Eerst schapen, nu dit.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:58 schreef Mr.Cooper het volgende:
madeliefjes zijn kankerverwekkend heb ik gehoord.
Het begin is het lastigstquote:
Hoi Madelief,quote:
Blehquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:05 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Zo'n jonge god als ik lust zo nu en dan ook wel een overrijp perzikje hoor Frank.
Ik wilde bijna precies hetzelfde zeggenquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:05 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Zo'n jonge god als ik lust zo nu en dan ook wel een overrijp perzikje hoor Frank.
Op een oude fiets moet je het leren!quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bleh.
Fruit moet fris en jong zijn.
okquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:06 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik wilde bijna precies hetzelfde zeggen
Frank zit inmiddels al op het maximum level geloof ik.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren!
Wauw Pharkus jij doet/deed het goed bij de dames of niet?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoi Madelief,
Zonder jou kom ik niet aan mijn gerief
daarom schrijf ik je deze brief
en voor ik mijn stamper naar binnen stief
'Ik vind je lief'
Beetje dubbele standaard van Frank ja. Als oude bok wel alle verse blaadjes voor onze neus wegkapen maar als het andersom is..quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:05 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Op een handgeschakelde zundapp vrees ik die hij enkel rennend aan de gang krijgt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Frank zit inmiddels al op het maximum level geloof ik.
Bah!quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beetje dubbele standaard van Frank ja. Als oude bok wel alle verse blaadjes voor onze neus wegkapen maar als het andersom is..
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoi Madelief,
Zonder jou kom ik niet aan mijn gerief
daarom schrijf ik je deze brief
en voor ik mijn stamper naar binnen stief
'Ik vind je lief'
Zundapp's zijn wel onverslijtbare Duits edelstaal machines, niks mis mee.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:08 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Op een handgeschakelde zundapp vrees ik die hij enkel rennend aan de gang krijgt.
Neuh, Mortaxx. Dat is niet helemaal waar. De man gaat er op vooruit met de jaren mits je het een beetje binnen de perken houdt qua gewichtstoename en niet al te veel haar verliest.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beetje dubbele standaard van Frank ja. Als oude bok wel alle verse blaadjes voor onze neus wegkapen maar als het andersom is..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |