 het volgende:
Gisteren liep ik 14 kilometer in 1:50.. Vandaag lopen ze drie keer zo ver in maar een kwartiertje meer. Gek idee.
En dan gaan ze er ook nog even bij liggen. Aanstellers :6
pi_138819141
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 10:53 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

En dan gaan ze er ook nog even bij liggen. Aanstellers :6
Zeg dat wel!
pi_138819149
Sicke wedstrijd bij de vrouwen in Londen!
  Moderator zondag 13 april 2014 @ 11:02:07 #267
155227 crew  Guppy
dus
pi_138819334
Wat een chaos bij de drinkposten in Rotterdam zeg. Dat was andere jaren toch beter geregeld...
pi_138819365
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 11:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat een chaos bij de drinkposten in Rotterdam zeg. Dat was andere jaren toch beter geregeld...
Maar toen was het toch niet anders geregeld?
  Moderator zondag 13 april 2014 @ 11:04:26 #269
155227 crew  Guppy
dus
pi_138819388
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 11:03 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Maar toen was het toch niet anders geregeld?
Stonden ze toen niet aan twee kanten van de weg? Even nummers aan de ene kant, oneven nummers aan de andere kant? Of was dat weer ergens anders?
pi_138819389
Het ziet er wel raar uit hoor. Haile als pacer.
  zondag 13 april 2014 @ 11:05:16 #271
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138819404
quote:
99s.gif Op zondag 13 april 2014 10:49 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Mja, het is geen 'niet willen'. Ik heb tot nu toe geen eten nodig gehad op de afstanden die ik liep. Maar nu met halve marathons merk ik dat ik er baat bij zou kunnen hebben, dus wil ik wat testen. Ga denk ik ook nog wel een keer gel proberen hoor.
1 gel na een uurtje zou in principe genoeg zijn op een HM, ik vind de GU chomps ook makkelijk.
Lekker even ergens op kauwen is soms lekkerder dan een glibberige gel n de chomps hebben bijna de zelfde voedingwaarde, maar laten we het noemen wat het is.....het blijven opgewaardeerde winegums
pi_138819407
Wat een belachelijk mooi weer overigens in London
pi_138819416
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 11:04 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Stonden ze toen niet aan twee kanten van de weg? Even nummers aan de ene kant, oneven nummers aan de andere kant? Of was dat weer ergens anders?
Volgens mij niet. Maar tis nu wel een zooitje ja.
  zondag 13 april 2014 @ 11:07:29 #274
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138819456
gelukkig heb ik geen twitter..... #slechtedrinkposten de hele dag als trending topic
pi_138819519
Hoe staan die drank aangevers? Niet op volgorde van startnummer ofzo?
pi_138819676
Waar is Mo?! Loopt die niet met de kopgroep mee?

Edit: Ah, ik was op zoek naar een geheel wit shirt :')
  Moderator zondag 13 april 2014 @ 11:16:54 #277
155227 crew  Guppy
dus
pi_138819684
Weer een valpartij -O- Abebe ook al
pi_138819690
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 11:16 schreef Levitas het volgende:
Waar is Mo?! Loopt die niet met de kopgroep mee?
Zit met nog twee toppers in een tweede groep op 15 seconden achter de kopgroep/
pi_138819699
In Rotterdam gaat echt alles verkeerd. Manmanman. Kijken is ook een onderdeel van hardlopen, maar dat doen ze niet.
  zondag 13 april 2014 @ 11:18:37 #280
3011 E.T.
pi_138819721
5km in 30.46 voor Swets... Te hard...
  Moderator zondag 13 april 2014 @ 11:19:27 #281
155227 crew  Guppy
dus
pi_138819742
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 11:18 schreef E.T. het volgende:
:X

Hopen dat ie snel z'n eigen tempo kan pakken
  zondag 13 april 2014 @ 11:19:29 #282
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138819743
De top passeert mij net! @ Ahoy
pi_138819746
quote:
Zal de adrenaline zijn. Hopelijk lukt het hem om zijn tempo iets te laten zakken. Succes met jouw zenuwen!
  zondag 13 april 2014 @ 11:20:13 #284
92409 Twinky
Little star.
pi_138819753
quote:
oei -O-
pi_138819852
quote:
99s.gif Op zondag 13 april 2014 11:17 schreef mosselmossel het volgende:
In Rotterdam gaat echt alles verkeerd. Manmanman. Kijken is ook een onderdeel van hardlopen, maar dat doen ze niet.
nog maar 1 haas over voor de kop....
pi_138819888
Jeetje, nog maar 1 van de 3 pacers van de kopgroep in Rotterdam over. Wat zal de organisatie balen van al deze mislukkingen! :o
  Moderator zondag 13 april 2014 @ 11:26:40 #287
155227 crew  Guppy
dus
pi_138819936
Zo ongeveer alles wat fout kan gaan, gaat ook fout lijkt het wel
  zondag 13 april 2014 @ 11:26:59 #288
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138819942
quote:
Of hij heeft gewoon, against the odds, een goeie dag en lukt alles
pi_138819971
quote:
Kunnen we m ergens volgen? Link, startnummer?
pi_138820025
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 11:27 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Kunnen we m ergens volgen? Link, startnummer?
Wilde net hetzelfde vragen. Is er een tracker??

De london marathon heeft een mooie tracker. Mét kaartje, zodat je kunt zien waar een loper is :)
Een kennis van me uit Australië is speciaal voor de marathon naar Londen gevlogen. Loopt voor de Leukemie Foundation en heeft ruim $10,000 opgehaald :o

Voor de Rotterdam marathon had ik trouwens 2:05:21 als winnende tijd voorspeld. Ben benieuwd hoe dicht ik in de buurt ga zitten :P
pi_138820073
quote:
10s.gif Op zondag 13 april 2014 10:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]

Of is iedereen in R'dam? :P
Ik zou daar niet dood gevonden willen worden...
pi_138820101
Volgens mij heeft de Rotterdam marathon alleen een sms service om mensen te tracken..
  zondag 13 april 2014 @ 11:33:25 #293
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138820123
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 11:32 schreef Gogo83 het volgende:
Volgens mij heeft de Rotterdam marathon alleen een sms service om mensen te tracken..
Yup! Kost 5 eu
  zondag 13 april 2014 @ 11:33:40 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138820131
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 10:50 schreef Gogo83 het volgende:
En toch ben jij meer baas hoor! :Y
  Moderator zondag 13 april 2014 @ 11:33:41 #295
155227 crew  Guppy
dus
pi_138820132
Ah, de drankposten hadden op volgorde moeten staan, maar dat staan ze niet. Slecht/slordig/raar
  zondag 13 april 2014 @ 11:34:51 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138820163
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 10:19 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Gelukt! En zelfs nog 10 minuten eraan geplakt! 46 mins non-stop! *O*
pi_138820173
Ze moeten wel heel vaak zeggen dat "Mo is not loosing" op de Beeb...
pi_138820180
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 11:34 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Gelukt! En zelfs nog 10 minuten eraan geplakt! 46 mins non-stop! *O*
wh00p!
Ja doei.
  Moderator zondag 13 april 2014 @ 11:36:25 #299
155227 crew  Guppy
dus
pi_138820206
Choukoud kon ook z'n drankpost niet vinden :') wat een gefaal zeg!
pi_138820227
Ik heb het idee dat er toch minstens één vrijwilliger gaat worden ontslagen vandaag. #drinkposten.
  zondag 13 april 2014 @ 11:37:11 #301
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138820238
Grote evenementen FTW
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: