abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138791910
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 10:15 schreef Oud_student het volgende:
Hoe achterlijk kun je zijn. Volgens de Islam wordt je 1 van de 72 maagden, als beloning voor een terrorist. Dan zal die Niqaab natuurlijk wel uit moeten :D
Hoe achterlijk ben jij als je denkt dat zij volgens de islam als een van de 72 maagden zal eindigen.

:')
-
  zaterdag 12 april 2014 @ 11:32:01 #27
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_138791997
hoe achterlijk ben je als je anno 2014 nog in een god gelooft :')
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_138792028
Het dragen van een niqaab zou gewoon verboden moeten worden. Niemand loopt vrijwillig met complete gezichtsbedekking rond en dan nog, het is een symbool van vrouwenonderdrukking.
  zaterdag 12 april 2014 @ 11:35:26 #29
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_138792069
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:27 schreef Eyd het volgende:

[..]

Ik had altijd gedacht dat homoseksualiteit volledig geaccepteerd zou zijn in Nederland omdat het de eerste land in de wereld is waar het legaal is geworden.
Was het maar zo. Intolerantie is een gevolg van onwetendheid, domheid, etc etc... en dat vind je in ieder land, en in het zo 'directe' Nederland waar men ook niet snel een blad voor de mond neemt en al heel snel een persoonlijke mening meent te mogen uiten, komt die intolerantie dus ook al snel naar de oppervlakte drijven...

Maar je hebt het overal, en het zal eigenlijk ook altijd zo blijven. Zelfs gemengde stellen ondervinden nog regelmatig vooroordelen. Natuurlijk, des te meer de multi-culti voor iedereen een dagelijkse realiteit is, en we meer en meer een 'diversere' vriendenkring krijgen, zullen ook langzaamaan onze opvattingen over elkaar veranderen.

Ik groeide op in een multi-culti wijk, en ene multi-culti familie, dus dat vormt je, want dat waren gewoon zeer lieve mensen allemaal (op de tokkie autochtonen na...), maar als ik mijn hele leven 'beschermd' in een blank West-Fries dorp was blijven wonen, en ik dus vrijwel geen allochtonen zou kennen, behalve van de nieuwsberichten en vreemde verhalen, dan heeft dat toch invloed op je mening over ze....
pi_138792075
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Niemand loopt vrijwillig met complete gezichtsbedekking rond en dan nog, het is een symbool van vrouwenonderdrukking.
Eerst zeg je dat niemand vrijwillig met complete gezichtsbedekking rondloopt en vervolgens zeg je als man zijnde: zelfs doen die vrouwen dat vrijwillig, dan is het nog steeds een symbool van vrouwenonderdrukking, dus verbieden die hap!
-
  zaterdag 12 april 2014 @ 11:38:56 #31
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_138792127
quote:
Het dragen van een niqaab zou gewoon verboden moeten worden. Niemand loopt vrijwillig met complete gezichtsbedekking rond en dan nog, het is een symbool van vrouwenonderdrukking.
We hebben wetten in dit land die mensen beschermen tegen onderdrukking (tenzij het door werkgevers of de staat is...) , dus als die vrouwen onderdrukt worden, dan kunnen ze naar de politie stappen.

Zolang zeer veel vrouwen zelf aangeven ZELF te kiezen voor het dragen van een hoofddoekje, niqaab, etc etc, dan moet dat gewoon kunnen.

Ik groeide ook op naast een Afghaans gezin waar de moeder wel zo'n gewaad droeg, en de 3 dochters mochten het zelf weten en deden dagelijks mee met ons met voetbal op het pleintje, samen met de broers enzo. Heel leuk. Prima meiden ook. Altijd zeer aardig en beleefd wanneer ik ze tegenkom. Gewoon lieve goede mensen.
  zaterdag 12 april 2014 @ 11:43:42 #32
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_138792212
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 april 2014 09:36 schreef Mutant01 het volgende:
Oops, dubbeltopic, jij was eerder.

brigadierMenRap twitterde op donderdag 10-04-2014 om 17:12:31 1/2 Op Dr.Cuijperslaan werd een gesluierde vrouw ergerlijkmishandeld, nadat haar niqaab werd afgetrokken. Daders twee blanke mannen. reageer retweet
Wat is ergerlijk mishandeld worden?
Spoilers roepen terwijl je bezig bent.
pi_138792377
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:27 schreef Charismatisch het volgende:
Hoe achterlijk ben jij als je denkt dat zij volgens de islam als een van de 72 maagden zal eindigen.
:')
Ik ben geen moslim, dus ik verwijs je graag naar de plaatselijk Imam voor meer uitleg :)
Als je terug bent hoor ik graag wat dan wel de uitleg is, succes :')
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zaterdag 12 april 2014 @ 11:52:36 #34
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_138792385
quote:
"Ik hoopte alleen dat ik misschien door het dragen van de niqaab een grotere beloning van Allah in het paradijs zou krijgen.”
wat
Say what?
pi_138792397
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:35 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Eerst zeg je dat niemand vrijwillig met complete gezichtsbedekking rondloopt en vervolgens zeg je als man zijnde: zelfs doen die vrouwen dat vrijwillig, dan is het nog steeds een symbool van vrouwenonderdrukking, dus verbieden die hap!
Onderdruk de onderdrukten!
pi_138792420
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:53 schreef Xa1pt het volgende:

Onderdruk de onderdrukten!
Dus dubbel gediscrimineerd :'( :'( :'( :'( :'(
Exaudi orationem meam
pi_138792429
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:54 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Dus dubbel gediscrimineerd :'( :'( :'( :'( :'(
2004 belde, ze willen je terug.
pi_138792490
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:52 schreef Oud_student het volgende:
Ik ben geen moslim, dus ik verwijs je graag naar de plaatselijk Imam voor meer uitleg :)
Als je terug bent hoor ik graag wat dan wel de uitleg is, succes :')
Hier noem je die vrouw achterlijk en leg je uit hoe het volgens de islam zit.

Nu verwijs je mij door naar de plaatselijke imam.

:') Gewoon niet zo slap lullen en dan janken als je aangesproken wordt.
-
pi_138792519
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:58 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Hier noem je die vrouw achterlijk en leg je uit hoe het volgens de islam zit.

Nu verwijs je mij door naar de plaatselijke imam.

:') Gewoon niet zo slap lullen en dan janken als je aangesproken wordt.
Jij weet het beter, dus ik wacht jouw uitleg af waarom de vrouw in het hiernamaals voordeel heeft van het dragen van een Niqaab,
Exaudi orationem meam
  zaterdag 12 april 2014 @ 12:00:42 #40
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_138792539
quote:
Dat is hetzelfde als bij mooi weer zeggen "niemand loopt vrijwillig met kleding rond"
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_138792714
quote:
"Ik hoopte alleen dat ik misschien door het dragen van de niqaab een grotere beloning van Allah in het paradijs zou krijgen.”
Nederland.

2014.
  zaterdag 12 april 2014 @ 12:08:54 #42
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_138792736
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:07 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Nederland.

2014.
:?
Krekker is de bom!
pi_138792738
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:07 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Nederland.

2014.
Dergelijke illusies zijn een stuk minder schadelijk dan de illusie dat het goed is om werkelozen water naar zee te laten dragen.
pi_138792770
quote:
Want vrouwen bepaalde kledingstukken verbieden is geen vorm van onderdrukking? Laat ze gewoon zelf bepalen of ze een niqaab willen dragen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_138792774
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 09:42 schreef Peunage het volgende:
Tjah, ergens snap ik de denkwijze wel. Een niqaab is vrouwenonderdrukking en als die vrouw niet wil luisteren moet ze maar voelen.
Het Westerse schoonheidsideaal is sowieso een betere manier om vrouwen te onderdrukken daar dit ongezien gebeurt en enkel tussen de oren van iedereen zit. Dat is niets minder dan geniaal.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_138792803
Nederland - Moslims 1-0

_O_
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 12 april 2014 @ 12:17:21 #47
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_138792861
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:35 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Was het maar zo. Intolerantie is een gevolg van onwetendheid, domheid, etc etc... en dat vind je in ieder land, en in het zo 'directe' Nederland waar men ook niet snel een blad voor de mond neemt en al heel snel een persoonlijke mening meent te mogen uiten, komt die intolerantie dus ook al snel naar de oppervlakte drijven...

Maar je hebt het overal, en het zal eigenlijk ook altijd zo blijven. Zelfs gemengde stellen ondervinden nog regelmatig vooroordelen. Natuurlijk, des te meer de multi-culti voor iedereen een dagelijkse realiteit is, en we meer en meer een 'diversere' vriendenkring krijgen, zullen ook langzaamaan onze opvattingen over elkaar veranderen.

Ik groeide op in een multi-culti wijk, en ene multi-culti familie, dus dat vormt je, want dat waren gewoon zeer lieve mensen allemaal (op de tokkie autochtonen na...), maar als ik mijn hele leven 'beschermd' in een blank West-Fries dorp was blijven wonen, en ik dus vrijwel geen allochtonen zou kennen, behalve van de nieuwsberichten en vreemde verhalen, dan heeft dat toch invloed op je mening over ze....
Dat dus. Wat dat betreft zijn sommige mensen zo extreem wereldvreemd. Maar oh wee wanneer je niet hard genoeg met deze mensen meeroept hoe kut allochtonen wel niet zijn... dan ben je een blinde linke goedprater die in een droomwereld leeft.

Dit terwijl je meerdere malen aangeeft dat er inderdaad relatief veel problemen zijn met bepaalde groepen allochtonen...

Ik heb ook wel eens meegemaakt hoe een groep autochtone tokkies een paar willekeurige meisjes met hoofddoekjes voor van alles en nog wat uitmaakten. En aangezien ze beiden uit verschillende treinen stapten kan er ook geen sprake zijn van 'die meisjes zullen het er wel naar gemaakt hebben'.

En in bepaalde steden waar ik uitging, was het elke avond weer raak qua vechtpartijen tussen voornamelijk autochtoon tuig.

In andere steden waar ik regelmatig kwam heb ik vaak genoeg meegemaakt hoe allochtoon tuig zich misdroeg en ja, relatief gezien zit hier meer tuig tussen.

Maar sommige mensen leven in zo'n fantasiewereld, waarbij ze denken dat autochtonen noooooit een allochtoon zouden lastigvallen en dat het zelfs een minderheid is van de allochtonen die zich wel goed gedraagt :')

Maar goed, wat betreft dit nieuwsitem: net zoals bij alle eenzijdige nieuwsitems zonder getuigen/bewijs/etc is het altijd even afwachten of het verhaal klopt.
Krekker is de bom!
pi_138792899
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:13 schreef KoosVogels het volgende:
Nederland - Moslims 1-0

_O_
En we hebben de verlenging ook nog.
pi_138793075

quote:
"Het komt niet uit mezelf. Maar mijn dochter is angstig op straat, omdat haar moeder steeds nare opmerkingen krijgt en mensen ons raar aankijken."
pi_138793093
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:29 schreef DrMabuse het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Vrijheid blijft voor sommige mensen moeilijk te handelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')