Ik probeer hier elke dag nog wel even te zijnquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:46 schreef AF_ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. dit is een geweldige sc alleen doordeweek wat te stil
emotionele schade vergoeding vragenquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:45 schreef Starm het volgende:
Als ik naar een banaan kijk dan denk ik aan MrBanaan1.
Hij heeft de hele TV SC een trauma bezorgd
kan datquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
emotionele schade vergoeding vragen
Idd op zijn Amerikaansquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
emotionele schade vergoeding vragen
als een man een schade vergoeding kan vragen omdat hij zijn leuter in een hete pizza stak kunnen we ook aan banaan een schade vergoeding vragen voor de emotionele littekens die hij ons heeft toegebracht..quote:
watquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als een man een schade vergoeding kan vragen omdat hij zijn leuter in een hete pizza stak kunnen we ook aan banaan een schade vergoeding vragen voor de emotionele littekens die hij ons heeft toegebracht..
Maar hoe kan hij dan wel Vuurwerkcrew checken en de FOK! F1 Manager spelenquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:48 schreef WcPot het volgende:
Of banaan heeft een weekje vakantie op eind bazen camping de Berckt
zou hij in dat spel in een bananen auto rijdenquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:50 schreef Starm het volgende:
[..]
Maar hoe kan hij dan wel Vuurwerkcrew checken en de FOK! F1 Manager spelen
En het bashen gaat gewoon door.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zou hij in dat spel in een bananen auto rijden
[ afbeelding ]
Studiegezeikquote:
Neequote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Neeheb alleen een of andere vage amerikaan kwaad gemaakt toen ik zei dat ik in zijn brievenbus zou pissen in een spel
![]()
tenminste, ik denk dat dat de druppel was die de emmer deed overlopen
ja, je dreigde ook je oma onderbroek aan hem te laten zien. dat maakt iedereen kwaadquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Neeheb alleen een of andere vage amerikaan kwaad gemaakt toen ik zei dat ik in zijn brievenbus zou pissen in een spel
![]()
tenminste, ik denk dat dat de druppel was die de emmer deed overlopen
hoax, dat maakt iedereen geilquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, je dreigde ook je oma onderbroek aan hem te laten zien. dat maakt iedereen kwaad
Zit hij op VWC ja?quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:50 schreef Starm het volgende:
[..]
Maar hoe kan hij dan wel Vuurwerkcrew checken en de FOK! F1 Manager spelen
Geen wonder dat banaan hier niet meer komtquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hoax, dat maakt iedereen geil
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |