Moet over een minuutje of 10 wel als eerste hit op google staan hoorquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:19 schreef Kingstown het volgende:
Uw zoekbewerking - Prrrffft gulllbilluchk - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Suggesties:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
Gebruik minder zoekwoorden.
Zoekresultaten
Het kan gebeuren dat je met hoofd op toetsenbord in slaap valt en dan krijg je zulke posts in een serieus topic.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:20 schreef chufi het volgende:
Tis dat ik de TTniet begrijp maar eens in de zoveel tijd gebeurdt dat
Ik kan jouw notes ook gratis bekijken , geen zin in thoughquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kon laatst mijn notes gratis bekijken, dat was wel grappig, moest wel ff snel mijn accounts wisselen.
Even gecheckt en mijn aantal notes is gedaald.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kon laatst mijn notes gratis bekijken, dat was wel grappig, moest wel ff snel mijn accounts wisselen.
Je kon ze ook verwijderen en bijplaatsen bij anderen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even gecheckt en mijn aantal notes is gedaald.
Laatste keer dat ik keek waren het er 12, nu nog 9. In 2017 ben ik note-vrij.
Oh jaquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kon ze ook verwijderen en bijplaatsen bij anderen.
Was een rare bug idd, soms slapen de personen die in kunnen grijpenquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar ben ik te lui voor.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Afschuiven op personen en een bug is nogal een verschilquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Was een rare bug idd, soms slapen de personen die in kunnen grijpen
Er was gewoon ff een Admin, aan het prutsen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Afschuiven op personen en een bug is nogal een verschil
Toen ik het deed was er niksquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:29 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel eng dat google het zo snel heeft
Soury is een oude taart lees ik als laatste.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:29 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent zoekmachine of je bent 't niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:29 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Soury is een oude taart lees ik als laatste.
Mooie gedachte om mee af te sluiten.
Kun je nagaan, even nadenken voor je iets postquote:
Je zoekt waarschijnlijk wel vaker op bepaalde woorden en via je IP is waar je vandaan komt ook al duidelijk meestal, verder als je ook nog ingelogd bet met bijvoorbeeld Gmailaccount dan weet Google aardig wat van je.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je nagaan, even nadenken voor je iets post
Echt scary!
Dit is een heel efficiente zoekmachine die zorgt dat wij hier gratis kunnen posten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je bent zoekmachine of je bent 't niet.
Het boeit me echt niet. Ik wifi ook op plekken, handig. Echt ik heb niks te verbergen en ik shop bij zalando en meerdere. Wat kan me kwaad doenquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
Dit is een heel efficiente zoekmachine die zorgt dat wij hier gratis kunnen posten.
Maar willen mensen dat?
En dit is maar een klein dingetje, zoveel mensen die de wifi van hun smartfoon standaard altijd aan hebben...
Wanneer je beetje bewust met je gegevens op internet omgaat dan is er niet zoveel aan de hand.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
Dit is een heel efficiente zoekmachine die zorgt dat wij hier gratis kunnen posten.
Maar willen mensen dat?
En dit is maar een klein dingetje, zoveel mensen die de wifi van hun smartfoon standaard altijd aan hebben...
Ik zoek dagelijks op 'Prrrffft gulllbilluchk'quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je zoekt waarschijnlijk wel vaker op bepaalde woorden en via je IP is waar je vandaan komt ook al duidelijk meestal, verder als je ook nog ingelogd bet met bijvoorbeeld Gmailaccount dan weet Google aardig wat van je.
Bij Vlieland paal 59quote:
Over een paar jaar is het geld voor de gezondheidszorg op en jij bent toch die drinker en blower die de hele nacht op FOK! post?quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Het boeit me echt niet. Ik wifi ook op plekken, handig. Echt ik heb niks te verbergen en ik shop bij zalando en meerdere. Wat kan me kwaad doen
Als ik iets op fok zoek gebruik ik googel ipv de zoek functiequote:Op zaterdag 12 april 2014 00:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zoek dagelijks op 'Prrrffft gulllbilluchk'
De snelheid was wmb verbazingwekkend
Google weet alles...
Google gaat in jouw geval snel op fokforum zoeken en die staat hoog in de spider lijst.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zoek dagelijks op 'Prrrffft gulllbilluchk'
De snelheid was wmb verbazingwekkend
Google weet alles...
Nou dat zien we dan wel weer. Ik ben daar niet zo bang voorquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Over een paar jaar is het geld voor de gezondheidszorg op en jij bent toch die drinker en blower die de hele nacht op FOK! post?
Okay, die krijgt even geen behandeling n.a.v. haar levensstijl
Dan is zo'n AH bonuskaart en overal pinnen veel linker.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Over een paar jaar is het geld voor de gezondheidszorg op en jij bent toch die drinker en blower die de hele nacht op FOK! post?
Okay, die krijgt even geen behandeling n.a.v. haar levensstijl
Up to you, ik zou er wel rekening mee houden....quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat zien we dan wel weer. Ik ben daar niet zo bang voor
Oh god ik ben alles in het nadeelquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan is zo'n AH bonuskaart en overal pinnen veel linker.
Ook idd, metadata.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan is zo'n AH bonuskaart en overal pinnen veel linker.
Welnee joh, ten eerste gaat het jou ook niet aan maar je lult. Ten tweede zou het me worst zijn.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Up to you, ik zou er wel rekening mee houden....
Helaas
Daar was dus al heibel over ivm privacy ..quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De ING wilde al data gaan verkopen van kun klanten.
Ach die massage en die hoeren doe ik gewoon contantquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee joh, ten eerste gaat het jou ook niet aan maar je lult. Ten tweede zou het me worst zijn.
Je kunt beter niet 'jij lult' zeggen als je niet weet waar je over praatquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:49 schreef Soury het volgende:
Welnee joh, ten eerste gaat het jou ook niet aan maar je lult. Ten tweede zou het me worst zijn.
Zou voor mij een reden zijn om direct andere bank te nemen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar was dus al heibel over ivm privacy ..
Waar haal je die cash dan vandaan?quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach die massage en die hoeren doe ik gewoon contant
Jij weet het beter dusquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Je kunt beter niet 'jij lult' zeggen als je niet weet waar je over praat
Zonder bank kun je niet meer helaas.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:52 schreef chufi het volgende:
Maar ff serieus .. Hoorde dat ze klanten weer willen gaan billen voor veel gebruik etc ..
Ja maar die gaan uiteindelijk ook hetzelfde doen .. .. Maar idd een paar duizend hebben opgezehd daaromquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zou voor mij een reden zijn om direct andere bank te nemen.
van zijn zolder, daar stond nog een beeldje op de kastquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waar haal je die cash dan vandaan?
Je bent niet welkom op mijn accountquote:
Sorry.. Het gaat om internet gebruik..quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zonder bank kun je niet meer helaas.
Dan neem ik bank in Duitsland.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die gaan uiteindelijk ook hetzelfde doen .. .. Maar idd een paar duizend hebben opgezehd daarom
Volgens mij maakt het niks meer uitquote:
Mwah, ik geef een vriendelijke waarschuwing.quote:
Eiland hackdame verveeld zich blijkbaar .. Of mist Amsterdam..quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:58 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, ik laat het bezorgen bij Fann en geef het creditcardnummer van sjoef door
OV chipkaart, GSM er nog bij, in de toekomst ook nog kastje in de auto.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, ik geef een vriendelijke waarschuwing.
Totaal geen reden om nu helemaal para te worden, maar wel iets om over na te denken.
En dan heb ik het dus niet alleen over dingen die je in deze SC post, bonuskaart van AH is ook maar een simpel dingetje.
Door metadata kunnen ze echt heel enge dingen over jou weten die later tegen jou gebruikt kunnen worden.
nee ik communiceer op metaniveauquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Eiland hackdame verveeld zich blijkbaar .. Of mist Amsterdam..
Maar je hebt toch niets te verbergen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
OV chipkaart, GSM er nog bij, in de toekomst ook nog kastje in de auto.
Enkelbandje, google glass / watch ..quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
OV chipkaart, GSM er nog bij, in de toekomst ook nog kastje in de auto.
Ik ben para dingen een beetje zat. Ik geloof daar niet in. Gewoon leven en betalen, je laten betalen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, ik geef een vriendelijke waarschuwing.
Totaal geen reden om nu helemaal para te worden, maar wel iets om over na te denken.
En dan heb ik het dus niet alleen over dingen die je in deze SC post, bonuskaart van AH is ook maar een simpel dingetje.
Door metadata kunnen ze echt heel eng dingen over jou weten die later tegen jou gebruikt kunnen worden.
Ik denk dat dat onzin is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben er door ervaring achter gekomen hoe snel je achterhaald wordt wanneer ze het willen.
I've been there.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben er door ervaring achter gekomen hoe snel je achterhaald wordt wanneer ze het willen.
maar vliegtuigen kunnen gewoon verdwijnenquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Banken en overheden zouden graag zien dat cash wordt afgeschaft ja.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben para dingen een beetje zat. Ik geloof daar niet in. Gewoon leven en betalen, je laten betalen.
Het gaat allemaal online. Ik heb nog geen euro aan cash. Echt waar hebben we het over.
Ik heb een bonus kaart en een OV chip
Je slaat de spijker op zijn kop.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:06 schreef APK het volgende:
Als het moet kan nu al een OV-chip of een bankpas aan een FOK!-account gelinkt worden.
We zijn allemaal slordig geweest in het verleden, en zelfs als je zelf zorgvuldig bent lult iemand anders wel iets door in een quote of een post.
Gelukkig zijn wij brave burgers die niets te verbergen hebben
Winkels ook om andere redenquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Banken en overheden zouden graag zien dat cash wordt afgeschaft ja.
dan laat ik mij uitbetalen in naturaquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Banken en overheden zouden graag zien dat cash wordt afgeschaft ja.
Was je fout dan of de belastingquote:
Daar vergis ik me niet in, ik vreet niks uit.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar vergis je je in , hangt natuurlijk ook af van wat je uitvreet of dat de moeite is.
Even totaal iets anders dan.quote:
Ze hadden geen chipquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Even totaal iets anders dan.
Ik reed vanmorgen op mijn fietsje naar mijn werk en ik zag in Amsterdam Oost gewoon FUCKING ratten op de straat lopen!
Twee!
Heb ik een keer (overdag, bij daglicht dus) in Bangkok gezien, maar daar liepen ze in het riool een meter onder de grond.
Dit was Amsterdam, bij daglicht
Oh weet jij meerquote:
Hoe laat was dat? Ik zag s'nachts wel altijd konijntjes op het terrein daar ...quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Even totaal iets anders dan.
Ik reed vanmorgen op mijn fietsje naar mijn werk en ik zag in Amsterdam Oost gewoon FUCKING ratten op de straat lopen!
Twee!
Heb ik een keer (overdag, bij daglicht dus) in Bangkok gezien, maar daar liepen ze in het riool een meter onder de grond.
Dit was Amsterdam, bij daglicht
Elk bezoek aan een arts of whatever 'vreet jij uit' en dat wordt opgeslagen in een 'virtueel' dossier.quote:
Kom op PP Amsterdam zit er vol mee.. Ik woon aan een , maar slechts 1 keer een hond met een dooie rat zien klooten ...quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ratten zijn eigenlijk doodnormaal op een plek met veel sloten, grachten of kanalen.
Hebben ze die A'dam oost ook?
Dat is voer voor ratten. Kakkerlakken heb ik één keer gezien in een woning.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe laat was dat? Ik zag s'nachts wel altijd konijntjes op het terrein daar ...
Mijn laatste bezoek was in 2004, de man is waarschijnlijk met pensioen nu en moet gaan opzoeken in mijn papieren om te zien welke het overgenomen heeft.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:16 schreef APK het volgende:
[..]
Elk bezoek aan een arts of whatever 'vreet jij uit' en dat wordt opgeslagen in een 'virtueel' dossier.
Deed ie ..quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:16 schreef sacha het volgende:
zijn ratten op straat dan raar?
op hadden ze hun knapzakje bij zich en stonden ze te liften?![]()
ik heb vanmorgen in het knisper & kraakbos eindelijk de specht gespot die ik daar altijd hoor!
En daarom hoef ik me nergens zorgen om te maken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:16 schreef APK het volgende:
[..]
Elk bezoek aan een arts of whatever 'vreet jij uit' en dat wordt opgeslagen in een 'virtueel' dossier.
Zeker, en zelf zag ik ze heel soms 's nachts in de buurt van een gracht.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ratten zijn eigenlijk doodnormaal op een plek met veel sloten, grachten of kanalen.
Hebben ze die A'dam oost ook?
Welnee die zijn het wel gewend op Sloterdijkquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Zeker, en zelf zag ik ze heel soms 's nachts in de buurt van een gracht.
Mensen vinden ratten eng, als de Telegraaf een foto heeft van ratten in A'dam bij daglicht dan krijgen we volgens mijn chocoladeletters
Neuh, jij bent para en dus safe.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn laatste bezoek was in 2004, de man is waarschijnlijk met pensioen nu en moet gaan opzoeken in mijn papieren om te zien welke het overgenomen heeft.
Of moet je dan zelf een nieuwe nemen?
Nou om ze in huis te hebben ,... lijkt me minder.. Hoorde ooit van een Brasiliaanse vriendin in Rio dat ze er 1 in de huiskamer ontdekte en dat ie gewoom weer via het balkon ontsnapte ... (3 hoog) .. Toen ik bij haar op bezoek was was ze verhuisd, maar kakkerlakken bestaan daar ook ...quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Zeker, en zelf zag ik ze heel soms 's nachts in de buurt van een gracht.
Mensen vinden ratten eng, als de Telegraaf een foto heeft van ratten in A'dam bij daglicht dan krijgen we volgens mijn chocoladeletters
Daar noem je wat, geen facebook, linkedin, twetter, ongeregistreerde prepaid en bonuskaart, pin zelden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, jij bent para en dus safe.
Of misschien houden ze jou daarom wel extra in de gaten
Ik heb het over ooit, up to you.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
En daarom hoef ik me nergens zorgen om te maken.
Vieze MIB beestjesquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is voer voor ratten. Kakkerlakken heb ik één keer gezien in een woning.
Kakkerlakken zijn vrij normaal in warme landen. Niet uit te roeien ook. Ik kreeg ook een beetje op mijn flikker dat ik er een paar in de douche ruimte vond in een woning toen ik aan het werk was. Ik had het pand moeten verlaten. Ook omdat je de eitjes met je schoenen mee kan dragen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou om ze in huis te hebben ,... lijkt me minder.. Hoorde ooit van een Brasiliaanse vriendin in Rio dat ze er 1 in de huiskamer ontdekte en dat ie gewoom weer via het balkon ontsnapte ... (3 hoog) .. Toen ik bij haar op bezoek was was ze verhuisd, maar kakkerlakken bestaan daar ook ...
Waar is Laffert eigenlijk gebleven?quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Lafferd... Doe maar weer een Fannetje ..
quote:
Daar vraag je me iets anders waar ik het antwoord niet op weetquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waar is Laffert eigenlijk gebleven?
Oh ja op één of andere manier zie ik zijn UIquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vroeg het me gewoon af ineens.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar vraag je me iets anders waar ik het antwoord niet op weet
we vliegen vandaag op dezelfde kruishoogte,quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Slimme vent Google weet het ook nietquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:36 schreef sacha het volgende:
[..]
we vliegen vandaag op dezelfde kruishoogte,
ik vroeg het mij ook af
Het zou ook een geniale kloon geweest kunnen zijn.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:36 schreef sacha het volgende:
[..]
we vliegen vandaag op dezelfde kruishoogte,
ik vroeg het mij ook af
Static is die mod die de hele wereld rond gaat tochquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maatje static hangt nog wel regelmatig rond.
Ik ook niet want het was Laffer.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:38 schreef chufi het volgende:
Ik ben nooit zo goed in die usernames ... Maar er lijkt me iets te dagen maar geen details sorry
Ja, ff afwachten nu hoe lang het duurt tot ie post hier.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Static is die mod die de hele wereld rond gaat toch
quote:
Ja nou al die kut clones hou ik niet bij hoorquote:
Is dat Staticquote:
Nee want er waren meetings waar ze beide waren, static alleen nooit in beeld, dat is dan wel weer verdacht.quote:
Grappig Laffer kende ik wel. Static meer van lurken in de topics waar hij mod is en zijn reis verhalenquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Op een of andere manier kwam ik ook op die conclusie
Oh jij bracht het zoquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee want er waren meetings waar ze beide waren, static alleen nooit in beeld, dat is dan wel weer verdacht.
das al meer dan ik ..quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig Laffer kende ik wel. Static meer van lurken in de topics waar hij mod is en zijn reis verhalen
Shoquote:
Beide waren eerst berucht om elk serieus topic te laten ontsporen. Had na 3 posts al ruzie met static kan ik nog herinneren.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig Laffer kende ik wel. Static meer van lurken in de topics waar hij mod is en zijn reis verhalen
Ik kan me nu vergissen maar ik volgde hem in zijn topic op zijn reizen. Met foto´s van de hotels enz. Leukquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Beide waren eerst berucht om elk serieus topic te laten ontsporen. Had na 3 posts al ruzie met static kan ik nog herinneren.
Het ging over zijn verblijf in Duitsland toen volgens mij, tsja toevallig wist ik daar ook wel wat van.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan me nu vergissen maar ik volgde hem in zijn topic op zijn reizen. Met foto´s van de hotels enz. LeukNee ik weet zeker dat dat Static is
Hij gaat de wereld over voor zijn werk. Maakt daar verslagen van. Zal wel LIF zijnquote:Op zaterdag 12 april 2014 02:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het ging over zijn verblijf in Duitsland toen volgens mij, tsja toevallig wist ik daar ook wel wat van.
In die tijd zat ie dagelijks hier, daarom issie ook blauw.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij gaat de wereld over voor zijn werk. Maakt daar verslagen van. Zal wel LIF zijn
Wel vermakelijkquote:Op zaterdag 12 april 2014 02:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In die tijd zat ie dagelijks hier, daarom issie ook blauw.
Da's ook de reden dat ik hier nog steeds rondhang.quote:
Tja wat zal ik zeggenquote:Op zaterdag 12 april 2014 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's ook de reden dat ik hier nog steeds rondhang.
Ik zag 'm laatst nog posten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nou das toevalligquote:
Maar ik mis de reis verslagen van Static. Die volgde ik trouwquote:
Na 30+ dagen is de fuel we; op hoor...quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als er wat neervalt uit de dampkring binnenkort, dan kan het dat vliegtuig zijn
Dat is wel erg langquote:Op zaterdag 12 april 2014 02:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Na 30+ dagen is de fuel we; op hoor...
In een baan om de aarde heb je geen branstof nodig sjoef.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Na 30+ dagen is de fuel we; op hoor...
quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In een baan om de aarde heb je geen branstof nodig sjoef.
Dat zou idd wel lachen zijnquote:Op zaterdag 12 april 2014 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In een baan om de aarde heb je geen branstof nodig sjoef.
LOLquote:
Een knapzakquote:Op zaterdag 12 april 2014 02:26 schreef chufi het volgende:
Had iedereen wel genoeg proviand bij zich?
Kijk dat is wel vaker gebeurd wanneer het achteraf toch niet zo gek bleek.quote:
Neequote:Op zaterdag 12 april 2014 02:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kijk dat is wel vaker gebeurd wanneer het achteraf toch niet zo gek bleek.
4.5 Km die in de zee, weet je hoe hoog dat is wanneer het spiegelt?
Het boeit me op bepaalde manier, op diepste punt overtreft de zee wat mount Everest in de hoogte doet.quote:
Het boeit me ook wel. Maar een baan om de aarde gaat zelfs mij te verquote:Op zaterdag 12 april 2014 02:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het boeit me op bepaalde manier, op diepste punt overtreft de zee wat mount Everest in de hoogte doet.
Ik was wat lollig aan het doen omdat het groot raadsel is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Het boeit me ook wel. Maar een baan om de aarde gaat zelfs mij te ver
Ik weet het en met sommige gasten daar is er niet mee te discuserenquote:Op zaterdag 12 april 2014 02:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik was wat lollig aan het doen omdat het groot raadsel is.
Pleur mijn posts erneer en ben erna weer weg.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het en met sommige gasten daar is er niet mee te discuseren
Floep zo in de baan om de aardequote:Op zaterdag 12 april 2014 02:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Pleur mijn posts erneer en ben erna weer weg.
APK moet zijn grote bek houden. Of een keer eerlijk zijn.quote:
APk is wel tof hoor, je moet zijn sarcasme herkennen, ik ga Braddie verdedigen zonder zulke zou Fok nooit zijn wat het is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:51 schreef Soury het volgende:
[..]
APK moet zijn grote bek houden. Of een keer eerlijk zijn.
Braddie is cool
Pff Hou op over APKquote:Op zaterdag 12 april 2014 02:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
APk is wel tof hoor, je moet zijn sarcasme herkennen, ik ga Braddie verdedigen zonder zulke zou Fok nooit zijn wat het is.
Dat geeft me meer stressquote:Op zaterdag 12 april 2014 02:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
IK heb net weer een verse op mijn Peugeot.
Heb daar gelukkig weinig last van wel weer van andere dingen.quote:
Oh nou ja als een baan om de aarde gaat snap ik dat ook wel een beetjequote:Op zaterdag 12 april 2014 03:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb daar gelukkig weinig last van wel weer van andere dingen.Niet begrepen worden bijvoorbeeld.
Dat is al een goed begin.quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nou ja als een baan om de aarde gaat snap ik dat ook wel een beetje
Braddie fan is nummer tweequote:
Ik mag hem wel ja en ik ken zijn porum ook.quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er zit ergens talent in die gozert.
Wat zou een forum zijn zonder zulke gebruikers?quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mag hem wel ja en ik ken zijn porum ook.
Ja en foto'squote:Op zaterdag 12 april 2014 03:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Braddie flikkert zijn hele hebben en houden hier, hij heb er gewoon schijt aan dat vind ik dan ook wel weer mooi.
Ik halfquote:Op zaterdag 12 april 2014 03:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Elke zorgvuldigheid waar ik me met bezig houd daar heeft Braddie gewoon lak aan.
Ohquote:Op zaterdag 12 april 2014 03:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Trek me weer terug daar, het slacht nu elkaar af.
Hoiquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, ff afwachten nu hoe lang het duurt tot ie post hier.
Ik raad je aan om er 1 in Oostenrijk te nemen en dan alleen voor de noodzakelijke zaken waar je niet onderuit komt. De rest allemaal cash, maar volgens mij deed je dat al.quote:
Ik doe een project in Maastricht nu, is niet bijster interessant.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar ik mis de reis verslagen van Static. Die volgde ik trouw
quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:58 schreef static het volgende:
[..]
Ik doe een project in Maastricht nu, is niet bijster interessant.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, ff afwachten nu hoe lang het duurt tot ie post hier.
En ik ben je topic kwijt mijn at zit vol met Utopiaquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:58 schreef static het volgende:
[..]
Je moet leren volle topics op te ruimen ..quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
En ik ben je topic kwijt mijn at zit vol met Utopia
quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet leren volle topics op te ruimen ..
Dat mag ik niet, maar het is wel een wildernisquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet leren volle topics op te ruimen ..
Hoezo mag je dat niet ? Het zijn jouw AT's toch of volg je alle topics daar ? Als er bij mij iets vol is flikker ik het gewoon weg of lees eerst nog ff terug , maar dan weg er meequote:Op zaterdag 12 april 2014 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Dat mag ik niet, maar het is wel een wildernis
Dan moet ik honderden cossen verwijderen of kan het simpel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoezo mag je dat niet ? Het zijn jouw AT's toch of volg je alle topics daar ? Als er bij mij iets vol is flikker ik het gewoon weg of lees eerst nog ff terug , maar dan weg er mee
Ohquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoezo mag je dat niet ? Het zijn jouw AT's toch of volg je alle topics daar ? Als er bij mij iets vol is flikker ik het gewoon weg of lees eerst nog ff terug , maar dan weg er mee
En dat is zo lastig terug te vindenquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:00 schreef chufi het volgende:
Shit ik ben mn active COS kwijt !! Soury wat heb je nu gedaan?
Ik heb er niet gepost dus zie ik het ook niet maar zelfs als je active topics aanklikt staat de cos altijd bovenin.quote:
Dat wel enquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er niet gepost dus zie ik het ook niet maar zelfs als je active topics aanklikt staat de cos altijd bovenin.DE lopende reeks op fok nu
Ik niet, ben net thuis. Hamburger maar weer die ligt te niksen in de koelkast.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wel engegeten heb ik net gedaan...
Ja anders loopt ie er over een paar dagen uit/vandoor ... En met die Duitsers moet je altijd maar weer hopen dat ze verder niets meenemen ...quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet, ben net thuis. Hamburger maar weer die ligt te niksen in de koelkast.
Ja ik had er gister twee uit de vriezer, plus spekjes gebakken tomaten en uien gesneden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja anders loopt ie er over een paar dagen vandoor ... En met die Duitsers moet je altijd maar weer hopen dat ze verder niets meenemen ...
Wat zijn de voordelen daar?quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik raad je aan om er 1 in Oostenrijk te nemen en dan alleen voor de noodzakelijke zaken waar je niet onderuit komt. De rest allemaal cash, maar volgens mij deed je dat al.
Hoe vaak ben je eigenlijk thuis?quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:58 schreef static het volgende:
[..]
Ik heb de fiets van mijn opa gewoon teruggehaald.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:31 schreef chufi het volgende:
En met die Duitsers moet je altijd maar weer hopen dat ze verder niets meenemen ...
Mijn "opa" was fietsenmakerquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb de fiets van mijn opa gewoon teruggehaald.
Rustige periode gehad danquote:
Oh en dat Braddie topicquote:
Is deel 2 nog open?quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh en dat Braddie topicHij post nog steeds niet
Jaquote:
Geen idee ... Was de enigste opa die ik heb gekend (van mn vakers kant), maar was de 2e man van mn oma dus niet mijn echte opa... Geen idee over zn activiteiten tijdens de oorlog...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben gemiddeld 10 maanden per jaar niet thuis.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je eigenlijk thuis?
Post je niet meer in je reis topicquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:50 schreef static het volgende:
[..]
Ik ben gemiddeld 10 maanden per jaar niet thuis.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Static begint gewoon op leeftijd te raken, dus die leest voor de vorm al mee in 40+.... dat ie zich een beetje inleest enzoquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:28 schreef chufi het volgende:
Sommige mensen reageren op vermeldingen waar ze nooit komen ... dus die sherlocken zichzelf elke dag ?
Even testenquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Static begint gewoon op leeftijd te raken, dus die leest voor de vorm al mee in 40+.... dat ie zich een beetje inleest enzo
Als zijnde het oudste leeftijds topicquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Static begint gewoon op leeftijd te raken, dus die leest voor de vorm al mee in 40+.... dat ie zich een beetje inleest enzo
Vind je dat niet zonde van je mooie appartement?quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:50 schreef static het volgende:
[..]
Ik ben gemiddeld 10 maanden per jaar niet thuis.
Laffer en static passen prima hier.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Als zijnde het oudste leeftijds topicOK klinkt plausibel
Verhuurd hij tochquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vind je dat niet zonde van je mooie appartement?
Ik ben +40 hoor.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:04 schreef Leandra het volgende:
Static begint gewoon op leeftijd te raken, dus die leest voor de vorm al mee in 40
Iedereen is hier welkom in mijn ogen ...quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Laffer en static passen prima hier.
Singelquote:
Verkeerde spellingquote:
quote:
Single ja.quote:
Eerst met mij naar Valencia willen en nu met PP willen trouwen terwijl die al getrouwd is .. Ik heb er geen woorden voorquote:
Zo zijn vrouwen sjoef.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerst met mij naar Valencia willen en nu met PP willen trouwen terwijl die al getrouwd is .. Ik heb er geen woorden voor
heb ik je monddood gemaakt!quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerst met mij naar Valencia willen en nu met PP willen trouwen terwijl die al getrouwd is .. Ik heb er geen woorden voor
een geregistreerd partnerschap, hadden we beter niet kunnen doen!quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben jij uberhaupt getrouwd met de postman?
Je wilt er duidelijk vanaf...quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:24 schreef sacha het volgende:
[..]
een geregistreerd partnerschap, hadden we beter niet kunnen doen!
na 30 jaar pas?quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na dik 30 jaar krijg je toch een band en wie wil het inruilen dan?
Mooi kereltje Piet!quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben trots nu.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben trots nu.
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook... Hij heeft zo'n blik waarvan je weet dat hij binnen jaar de box uitklimt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Als ik her zo zie liggen dan krijgt mijn dochter nog haar handen vol.
Dat mag je zeker zijn PPquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben trots nu.
[ afbeelding ]
Leuk is dat, vooral als je opa bent,quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat denk ik ook... Hij heeft zo'n blik waarvan je weet dat hij binnen jaar de box uitklimt.
qua belasting kun je maar beter geen gezin vormen in ons geval...quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Is je geld op en moet je weer nieuw diggen?
Je doet alles wit?quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:41 schreef sacha het volgende:
[..]
qua belasting kun je maar beter geen gezin vormen in ons geval...
Dus met PP wel trouwen en met mij samenwonen ... Leuk bedacht ...quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:41 schreef sacha het volgende:
[..]
qua belasting kun je maar beter geen gezin vormen in ons geval...
Ik heb mijn vrouw als werknemer op papier.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus met PP wel trouwen en met mij samenwonen ... Leuk bedacht ...
Heb je dr ook gelijk getransgendered? m/vquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb mijn vrouw als werknemer op papier.
is naar Valencia gaan hetzelfde als samenwonen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus met PP wel trouwen en met mij samenwonen ... Leuk bedacht ...
Ah OK gelukkig dan maar ... Ik ben daar niet zo snel meequote:Op zaterdag 12 april 2014 22:48 schreef sacha het volgende:
[..]
is naar Valencia gaan hetzelfde als samenwonen?
Ze was al dol op paarden..quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je dr ook gelijk getransgendered? m/v
Weersverwachtingen zijn goed volgens mij... Geen regenquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Morgen weer toeristen lastig vallen met grote stofwolken op het zandpad.
Dat blijft leuk, ik rijd hele jaar daar en begint het seizoen en die blikken die je dan krijgt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Weersverwachtingen zijn goed volgens mij... Geen regen
Je moet gewoon iets met een dikke middelvinger maken die je dan omhoog kunt houden ..quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat blijft leuk, ik rijd hele jaar daar en begint het seizoen en die blikken die je dan krijgt.
Heb een cowboy hoed en 2 speakers aan mijn zadel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet gewoon iets met een dikke middelvinger maken die je dan omhoog kunt houden ..
Ik zie het zo voor mequote:Op zaterdag 12 april 2014 23:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb een cowboy hoed en 2 speakers aan mijn zadel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |