#noteert# (zal morgen JdM ff een afschrift mailen)quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:57 schreef tong80 het volgende:
Voor het eerst weer eens naar het weekoverzicht gekeken. Wat een acteurs, wat een nepzooi.
Zuipen meer dan ik in een maand. Vrijen meer dan ik in een jaar. Hebben meer kennis van de buitenwereld dan astronauten in de ruimte. Verder is er geen touw aan vast te knopen.
Hoeveel zitten er nog in vanaf het begin![]()
De overacting spat van de buis.
Post van buiten.
De oude telefoon is terug.
Had zo goed kunnen worden.
Tongieboy. Dat je niet veel eerder bent afgehaakt zoals ik. Jij zou toch beter moeten weten als oudje?quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:57 schreef tong80 het volgende:
Voor het eerst weer eens naar het weekoverzicht gekeken. Wat een acteurs, wat een nepzooi.
Zuipen meer dan ik in een maand. Vrijen meer dan ik in een jaar. Hebben meer kennis van de buitenwereld dan astronauten in de ruimte. Verder is er geen touw aan vast te knopen.
Hoeveel zitten er nog in vanaf het begin![]()
De overacting spat van de buis.
Post van buiten.
De oude telefoon is terug.
Had zo goed kunnen worden.
Als je goed leest ben ik bijna vanaf het begin al afgehaakt. Gisteren weer eens gekeken. Het is alleen maar erger geworden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Tongieboy. Dat je niet veel eerder bent afgehaakt zoals ik. Jij zou toch beter moeten weten als oudje?
B.t.w.: Zijn die kijkcijfers nog steeds zo belachelijk hoog?
Nee hoor. Jouw aanname klopt niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:15 schreef tong80 het volgende:
Nu al heerlijk deze reacties. Het zou een programma worden terug naar de natuur zonder kennis of invloed van buitenaf. Het hele concept is veranderd.
Jawel hoor. Ze zouden totaal geïsoleerd leven van de samenleving, zonder invloeden van buitenaf. Hoe kan dat met een mobieltje en nieuwe kandidaten die op tv dingen hebben gezien die de bewoners zelf niet hebben gezien ?quote:
Nope. Verkeerde aannames.quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:22 schreef tong80 het volgende:
Jawel hoor. Ze zouden totaal geïsoleerd leven van de samenleving, zonder invloeden van buitenaf. Hoe kan dat met een mobieltje en nieuwe kandidaten die op tv dingen hebben gezien die de bewoners zelf niet hebben gezien ?
BB was wel volledig afgesloten van de samenleving. Utopia niet. Nooit de bedoeling geweest, ook.quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:25 schreef tong80 het volgende:
Wat was dan wel de opzetBig Brother zou nooit meer op de Nederlandse tv komen. Wat was dan wel de bedoeling
Wat was dan wel de opzet ?quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
BB was wel volledig afgesloten van de samenleving. Utopia niet. Nooit de bedoeling geweest, ook.
Wiki.quote:De deelnemers verblijven 24/7 op een afgesloten stuk terrein en moeten min of meer in eigen levensonderhoud voorzien. Vandaag, 11 april 2014, is het dag 101.[17] Tijdens het verblijf mogen ze via brieven contact onderhouden met familie en vrienden en één keer tijdens het verblijf 3 uur lang familie ontvangen. Alleen bij noodgevallen mogen ze het terrein verlaten. Ze zijn begonnen met een kale loods met een waterleiding en een elektriciteitsleiding, een onbewerkt stuk land, een kapotte tractor, twee koeien, vijfentwintig kippen, een telefoon met vijfentwintig euro aan beltegoed en een kluis met tienduizend euro. Daarnaast kregen de inwoners direct na de start de onverwachte gelegenheid om nog één keer naar huis te gaan om in 15 minuten tijd een kist met spullen te vullen. Ze mochten daarvoor 30 minuten met elkaar overleggen wie wat ging meenemen. Daarna moeten ze zelf geld gaan verdienen binnen Utopia. Dit doen ze onder meer door middel van het organiseren van rondleidingen, fitnesstrainingen, huiskamerdiners en massages. Ook is er een hondenuitlaatservice en worden er zelfgemaakte pannenkoeken en kunst verkocht. Benodigde goederen kunnen ze bestellen bij een beperkt aantal leveranciers. Het motto van Utopia is: "om samen in een jaar tijd te bouwen aan een nieuwe ideale samenleving".
Alsof m'n geld aan iets anders besteed.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |