Dat kan misschien wel zo zijn, maar (naar mijn mening) verraadt de term het al: deeltjes per miljoen. Dan is het toch niet meer zo lastig?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:50 schreef ownz123 het volgende:
Ik denk eerder, dat het als moeilijk voor ervaren, aangezien je de eerste 6 jaar er zowat bijna niks meedoet en dan blijkt dat het vaak in examen voor komt. Het is eigenlijk net als procenten, maar je werkt er normaal nooit mee en dan kan je toch zo in de war raken.
Wij hebben nooit een examen gekregen waar we moesten werken met ppm, dus het was wel even verwarrend voor me toen ik het examen van 2013 ging maken. Ik snap het gelukkig nu wel ;Pquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:53 schreef yoloswaggings het volgende:
[..]
Dat kan misschien wel zo zijn, maar (naar mijn mening) verraadt de term het al: deeltjes per miljoen. Dan is het toch niet meer zo lastig?
Tevens hebben wij de ppm, middels oefenexamens, meerdere keren behandeld.
Het is C6H6 toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:57 schreef Nattekat het volgende:
Dat ging nog best goed
Had alleen eerst met C6H12 gewerkt voor benzeen, daarna niet meer kunnen verbeteren
het moest toch met een structuurformule?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:57 schreef Nattekat het volgende:
Dat ging nog best goed
Had alleen eerst met C6H12 gewerkt voor benzeen, daarna niet meer kunnen verbeteren
Ja klopt, benzenol is C6H5OH en benzeen is C6H6. Het komt erop neer dat ieder C-atoom in de benzeenring 1 H-atoom heeft.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:59 schreef yoloswaggings het volgende:
[..]
Ja... maar benzenol is C6H5OHkwam ik op het laatst achter
Redox, moet je het aantal H+ ionen weten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:00 schreef mapima het volgende:
[..]
het moest toch met een structuurformule?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |