Kijken of banaan nog gaat reageren. Ik heb zo gevoel dat banaan gewoon meeleestquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:26 schreef Stickertje het volgende:
waarom de vermiste banaan TT en posts?
Ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kijken of banaan nog gaat reageren. Ik heb zo gevoel dat banaan gewoon meeleest
Heeft hij gezegd dat hij nier niet meer gaat reageren dan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kijken of banaan nog gaat reageren. Ik heb zo gevoel dat banaan gewoon meeleest
Hij is sinds heden verdwenen. Zelfs een aantal speciaal voor hem gemaakte paints heeft hij niet op gereageerdquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Heeft hij gezegd dat hij nier niet meer gaat reageren dan?
ik begrijpt er niks van, volgens mij moet ik even terug lezenquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:29 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hij is sinds heden verdwenen. Zelfs een aantal speciaal voor hem gemaakte paints heeft hij niet op gereageerd
KLB / vermist!quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik begrijpt er niks van, volgens mij moet ik even terug lezen
Nee hij is gewoon spoorloos sinds zondagquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik begrijpt er niks van, volgens mij moet ik even terug lezen
hij komt gewoon terug onder een andere naam denk ikquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:32 schreef AF_ het volgende:
[..]
Nee hij is gewoon spoorloos sinds zondag
MrPeer1 zekerquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hij komt gewoon terug onder een andere naam denk ik
Hij lurkt mee met een stijfjequote:Op vrijdag 11 april 2014 23:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hij komt gewoon terug onder een andere naam denk ik
dit zeker, ik zie dat het al 2 topics bijna alleen over banaan gaat.. hij heeft nu eelt op zijn leuterquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dit zeker, ik zie dat het al 2 topics bijna alleen over banaan gaat.. hij heeft nu eelt op zijn leuter
oh je wilt vreemdgaan door in een andere sc te gaan posten?quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:40 schreef AF_ het volgende:
[..]hebben niks te doen zonder hem, misschien moet ik een 2e slowchat vinden
Neehoorquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh je wilt vreemdgaan door in een andere sc te gaan posten?![]()
zijn we niet goed genoeg meer voor je
quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:44 schreef AF_ het volgende:
[..]
Neehoorals het hier stil is. Een sc zonder jou is niet leuk
Zonder mij danquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:44 schreef AF_ het volgende:
[..]
Neehoorals het hier stil is. Een sc zonder jou is niet leuk
Tuurlijk niet. dit is een geweldige sc alleen doordeweek wat te stilquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |