SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
I know, maar ik vind dat ik de 10EM moet kunnen (en ik wil het). Het is alleen het besef hoe ver het is wanneer ik net gelopen heb, dan denk ik "shit, dat is het rondje van net PLUS nog een keer het bos rond!quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Ze hebben ook een 10 km he?
Ik ga dit jaar iig wel de 10 EM doen. En het parcours loopt praktisch voor mijn voordeur![]()
![]()
!!11!" Parcours loopt ook langs mijn deur (of ja, de ingang van de flat), op de helft van de 10EM ongeveer. Dus als het écht niet meer gaat dan kruip ik huilend de lift in.
En nou verder met je verslag, Guard.![]()
Nou komt ie dan he?SPOILER: Cauberg Trail 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Als je nu 12 kunt in training, zou je in principe nu ook de 16 kunnen in een wedstrijd. Als je de komende 4,5 maand nog wat uitbouwt ga je die 10EM in september zeker halen!quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:13 schreef Cee het volgende:
[..]
I know, maar ik vind dat ik de 10EM moet kunnen (en ik wil het). Het is alleen het besef hoe ver het is wanneer ik net gelopen heb, dan denk ik "shit, dat is het rondje van net PLUS nog een keer het bos rond!![]()
![]()
!!11!" Parcours loopt ook langs mijn deur (of ja, de ingang van de flat), op het 12km punt zo ongeveer. Dus als het écht niet meer gaat dan kruip ik huilend de lift in.
En nou verder met je verslag, Guard.![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:15 schreef Guard het volgende:
Nou komt ie dan he?Goed verhaalSPOILER: Cauberg Trail 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu brandende kuiten van al die hoogtemeters en traptreden, of valt het mee?
Klinkt als een geslaagd loopje in ieder geval!Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
ben eigenlijk wel fris en fruitig nog, kan gewoon de trap op en af lopen. Kijken of dat morgen nog zo makkelijk gaat
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nou komt ie dan he?Mooi verslag!SPOILER: Cauberg Trail 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou komt ie dan he?wooow, tof verslagje! klinkt als een geslaagde dag.SPOILER: Cauberg Trail 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Leuk verslag Guard! Mooie tijd ook, met zoveel van die hindernissen. Oh nee, dat is weer wat anders. Nja, goed. Heuvels en trappen dan!![]()
Nou komt ie dan he?Mooi en leuk verslag om te lezen. Uit je verhaal wordt zeker duidelijk waarom deze trail de categorie "zwaar" heeft meegekregen.SPOILER: Cauberg Trail 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1:50:10 (officieus) is een mooie tijd.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Leuk Guard! Alleen wel jammer dat ze na die 400 meter waren vergeten asfalt te leggen!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Leuk verslag Guard!Dam tot Dam in september en vervolgens de zevenheuvelenloop en bruggenloop later in het jaar. Verder staan er in mei en juni nog wat 10 kilometerloopjes op het programma. Ben jij naar iets specifieks aan het toewerken?quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:05 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Oh grappig, dat had ik niet door! Maar nu zie ik pas de link tussen je username en endomondo name
14 km goeie afstand zeg! Wat is je doel nu?![]()
Zit ik vanmorgen mezelf uit te sloven op 22km, zie ik dat Jeronimo nu aan het lopen is en ook al 22km erop heeft zitten. En hij is een uur sneller!
edit: nou ja, 50 minuten, maar een uur klinkt leukerZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb ook al een paar keer zijn loopje open geklikt en vol bewondering gekeken hoe ver hij nu weer was. Ben benieuwd wat zijn eind afstand gaat zijn.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:38 schreef mosselmossel het volgende:
Zit ik vanmorgen mezelf uit te sloven op 22km, zie ik dat Jeronimo nu aan het lopen is en ook al 22km erop heeft zitten. En hij is een uur sneller!
edit: nou ja, 50 minuten, maar een uur klinkt leuker"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
En waarschijnlijk nog zonder asfalt ookquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:38 schreef mosselmossel het volgende:
edit: nou ja, 50 minuten, maar een uur klinkt leuker![]()
![]()
Het ziet eruit alsof hij redelijk over 's Heeren wegen loopt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:40 schreef cafca het volgende:
[..]
En waarschijnlijk nog zonder asfalt ookZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oh dat kan ik niet zien, mobiel. Valt weer mee danquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:42 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof hij redelijk over 's Heeren wegen loopt.
Maar die 22 km van jou waren ook stoer, hoor![]()
![]()
Waar zie je dat iemand loopt?
Moet je daar vriendjes voor zijn?Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Mijn eerste buitenlandse hardloopkm's staan op de teller
Tegen 10'en de deur uit gegaan. Metro gepakt, om bij het Prater uit te stappen. Hier was het startpunt van mijn vooraf uitgezette rondje. Het was fris, maar zonnig. Lekker hardloopweer
Even zoeken naar de Hauptallee; kon achteraf niet missenHéérlijk, enorm brede strook asfalt waar je als hardloper zelfs middenop kan lopen als je wil. Fietsers passeren je rustig, dus je kan het voor jou ideale stuk lopen.
Na ruim een km sloeg ik af, richting de Expo van de Vienna City Marathon. Daar was het rond 10 uur nog mooi rustig. Even twijfel over de route en achteraf gezien één straat te ver gelopen, maar ik was nog "on track" richting de Donau.
Daar viel het even tegen. Het enige dat ik zag was spoorbaan en een geluidswal. Ik wilde langs de Donau lopen, verdorie!
Gelukkig was er een brug over de weg bij het Hilton, dus trap op, brug over en al snel liep ik tóch langs de Donau. Wat meer industrieel-looking dan ik verwachtte, maar het was wel gaaf
Laatste stuk was ik wel even de weg kwijt. Ik wist dat ik na de Reichsbrücke naar links moest om richting Prater terug te gaan. Wederom trap op, brug over en naar beneden via een hellinkje. En euh... Waar moet ik nu naar links? Ik liep maar even door, want ik dacht dat ik er nog niet was. Waar je overal struikelt over de straatnaambordjes in Wenen, waren ze hier niet te vinden. Uiteindelijk maar linksaf geslagen op de gok; dat bleek te laatRoute weer gevonden, waarvan ik de laatste km gewandeld heb.
TLDR-versie: mooi weer, Prater is geweldig voor hardlopers, langs de Donau gelopen en na een lichte dwaling heb ik m'n horloge gestopt bij 6,5 km en nog een km uitgewandeld naar de metro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Nou komt ie dan he?Gaaf verslag en mooie tijd!SPOILER: Cauberg Trail 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Tof verslag Guard!
En Swets, je zal het wrsch zonder mijn live support moeten doen morgen. De kinderen blij en onverwacht een nachtje bij mijn schoonouders slapen en dat opent perspectieven voor een zeeeeeeeer luie uitslaapochfend morgen. In mijn dromen zal ik bij je zijn.
***![]()
Oh, en de Expo was geweldig
Mijn lievelingstight (Nike, capri) was in de uitverkoop: 20 euro!en ik heb m'n vader aan een spibelt geholpen
Dat zie je inderdaad alleen als je met iemand bevriend bent. (En dan kun je ook live peptalks geven als iemand aan het lopen is)quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:45 schreef SiIk het volgende:
Waar zie je dat iemand loopt?
Moet je daar vriendjes voor zijn?"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Zo, ook weer even gelopen. 10km, nieuw stukje op het eind (voor mij dan). Eens even douchen en dan lekker lezen wat men aan verslagen geschreven heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
en de Fok!belt danquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:13 schreef Yuki het volgende:
Oh, en de Expo was geweldig
Mijn lievelingstight (Nike, capri) was in de uitverkoop: 20 euro!en ik heb m'n vader aan een spibelt geholpen
Leuk verslag Guard, maar wat mensen vooral moeten kijken is de route die je gelopen hebt! "Gevarieerd" is het woord dat als eerste naar boven komt!
Yuki, Gup, Mossel in geen mosselweer, Wolve, Jero en alle anderen die ik vergeten ben: thumbs up!
Zelf heb ik net 4x2000p1000 gedaan. Ik ben vandaag een beetje overspannen en chagrijnig en dus was het verstandig om een stukje te gaan lopen. In eerste instantie was het grijs en viel de tegenwind me behoorlijk tegen. Het duurde even voordat ik warm was.
Daarna ging het wel.
Uiteindelijk wederom 12 km gelopen, net als eergisteren. Toen een langzame duurloop in gemiddeld 6:39, nu gemiddeld een extensieve intervaltraining in 5:58. Verschil in hartslag: 1 bpm. Grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:37 schreef Zwabberhark het volgende:
Leuk verslag Guard, maar wat mensen vooral moeten kijken is de route die je gelopen hebt! "Gevarieerd" is het woord dat als eerste naar boven komt!
Yuki, Gup, Mossel in geen mosselweer, Wolve, Jero en alle anderen die ik vergeten ben: thumbs up!
Zelf heb ik net 4x2000p1000 gedaan. Ik ben vandaag een beetje overspannen en chagrijnig en dus was het verstandig om een stukje te gaan lopen. In eerste instantie was het grijs en viel de tegenwind me behoorlijk tegen. Het duurde even voordat ik warm was.
Daarna ging het wel.
Uiteindelijk wederom 12 km gelopen, net als eergisteren. Toen een langzame duurloop in gemiddeld 6:39, nu gemiddeld een extensieve intervaltraining in 5:58. Verschil in hartslag: 1 bpm. Grappig.Lekkere training!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe kun je Gogo nou vergeten!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Guard, leuk verslag! Mooie tijd ook voor zo'n route!
Yuki's heeft het zo te zien ook naar d'r zin!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:48 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Lekkere training!
En hoe kun je Gogo nou vergeten!Sorry gogo! Hoe kon ik inderdaad jouw fantastische 14 km nou vergeten!
(Moet wel eerlijk toegeven dat ik Gogo en Gup nog al eens door elkaar haal, dat ligt aan mij)![]()
Guard, Stream, Zwabber, Gogo, Mossel, Gup, Yuki en Wolve ook goed bezig!Heb ik ze nu wel allemaal?
![]()
Guard erg gaaf verslag en klinkt als een erg mooie, leuke en zware loop. Volgend jaar wil ik ook meedoen!Prachtige prestatie van jullie beiden!
Sorry mossel, maar het doet niets af van jouw prestatie hoor!
Erg mooie training! Heb je al in gedachten welke M je wilt gaan lopen volgend jaar?
![]()
![]()
En je had gelijk trouwens, ik liep vandaag op asfalt. Er stond vandaag 30k in 4'25 op het programma. En dat vond ik toch iets makkelijker te doen op asfalt, dan kan ik wat constanter lopen en pakt de GPS het natuurlijk wat beter. In het bos schiet ie nog wel eens alle kanten op en ik moet zeggen dat het ik wel fijn vind als ik weet waar ik ben op de route bij zulke lange afstanden
.
Dus lekker de Hoka's aangetrokken omdat ik mijn achilles nog een beetje wou sparen en er op uitgegaan. Garmin om, die al voor de helft leeg was, dus als backup ook maar endomondo aangeslingerd. Maar dat was niet nodig geweest dus.
Lekker gelopen in ieder geval, mooi langs het veluwemeer en een klein stukje door het bos. Laatste 4km waren wel redelijk zwaar. Wat ongemakjes ook toen, maar wel gewoon op tempo door kunnen lopen.
Wel blij dat ik mijn handbottle met een halve liter water mee had en een krentenbol en 2 Liga milk-breaks, al waren die redelijk droog. Dus dat was minder handig. Maar fijn gelopen en geen grote pijntjes dus positief!![]()
En lekker constant volgens de Garmin:
http://www.endomondo.com/workouts/322397855/2368823![]()
Er zijn er maar twee in Nederland die ik - als ik marathons zou kunnen lopen - per se zou willen lopen. Rotterdam en de Kustmarathon Zeeland. Maar vooralsnog vind ik een halve al een klere-eind en hou ik het daar even bij. Ik hoef nog niet zo nodig.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:07 schreef Jero_nimo het volgende:
Sorry mossel, maar het doet niets af van jouw prestatie hoor!
Erg mooie training! Heb je al in gedachten welke M je wilt gaan lopen volgend jaar?
![]()
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Maar je loopt wel gewoon lekker even een HM in een training.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:10 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Er zijn er maar twee in Nederland die ik - als ik marathons zou kunnen lopen - per se zou willen lopen. Rotterdam en de Kustmarathon Zeeland. Maar vooralsnog vind ik een halve al een klere-eind en hou ik het daar even bij. Ik hoef nog niet zo nodig.
Geniaal dat dat kan toch? Da's de winst van twee jaar hardlopen. Dat je, gewoon omdat het zo lekker weer is, een halve marathon als duurloop kan doen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:12 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Maar je loopt wel gewoon lekker even een HM in een training.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Steek zojuist bijna de moord in een stukje appel. Dus ik zeg het lijkt wel of alles samenspant om me van die marathon te houden!
"Dat is Karma voor alle straf die je ons in de afgelopen 10 jaar hebt gegeven." mompelt de oudste![]()
![]()
Whahahaha die heeft wel gevoel voor humor!quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Steek zojuist bijna de moord in een stukje appel. Dus ik zeg het lijkt wel of alles samenspant om me van die marathon te houden!
"Dat is Karma voor alle straf die je ons in de afgelopen 10 jaar hebt gegeven." mompelt de oudste
Hoe meer tegenslag vantevoren, hoe meer je die marathon gewoon ontzettend gaat uitlopen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik zie allemaal jompels voor mij langskomen, maar ik heb heul niet gelopen vandaagdat was Gogo, niet Gup
![]()
Ik heb wel 1km afgelegd, zwemmend, dat dan weer wel
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Whahahhaa lekkah!quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:47 schreef spiritusbus het volgende:
Vandaag 400 gram pasta in totaal op. Ik voel me echt een ontzettende vreetzak.
Je loopt het er morgen wel af
Echt cool gewoon: mijn moeder wil nu zelfs gaan hardlopen. Ze wilde dan wel proberen 3 mijl te lopen bij de bridge to bridge loop in arnhem (haar woonplaats).
Wat stoer!! En de 3EM daar is ontzettend leukquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:51 schreef Murmeli het volgende:
Echt cool gewoon: mijn moeder wil nu zelfs gaan hardlopen. Ze wilde dan wel proberen 3 mijl te lopen bij de bridge to bridge loop in arnhem (haar woonplaats).met twee bruggen en een mooie route langs de Rijn
/Arnhempost
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oh gaaf!! Ik wil dan zelf de 10 em doen, lijkt me wel heel bijzonder als we dan allebei lopenquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat stoer!! En de 3EM daar is ontzettend leukmet twee bruggen en een mooie route langs de Rijn
/Arnhempost
Met de 10EM loop je zowel de 3EM als de 6EM routequote:Op zaterdag 12 april 2014 18:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh gaaf!! Ik wil dan zelf de 10 em doen, lijkt me wel heel bijzonder als we dan allebei lopenhet beste van alles, zeg maar. Mijn moeder wil daar dit jaar ook weer de 10EM lopen, ik houd het zelf bij de 6EM.
http://www.endomondo.com/workouts/322386842/11367364
Zo, heerlijk gelopen zonder me druk te maken om het tempo (wat nog best redelijk bleek te zijn) en meteen aansluitend geyoga'd. Ik voel me weer helemaal 'grounded' of zoHeerlijk!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:00 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/322386842/11367364
Zo, heerlijk gelopen zonder me druk te maken om het tempo (wat nog best redelijk bleek te zijn) en meteen aansluitend geyoga'd. Ik voel me weer helemaal 'grounded' of zoHeerlijk!
Goed bezig! Mijn jompeltje nog gehoord onderweg?
Ja dus!![]()
![]()
En bedankt voor de peptalk onderweg Jeronimo, ik schiet elke keer weer in de lach als ik zoiets hoor
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hahaquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:01 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Goed bezig! Mijn jompeltje nog gehoord onderweg?
Zijn dat trouwens standaard zinnetjes of loopt iedereen elkaar hier gewoon te plagen met "you go girl"Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Geen standaard zinnetjes nee, vaste prik bijnaquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha
Zijn dat trouwens standaard zinnetjes of loopt iedereen elkaar hier gewoon te plagen met "you go girl"![]()
![]()
Deze zaterdag is zo ellendig voor Swets aan het worden dat hij morgen na afloop over de marathon zal concluderen dat het alleszins meeviel.![]()
Of halverwege dood neer valt. Een van beide gok ik.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:05 schreef Zwabberhark het volgende:
Deze zaterdag is zo ellendig voor Swets aan het worden dat hij morgen na afloop over de marathon zal concluderen dat het alleszins meeviel.![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of halverwege dood neer valt. Een van beide gok ik.![]()
Nou, dan kies ik voor "het viel alleszins mee".![]()
Dat klinkt helemaal niet vervelend!!quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Met de 10EM loop je zowel de 3EM als de 6EM routehet beste van alles, zeg maar. Mijn moeder wil daar dit jaar ook weer de 10EM lopen, ik houd het zelf bij de 6EM.
Even de taal nazi uithangen: Stik de moord....quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:27 schreef Swetsenegger het volgende:
"Dat is Karma voor alle straf die je ons in de afgelopen 10 jaar hebt gegeven." mompelt de oudsteMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ooit wil ik dat ook kunnenquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:13 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Geniaal dat dat kan toch? Da's de winst van twee jaar hardlopen. Dat je, gewoon omdat het zo lekker weer is, een halve marathon als duurloop kan doen.
ik denk over 2 jaar![]()
Ik moest lachten, sorry.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:27 schreef Swetsenegger het volgende:
"Dat is Karma voor alle straf die je ons in de afgelopen 10 jaar hebt gegeven." mompelt de oudste
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Nou komt ie dan he?Klinkt als een mooi verhaal. Wel zwaar, maar met een omgeving als deze en dit weer was het als ik het zo lees zeer de moeite waardSPOILER: Cauberg Trail 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En terecht, moet je maar bananen etenquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:27 schreef Swetsenegger het volgende:
"Dat is Karma voor alle straf die je ons in de afgelopen 10 jaar hebt gegeven." mompelt de oudste![]()
![]()
Pfoehoehoehoehoe.
Dat ochtendloopje werd 'm dus niet. Ben de laatste weken echt alleen maar moe, alleen maar moe. En dan zijn die weekenddagen echt zo fijn om even uit te kunnen slapen. Had me wel voorgenomen om rond 10 uur te gaan rennen, maar ik kon me er gewoon niet toe zetten.
Dus maar uitgesteld. Rond een uurtje of 2 toch maar gaan rijden en toen lopen. Hélemaal terug naar huis, zo'n 26km. Minder ver dan m'n vorige lange (experimentele) loop, maar toch nog steeds 26km, en met hoe ik me voelde ging dat geen feestje worden. En dat werd het ook niet
Het was de hele weg eigenlijk een gevecht tegen de km's, ondanks dat de route echt prachtig was! En fijn! En daar heb ik ook echt wel van genoten, maar man man man wat was het zwaar. Energie in m'n benen niet aanwezig, althans... het was wat raar allemaal. Conditiegewijs kon ik het namelijk allemaal wel velen (gemiddelde hartslag is niet voor niets 167, wat voor mijn doen laag is!), maar de benen....![]()
Rond mijl 7 werd ik staande gehouden door een mevrouw met een hond. Die me op het hart drukte niet van het pad af te gaan, omdat er onlangs nog een hardloper (al zei ze 'jogger') daar was aangevallen, dus dat ik maar heel voorzichtig moest zijn. Ze vroeg naar m'n route en wenste me succes. Lief!
Daarna op gang komen was weer een hele opgave.
Rond het 13 mijl punt, 21km, kwam ik weer op bekend terrein. En dan denk je 'hoezeeeeee, ik ben er bijna'.
Maar wat duren die laatste 3 mijl dan ineens nog ont-zet-tend lang![]()
Wel volgemaakt, net na de 16 mijl gestopt, in de wetenschap dat ik er later nog 10 meer moet, maar na wat rek-en-strek-gedoe de heuvel naar huis weer opgeklauterd en een douche genoten![]()
Zwaar. Maar wel volbracht en dus voldaan.![]()
Kijkend naar m'n grafiekje op de kleine stukjes wandelen voor gel / stoppen voor mevrouw na lekker constant kunnen lopen wel. Da's een fijne opsteker.
http://www.endomondo.com/workouts/322441947/881511Ja doei.![]()
Nou komt ie dan he?SPOILER: Cauberg Trail 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof! En goed gedaan!Ja doei.![]()
Ja, als je dan toch bezig bentquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb besloten het lot nog verder te tarten en in het marathon shirt te gaan lopen.![]()
![]()
Je hebt je nagels al wel een paar dagen geleden geknipt toch? Hoop ik?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Tof! Lopen op vakantiequote:Op zaterdag 12 april 2014 16:56 schreef Yuki het volgende:
TLDR-versie: mooi weer, Prater is geweldig voor hardlopers, langs de Donau gelopen en na een lichte dwaling heb ik m'n horloge gestopt bij 6,5 km en nog een km uitgewandeld naar de metro.
Ja doei.![]()
Sick.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:07 schreef Jero_nimo het volgende:
Er stond vandaag 30k in 4'25 op het programma.
Goed gelopen
Ja doei.![]()
Wat een afstanden worden er gelopen vandaag zeg![]()
Mooie opmaat voor het marathongeweld van morgen. Ik heb zelf een 20 km op het programma staan morgenvroeg. Voordat de kraamvisite weer op de stoep staat...
![]()
![]()
Zojuist een heerlijk rondje Amersfoort gelopen van ruim 19km. En dan te bedenken dat jullie morgen ruim 2x zover moeten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu hoef ik morgen niet te lopen en kan ik lekker onderuit op de bank voor de TV, kijken wat mij volgend jaar te wachten staat.
Alle lopers morgen: Alvast enorm veel succes toegewenst en vergeet vooral niet ervan te genieten![]()
![]()
En voor Swets een extra jompeltje: F*ck die keelontsteking en pak die Marathon!!
![]()
![]()
Ja, das een goed idee....een shirt dragen waar je nog nooit in hebt gelopen...quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb besloten het lot nog verder te tarten en in het marathon shirt te gaan lopen.F means you're fucked![]()
Het M-shirt..? Kun je dat morgen niet (laten) ruilen dan?quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vast wel, maar ik ben niet van plan om nog naar de Expo te gaan. Dan maar bewaren voor als ik weer op het gewicht van een paar maanden geleden benquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het M-shirt..? Kun je dat morgen niet (laten) ruilen dan?F means you're fucked![]()
Jamaar… Als het shirt te groot is, verwacht jij dan ook weer te groeienquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik ben niet van plan om nog naar de Expo te gaan. Dan maar bewaren voor als ik weer op het gewicht van een paar maanden geleden ben
Ik jojo al een paar jaar, dus wie weetquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar… Als het shirt te groot is, verwacht jij dan ook weer te groeienEn anders ga ik m wel als klusshirt gebruiken. En ik klus nooit
F means you're fucked![]()
Slaapshirt dan maar?quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik jojo al een paar jaar, dus wie weetEn anders ga ik m wel als klusshirt gebruiken. En ik klus nooit
Even voor de duidelijkheid, dat tweede nummer hoef je niet verplicht te dragen toch?The line is a dot to you!![]()
Volgens mij welquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:42 schreef kepler het volgende:
Even voor de duidelijkheid, dat tweede nummer hoef je niet verplicht te dragen toch?F means you're fucked![]()
Zit geen chip in, dus qua tijdregistratie zal er niets mis gaan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:42 schreef kepler het volgende:
Even voor de duidelijkheid, dat tweede nummer hoef je niet verplicht te dragen toch?![]()
Ik vind het knap gedaan! En dat het niet makkelijk ging, maakt het alleen maar een nog waardevoller training..quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:25 schreef motorbloempje het volgende:
Pfoehoehoehoehoe.
Dat ochtendloopje werd 'm dus niet. Ben de laatste weken echt alleen maar moe, alleen maar moe. En dan zijn die weekenddagen echt zo fijn om even uit te kunnen slapen. Had me wel voorgenomen om rond 10 uur te gaan rennen, maar ik kon me er gewoon niet toe zetten.
Dus maar uitgesteld. Rond een uurtje of 2 toch maar gaan rijden en toen lopen. Hélemaal terug naar huis, zo'n 26km. Minder ver dan m'n vorige lange (experimentele) loop, maar toch nog steeds 26km, en met hoe ik me voelde ging dat geen feestje worden. En dat werd het ook niet
Het was de hele weg eigenlijk een gevecht tegen de km's, ondanks dat de route echt prachtig was! En fijn! En daar heb ik ook echt wel van genoten, maar man man man wat was het zwaar. Energie in m'n benen niet aanwezig, althans... het was wat raar allemaal. Conditiegewijs kon ik het namelijk allemaal wel velen (gemiddelde hartslag is niet voor niets 167, wat voor mijn doen laag is!), maar de benen....![]()
Rond mijl 7 werd ik staande gehouden door een mevrouw met een hond. Die me op het hart drukte niet van het pad af te gaan, omdat er onlangs nog een hardloper (al zei ze 'jogger') daar was aangevallen, dus dat ik maar heel voorzichtig moest zijn. Ze vroeg naar m'n route en wenste me succes. Lief!
Daarna op gang komen was weer een hele opgave.
Rond het 13 mijl punt, 21km, kwam ik weer op bekend terrein. En dan denk je 'hoezeeeeee, ik ben er bijna'.
Maar wat duren die laatste 3 mijl dan ineens nog ont-zet-tend lang![]()
Wel volgemaakt, net na de 16 mijl gestopt, in de wetenschap dat ik er later nog 10 meer moet, maar na wat rek-en-strek-gedoe de heuvel naar huis weer opgeklauterd en een douche genoten![]()
Zwaar. Maar wel volbracht en dus voldaan.![]()
Kijkend naar m'n grafiekje op de kleine stukjes wandelen voor gel / stoppen voor mevrouw na lekker constant kunnen lopen wel. Da's een fijne opsteker.
http://www.endomondo.com/workouts/322441947/881511Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja, zelfde probleem hier met de mediumquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:42 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Lol, ik had het nog niet gepast, maar nu ik dat gedaan heb blijkt de L te lang en te breed...F means you're fucked![]()
Nee, ik heb dit ook nergens eerder gezien...quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:43 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Zit geen chip in, dus qua tijdregistratie zal er niets mis gaan.The line is a dot to you!![]()
Mja, ik draag het wel om gezeik te vermijden, maar het blijft vreemd.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:45 schreef kepler het volgende:
[..]
Nee, ik heb dit ook nergens eerder gezien...![]()
Moblo!
Ook al zo'n afstand! Lekker hoor! En ondanks dat het zo zwaar was toch doorgezet. Netjes gedaan
Morgen weer lekker uitslapen![]()
![]()
Alvast nu, want morgenvroeg hebben jullie wel andere dingen aan je hoofd
uiteraard wens ik iedereen een hele fijne loop morgen maar ik wil toch:
Swetsenegger,Linebear, Bonobo11, Kepler, YUR & spiritusbus heel veel succes wensen bij hun Marathon.
Heb vertrouwen op je training en dat de marathon te Rotterdam mag gaan zoals je hoopt.
Succes!!!!!![]()
Ik heb geen last van tepels ofzoquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, das een goed idee....een shirt dragen waar je nog nooit in hebt gelopen...![]()
![]()
ik neem hem maar gewoon mee, kwam er pas achter toen ik de envelop open maaktequote:Op zaterdag 12 april 2014 19:46 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Mja, ik draag het wel om gezeik te vermijden, maar het blijft vreemd.
The line is a dot to you!![]()
Nu niet neequote:Op zaterdag 12 april 2014 19:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb geen last van tepels ofzoEn hij zou ook kunnen schuren bij bijvoorbeeld je oksels, of in je nek. Waarom zou je in hemelsnaam het risico nemen?
Grappig, die drie lopen wil ik ook gaan doenquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:35 schreef Gogo83 het volgende:
Leuk verslag Guard!
[..]
Dam tot Dam in september en vervolgens de zevenheuvelenloop en bruggenloop later in het jaar. Verder staan er in mei en juni nog wat 10 kilometerloopjes op het programma. Ben jij naar iets specifieks aan het toewerken?
Wat is iedereen goed bezig dit weekend!![]()
![]()
![]()
Niks specifieks, primair is 35 kg afvallen. Dit jaar alleen maar 10k loopjes doen, zou mooi zijn wanneer ik die onder 65 minuten kan lopen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:35 schreef Gogo83 het volgende:
Leuk verslag Guard!
[..]
Dam tot Dam in september en vervolgens de zevenheuvelenloop en bruggenloop later in het jaar. Verder staan er in mei en juni nog wat 10 kilometerloopjes op het programma. Ben jij naar iets specifieks aan het toewerken?
Lekker LDL's in de weekenden doen, 15k vind ik wel een mooie afstand om te halen.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik vind het shirt trouwens heel plastic aanvoelen, maar dat is wellicht persoonlijk. Het zal best een goed shirt zijn, anders zou een grote sponsor dit er niet bij geven.![]()
Mjah ik heb echt nooit last van dat soort zaken, maar wellicht heb je gelijk. Zal waarschijnlijk toch nog wel 4 keer wisselen van kleding voor het morgenochtend 9 uur is en ik de deur uit ga.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Nu niet neeEn hij zou ook kunnen schuren bij bijvoorbeeld je oksels, of in je nek. Waarom zou je in hemelsnaam het risico nemen?
![]()
We moesten morgen eind van de ochtend weg, maar onze afspraak gaat niet door. Dus lekker marathons kijken!![]()
![]()
Dat zal wel gebeuren jaquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah ik heb echt nooit last van dat soort zaken, maar wellicht heb je gelijk. Zal waarschijnlijk toch nog wel 4 keer wisselen van kleding voor het morgenochtend 9 uur is en ik de deur uit ga.Ben blij dat wij hier al om kwart voor 8 opgehaald worden
Hier is het nummer al opgespeldquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah ik heb echt nooit last van dat soort zaken, maar wellicht heb je gelijk. Zal waarschijnlijk toch nog wel 4 keer wisselen van kleding voor het morgenochtend 9 uur is en ik de deur uit ga.![]()
![]()
Vroeg genoeg om nog 3 keer te kunnen pissen in het startvakquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoe laat gaan jullie richting start?
Morgenochtend thuis inlopen en dan neem ik om kwart voor 10 de metro naar halte stadhuis. Ik wil niet te lang in het startvak moeten staan en inlopen bij zulke evenementen is altijd een drama.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoe laat gaan jullie richting start?![]()
Prachtig verslag btw Guard
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Inlopen doe ik niet aan. Tijd zat voor als Lee klaar isquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:00 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Morgenochtend thuis inlopen en dan neem ik om kwart voor 10 de metro naar halte stadhuis. Ik wil niet te lang in het startvak moeten staan en inlopen bij zulke evenementen is altijd een drama.F means you're fucked![]()
Hehe, das ook waar. Het inlopen hoeft ook niet zo intensief, maar gewoon een beetje loslopen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Inlopen doe ik niet aan. Tijd zat voor als Lee klaar is
Al verwacht ik dat mijn hartslag bij de start al gelijk hoog zit vanwege de adrenaline.![]()
Ik krijg al plaatsvervangende spanning van deze discussies.. wat moet je aan, wat moet je eten, hoe laat.. Maar ik ga er vanuit dat jullie jezelf en je lichaam ook goed genoeg kennen door al die training.. heel veel succes alvast!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ga hier denk ik 9 uur de deur uit. Zal ik om kwart voor 10 op churchillplein zijn. Dan kan ik inlopen tot stadhuis... wandelend.![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind het knap gedaan! En dat het niet makkelijk ging, maakt het alleen maar een nog waardevoller training..Bedankt!quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:49 schreef Jero_nimo het volgende:
Moblo!
Ook al zo'n afstand! Lekker hoor! En ondanks dat het zo zwaar was toch doorgezet. Netjes gedaan
Morgen weer lekker uitslapen
Doorzetten was ook echt 't, maar dat maakte 't ook op de een of andere manier wel verteerbaar: als 't straks ergens zwaar is/wordt kan ik dat hopelijk ook doorzetten, maar dan hopelijk niet al vanaf mijl 1![]()
![]()
Ja doei.![]()
even de taalnazi uithangen: taalnaziquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Even de taal nazi uithangen: Stik de moord....
verder een prachtig verslag Guard!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Mooi verslag Guard en alle lopers goed gedaan vandaag![]()
Iedereen die morgen meedoet aan de Rotterdam marathon veel plezier en succes![]()
![]()
Tnx voor de plezierwensen allemaal![]()
Mijn nr is ook al opgespeld. Kleding ligt klaar...Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Sommige zijn al veel verder maar ik kreeg vandaag deze badge:
http://smashrun.com/bjorn.beek/badges/2/102
Vind ik stiekem wel een leuke![]()
![]()
Wooo vet spannend alle marathons vanmorgen.
Break a leg is wel heel cru in deze situatie dus volgens mij is het gewoon 'succes'![]()
![]()
Die is wel grappig jaquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:17 schreef streamnl het volgende:
Vind ik stiekem wel een leuke
Veel succes lopers! Zet 'm op, nerds!
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
ik moest hier aan denken toen je het over badges had....quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:17 schreef streamnl het volgende:
Vind ik stiekem wel een leukeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik moest hier aan denken toen je het over badges had....Waarom maken ze het dan ook zo verdraaid lastig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij als ex-militairen kennen er wel meer dan 47![]()
![]()
inderdaad, en als brandweerman moet ik ze nog steeds af en toe oefenenquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:23 schreef streamnl het volgende:
[..]
Wij als ex-militairen kennen er wel meer dan 47
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik moest hier aan denken toen je het over badges had....Oh daar had ik er ook een aantal vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het gaat weer te snel voor mij hier. Heb wel het verslag van Guard kunnen lezen: tof, goed gelopen ook. En stream ook
Ik ben vanmiddag langs Valkenburg gereden om een kinderbed op te halen, was daar prachtig weer!
De andere lopers niet helemaal meegekregen, maar gogo 14 km (of was het nou gup?) Goed bezig!
![]()
kwam net op FB deze foto tegen uit 1914 van een tijd dat runners nog runners waren;)
een Pueblo indiaan op ruim 2300m hoogte in de Grand Canyon...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
kwam net op FB deze foto tegen uit 1914 van een tijd dat runners nog runners waren;)
een Pueblo indiaan op ruim 2300m hoogte in de Grand Canyon...Wow wat gaaf! Ik dacht even dat hij echte hardloopschoenen aanhad, maar zijn een soort moccasinsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
een Pueblo indiaan op ruim 2300m hoogte in de Grand Canyon...Jeetje, die man zat vast uren in de sportschool om dat figuur te behoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:56 schreef Nirak het volgende:
[..]
Jeetje, die man zat vast uren in de sportschool om dat figuur te behouden
Vast heel veel succes voor alle lopers morgen en vooral veel plezier!Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Voor ik het vergeet, iedereen veel succes morgen in Rotterdam, of je nou 10, 13 of 42,2km gaat lopen!
Ik zal ter compensatie morgen lekker languit op de bank voor de tv gaan hangen (ook al is het een andere marathon die ik ga kijken...).
wat hij zegt....maar dat is natuurlijk vanzelfsprekend!!quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:29 schreef Wolve000 het volgende:
Voor ik het vergeet, iedereen veel succes morgen in Rotterdam, of je nou 10, 13 of 42,2km gaat lopen!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ga ook alvast iedereen die morgen loopt heel veel succes wensen!
Het kan namelijk zo maar zijn dat ik morgen flink ga uitslapen
Vandaag mn eerste loop gedaan. De AD Mini Marathon in Rotterdam, 4,2 km. We liepen met z'n 6en, met wens tijden van 22 tot 27min. Mijn streeftijd lag op 23~25min.
Bij de start stond ik redelijk vooraan en heb me vrij snel door de massa weten te werken (het was echt stervensdruk). Maar op 3/4 van de coolsingel was het toch rustig genoeg om lekker op jezelf te lopen.
Na 15 minuten kreeg ik het even zwaar en ben ik even gaan lopen, maar na anderhalve minuut vroeg ik me af wat ik aan het doen was en rende ik weer verder.
Na 20min zat ik op +/- 3.9km volgens de app en heb ik een flinke eindsprint getrokken. Zeker toen ik de klok op 21:40 zag staan(!). "Helaas" kwam ik met 22:06 over de streep. Wat ik bijna niet kon geloven, want het was ruim onder mijn streef tijdDe officiele tijd na correctie was zelfs 21:03(!) hier ben ik echt super blij mee! Met een gemiddelde van 11,97km/h
Dit is sneller dan dat ik normaal ren in mijn trainingen. Tijdens de trainingen haal ik ondertussen afstanden van dik 6km, dus hoop na de zomer uit te kunnen kijken na een 10km. Tot die tijd nog een of 2x een 5km doen, ik heb de smaak te pakken
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Heel veel succes iedereen morgen!
Probeer zo goed mogelijk te presteren en wees hoe dan ook trots op je uiteindelijke resultaat!Jack does it in real time...![]()
Zo dan, goeie tijd zeg! Gefeliciteerd!! En leuk dat je de smaak nu te pakken hebt!quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:37 schreef PeuRac het volgende:
Vandaag mn eerste loop gedaan. De AD Mini Marathon in Rotterdam, 4,2 km. We liepen met z'n 6en, met wens tijden van 22 tot 27min. Mijn streeftijd lag op 23~25min.
Bij de start stond ik redelijk vooraan en heb me vrij snel door de massa weten te werken (het was echt stervensdruk). Maar op 3/4 van de coolsingel was het toch rustig genoeg om lekker op jezelf te lopen.
Na 15 minuten kreeg ik het even zwaar en ben ik even gaan lopen, maar na anderhalve minuut vroeg ik me af wat ik aan het doen was en rende ik weer verder.
Na 20min zat ik op +/- 3.9km volgens de app en heb ik een flinke eindsprint getrokken. Zeker toen ik de klok op 21:40 zag staan(!). "Helaas" kwam ik met 22:06 over de streep. Wat ik bijna niet kon geloven, want het was ruim onder mijn streef tijdDe officiele tijd na correctie was zelfs 21:03(!) hier ben ik echt super blij mee! Met een gemiddelde van 11,97km/h
Dit is sneller dan dat ik normaal ren in mijn trainingen. Tijdens de trainingen haal ik ondertussen afstanden van dik 6km, dus hoop na de zomer uit te kunnen kijken na een 10km. Tot die tijd nog een of 2x een 5km doen, ik heb de smaak te pakkenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Wat een toffe verhalen allemaal weer!
Veel succes gewenst aan de marathonrenners morgen. Vorig jaar was ik net begonnen met hardlopen en was ik vrij nieuw in dit topic en betrapte ik mezelf erop dat ik de Rotterdam lopers met spanning thuis volgde (terwijl ik niemand daarvan persoonlijk kende) en nu volg ik jullie weer met spanning!
Ben nu al benieuwd naar de jubelkreten en verslagen!
Succes allemaal! (uiteraard ook voor de mensen op de andere afstanden!)Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Het gaat weer eens ouderwets hard hier. Geen kans gehad om bij te lezen. Alle lopers morgen veel succes, plezier en epicness toegewenst! Het wordt in ieder geval prima loopweer.![]()
Iedereen die morgen gaat lopen, veel plezier en succes. Met de marathonners in het bijzonder natuurlijk. Zet 'm op met z`n alle!!![]()
prima tijd!quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:37 schreef PeuRac het volgende:
Dit is sneller dan dat ik normaal ren in mijn trainingen. Tijdens de trainingen haal ik ondertussen afstanden van dik 6km, dus hoop na de zomer uit te kunnen kijken na een 10km. Tot die tijd nog een of 2x een 5km doen, ik heb de smaak te pakkenThe line is a dot to you!![]()
Ik ga de andere lopers ook vast veel succes wensen.
Swets even in het bijzonder vanwege de eerste M en de groene klodders
Denk niet dat we elkaar gaan zien want ik ken jullie niet van zien dus we lezen elkaars verhalen na afloop wel!!
Als ik mezelf enigszins warm kan houden of de fut heb om na het douchen de stad nog in te gaan kom ik kijken bij de finish van de MSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Prima tijd hoor, ik denk niet dat er veel mensen hier zijn die hun eerste wedstrijd in (afgerond) 12 km per uur liepen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:37 schreef PeuRac het volgende:
Dit is sneller dan dat ik normaal ren in mijn trainingen. Tijdens de trainingen haal ik ondertussen afstanden van dik 6km, dus hoop na de zomer uit te kunnen kijken na een 10km. Tot die tijd nog een of 2x een 5km doen, ik heb de smaak te pakken
Overigens is het juist goed dat je wedstrijd sneller dan de trainingen gaat.
Petje af![]()
![]()
Alle marathonlopers horen nu in hun mandje te liggen.
Succes alvast allemaal. Ik nestel mij morgen in de rol van couch potato en moedig iedereen in stilte aan. Hup mensen.![]()
Alle lopers succes morgen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Goed gedaan hoorquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:37 schreef PeuRac het volgende:
Dank je. Ben helemaal enthousiast jaquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zo dan, goeie tijd zeg! Gefeliciteerd!! En leuk dat je de smaak nu te pakken hebt!
Dank je.quote:Dit had ik ook nooit verwacht hoor, het helpt wel dat ik normaal op de heide of in het bos loop en dus zwaardere ondergrond gewend ben.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:06 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Prima tijd hoor, ik denk niet dat er veel mensen hier zijn die hun eerste wedstrijd in (afgerond) 12 km per uur liepen.
Overigens is het juist goed dat je wedstrijd sneller dan de trainingen gaat.
Petje af
En dit terwijl ik pas een paar maanden loop en 15 lessen heb gevolgd
Dank jequote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Succes voor iedereen die gaat lopen morgen! Dat jullie allemaal maar in de buurt van je streeftijd mogen lopen enzo.![]()
PeuRac, een mooie prestatie. Dat 'smaakt naar meer gevoel' is erg herkenbaar. (Hoewel hier thuis nog steeds niet helemaal wordt begrepen waarom wedstrijdjes lopen nou echt nodig is.)
Ik had mezelf met het openen van het topic al uit de OP gehaald en kan alleen maar hopen dat mijn knie snel weer herstelt zodat ik verder door kan trainen naar de 10km."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Voor als ik morgen te lang in m'n bed lig te stinken: veel succes allemaal morgen! Het plezier zal er na een km of 30 wel af zijn![]()
![]()
Ik hoorde bij de shirtuitgifte van de CPC (waar ik vroeg of ik m'n shirt kon ruilen, want te groot) dat het niet kan. "Net als bij DE marathon, in Rotterdam."quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik ben niet van plan om nog naar de Expo te gaan. Dan maar bewaren voor als ik weer op het gewicht van een paar maanden geleden ben
Ook een Adidas shirt, toevallig? Want die vallen kennelijk groot.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
MoBlowat een doorzettingsvermogen! Lekker bezig!!
Alle lopers van morgen: heel veel plezier en succesin gedachten moedig ik jullie allemaal aan, vanuit Wenen!
Ciscus: ik probeer morgen zowel bij de doorkomst 21,1km als de finish van de M op de Heldenplatz te staan. Als ik je zie zal ik schreeuwen
Gelukkig hoef ik het aan niemand uit te leggenquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:29 schreef Nanook24 het volgende:
Succes voor iedereen die gaat lopen morgen! Dat jullie allemaal maar in de buurt van je streeftijd mogen lopen enzo.![]()
PeuRac, een mooie prestatie. Dat 'smaakt naar meer gevoel' is erg herkenbaar. (Hoewel hier thuis nog steeds niet helemaal wordt begrepen waarom wedstrijdjes lopen nou echt nodig is.)
Ik had mezelf met het openen van het topic al uit de OP gehaald en kan alleen maar hopen dat mijn knie snel weer herstelt zodat ik verder door kan trainen naar de 10km.
Dat is irritant, al kan ik het wel begrijpen, logistiek gezien is de mogelijkheid tot omruilen een hel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hoorde bij de shirtuitgifte van de CPC (waar ik vroeg of ik m'n shirt kon ruilen, want te groot) dat het niet kan. "Net als bij DE marathon, in Rotterdam."
Ook een Adidas shirt, toevallig? Want die vallen kennelijk groot.
Ik ga toch maar eens bij de baas pushen voor shirtjes van het werk. Aangezien de helft van het personeel loopt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Wat ben ik allejessus zenuwachtig voor morgen zeg. Deze spanning voelde ik alleen eerder tijdens de bevallingen van mijn liefje. Kon ik maar vast beginnen.
Ik ga slapen, succes iedereen morgen.
Gr vanuit Wenen
Ps. Ik ga toch de hele doen, voor t eerst. Streeftijd vooralsnog maar even 4.27.00![]()
Sterkte! En slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:58 schreef Ciscus het volgende:
Wat ben ik allejessus zenuwachtig voor morgen zeg. Deze spanning voelde ik alleen eerder tijdens de bevallingen van mijn liefje. Kon ik maar vast beginnen.
Ik ga slapen, succes iedereen morgen.
Gr vanuit Wenen
Ps. Ik ga toch de hele doen, voor t eerst. Streeftijd vooralsnog maar even 4.27.00
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Morgen allemaal succes en ontzettend veel plezier!
Bovenal voor alle Marathonlopers! Hoop dat jullie allemaal een perfecte dag beleven!![]()
![]()
Argument dat gegeven wordt: straks zijn de shirts op en grijpen mensen mis bij de maat die ze besteld hebben.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:57 schreef PeuRac het volgende:
Dat is irritant, al kan ik het wel begrijpen, logistiek gezien is de mogelijkheid tot omruilen een hel.
Tot op zekere hoogte snap ik het ook wel. Then again... Zal de hoeveelheid mensen met een te groot shirt niet opwegen tegen de hoeveelheid mensen met een te klein shirt? Daarnaast moeten ze genoeg shirts hebben, want je kan het shirt ook op de dag zelf nog kopen. Ergste dat kan gebeuren is dat een bepaalde maat niet meer beschikbaar is voor losse verkoop.
Bij andere evenementen die ik gelopen heb was ruilen geen probleem, dus dit viel ff tegen. Je betaalt toch al gauw ¤15 of meer voor zo'n shirt; dan wil je ook dat ie goed zit.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
nice!quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:15 schreef Guard het volgende:
paadje dus maar met de meute mee naar boven, langs de Thermen.![]()
Rotterdamgangers, heel veel succes morgen!Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Wederom een stapeldag vandaag en weinig=geen kms. Komt wel weerHoop op een mooie loopdag morgen in Rdam! Ik ga bijslapen
en sta morgen present!
In het bijzonder: Swets, Yur, eat them (die kms)!![]()
![]()
Veel succes allemaal.En geniet!
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Succes allemaal! Hoop dat je je wat beter voelt aan de start Swets!
En opdat de rest ook maar een mooie wedstrijd mag lopen!Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ik vind thee ipv koffie een groter offerquote:Op zondag 13 april 2014 07:26 schreef Nirak het volgende:
Pannenkoeken op dit tijdstip... Je moet er wat voor over hebben....![]()
![]()
Maar dat is voor jezelf, GotC doet dit speciaal voor Yurquote:Op zondag 13 april 2014 07:27 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik vind thee ipv koffie een groter offer![]()
![]()
Gewoon koffie hoor! Lekkerquote:Op zondag 13 april 2014 07:27 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik vind thee ipv koffie een groter offer
/ambtenaarF means you're fucked![]()
Volgens mij zijn er hier nog een aantal mensen die hun auto moeten gaan verzetten, ik wens ze veel succes binnen een acceptabele afstand een plaats te vinden buiten het parcours![]()
![]()
Iedereen veel succes! Ik ga zo ontbijten en vertrek naar de start! Ik heb er zin in!The line is a dot to you!![]()
Mogguh!
Voel me hoewel verre van optimaal 100% beter dan gisteren rond deze tijd. Behalve dan dat ik Helle Angst ervaar en stijf sta van de kak en zenuwen. Dat eerste kan eruit, dat 2e niet.
Ik moet nog even wat meergranen pannenkoeken van gisteren wegwerken maar de eetlust is nog niet echt aanwezig![]()
Heel veel succes en plezier vandaag, vooral voor de marathonlopers!
@swets: fijn dat je je iets beter voelt, succes met de zenuwen!![]()
Ik heb plaatsvervangende zenuwen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Jeej swetsjequote:Op zondag 13 april 2014 08:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogguh!
Voel me hoewel verre van optimaal 100% beter dan gisteren rond deze tijd. Behalve dan dat ik Helle Angst ervaar en stijf sta van de kak en zenuwen. Dat eerste kan eruit, dat 2e niet.
Ik moet nog even wat meergranen pannenkoeken van gisteren wegwerken maar de eetlust is nog niet echt aanwezig![]()
Ga ervoor!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
na een hele dag cursus nog net even een rustig rondje gelopen voordat het donker werd.
Doel was in een rustig tempo een vlakke kilometertijd aan te houden en dat is aardig gelukt.
http://www.endomondo.com/workouts/322589054/5355322'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ga jij de stad nog door?quote:Op zondag 13 april 2014 08:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Leuk he, partner zijn van iemand die een marathon gaat lopen?I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Jullie ook succes. Supporteren en plaatsvervangende zenuwen zijn serious business.quote:Op zondag 13 april 2014 08:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Leuk he, partner zijn van iemand die een marathon gaat lopen?![]()
![]()
Oeh! Lekkah!quote:Op zondag 13 april 2014 08:30 schreef spiritusbus het volgende:
Momenteel staat er windkracht 2. Houden zoSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik vind je zó stoer!quote:Op zondag 13 april 2014 08:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogguh!
Ik moet nog even wat meergranen pannenkoeken van gisteren wegwerken maar de eetlust is nog niet echt aanwezig
Kusje erop, ik zou geloof ik idd ook net zo zenuwachtg zijn.quote:
Succes vandaag allemaal!
***![]()
Yup! Met T., naar km's 1, 14, 27 en finishquote:Meer is niet realistisch met kinderwagen, al heb ik de doek bij me.
Tip, download de route, want die bekijk je veeeeelEn ik heb m'n Garmin ook om, die ik start als Yur +- van start gaat.
Waar ga jij allemaal heen?![]()
Ja weer is perfect! Zie op de verschillende radars geen bewolking in de buurt.quote:Op zondag 13 april 2014 08:30 schreef spiritusbus het volgende:
Momenteel staat er windkracht 2. Houden zo![]()
Volgens mij zelfde als jijquote:Op zondag 13 april 2014 08:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Yup! Met T., naar km's 14, 27 en finishMeer is niet realistisch met kinderwagen, al heb ik de doek bij me.
Tip, download de route, want die bekijk je veeeeelEn ik heb m'n Garmin ook om, die ik start als Yur +- van start gaat.
Waar ga jij allemaal heen?Slinge, Beurs en daarna de rest van de fam oppikken voor de finish
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Partner van zijn...... ja, ik ga dat in Berlijn meemaken en heb nu al beetje een idee hoe dat is. Lijkt me zó spannend.
Ik had vannacht weer eens kuitkramp (lang geleden): whoeaaaaaa wat ga je dan dood![]()
Eens even kijken hoelaat dat hardloopwedstrijdje in 010 start vandaag en dan richting de stad. Intussen ook op voetbalgebied een belangrijke dag voor R'dam![]()
![]()
Goed om te weten, ga ik bij km 27 oplettenquote:Op zondag 13 april 2014 08:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Yup! Met T., naar km's 1, 14, 27 en finishMeer is niet realistisch met kinderwagen, al heb ik de doek bij me.
Waar ga jij allemaal heen?
En Yur wat voor kleur shirt loop je in? HAAG geel of wat anders? En jij Swets?
Hier ook marathon stress... echt niet te geloven... ga een 'training' van 13 km lopen en dan je zo gespannen voelen...
En nu maar hopen dat ik de collega herken van wie ik het moet overnemen...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
10.30quote:Op zondag 13 april 2014 08:39 schreef Quoi het volgende:
Partner van zijn...... ja, ik ga dat in Berlijn meemaken en heb nu al beetje een idee hoe dat is. Lijkt me zó spannend.
Ik had vannacht weer eens kuitkramp (lang geleden): whoeaaaaaa wat ga je dan dood![]()
Eens even kijken hoelaat dat hardloopwedstrijdje in 010 start vandaag en dan richting de stad. Intussen ook op voetbalgebied een belangrijke dag voor R'dam![]()
Zal vrij rustig zijn hoor. Tamelijk weinig zeggend loopje
Ik heb een zwart adidas "boost your run" shirt aan, want die gele letters zijn zo lekker herkenbaar voor m'n vrouw.quote:Op zondag 13 april 2014 08:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed om te weten, ga ik bij km 27 opletten
Hier ook marathon stress... echt niet te geloven... ga een 'training' van 13 km lopen en dan je zo gespannen voelen...
En nu maar hopen dat ik de collega herken van wie ik het moet overnemen...![]()
Oké top! Ga ik daar op lettenquote:Op zondag 13 april 2014 08:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb een zwart adidas "boost your run" shirt aan, want die gele letters zijn zo lekker herkenbaar voor m'n vrouw.Veel succes! Ik ga over ruim een uur maar eens op de fiets naar het station
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
De marathonlopers succes!
Zo, eens kijken of ik mn nieuwe
schoenen een rondje naar buiten kan sturen!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ik ben in HAAG geel, Yur in neongeel met groen logo.quote:Op zondag 13 april 2014 08:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed om te weten, ga ik bij km 27 opletten
En nu maar hopen dat ik de collega herken van wie ik het moet overnemen...
Succes straks![]()
![]()
Ideaal hardloopweer! Graad of 12, geen wind, flauw zonnetje, heerlijk weer voor een marathon!
Zojuist een 20k wisseltempo duurloopje erop zitten. Voor het eerst weer in de 20+ kms. Ging prima, heerlijk gelopen.
http://www.endomondo.com/workouts/322602512/11291298![]()
Thanks, jij ook met de logistieke uitdagingquote:Op zondag 13 april 2014 08:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben in HAAG geel, Yur in neongeel met groen logo.
Succes straksEn YUR natuurlijk succes met 3x plassen in het startvak
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Au, lomp kind. Haal ff je klauwen open aan je waterbelt andersSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zo jij hebt nog wat aan je dag!quote:Op zondag 13 april 2014 08:52 schreef Tarahumara het volgende:
Ideaal hardloopweer! Graad of 12, geen wind, flauw zonnetje, heerlijk weer voor een marathon!
Zojuist een 20k wisseltempo duurloopje erop zitten. Voor het eerst weer in de 20+ kms. Ging prima, heerlijk gelopen.
http://www.endomondo.com/workouts/322602512/11291298Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Waar wordt het nou uitgezonden? Ik kan het niet vinden? Op nl1 staat dat er wielrennen komt, op eurosport de Londen Marathon en RTV Rijnmond is pas vanmiddag.![]()
Hij komt wel op Ned1. Hij komt elk jaar op Ned1quote:Op zondag 13 april 2014 09:13 schreef Jero_nimo het volgende:
Waar wordt het nou uitgezonden? Ik kan het niet vinden? Op nl1 staat dat er wielrennen komt, op eurosport de Londen Marathon en RTV Rijnmond is pas vanmiddag.Wielrennen komt dus pas laterquote:De marathon van Rotterdam, de klassieker Parijs-Roubaix, de ontknoping van de play-offs om het landskampioenshap in het hockey, de mogelijke vierde opeenvolgende landstitel van Ajax en de Swim Cup in Eindhoven. De NOS biedt zondag een rijk menu aan topsport. En dat alles is te volgen via televisie en NOS.nl.
Al vanaf 10.15 uur is op NOS.nl en Nederland 1 de marathon van Rotterdam te volgen. Het live-verslag van Parijs-Roubaix is vanaf 13.00 uur te zien op NOS.nl, en later op de middag ook op Nederland 1.
Verder is er veel hockey op NOS.nl. Om 12.00 uur is er eerst de strijd om het landskampioenschap bij de vrouwen tussen SCHC en Den Bosch, waarna om 15.45 uur de mannen van Oranje Zwart en Bloemendaal hun duel om de landstitel beginnen.
Ah kijk, Dankjewel!quote:Op zondag 13 april 2014 09:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hij komt wel op Ned1. Hij komt elk jaar op Ned1
[..]
Wielrennen komt dus pas later![]()
![]()
NED 1 start om 10:15 met de uitzendingquote:Op zondag 13 april 2014 09:13 schreef Jero_nimo het volgende:
Waar wordt het nou uitgezonden? Ik kan het niet vinden? Op nl1 staat dat er wielrennen komt, op eurosport de Londen Marathon en RTV Rijnmond is pas vanmiddag.![]()
BBC1 begint zo met de uitzending van de London Marathon, dus ik heb Horizon vast aangeslingerdquote:![]()
Na een halve dag oorlog met m'n iMac, die uitgerekend nu ineens weigerde om filmpjes en streams af te spelen
mooi loopje en een lekker stevig tempo!!quote:Op zondag 13 april 2014 08:52 schreef Tarahumara het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/322602512/11291298'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Op van die matrixborden. Volgens mij hadden we dat al moeten doen danquote:Op zondag 13 april 2014 09:27 schreef Twinky het volgende:
konden we nou nog ergens een boodschap achterlaten voor de marathonkampioenen?
Nog een uurtje tot de start. Ik weet bijna niet waar ik op moet letten de komende uren. Er doen redelijk wat mensen mee die ik "ken" of echt ken, en dat zijn dan alleen nog de recreanten. Ik ben zo benieuwd hoe Nageye, Choukoud en Raeymakers het er vanaf gaan brengen. Ik denk wel dat de wind al snel kracht 4 zal bereiken nu de temperatuur al richting 11 C gegaan is, helaas, zo werkt het nu eenmaal als het gaat om de zgn. dagelijkse gang.
Enfin, ik ga zo lekker douchen en dan de bank opzoeken.![]()
Is dat zo, van die wind?quote:Op zondag 13 april 2014 09:33 schreef Zwabberhark het volgende:
Nog een uurtje tot de start. Ik weet bijna niet waar ik op moet letten de komende uren. Er doen redelijk wat mensen mee die ik "ken" of echt ken, en dat zijn dan alleen nog de recreanten. Ik ben zo benieuwd hoe Nageye, Choukoud en Raeymakers het er vanaf gaan brengen. Ik denk wel dat de wind al snel kracht 4 zal bereiken nu de temperatuur al richting 11 C gegaan is, helaas, zo werkt het nu eenmaal als het gaat om de zgn. dagelijkse gang.
Enfin, ik ga zo lekker douchen en dan de bank opzoeken.***![]()
oquote:Op zondag 13 april 2014 09:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Op van die matrixborden. Volgens mij hadden we dat al moeten doen dan![]()
![]()
het tempo verbaasde me, in positieve zin. Ik heb mn hartslag rond de 150 bpm gehouden, elke kilometer 100m versnellen, dan weer af laten zakken tot 150 bpm. Toen ik eenmaal lekker warm was, zat ik heel mooi constant net boven de 5'/km op de vlakke stukken. Blij mee, mn conditie is weer aardig op peil. Nu nog heel blijven, dan wordt het weer een mooi loopjaarquote:Op zondag 13 april 2014 09:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mooi loopje en een lekker stevig tempo!!![]()
![]()
Echt he, alleen maarquote:Op zondag 13 april 2014 09:38 schreef mosselmossel het volgende:
Geen marathon time, maar Mo-time op de BBC![]()
Ik zag bij de vrouwen ook Tirunesh Dibaba er tussen staan. Is dit ook haar debuut?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja.quote:Op zondag 13 april 2014 09:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Echt he, alleen maar![]()
Ik zag bij de vrouwen ook Tirunesh Dibaba er tussen staan. Is dit ook haar debuut?
En Mo Farah vind ik echt verschrikkelijk...
Jack does it in real time...![]()
Alle serieuze hardlopers succes. Ik ga mij opmaken voor mijn zondagochtend Dam tot Damloop training
.
![]()
Daar ben ik dan ook wel heel benieuwd naar!quote:Op zondag 13 april 2014 09:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja.
En Mo Farah vind ik echt verschrikkelijk...
Mo Farah, ach. Ik heb niet echt iets tegen hem. Maar bijzonder sympathiek komt ie ook niet over.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ben er ook vantussen,![]()
mocht je nog iemand zien met het startnummer 449 BEM, dan ben ik het of een collega
Vervelend. Nergens last van hier, een kilometer of 1,5 verderopquote:Op zondag 13 april 2014 09:34 schreef mosselmossel het volgende:
BBC1 stoort heerlijk hier. Grr.
#Ziggo
Bakkie koffie in bed, BBC aan op tv en NOS op laptop. Ik ben behoorlijk gespannen, voor YUR en SwetsZet 'm op mannen!!
Ben echt héél benieuwd hoe Mo Farah het gaat doen in Londen...![]()
De Wii uitgezet en het gaat al iets beter.quote:Op zondag 13 april 2014 09:51 schreef Levitas het volgende:
[..]
Vervelend. Nergens last van hier, een kilometer of 1,5 verderop
Bakkie koffie in bed, BBC aan op tv en NOS op laptop. Ik ben behoorlijk gespannen, voor YUR en SwetsZet 'm op mannen!!
Ben echt héél benieuwd hoe Mo Farah het gaat doen in Londen...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Was London en Rotterdam trouwens vorig jaar ook op dezelfde dag? Nee toch?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja. Op dagen als deze, met mooi weer en geen storingen in de buurt, stijgt de temperatuur, neemt de wind toe, en ontstaan er stapelwolken (behalve als het heel droge lucht is). Twee uur voor zonsondergang neemt de wind dan weer af en verdwijnen stapelwolken (die feitelijk gecondenseerde thermiekbellen zijn).quote:![]()
Anders misschien even stekker van je decoder eruit, 10 sec. eruit laten en weer opstarten? Wil ook wel eens helpenquote:Op zondag 13 april 2014 09:54 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
De Wii uitgezet en het gaat al iets beter.![]()
Jamaar dan mis je een stukquote:Op zondag 13 april 2014 09:58 schreef Levitas het volgende:
[..]
Anders misschien even stekker van je decoder eruit, 10 sec. eruit laten en weer opstarten? Wil ook wel eens helpen
Ik heb geen decoder. Gewoon een kaartje achter in de tv.quote:Op zondag 13 april 2014 09:58 schreef Levitas het volgende:
[..]
Anders misschien even stekker van je decoder eruit, 10 sec. eruit laten en weer opstarten? Wil ook wel eens helpenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:
Gaan er nog mensen ook gewoon nog zelf een stukje rennen deze ochtend? Of is iedereen in R'dam?
Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Ik sta op het punt de deur uit te gaan!quote:Op zondag 13 april 2014 10:18 schreef Xilantof het volgende:
Gaan er nog mensen ook gewoon nog zelf een stukje rennen deze ochtend? Of is iedereen in R'dam?Kijken of ik net zo'n lekker rondje kan lopen als vorige week.
***![]()
Ik zit even te vergelijken. Energierepen. Gisteren heb ik twee repen gegeten tijdens mijn loopje. Gewoon goedkope bosvruchtenrepen van de Lidl. ¤1,89 voor 8 repen.
Nu zit ik te kijken op bijvoorbeeld deze reep: http://www.duursport.nl/3action/carbofruit-3-x-12%2c5-gr-4384
Verschillen:
kcal: mijne 398, andere 345
Eiwitten: 3,8 vs 0,2g
Koolhydraten: 75 vs 86g
natrium: 0,26 vs 0,09g
Vetten: 8,8 vs 0g
Bij de koolhydraten staat bij die goedkope nog dat 43,6gr daarvan suikers zijn.
Maar hoe zit dat bij die andere repen? Zitten daar dan andere koolhydraten in?
Bij de vetten bij die goedkope repen is de helft verzadigd.
Gewoon benieuwd. Ben wat aan het experimenteren met eten bij een HM.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Iedereen succes vandaag! Zelfs ik krijg er de kriebels van![]()
ben benieuwd naar alle verhalen straks.
Ned1 staat op record en vanmiddag de hele dag op de bank dus hoop het toch nog te kunnen volgen.![]()
Ik heb vandaag mijn eerste loopdingetje: de Nina-run in Winterswijk. 14.40 uur begin ik aan 5km. Zou makkelijk moeten lukken, want dat loop ik nu al een paar weken, maar ben toch zenuwachtig!![]()
succes en veel plezier Lizan!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Veel plezier!quote:Op zondag 13 april 2014 10:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik sta op het punt de deur uit te gaan!Kijken of ik net zo'n lekker rondje kan lopen als vorige week.
Ik ga over 30 minuten de deur uit. Heb een weekje stil gestaan voor m'n achillespees. Kijken hoe ;t nu gaat!Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
we zijn allemaal met 5km begonnen....doorzetten is het toverwoord!quote:Op zondag 13 april 2014 10:25 schreef Lizan het volgende:
Bedankt! Alle marathonlopers ook veel succes en plezier! Ooit, ooit, doe ik jullie na haha'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Woon je in Engeland, doet de BBC het niet...![]()
Nou ja, online stream wel, maar vergeleken met gewoon tv is dat natuurlijk prutskwaliteit...
Is men in R'dam al gefinished?
er is ook niets te melden, buiten het feit dat Kate en Wil ripper rugby zijn wezen kijkenquote:Op zondag 13 april 2014 10:27 schreef Wolve000 het volgende:
Woon je in Engeland, doet de BBC het niet...
Gehandicapten en elite vrouwen zijn al onderweg in de Londen Marathon. Over een half uur gaat de rest op pad.quote:Op zondag 13 april 2014 10:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er is ook niets te melden, buiten het feit dat Kate en Wil ripper rugby zijn wezen kijkenNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
ik wilde hier nog serieus op reageren maar gelukkig las de post nog een keer goed....quote:
altijd afgeven op trails maar wel BOSVRUCHTEN eten.....![]()
you're on your own brother
quote:Op zondag 13 april 2014 10:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik wilde hier nog serieus op reageren maar gelukkig las de post nog een keer goed....
altijd afgeven op trails maar wel BOSVRUCHTEN eten.....![]()
you're on your own brother
Ik zal volgende keer kiezelsteentjessmaak kiezen! Wat had je serieus willen zeggen dan?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Auw vallen binnen een kwartier...
Das geen ideaal beginMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
dat de goedkope repen volgens mij net zo bruikbaar zijn als de duurdere., het gaat een snelle boost en dat zal de suiker doen.
Al wil je geen gels gebruiken neem dan gewoon winegums, 4-5 om de 5km,het werkt, ik heb 60km gelopen op bijna alleen maar winegums en een paar gelletjes'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mja, het is geen 'niet willen'. Ik heb tot nu toe geen eten nodig gehad op de afstanden die ik liep. Maar nu met halve marathons merk ik dat ik er baat bij zou kunnen hebben, dus wil ik wat testen. Ga denk ik ook nog wel een keer gel proberen hoor.quote:Op zondag 13 april 2014 10:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
dat de goedkope repen volgens mij net zo bruikbaar zijn als de duurdere., het gaat een snelle boost en dat zal de suiker doen.
Al wil je geen gels gebruiken neem dan gewoon winegums, 4-5 om de 5km,het werkt, ik heb 60km gelopen op bijna alleen maar winegums en een paar gelletjesZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gisteren liep ik 14 kilometer in 1:50.. Vandaag lopen ze drie keer zo ver in maar een kwartiertje meer. Gek idee.![]()
En dan gaan ze er ook nog even bij liggen. Aanstellersquote:Op zondag 13 april 2014 10:50 schreef Gogo83 het volgende:
Gisteren liep ik 14 kilometer in 1:50.. Vandaag lopen ze drie keer zo ver in maar een kwartiertje meer. Gek idee.
Zeg dat wel!quote:Op zondag 13 april 2014 10:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En dan gaan ze er ook nog even bij liggen. Aanstellers![]()
Wat een chaos bij de drinkposten in Rotterdam zeg. Dat was andere jaren toch beter geregeld...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Maar toen was het toch niet anders geregeld?quote:Op zondag 13 april 2014 11:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat een chaos bij de drinkposten in Rotterdam zeg. Dat was andere jaren toch beter geregeld...![]()
Stonden ze toen niet aan twee kanten van de weg? Even nummers aan de ene kant, oneven nummers aan de andere kant? Of was dat weer ergens anders?quote:Op zondag 13 april 2014 11:03 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Maar toen was het toch niet anders geregeld?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
1 gel na een uurtje zou in principe genoeg zijn op een HM, ik vind de GU chomps ook makkelijk.quote:Op zondag 13 april 2014 10:49 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Mja, het is geen 'niet willen'. Ik heb tot nu toe geen eten nodig gehad op de afstanden die ik liep. Maar nu met halve marathons merk ik dat ik er baat bij zou kunnen hebben, dus wil ik wat testen. Ga denk ik ook nog wel een keer gel proberen hoor.
Lekker even ergens op kauwen is soms lekkerder dan een glibberige gel n de chomps hebben bijna de zelfde voedingwaarde, maar laten we het noemen wat het is.....het blijven opgewaardeerde winegums'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat een belachelijk mooi weer overigens in LondonMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Volgens mij niet. Maar tis nu wel een zooitje ja.quote:Op zondag 13 april 2014 11:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Stonden ze toen niet aan twee kanten van de weg? Even nummers aan de ene kant, oneven nummers aan de andere kant? Of was dat weer ergens anders?![]()
gelukkig heb ik geen twitter..... #slechtedrinkposten de hele dag als trending topic'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Weer een valpartijAbebe ook al
Zit met nog twee toppers in een tweede groep op 15 seconden achter de kopgroep/quote:Op zondag 13 april 2014 11:16 schreef Levitas het volgende:
Waar is Mo?! Loopt die niet met de kopgroep mee?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
In Rotterdam gaat echt alles verkeerd. Manmanman. Kijken is ook een onderdeel van hardlopen, maar dat doen ze niet.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
5km in 30.46 voor Swets... Te hard...I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:![]()
Hopen dat ie snel z'n eigen tempo kan pakken[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zal de adrenaline zijn. Hopelijk lukt het hem om zijn tempo iets te laten zakken. Succes met jouw zenuwen!quote:![]()
nog maar 1 haas over voor de kop....quote:Op zondag 13 april 2014 11:17 schreef mosselmossel het volgende:
In Rotterdam gaat echt alles verkeerd. Manmanman. Kijken is ook een onderdeel van hardlopen, maar dat doen ze niet.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Jeetje, nog maar 1 van de 3 pacers van de kopgroep in Rotterdam over. Wat zal de organisatie balen van al deze mislukkingen!![]()
![]()
Zo ongeveer alles wat fout kan gaan, gaat ook fout lijkt het wel[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Of hij heeft gewoon, against the odds, een goeie dag en lukt allesquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wilde net hetzelfde vragen. Is er een tracker??quote:Op zondag 13 april 2014 11:27 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Kunnen we m ergens volgen? Link, startnummer?
De london marathon heeft een mooie tracker. Mét kaartje, zodat je kunt zien waar een loper is
Een kennis van me uit Australië is speciaal voor de marathon naar Londen gevlogen. Loopt voor de Leukemie Foundation en heeft ruim $10,000 opgehaald
Voor de Rotterdam marathon had ik trouwens 2:05:21 als winnende tijd voorspeld. Ben benieuwd hoe dicht ik in de buurt ga zitten![]()
![]()
Yup! Kost 5 euquote:Op zondag 13 april 2014 11:32 schreef Gogo83 het volgende:
Volgens mij heeft de Rotterdam marathon alleen een sms service om mensen te tracken..![]()
En toch ben jij meer baas hoor!quote:Op zondag 13 april 2014 10:50 schreef Gogo83 het volgende:
Gisteren liep ik 14 kilometer in 1:50.. Vandaag lopen ze drie keer zo ver in maar een kwartiertje meer. Gek idee.
***![]()
Ah, de drankposten hadden op volgorde moeten staan, maar dat staan ze niet. Slecht/slordig/raar[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gelukt! En zelfs nog 10 minuten eraan geplakt! 46 mins non-stop!quote:Op zondag 13 april 2014 10:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik sta op het punt de deur uit te gaan!Kijken of ik net zo'n lekker rondje kan lopen als vorige week.
***![]()
Ze moeten wel heel vaak zeggen dat "Mo is not loosing" op de Beeb...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
wh00p!quote:Op zondag 13 april 2014 11:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gelukt! En zelfs nog 10 minuten eraan geplakt! 46 mins non-stop!Ja doei.![]()
Choukoud kon ook z'n drankpost niet vindenwat een gefaal zeg!
Ik heb het idee dat er toch minstens één vrijwilliger gaat worden ontslagen vandaag. #drinkposten.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: