pottie gaat meteen hardquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zelfde![]()
volgens mij is starm erg goed in dit spel
of je autismequote:
Neejquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:58 schreef Stickertje het volgende:
trouwens, gaat er nog iemand sterren springen kijken morgen?
quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:58 schreef Stickertje het volgende:
trouwens, gaat er nog iemand sterren springen kijken morgen?
je hebt pasopgelicht gezien en dan voel je je te goed om sterren springen te kijken?quote:
ik heb de hele avond jankend van het lachen voor de tv gezetenquote:
Jankend van geluk of omdat dit op primetime staat in nederland. Met fucking dikke dennisquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb de hele avond jankend van het lachen voor de tv gezeten![]()
meeste kwam door het bij behorende fok topic natuurlijk![]()
dat dusquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:02 schreef AF_ het volgende:
[..]
Jankend van geluk of omdat dit op primetime staat in nederland. Met fucking dikke dennis
Dit staat wel echt voor het kutvolk wat in nederland woontquote:
op de tribune zie je alleen dikke inteelt tokkies, meeste met kort pittige kapselsquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:04 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dit staat wel echt voor het kutvolk wat in nederland woont
Een kaartje kost dan ook maar 7,50quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
op de tribune zie je alleen dikke inteelt tokkies, meeste met kort pittige kapsels
Al kreeg ik ¤7.50.- toe dan ging ik er nog niet naartoequote:
Nou, mag je wel sharon pieksma in badpak zienquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
Al kreeg ik ¤7.50.- toe dan ging ik er nog niet naartoe
is het alleen waard als je ook live mee kan Fok!kenquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
Al kreeg ik ¤7.50.- toe dan ging ik er nog niet naartoe
zoals de hele zondagavond. Alleen wmb en rmv zijn het waard tek ijken zonder dit topicquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is het alleen waard als je ook live mee kan Fok!ken![]()
Door Fok! live topics kijk ik de meeste bagger shows die ik normaal niet zou kijken
komt dat nieuwe bouw programma aankomende zondag?quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:11 schreef AF_ het volgende:
[..]
zoals de hele zondagavond. Alleen wmb en rmv zijn het waard tek ijken zonder dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |