Wat is ergerlijk mishandeld worden?twitter:brigadierMenRap twitterde op donderdag 10-04-2014 om 17:12:311/2 Op Dr.Cuijperslaan werd een gesluierde vrouw ergerlijkmishandeld, nadat haar niqaab werd afgetrokken. Daders twee blanke mannen. reageer retweet
Dat is wel erg racistisch om zo te denken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:38 schreef Jahr00n het volgende:
Volgens mij is dit een verzonnen verhaal. Ik zie blanken mannen dit niet doen.
Waarom heeft ze geen aangifte gedaan als het allemaal zo erg was?quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:39 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Dat is wel erg racistisch om zo te denken.
Mwaah. Waarom zou het niet waar kunnen zijn. Er zullen wel wat kaalkopjes zijn die zo triest zijn.quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:38 schreef Jahr00n het volgende:
Jij wordt onderdrukt. Ik zal je leren! Beetje onderdrukt worden verdomme nog aan toe, ben je helemaal gek geworden. Weg ermee of ik mep je verrot.quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:42 schreef Peunage het volgende:
Tjah, ergens snap ik de denkwijze wel. Een niqaab is vrouwenonderdrukking en als die vrouw niet wil luisteren moet ze maar voelen.
Die kaalkopjes zijn er zeker.quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:43 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Mwaah. Waarom zou het niet waar kunnen zijn. Er zullen wel wat kaalkopjes zijn die zo triest zijn.
Dit iddquote:Op zaterdag 12 april 2014 09:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij wordt onderdrukt. Ik zal je leren! Beetje onderdrukt worden verdomme nog aan toe, ben je helemaal gek geworden. Weg ermee of ik mep je verrot.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:38 schreef Jahr00n het volgende:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:42 schreef Peunage het volgende:
Tjah, ergens snap ik de denkwijze wel. Een niqaab is vrouwenonderdrukking en als die vrouw niet wil luisteren moet ze maar voelen.
Hoe verknipt ben je dan.quote:"Ik hoopte alleen dat ik misschien door het dragen van de niqaab een grotere beloning van Allah in het paradijs zou krijgen.”
Heel erg, maar feit is dat het niet verboden is zo'n ding te dragen. Derhalve een zeer kwalijke zaak dat dit gebeurt. Hopelijk pakken ze snel de daders.quote:
Hoe achterlijk kun je zijn. Volgens de Islam wordt je 1 van de 72 maagden, als beloning voor een terrorist. Dan zal die Niqaab natuurlijk wel uit moetenquote:Um Hafsa en haar man geloven niet dat de niqaab verplicht is in de islam. "Ik hoopte alleen dat ik misschien door het dragen van de niqaab een grotere beloning van Allah in het paradijs zou krijgen.”
Pfff...quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:33 schreef slashdotter3 het volgende:
"Ik hoopte alleen dat ik misschien door het dragen van de niqaab een grotere beloning van Allah in het paradijs zou krijgen.”
Tja, de overgrote meerderheid van de wereldbevolking denkt in compleet idiote sprookjes, en zelfsonder de atheisten zul je nog genoeg figuren hebben die op anderen manieren volledig verknipt zijn...quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:38 schreef Jahr00n het volgende:
Ik had altijd gedacht dat homoseksualiteit volledig geaccepteerd zou zijn in Nederland omdat het de eerste land in de wereld is waar het legaal is geworden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tja, de overgrote meerderheid van de wereldbevolking denkt in compleet idiote sprookjes, en zelfsonder de atheisten zul je nog genoeg figuren hebben die op anderen manieren volledig verknipt zijn...
Dat zij zo'n ding wil dragen, om wat voor reden dan ook, is dan misschien 'gek' en 'vreemd' voor ons, maar ze doet er verder niemand mee kwaad, dus ik zal me er ook nooit aan kunnen storen. Ik begrijp al het gezeik over hoofddoekjes en boerka's enzo nooit. Als ik op straat rondloop lopen er zoveel mensen compleet idioot bij , en waarschijnlijk zullen er genoeg mensen zijn die dat ook over mij zeggen... (en ik vind zelf uiteraard dat ik er volledig normaal bij loop... )
Dat je op straat wordt lastig gevallen of zelfs fysiek wordt aangevallen, is natuurlijk volslagen achterlijk, en de daders zijn werkelijk schandalig bezig op deze manier ...![]()
![]()
Laffe hufters.
En dan nog een vrouw met kind ook.
Het is nog even afwachten of het verhaal klopt, want daar is wat twijfel over, maar dat moslimvrouwen stelselmatig worden lastig gevallen op straat is een feit. Net als openlijk homosexuele mannen of Joodse mannen met keppeltje op. Dat hoor je als maatschappij nooit te accepteren, ongeacht de daders, ongeacht de slachtoffers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |