abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138795115
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:13 schreef Eenskijken het volgende:
daarnaast is het gewoon onbeschoft om met zo'n ding op straat te lopen, met alleen een luikje bij je ogen. Je hebt geen idee met wie je te maken hebt, en het ziet er vrij bedreigend uit. Kinderen worden er bang van ja.
Tijd voor een modepolitie. Net als in Iran.
pi_138795201
:') Wat een onzin, zo is het zeker niet gegaan aangezien ze geen aangifte doet. Wat een aandachtshoer zeg :r
pi_138795382
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:13 schreef Eenskijken het volgende:
daarnaast is het gewoon onbeschoft om met zo'n ding op straat te lopen, met alleen een luikje bij je ogen. Je hebt geen idee met wie je te maken hebt, en het ziet er vrij bedreigend uit. Kinderen worden er bang van ja.
Kinderen worden er bang van. :') Van wie zouden ze dat nou leren.
pi_138795491
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:28 schreef Rurik het volgende:

[..]

dat heeft niets mee te maken. iemands gezicht niet kunnen zien is toch niet prettig in een gesprek? Daarnaast oogt dat compleet zwarte gewaad ook niet vriendelijk.
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 12 april 2014 @ 14:34:42 #105
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_138795501
Als mensen met een nazi shirt gaan rondlopen gaan we toch ook niet zeiken over boze reacties? Waarom dan bij dit teken dat je een massamoordenaar en pedofiel steunt wel?
  zaterdag 12 april 2014 @ 14:35:51 #106
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_138795525
is dit weer zon verzonnen moslimverhaal?

'in overleg met haar man' _O-
pi_138795529
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:34 schreef Brum_brum het volgende:
Als mensen met een nazi shirt gaan rondlopen gaan we toch ook niet zeiken over boze reacties? Waarom dan bij dit teken dat je een massamoordenaar en pedofiel steunt wel?
Kleding van Hugo Boss is hetzelfde als een nazi-shirt.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_138795564
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:34 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

dat heeft niets mee te maken. iemands gezicht niet kunnen zien is toch niet prettig in een gesprek? Daarnaast oogt dat compleet zwarte gewaad ook niet vriendelijk.
Dat is jouw probleem
pi_138795729
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:28 schreef Rurik het volgende:

[..]

Het hoort hier gewoon niet in het straatbeeld simpel zat. Als je er per se als een vuilniszak wilt bijlopen remigreer je lekker naar het land van je voorouders.
blablablabla
pi_138795739
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:34 schreef Brum_brum het volgende:
Slechte vergelijking. Naast het Godwin-aspect, heb je ook te maken met het feit dat de honderden miljoenen aanhangers van Mohammed springlevend zijn in tegenstelling tot de nazikneuzen.
-
  zaterdag 12 april 2014 @ 14:53:27 #111
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_138795783
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:50 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Slechte vergelijking. Naast het Godwin-aspect, heb je ook te maken met het feit dat de honderden miljoenen aanhangers van Mohammed springlevend zijn in tegenstelling tot de nazikneuzen.
Dus als je met honderden miljoenen kneuzen bent dan ben je eigenlijk geen kneus meer?
pi_138795790
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:53 schreef Brum_brum het volgende:
Dus als je met honderden miljoenen kneuzen bent dan ben je eigenlijk geen kneus meer?
Wel, zie de christenen.
-
pi_138795963
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:36 schreef waht het volgende:

[..]

Kleding van Hugo Boss is hetzelfde als een nazi-shirt.
Boss voorzag de Nazi's van (naar mijn mening erg fraaie) uniformen.
pi_138795986
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:49 schreef Elan het volgende:

[..]

Het hoort hier gewoon niet in het straatbeeld simpel zat. Als je er per se als een vuilniszak wilt bijlopen remigreer je lekker naar het land van je voorouders.
Simpel doch met een grote kern van waarheid.

Mijns inziens dan.
pi_138796057
quote:
Subjectief. Daarnaast zijn er veel autochtone bekeerlingen die een niqaab dragen.
-
pi_138796092
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Tijd voor een modepolitie. Net als in Iran.
Die vrouwen daar dragen waarschijnlijk , geredeneerd volgens mensen zoals jij , toch ook bijna allemaal vrijwillig die tenten?

Want dat doen ze hier toch ook?

Niks mis mee toch?

Dus die modepolitie is eigenlijk overbodig
pi_138796114
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 15:08 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Subjectief. Daarnaast zijn er veel autochtone bekeerlingen die een niqaab dragen.
Lijkt me geen vooruitgang en aanwinst voor dit land.
pi_138796175
De boerka en niqaab zijn ongewenste (Arabische) symbolen van vrouwenonderdrukking. Ze horen wat mij betreft thuis in dezelfde categorie als het hakenkruis en een KKK-outfit. Dit is geen nieuwe mening, dit vind ik al jaren.

Als ik in een jas met hakenkruis de straat op ga, of ik ga in de Bijlmer rondlopen in een KKK-outfit, moet ik niet raar opkijken als iemand mij in elkaar timmert of met geweld benadert. Ongewenste symbolen roepen dergelijke agressie op.

Als je ziet hoe belabberd het is gesteld met de rechten van religieuze minderheden in moslimlanden en als je ziet wat de 'verdiensten' zijn van groepen moslims in Nederland, zoals radicalisering en het bedreigen van homo's die hun buurt moeten ontvluchten, nee.... dat lukt het me echt niet om te veroordelen wat deze vrouw in haar niqaab is overkomen.

Hoewel geweld in principe natuurlijk afkeurenswaardig is, is het dragen van een boerka of niqaab iets dat agressie oproept. Het is prettig dat de vrouw zélf tot het inzicht is gekomen dat - ten eerste - het ding helemaal niet verplicht is volgens de islam en - ten tweede- dat ze zo'n geval in Nederland beter niet kan dragen. Veruit de meeste moslima's doen dat overigens niet. Gewoon een kwestie van jezelf aanpassen aan de samenleving waarin je woont.
pi_138796197
quote:

[..]

Als je moeite hebt met vrijheid verhuis je toch lekker naar een land waar ze een modepolitie hebben?
pi_138796218
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 15:10 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Die vrouwen daar dragen waarschijnlijk , geredeneerd volgens mensen zoals jij , toch ook bijna allemaal vrijwillig die tenten?

Want dat doen ze hier toch ook?

Niks mis mee toch?

Dus die modepolitie is eigenlijk overbodig
Daar denken mensen hier kennelijk anders over.
pi_138796227
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:38 schreef Rurik het volgende:

[..]

Dat is jouw probleem
klopt, maar ik ben niet de enige met dat probleem.
There are only 151 Pokémon.
pi_138796267
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 april 2014 15:15 schreef Elfletterig het volgende:
De boerka en niqaab zijn ongewenste (Arabische) symbolen van vrouwenonderdrukking. Ze horen wat mij betreft thuis in dezelfde categorie als het hakenkruis en een KKK-outfit. Dit is geen nieuwe mening, dit vind ik al jaren.

Als ik in een jas met hakenkruis de straat op ga, of ik ga in de Bijlmer rondlopen in een KKK-outfit, moet ik niet raar opkijken als iemand mij in elkaar timmert of met geweld benadert. Ongewenste symbolen roepen dergelijke agressie op.

Als je ziet hoe belabberd het is gesteld met de rechten van religieuze minderheden in moslimlanden en als je ziet wat de 'verdiensten' zijn van groepen moslims in Nederland, zoals radicalisering en het bedreigen van homo's die hun buurt moeten ontvluchten, nee.... dat lukt het me echt niet om te veroordelen wat deze vrouw in haar niqaab is overkomen.

Hoewel geweld in principe natuurlijk afkeurenswaardig is, is het dragen van een boerka of niqaab iets dat agressie oproept. Het is prettig dat de vrouw zélf tot het inzicht is gekomen dat - ten eerste - het ding helemaal niet verplicht is volgens de islam en - ten tweede- dat ze zo'n geval in Nederland beter niet kan dragen. Veruit de meeste moslima's doen dat overigens niet. Gewoon een kwestie van jezelf aanpassen aan de samenleving waarin je woont.
Het feit dat de vrouw de tent heeft uitgedaan vinden sommigen hier juist een slecht teken.

Een teken van onderdrukking door de vooringenomen , blanke , PVV stemmende , xenofobe , racistische en vooral niet tolerante Nederlandse samenleving.
pi_138796333
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 april 2014 15:17 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als je moeite hebt met vrijheid verhuis je toch lekker naar een land waar ze een modepolitie hebben?
Er zijn mensen die moeite hebben met symbolen die duidelijk staan voor onvrijheid.

Waarom zouden die moeten verhuizen?
pi_138796355
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 15:26 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Er zijn mensen die moeite hebben met symbolen die duidelijk staan voor onvrijheid.

Waarom zouden die moeten verhuizen?
Omdat ze mensen willen beknotten in hun vrijheid.
pi_138796357
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 15:21 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Het feit dat de vrouw de tent heeft uitgedaan vinden sommigen hier juist een slecht teken.

Een teken van onderdrukking door de vooringenomen , blanke , PVV stemmende , xenofobe , racistische en vooral niet tolerante Nederlandse samenleving.
Ik weet het, je hoeft me de gedachtekronkels van dat type users niet meer uit te leggen. Ik heb ze zo vaak gelezen en bestreden dat het dodelijk vermoeiend begint te worden.

De tactiek is altijd hetzelfde: is een moslim(a) het (vermeende) slachtoffer, dan staan ze vooraan te roeptoeteren hoe erg het wel niet is. Komen de daders juist uit die hoek, dan wordt met man en macht geprobeerd om de boel te relativeren.

Sorry, maar ik draai het nu om. Wat deze moslima is overkomen, is "slechts" dat er een niqaab zou zijn afgetrokken en dat ze een klap op haar rug heeft gehad. Laten we ons opwinden over belangrijker zaken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')