15 / 2 = 7.5quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:21 schreef Wouterw17 het volgende:
Hoe komen ze aan 7 cycli in de laatste vraag?
Oh ik dacht ook 7, dus ik had 7*(3+12). Moest sowieso heel lang zoeken en puzzelen. Aparte vraag was dat.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:06 schreef King-Ernie het volgende:
Bij de laatste stap komen er 2 * 12 van die energie dingen vrij, aangezien er dan twee van die moleculen zijn
pff hoop het ik heb het echt nodig net al bij nlquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:19 schreef Wouterw17 het volgende:
http://www.nu.nl/eindexam(...)examen-was-lang.html
Dat zal waarschijnlijk wel betekenen dat de N-term hoger dan 1,0 zal worden.
Zeer zeker wel. Dat is een onderdeel van het hele proces, moet je zelf verzinnen. Er stond iets van 'trek de ontbrekende peilen' en 'de recirculerende stoffen uit s2 hoef je niet aan te geven' oid. Recirculatie is gewoon iets dat hoort bij zo'n vraagstellingquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:24 schreef mapima het volgende:
dat correctievoorschrift vij vraag 5 klopt niet er stond niks over recycelen in aldus iemand op facebook
Er stond hou rekening met hergebruik van de stoffen. Dus volgens mij klopt het correctievoorschrift wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:24 schreef mapima het volgende:
dat correctievoorschrift vij vraag 5 klopt niet er stond niks over recycelen in aldus iemand op facebook
diegene heeft nu haar status verwijderd dus miss heb je gelijkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:27 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Er stond hou rekening met hergebruik van de stoffen. Dus volgens mij klopt het correctievoorschrift wel.
Is het erg wanneer je dat wel gedaan hebt? Ik heb 1, 7 en 8 terug laten lopen naar het beginpunt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:27 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Zeer zeker wel. Dat is een onderdeel van het hele proces, moet je zelf verzinnen. Er stond iets van 'trek de ontbrekende peilen' en 'de recirculerende stoffen uit s2 hoef je niet aan te geven' oid. Recirculatie is gewoon iets dat hoort bij zo'n vraagstelling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het hele examen ging niet goed, of bepaalde opgaven?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:58 schreef Cikx het volgende:
Die man van de scheikunde filmpjes op YouTube zit zo meteen bij DWDD. Veel heb ik er niet aan gehad
Heb 30 punten ongeveer. Ik zat in het begin erg te klooien en kwam daardoor (voor mijn gevoel) flink in tijdnood, waardoor ik die lange teksten niet meer goed kon lezen en de opdrachten niet meer zorgvuldig kon maken. Heb alle molberekeningen sowieso fout of niet ingevuld en veel van die vragen waar je dingen moest verklaren ofzo heb ik niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:59 schreef ownz123 het volgende:
[..]
Het hele examen ging niet goed, of bepaalde opgaven?
Dat had ik in eerste instantie ook, terwijl ik nog oonderstreept had dat het niet hoefdequote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Is het erg wanneer je dat wel gedaan hebt? Ik heb 1, 7 en 8 terug laten lopen naar het beginpunt.
Euh neequote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:23 schreef jelfrikandel het volgende:
Hoop dat het duidelijk is, is een 5punten vraag.
Ik zei gewoon dat het lichter werd, met een beetje geluk is dat ook goed. Als maar duidelijk wordt dat de kleur verdwijnt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:27 schreef mapima het volgende:
die vraag met de kleurverandering
is van grijszwart naar transparant goed?
Ik zag wel iets met dat kleuren subjectief zijn maar denken jullie dat grijszwart goed gerekend zal worden?
En is transparant goed ook al staat er kleurloos in dat correctievoorschrift
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |