Gewoon doen.quote:
Nee, maar hier ook te lezen.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:11 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Hebben jullie net ook op het nieuws gezien dat sommigen hun rijbeijs op kunnen halen, terwijl ze niet geslaagd zijn of niet eens een examen hebben gedaan...
als je bang bent voor zenuwen gewoon je instructeur meenemenquote:Op maandag 5 mei 2014 19:57 schreef StefanKollaart het volgende:
Na een lange tijd lurken en de fijne en minder fijne verhalen gelezen te hebben nu zelf ook maar even een berichtje.
Morgen 13:05 afrijden in Haarlem en hoop heel erg het te halen. Nog niet heel erg zenuwachtig, maar ik vrees dat die morgen wel gaan komen.
Nog tips?
Dan gaan ze hopelijk met elkaar praten en let de examinator iets minder op (mijne zat weleens half omgedraaid). Heb je minder het gevoel dat er op je gelet wordt StefanKollaart.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
als je bang bent voor zenuwen gewoon je instructeur meenemen
gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:39 schreef StefanKollaart het volgende:
Geslaagd! Superblij. Morgen aanvragen!
Nice! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:05 schreef Doorzettertje het volgende:
Yes ik ben ook geslaagd vanmorgen!!!!So happy!!! Kan alleen helaas vrijdagochtend pas mijn rijbewijs aanvragen want onze gemeente werkt alleen op afspraak en kan niet meer eerder.. Dus nog even wachten helaas
Wel veel gelest in Apeldoorn, maar examen was vanuit Schalkhaar (woonde toen in Deventer)quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:45 schreef OudeBok het volgende:
Iemand, die in Apeldoorn examen gereden heeft?
Het is natuurlijk even wennen met de koppeling maar dat is bij elke auto weer anders.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:47 schreef StefanKollaart het volgende:
Vandaag aangevraagd met spoed, kans is 99% dat ik 'm morgen op kan halen! Superveel zin in.
Mag in de auto van mijn ma gaan rijden, dus dat is erg fijn.
Had daar nog wel een vraagje over, denk dat de meeste hier dat wel hebben gehad. Ik heb les gehad in een dieselauto en mijn ma's auto is een benzineauto. Ik snap dat je bij benzine minder snel moet doorschakelen (2000-2500 toeren vs 1500-2000), maar zijn er verder nog veel verschillen?
En? Lastige punten in de stad? Wat is er veel qua examenwaardige punten, wat minder? Als ik vragen mag.quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:42 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Wel veel gelest in Apeldoorn, maar examen was vanuit Schalkhaar (woonde toen in Deventer)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |