Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld
Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.
Op vrijdag 11 april 2014 19:09 schreef PassThatShit het volgende: ik trollde niet voor de zoveeslte keer , ik wil dit serieus. Mijn droom is om wedstrijden hier dik te winnen met een hoge snelheid op de 5 kilometer..
Als dat je droom écht zou zijn dan zou je nu met een atletiekvereniging aan de telefoon hangen om je aan te melden en je eerste trainingen te regelen.
Op vrijdag 11 april 2014 19:19 schreef E.T. het volgende: Swets heeft vanmiddag trouwens een detailfoto van de Flipbelt gemaakt.. Volgens mij kan ik dat zelf heel simpel fabrieken
Mooi, wanneer kunnen we bestellen?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Anyway, vanmiddag al even op de Heldenplatz geweest. Ze zijn druk aan 't opbouwen! Morgenochtend zelf een stukje lopen, als m'n benen het toelaten na vandaag (uuuuuren gewandeld door Wenen) en 's middags met paps naar de Expo
IK wil ze zondag ff goed zelf bekijken, maar als ik het zo ff bekijk is het gewoon een stuk lycra met wat knoopsgaten en op de juiste plekken een extra stiksel
En dan natuurlijk met een fok-logo'tje erop geborduurd (een zien of Danny of z'n vrouw daarin kan voorzien )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
Op vrijdag 11 april 2014 19:33 schreef DeeBee het volgende: Ik ben op weg naar een razend pr op de 5 km, zojuist dag 1 van de trainingen, 50m gesprint voor de trein.
Op vrijdag 11 april 2014 19:33 schreef DeeBee het volgende: Ik ben op weg naar een razend pr op de 5 km, zojuist dag 1 van de trainingen, 50m gesprint voor de trein.
Op vrijdag 11 april 2014 19:34 schreef GotC het volgende: Neem een oude trui en evt broek mee die weg mag worden gegooid. Je staat behoorlijk lang in het startvak
IK wil ze zondag ff goed zelf bekijken, maar als ik het zo ff bekijk is het gewoon een stuk lycra met wat knoopsgaten en op de juiste plekken een extra stiksel
En dan natuurlijk met een fok-logo'tje erop geborduurd (een zien of Danny of z'n vrouw daarin kan voorzien )
Waar kan ik me inschrijven? Hoef je op een loopje nooit meer te twijfelen of iemand een Fok!ker is of niet.
Ik heb trouwens vanmiddag even een rondje proef gelopen omdat mijn knie stom deed...dat ging dus helaas niet zoals ik gehoopt had. Ik vrees dat mijn thuiswedstrijd niet door kan gaan zondag.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Waar kan ik me inschrijven? Hoef je op een loopje nooit meer te twijfelen of iemand een Fok!ker is of niet.
[..]
Ik heb trouwens vanmiddag even een rondje proef gelopen omdat mijn knie stom deed...dat ging dus helaas niet zoals ik gehoopt had. Ik vrees dat mijn thuiswedstrijd niet door kan gaan zondag.
ik ga zondag ff goed kijken en van de week prutsen met stof
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
Komende donderdag hebben we als voorbereiding op de Roparun een "Testafette" gepland, van Emmen naar Kampen (daar zijn 2 vestigingen van mijn werk). Ongeveer 100 km, geen idee hoeveel daarvan er gelopen gaan worden. Ben wel erg benieuwd om te zien hoe dat qua logistiek allemaal gaat
It has to mean something Could never mean more than a sacrifice
Op vrijdag 11 april 2014 19:59 schreef Cynic het volgende: Komende donderdag hebben we als voorbereiding op de Roparun een "Testafette" gepland, van Emmen naar Kampen (daar zijn 2 vestigingen van mijn werk). Ongeveer 100 km, geen idee hoeveel daarvan er gelopen gaan worden. Ben wel erg benieuwd om te zien hoe dat qua logistiek allemaal gaat
Tof! Wij hebben laatst een testdag gehad bij HAAG atletiek en gaan over 2 weken op trainingsweekend naar Limburg
Op vrijdag 11 april 2014 19:59 schreef Cynic het volgende: Komende donderdag hebben we als voorbereiding op de Roparun een "Testafette" gepland, van Emmen naar Kampen (daar zijn 2 vestigingen van mijn werk). Ongeveer 100 km, geen idee hoeveel daarvan er gelopen gaan worden. Ben wel erg benieuwd om te zien hoe dat qua logistiek allemaal gaat
Tof! Wij hebben laatst een testdag gehad bij HAAG atletiek en gaan over 2 weken op trainingsweekend naar Limburg
Goed bezig allebei! Hier zowaar ook het eerste mailtje ontvangen over de Roparun, alleen we zoeken nogal wat mensen Maar hebben wel al 8 lopers Denk alleen dat de masseurs/fysio het lastigst gaan worden...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Ook lekker fanatiek bezig dus! Lopen jullie vanaf Parijs of Hamburg? En op welk tempo hebben jullie ingeschreven? Wij gaan vanaf Hamburg, geloof dat we 11 gemiddeld hebben opgegeven. Moet normaal gesproken geen probleem zijn, maar wie weet wat slaapgebrek met je looptempo doet.
It has to mean something Could never mean more than a sacrifice