ohja volgens mij welquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
komt dat nieuwe bouw programma aankomende zondag?
Komt gewoon door onze slowchat SBS leest hier gewoon meequote:Op zaterdag 12 april 2014 01:13 schreef AF_ het volgende:
sbs weet gewoon dat wij toch wel kijken en dat ze dus kunnen uitzenden wat ze willen
je zou denken dat ze dan juist meer rob geus uit zouden zendenquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:15 schreef WcPot het volgende:
[..]
Komt gewoon door onze slowchat SBS leest hier gewoon mee
Nee die is teduur. Die bouwkerel is veel goedkoperquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je zou denken dat ze dan juist meer rob geus uit zouden zenden
Die doet alles voor niksquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:17 schreef AF_ het volgende:
[..]
Nee die is teduur. Die bouwkerel is veel goedkoper
Als Merel te zien is op RTL 4 dan kan ik heel goed zonder SBSquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:19 schreef Stickertje het volgende:
we zouden ook naar rtl4 kunnen kijken op zondag.. is wel tvsc heiligschennis![]()
WAT ZEG JIJ ?quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:19 schreef Stickertje het volgende:
we zouden ook naar rtl4 kunnen kijken op zondag.. is wel tvsc heiligschennis![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh jee, krijg ik nu billenkoek ?
Merel zit er wel warmpjes bij zegquote:vriend Patrick werkt in de mode en heeft volgens quote een geschat vermogen van meer dan 6 miljoen euro.
Als jij dat wiltquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh jee, krijg ik nu billenkoek ?
tuurlijkquote:
krijg jij die danquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
geen stijve krijgen van die onderbroek
Stickertje loopt altijd met een stijfjequote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:34 schreef WcPot het volgende:
Kijken of ik morgen nog een beetje op tijd wakker kan worden en dan lekker motormuizen
Als je wmb tegenkomt doe een oproep aan banaanquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:34 schreef WcPot het volgende:
Kijken of ik morgen nog een beetje op tijd wakker kan worden en dan lekker motormuizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |