SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Je nieuwe verslaving:quote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ja, kleinere groep is fijnerquote:
quote:
klopt , al klinkt het wel fucking autistischquote:
Hakkuuhquote:
Oh niks moet. Ik ken de helft niet van de ONZ meet en na die dag is dat nog zo. Met stonersmeet kwamen er 18 mensen en van 8 ofzo wist ik naam en hoofd nog de dag ernaquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
klopt , al klinkt het wel fucking autistisch
Anders moet je zoveel usernames onthouden
Ik vind mooi, mensen gaan me Ama noemenquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:19 schreef Snowbells het volgende:
Ik werd gewoon Snow genoemd op een meet
quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:19 schreef Snowbells het volgende:
Ik reageer sowieso als iemand me kit of kkc noemtquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind mooi, mensen gaan me Ama noemenVoel me meteen aangesproken haha i.v.m mijn echte naam
'supquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:21 schreef Amarantha het volgende:
Vaseline werd gewoon Vaseline genoemd, dat is pas vreemd. 'Eey Vaseline!'![]()
Welke meetquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:19 schreef Snowbells het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |