#noteert# (zal morgen JdM ff een afschrift mailen)quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:57 schreef tong80 het volgende:
Voor het eerst weer eens naar het weekoverzicht gekeken. Wat een acteurs, wat een nepzooi.
Zuipen meer dan ik in een maand. Vrijen meer dan ik in een jaar. Hebben meer kennis van de buitenwereld dan astronauten in de ruimte. Verder is er geen touw aan vast te knopen.
Hoeveel zitten er nog in vanaf het begin![]()
De overacting spat van de buis.
Post van buiten.
De oude telefoon is terug.
Had zo goed kunnen worden.
Tongieboy. Dat je niet veel eerder bent afgehaakt zoals ik. Jij zou toch beter moeten weten als oudje?quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:57 schreef tong80 het volgende:
Voor het eerst weer eens naar het weekoverzicht gekeken. Wat een acteurs, wat een nepzooi.
Zuipen meer dan ik in een maand. Vrijen meer dan ik in een jaar. Hebben meer kennis van de buitenwereld dan astronauten in de ruimte. Verder is er geen touw aan vast te knopen.
Hoeveel zitten er nog in vanaf het begin![]()
De overacting spat van de buis.
Post van buiten.
De oude telefoon is terug.
Had zo goed kunnen worden.
Als je goed leest ben ik bijna vanaf het begin al afgehaakt. Gisteren weer eens gekeken. Het is alleen maar erger geworden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Tongieboy. Dat je niet veel eerder bent afgehaakt zoals ik. Jij zou toch beter moeten weten als oudje?
B.t.w.: Zijn die kijkcijfers nog steeds zo belachelijk hoog?
Nee hoor. Jouw aanname klopt niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:15 schreef tong80 het volgende:
Nu al heerlijk deze reacties. Het zou een programma worden terug naar de natuur zonder kennis of invloed van buitenaf. Het hele concept is veranderd.
Jawel hoor. Ze zouden totaal geïsoleerd leven van de samenleving, zonder invloeden van buitenaf. Hoe kan dat met een mobieltje en nieuwe kandidaten die op tv dingen hebben gezien die de bewoners zelf niet hebben gezien ?quote:
Nope. Verkeerde aannames.quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:22 schreef tong80 het volgende:
Jawel hoor. Ze zouden totaal geïsoleerd leven van de samenleving, zonder invloeden van buitenaf. Hoe kan dat met een mobieltje en nieuwe kandidaten die op tv dingen hebben gezien die de bewoners zelf niet hebben gezien ?
BB was wel volledig afgesloten van de samenleving. Utopia niet. Nooit de bedoeling geweest, ook.quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:25 schreef tong80 het volgende:
Wat was dan wel de opzetBig Brother zou nooit meer op de Nederlandse tv komen. Wat was dan wel de bedoeling
Wat was dan wel de opzet ?quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
BB was wel volledig afgesloten van de samenleving. Utopia niet. Nooit de bedoeling geweest, ook.
Wiki.quote:De deelnemers verblijven 24/7 op een afgesloten stuk terrein en moeten min of meer in eigen levensonderhoud voorzien. Vandaag, 11 april 2014, is het dag 101.[17] Tijdens het verblijf mogen ze via brieven contact onderhouden met familie en vrienden en één keer tijdens het verblijf 3 uur lang familie ontvangen. Alleen bij noodgevallen mogen ze het terrein verlaten. Ze zijn begonnen met een kale loods met een waterleiding en een elektriciteitsleiding, een onbewerkt stuk land, een kapotte tractor, twee koeien, vijfentwintig kippen, een telefoon met vijfentwintig euro aan beltegoed en een kluis met tienduizend euro. Daarnaast kregen de inwoners direct na de start de onverwachte gelegenheid om nog één keer naar huis te gaan om in 15 minuten tijd een kist met spullen te vullen. Ze mochten daarvoor 30 minuten met elkaar overleggen wie wat ging meenemen. Daarna moeten ze zelf geld gaan verdienen binnen Utopia. Dit doen ze onder meer door middel van het organiseren van rondleidingen, fitnesstrainingen, huiskamerdiners en massages. Ook is er een hondenuitlaatservice en worden er zelfgemaakte pannenkoeken en kunst verkocht. Benodigde goederen kunnen ze bestellen bij een beperkt aantal leveranciers. Het motto van Utopia is: "om samen in een jaar tijd te bouwen aan een nieuwe ideale samenleving".
Alsof m'n geld aan iets anders besteed.quote:
Goeie post.quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:43 schreef Cliox het volgende:
Heb het de eerste 6-7 weken gekeken. Vind het nu een slap aftreksel van Big Brother alleen zonder luxe villa. Geen reet aan. Had gehoopt op iets vernieuwend. Iets wat wij niet kennen. Wat men nu doet is geen samenleving opbouwen met nieuwe dingen maar de situatie daar inrichten met dingen die er al jaren zijn. Volgens mij het doet compleet voorbij geschoten.
Maar dat is blijkbaar dus wel hoe deze bewoners hun Utopia willen inrichten. Waaruit je dus zou kunnen concluderen dat het Utopia van deze mensen een evenbeeld is van de maatschappij die ze zogenaamd hebben achtergelaten.quote:
Ja, die zooi op TV loopt een week ofzo achter. Wel handig als je vrienden/familie hebt die het alleen op TV volgen en er graag over praten.quote:
Twee dagen, max.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:11 schreef Andiamo het volgende:
Ja, die zooi op TV loopt een week ofzo achter. Wel handig als je vrienden/familie hebt die het alleen op TV volgen en er graag over praten.
quote:22 januari 2014
“We proberen de vertraging, nu een dag of zes, terug te brengen naar vijf dagen”, vertelt de SBS-baas. “Dat is best veel tijd, maar die hebben we nodig om tot een echte uitzending te komen”.
Ik was een fervente BB-kijker. Werd door sommigen ook niet begrepen. Maar daar waren de pretenties niet zo groot. Hekelde ook het feit dat na de WTC-ramp de bewoners op de hoogte werden gesteld. Nu zou het anders worden. Maar het is een tweederangs BB.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:01 schreef 5thencounter het volgende:
Grappig.. weer zo'n "ik kijknietmeerkolerezooitopic" en verdomd als het niet waar is, populairder dan de de verplichte SC en COS bij elkaar
De vraag is nu, ben je écht afgehaakt of is dit hier je soort 2e rangs Utopia reactie platform geworden?quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was een fervente BB-kijker. Werd door sommigen ook niet begrepen. Maar daar waren de pretenties niet zo groot. Hekelde ook het feit dat na de WTC-ramp de bewoners op de hoogte werden gesteld. Nu zou het anders worden. Maar het is een tweederangs BB.
En aangezien jij er verstand van hebt ben je er ook een gefeliciteerd !quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:09 schreef BloodFace het volgende:
"Zelflol" iets dat regelmatig voorkomt bij zolderautisten.
TS is het levendebewijs.
Die "grappige shit" die je oplepelt kan zowat overal..quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:26 schreef tong80 het volgende:
hencounter. Ik lees de Volkskrant en de Telegraaf. Hou van pulp en mooie documentaires. Maar als je pretenties hebt op welk gebied dan ook moet je het waar maken. Dit gaat nergens over en mag mijn mening gewoon posten lijkt me.
Je kijkt al een week of 7-8 niet meer, maar vindt er nú pas iets van?quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:43 schreef Cliox het volgende:
Heb het de eerste 6-7 weken gekeken. Vind het nu een slap aftreksel van Big Brother alleen zonder luxe villa.
Mijn eerste post was in Big Brother.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die "grappige shit" die je oplepelt kan zowat overal..
http://forum.fok.nl/fok/list_category_topics/8
Waarom nou juist het Utopia-topic?
Mooie historie...ik deel die welquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn eerste post was in Big Brother.
BB2 / Streamverslagen van 03-12-2000
Wat bedoel je
Ja. De situatie -zoals deze daar nu is- is onveranderd.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je kijkt al een week of 7-8 niet meer, maar vindt er nú pas iets van?
Duitsers hebben ervaring met mensen in kampen te laten overleven.quote:Op zondag 13 april 2014 21:41 schreef ZakcentNL het volgende:
Vraag me af waarom de Duitsers dit gekocht hebben, net zo saai als BB.
'Andries ik moet je iets bekennen, ik ben een omgebouwde man.'quote:Op maandag 14 april 2014 03:01 schreef Nober het volgende:
Big Brother 2001
Geweldig met Andries die niet door had dat Kelly als man geboren was, daarnaast was die Rotterdammer ook geweldig en dat hysterische wijf en natuurlijk Gertjan. Dit alles met een arm en rijkdeel, kortom genieten!
De Gouden Kooi
Ook geweldig, denk dat de meesten dat nog wel herinneren.
BB2001 was mooi inderdaad!quote:Op maandag 14 april 2014 03:01 schreef Nober het volgende:
Big Brother 2001
Geweldig met Andries die niet door had dat Kelly als man geboren was, daarnaast was die Rotterdammer ook geweldig en dat hysterische wijf en natuurlijk Gertjan. Dit alles met een arm en rijkdeel, kortom genieten!
De Gouden Kooi
Ook geweldig, denk dat de meesten dat nog wel herinneren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |