Moet over een minuutje of 10 wel als eerste hit op google staan hoorquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:19 schreef Kingstown het volgende:
Uw zoekbewerking - Prrrffft gulllbilluchk - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Suggesties:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
Gebruik minder zoekwoorden.
Zoekresultaten
Het kan gebeuren dat je met hoofd op toetsenbord in slaap valt en dan krijg je zulke posts in een serieus topic.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:20 schreef chufi het volgende:
Tis dat ik de TTniet begrijp maar eens in de zoveel tijd gebeurdt dat
Ik kan jouw notes ook gratis bekijken , geen zin in thoughquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kon laatst mijn notes gratis bekijken, dat was wel grappig, moest wel ff snel mijn accounts wisselen.
Even gecheckt en mijn aantal notes is gedaald.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kon laatst mijn notes gratis bekijken, dat was wel grappig, moest wel ff snel mijn accounts wisselen.
Je kon ze ook verwijderen en bijplaatsen bij anderen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even gecheckt en mijn aantal notes is gedaald.
Laatste keer dat ik keek waren het er 12, nu nog 9. In 2017 ben ik note-vrij.
Oh jaquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kon ze ook verwijderen en bijplaatsen bij anderen.
Was een rare bug idd, soms slapen de personen die in kunnen grijpenquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar ben ik te lui voor.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Afschuiven op personen en een bug is nogal een verschilquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Was een rare bug idd, soms slapen de personen die in kunnen grijpen
Er was gewoon ff een Admin, aan het prutsen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Afschuiven op personen en een bug is nogal een verschil
Toen ik het deed was er niksquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:29 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel eng dat google het zo snel heeft
Soury is een oude taart lees ik als laatste.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:29 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent zoekmachine of je bent 't niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:29 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Soury is een oude taart lees ik als laatste.
Mooie gedachte om mee af te sluiten.
Kun je nagaan, even nadenken voor je iets postquote:
Je zoekt waarschijnlijk wel vaker op bepaalde woorden en via je IP is waar je vandaan komt ook al duidelijk meestal, verder als je ook nog ingelogd bet met bijvoorbeeld Gmailaccount dan weet Google aardig wat van je.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je nagaan, even nadenken voor je iets post
Echt scary!
Dit is een heel efficiente zoekmachine die zorgt dat wij hier gratis kunnen posten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je bent zoekmachine of je bent 't niet.
Het boeit me echt niet. Ik wifi ook op plekken, handig. Echt ik heb niks te verbergen en ik shop bij zalando en meerdere. Wat kan me kwaad doenquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
Dit is een heel efficiente zoekmachine die zorgt dat wij hier gratis kunnen posten.
Maar willen mensen dat?
En dit is maar een klein dingetje, zoveel mensen die de wifi van hun smartfoon standaard altijd aan hebben...
Wanneer je beetje bewust met je gegevens op internet omgaat dan is er niet zoveel aan de hand.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
Dit is een heel efficiente zoekmachine die zorgt dat wij hier gratis kunnen posten.
Maar willen mensen dat?
En dit is maar een klein dingetje, zoveel mensen die de wifi van hun smartfoon standaard altijd aan hebben...
Ik zoek dagelijks op 'Prrrffft gulllbilluchk'quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je zoekt waarschijnlijk wel vaker op bepaalde woorden en via je IP is waar je vandaan komt ook al duidelijk meestal, verder als je ook nog ingelogd bet met bijvoorbeeld Gmailaccount dan weet Google aardig wat van je.
Bij Vlieland paal 59quote:
Over een paar jaar is het geld voor de gezondheidszorg op en jij bent toch die drinker en blower die de hele nacht op FOK! post?quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Het boeit me echt niet. Ik wifi ook op plekken, handig. Echt ik heb niks te verbergen en ik shop bij zalando en meerdere. Wat kan me kwaad doen
Als ik iets op fok zoek gebruik ik googel ipv de zoek functiequote:Op zaterdag 12 april 2014 00:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zoek dagelijks op 'Prrrffft gulllbilluchk'
De snelheid was wmb verbazingwekkend
Google weet alles...
Google gaat in jouw geval snel op fokforum zoeken en die staat hoog in de spider lijst.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zoek dagelijks op 'Prrrffft gulllbilluchk'
De snelheid was wmb verbazingwekkend
Google weet alles...
Nou dat zien we dan wel weer. Ik ben daar niet zo bang voorquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Over een paar jaar is het geld voor de gezondheidszorg op en jij bent toch die drinker en blower die de hele nacht op FOK! post?
Okay, die krijgt even geen behandeling n.a.v. haar levensstijl
Dan is zo'n AH bonuskaart en overal pinnen veel linker.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Over een paar jaar is het geld voor de gezondheidszorg op en jij bent toch die drinker en blower die de hele nacht op FOK! post?
Okay, die krijgt even geen behandeling n.a.v. haar levensstijl
Up to you, ik zou er wel rekening mee houden....quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat zien we dan wel weer. Ik ben daar niet zo bang voor
Oh god ik ben alles in het nadeelquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan is zo'n AH bonuskaart en overal pinnen veel linker.
Ook idd, metadata.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan is zo'n AH bonuskaart en overal pinnen veel linker.
Welnee joh, ten eerste gaat het jou ook niet aan maar je lult. Ten tweede zou het me worst zijn.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Up to you, ik zou er wel rekening mee houden....
Helaas
Daar was dus al heibel over ivm privacy ..quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De ING wilde al data gaan verkopen van kun klanten.
Ach die massage en die hoeren doe ik gewoon contantquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee joh, ten eerste gaat het jou ook niet aan maar je lult. Ten tweede zou het me worst zijn.
Je kunt beter niet 'jij lult' zeggen als je niet weet waar je over praatquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:49 schreef Soury het volgende:
Welnee joh, ten eerste gaat het jou ook niet aan maar je lult. Ten tweede zou het me worst zijn.
Zou voor mij een reden zijn om direct andere bank te nemen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar was dus al heibel over ivm privacy ..
Waar haal je die cash dan vandaan?quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach die massage en die hoeren doe ik gewoon contant
Jij weet het beter dusquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Je kunt beter niet 'jij lult' zeggen als je niet weet waar je over praat
Zonder bank kun je niet meer helaas.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:52 schreef chufi het volgende:
Maar ff serieus .. Hoorde dat ze klanten weer willen gaan billen voor veel gebruik etc ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |