SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Je nieuwe verslaving:quote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ja, kleinere groep is fijnerquote:
quote:
klopt , al klinkt het wel fucking autistischquote:
Hakkuuhquote:
Oh niks moet. Ik ken de helft niet van de ONZ meet en na die dag is dat nog zo. Met stonersmeet kwamen er 18 mensen en van 8 ofzo wist ik naam en hoofd nog de dag ernaquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
klopt , al klinkt het wel fucking autistisch
Anders moet je zoveel usernames onthouden
Ik vind mooi, mensen gaan me Ama noemenquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:19 schreef Snowbells het volgende:
Ik werd gewoon Snow genoemd op een meet
quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:19 schreef Snowbells het volgende:
Ik reageer sowieso als iemand me kit of kkc noemtquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind mooi, mensen gaan me Ama noemenVoel me meteen aangesproken haha i.v.m mijn echte naam
'supquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:21 schreef Amarantha het volgende:
Vaseline werd gewoon Vaseline genoemd, dat is pas vreemd. 'Eey Vaseline!'![]()
Welke meetquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:19 schreef Snowbells het volgende:
Prima, luie zaterdagquote:
Je kan wp goed meppenquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Krul heb ik ook gemeet en soms ga ik chillen met wp.
wp is ook een baas in het echt
Waar wou je dat vandaan halenquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik moet gewoon zorgen voor een A8 L met chauffeur en zo (anoniem) mijn entree maken op die meet
Ik heb connectiesquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:31 schreef Flippiee het volgende:
We kunnen voor de zomer wel kijken of er genoeg animo is voor sc meet.
ik ben wel voorquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:31 schreef Flippiee het volgende:
Joaa dan kan ik mezelf chauffeurenquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:31 schreef Flippiee het volgende:
Geef wel een housewarming voor deze SC.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:31 schreef Flippiee het volgende:
En mij?quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Joaa dan kan ik mezelf chauffeuren
Haha ja hoorquote:
Haha inderdaad.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo toevallig dat we dit allebei hebben gedaan
Heb je ook een leuke tunnel in de buurt voor een tunnelravequote:Op zaterdag 12 april 2014 11:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Geef wel een housewarming voor deze SC.
over julliequote:Op zaterdag 12 april 2014 11:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha inderdaad.Zegt dat wat over ons of over wp.
Was wel een keer hier een illegaalfeestje onder een viaduct van de A6.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:34 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Heb je ook een leuke tunnel in de buurt voor een tunnelrave?
Wp natuurlijkquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha inderdaad.Zegt dat wat over ons of over wp.
Ik denk dat het toffer is om een park/een recreatie gebied te zoeken. Mits mooi weerquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik stel voor dat we voor een evt. SC meet naar Ciel Blue gaan in Amsterdam
Te ver van ons bedje héquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:36 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso Amsterdam, tering eind hier vandaan
Betaal jij?quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dan gaan we naar de Librije in Zwolle
stomme ketah snuiverts weer sowiesoquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Was wel een keer hier een illegaalfeestje onder een viaduct van de A6.
Maar toen gingen er mongolen op de snelweg lopen en kwam de politie.
Ja hoor, dan laat ik jullie gewoon afwassenquote:
Later wil ik daar ook gaan wonenquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik wil in utrecht gaan wonenmaar ik ben niet financieel gebonden dus mag niet
Apeldoornquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wil later gaan wonen in Apeldoorn ofzo
Maar als we in Utereg gaan meeten moet d4v1d wel komen
Apeldoorn is omin chillquote:
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:40 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
en knap,dynamisch, woest aantrekkelijk en licht bescheiden
Alleen bij mijn vader heb ik een achtertuin.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:41 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Mensenkennis
en omdat ik in de boom in je achtertuin kampeer
Meteen de boom omkappenquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:41 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Mensenkennis
en omdat ik in de boom in je achtertuin kampeer
Shhhhhh, maakt niet uitquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Alleen bij mijn vader heb ik een achtertuin.
Mijn god jaquote:
Haha.. Ik ben brak. Kom mij maar eten brengenquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mijn god ja
Kom ze langs brengen
Ohquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha.. Ik ben brak. Kom mij maar eten brengen
FC?quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ohmaar ik ga vanmiddag naar de lokale FC
dus kan moeilijk voedsel komen brengen
Neequote:
quote:
Aah okquote:
Nee ik ga naar een jeugdelftal kijken, een homeboy van me moet voetballenquote:
Oh okequote:Op zaterdag 12 april 2014 11:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee ik ga naar een jeugdelftal kijken, een homeboy van me moet voetballen
quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:52 schreef Amarantha het volgende:
Dan doe ik een paar weken geïnteresseerd in voetbal en daarna ben ik er weer 2 jaar klaar mee
Jij hoopt ook zeker dat Nederland er in de groepsfase uit uit vliegt?quote:
Nope, ik vind het wel zo leuk dat ik hoop dat ze alles halen. Ik kijk alles van Nederland met het WK en ik volg een beetje de uitslagen van de anderen via bijv. dit forum (zal wel een handige topic voor zijn). Ik ben ook echt wel enthousiastquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jij hoopt ook zeker dat Nederland er in de groepsfase uit uit vliegt?
Niet dat dat niet gaat gebeuren, Nederland gaat vies hard falen, maar dat ter zijde
Ditquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:52 schreef Amarantha het volgende:
Dan doe ik een paar weken geïnteresseerd in voetbal en daarna ben ik er weer 2 jaar klaar mee
EK?quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:57 schreef Ro-ald het volgende:
Goede reden om bier te gaan drinken als het EK er is.
Emmen de saaistequote:
Lekker brokkelenquote:
quote:
Hahaquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nuchter zijn en je dronken vrinden moeten slepen
Dankjewelquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb op verschillende fora gezeten maar nergens heb ik zulke lieve mensen ontmoet als hier
quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ONZ-SC & ONZ-STONERS![]()
Allemaal lieve en toffe mensen!
quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ONZ-SC & ONZ-STONERS![]()
Allemaal lieve en toffe mensen!
Valt tegen hoorquote:
Boeien. Ik ben nieuwsgierig ;_;quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je eerdere vijandigheid doet nog steeds pijn Brownie
Dan is het goedquote:
Ga pics maken van je zusjequote:
Hé, het was maar een ideequote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
![]()
De afgelopen tijd nog gedrumd, of zit dat er echt meer in sinds je verhuizing?![]()
Zo'n elektrisch drumstel is alsnog groot natuurlijk.
Wel praktischer maar drummen blijft leukerquote:
Dankje papa lrquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hihi :s :s
Ik heb hem op tijd naar bed gestuurd hoor
Veel plezierquote:
Vind gitaar leukerquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel praktischer maar drummen blijft leukerHelaas mis ik zelf echt de aanleg om uberhaupt één instrument echt goed onder de knie te krijgen
Ooit nog de ambitie er iets mee te gaan doen, of is het puur voor de ontspanning/het plezier?
Ik zing alleen als ik dronken ben, en vrienden zijn zelden blij. Alhoewel, de film Mamma Mia ging wel lekker.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vind gitaar leukeren misschien een bandje ofzo, eerder ook gedaan
Ga zingen dan
quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zing alleen als ik dronken ben, en vrienden zijn zelden blij. Alhoewel, de film Mamma Mia ging wel lekker.
Maar klinkt leukGelukkig wel wat muzikale vrienden dus ik kan altijd nog teren op hun optredens
En hoe beviel het?quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:16 schreef Snowbells het volgende:
'Ik ga uitslapen!!!'
Ben 9 uur klaarwakker
Ik ben in, maar moet jij niet op het laatste moment bailenquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:31 schreef Flippiee het volgende:
Jij bent mijn favoriete Iranees. Ik ken er weinig, maar jij staat onbetwist op nummer 1.quote:
Ik ben nu in zwollequote:Op zaterdag 12 april 2014 16:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij bent mijn favoriete Iranees. Ik ken er weinig, maar jij staat onbetwist op nummer 1.
Dat komt vooral omdat je regelmatig in Zwolle vertoeft. Dat maakt je sowieso al een top persoon.
Daarvoor moet ik toch wat meer lerenquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker.
Al een idee naar wat voor een band je zou zoeken? Genoeg aanbod in deze omgeving.
laat dat m toch lkkr zelf doenquote:
Verbreek nu geen illusies, ik kan niet tegen veranderingquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik ben nu in zwolle![]()
Verder ben ik niet iranees ofzo
haha was maar grapje ja tochquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Verbreek nu geen illusies, ik kan niet tegen verandering
*scheermesjes pakt*
takkeherriequote:Op zaterdag 12 april 2014 16:14 schreef Ro-ald het volgende:
Soms heeft Armin van Buuren wel lekkere nummers
Link doet het niet, vast omdat het rag herrie isquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:14 schreef Ro-ald het volgende:
Soms heeft Armin van Buuren wel lekkere nummers
quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:15 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Link doet het niet, vast omdat het rag herrie is
Wat een haatquote:
Logisch, ruimte zat.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik ontwikkel een babyolifantenfetisj de laatste paar dagen
ik heb geklikt en het is het niet waardquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:15 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Link doet het niet, vast omdat het rag herrie is
quote:
wat een scheur zeg allejezusquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Logisch, ruimte zat.
[ afbeelding ]
eerder een gratis aboquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:17 schreef Ro-ald het volgende:
Heb je al een note voor het veel posten van olifanten gifjes?
Chocolademelkquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:18 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Hee, dat is mijn ding al
Alhoewel je mag het wel hebben, het is zeer onhanding
hey iemand?quote:
Gaat goed en met jou dan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ufttijdje niet gezien hier, hoe gaat het?
ik kreeg er laatst trouwens wel ineens een bij, maar heb ze nooit ingekekenquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:17 schreef Ro-ald het volgende:
Heb je al een note voor het veel posten van olifanten gifjes?
Goed hoorquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gaat goed en met jou dan?Tijdje niet gezien idd
Uft plxquote:
8.9 minimaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |