SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierTogether We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
ik word hier naar vanquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ben het gewoon een beetje zat schatje, dat gepraat tegen jezelf elke keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:24 schreef JackieBrown het volgende:
alsnog een foto van mijn poesjezou dat poesje lkkr strelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang je de grote K niet gebruikt ben je volgens mij veilig Jeroen.quote:
alsnog een foto van mijn poesjeNice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:38 schreef H1N1 het volgende:
Props Klokov voor die gymchick! Haar wil ik.
Gewichtheffers kunnen het hebben, heb je al gezien hoe de polsen staan tijdens de snatch?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:18 schreef Eleiko het volgende:
M.b.t. de mascotte: lijkt me niet echt goed voor je polsen, dit.
vieze anabolen wijfquote:
Volg je me ofzoquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:19 schreef Eleiko het volgende:
@Etha: bedrijfsborrel: gezellig met je beveiligingscollega's blikjes Amstel drinken bij snackbar De Berenlul?
Mijn vader gaat vreemd met mannen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hij wil in je broekje heeft ie ook bij mij geprobeerd
chocolade is juist gezond mag je zoveel van eten als je wilquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mijn vader gaat vreemd met mannen.
PS. Chocolade craving alles.
alsnog een foto van mijn poesjekatten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't get me started. Kut beesten. Allemaal.
Minder minder minderDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
dikkerdjequote:Op vrijdag 11 april 2014 20:17 schreef stinkie het volgende:
Nu black Sails afkijken onder het genot van 900 gram Japanse wokgroente en 450 gram biefstuk reepjes
Serieus? Vertel wat doen jouw katten dan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
katten.
Don't get me started. Kut beesten. Allemaal.
Minder minder minder
Die had je nog liggen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:54 schreef Champy het volgende:
Zometeen lekker kilozak perpernoten wegkanen, beetje blijven genieten he
kilo per stuk?quote:
geen idee, all you can eat in damsco. Heb nog ruimte voor een stuk meer maar bij mijn vorige bestelling dachten ze dat ze een foutje hadden gemaakt omdat ik er al zoveel op hadquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
Die had je nog liggen?
[..]
kilo per stuk?
Ja vond ik in een blik wat op de kast staat, helemaal vergeten. Gelukkig zijn ze niet zacht of taai gewordenquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
Die had je nog liggen?
[..]
kilo per stuk?
Ik vind kruidnoten lekkerder persoonlijk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:54 schreef Champy het volgende:
Het zijn doorgaans ook kruidnoten.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vind kruidnoten lekkerder persoonlijk.
Doe dan gewoon glute bridgequote:Op vrijdag 11 april 2014 21:18 schreef G.R.S. het volgende:
JB, Fanta en IrCute,
Nieuwe glutesoefening gevonden
https://www.facebook.com/photo.php?v=10154009691920641
Ojah, ook wel handig voor de mannen![]()
![]()
Neem dr 2quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:37 schreef Ethanolic het volgende:
Zal ik een toko bellen of ze ook enkel een 500ml beker B&J willen bezorgen?
kun je daar na 19h00 nog bestellen dan? sickquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:44 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zo doen we dat hier int oost'n
doen ze welquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:37 schreef Ethanolic het volgende:
Zal ik een toko bellen of ze ook enkel een 500ml beker B&J willen bezorgen?
mmh beetje lijnzaad ook?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
doen ze wel
ik zit nu aan m'n kwark met humus en avocado
heerlyk genieten
dat neem ik ik niet meerquote:
dit was ik na de workout vandaag, had lijnzaad maar gwn lekker stretchy broek weet je dus kon die pomp wel aanquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:02 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dat neem ik ik niet meer
dan zit ik morgen weer met een ongekende pomp en kan ik me kleren niet meer aan
nice dit is zeker en outfit om morgen in de dancing aan te hebbenquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
dit was ik na de workout vandaag, had lijnzaad maar gwn lekker stretchy broek weet je dus kon die pomp wel aan
[ afbeelding ]
smoothquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nice dit is zeker en outfit om morgen in de dancing aan te hebben
Jij hebt ook niks meer te winnen broeder, jij kan dat gewoon maken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:54 schreef Champy het volgende:
foto is uit de jaren 70quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
1.6/10
zou zeker niet doorsmeren
geen tieten lelijke kop en volgespoten met botox die kont
zo laat nog? dat is vragen om pure spierafbraakquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:50 schreef Klokov het volgende:
Zo workout zetten, iemand die nog goede tracks heeft? (geen mixjes)
sicksicksicksickcuntcuntcuntcuntquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:56 schreef Klokov het volgende:
Hey Yuri, kom drummen dan. Hier is een vid van mij van even geleden:
Ik zet altijd workout rond 10-11, gewoon voor het slapen aan toch. Uurtje ervoor meestal bakje kwark met banaan, muesli, honing, kaneel en rozijnenquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
zo laat nog? dat is vragen om pure spierafbraaknet als als je nu gaat eten alles direct in vet wordt omgezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
Not sure if srs, echt een kut album. Wat heb ik een haat aan kut nummers als St. Anger of Frantic, wat een troep.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:43 schreef Klokov het volgende:
Deze geluisterd trouwens, beste album van Metallica ooit:
Ecto101quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik zet altijd workout rond 10-11, gewoon voor het slapen aan toch. Uurtje ervoor meestal bakje kwark met banaan, muesli, honing, kaneel en rozijnen
Wie ben jij om voor anderen te bepalen dat ze moeten nadenken?quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fucking bullshit trouwens. Een paar weken geleden is mijn achterlicht gestolen en vannacht blijkbaar mijn dynamo. Echt.Als je fucking dynamo's gaat stelen dan moet je echt eens nadenken over wat je met je leven doet.
dat denk ik van jou ook, met je thuisbezorgd verslavingquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fucking bullshit trouwens. Een paar weken geleden is mijn achterlicht gestolen en vannacht blijkbaar mijn dynamo. Echt.Als je fucking dynamo's gaat stelen dan moet je echt eens nadenken over wat je met je leven doet.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat denk ik van jou ook, met je thuisbezorgd verslaving
Welkom in de grote stad jongequote:Op zaterdag 12 april 2014 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
soms ben je net 15quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=671835679518357
hnnnnnnng
Haha dat is niet mijn winkel vriendquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Etha, dat u lol? Was in Amsterdam-Zuid blijkbaar.
http://www.dumpert.nl/med(...)_met_klanten_om.html
[..]
Hahah moest hardop lachen..Al is het wel zo dat ik een soort van die beweging een klein beetje doe met glute bridges,..alsof ik een chick reversed cowboy aan het palen ben,...lolquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:18 schreef G.R.S. het volgende:
JB, Fanta en IrCute,
Nieuwe glutesoefening gevonden
https://www.facebook.com/photo.php?v=10154009691920641
Ojah, ook wel handig voor de mannen![]()
![]()
Daar gaat het niet om. Ik vind het ook niet erg, want ik gebruikte die dynamo toch niet. Ik vind het gewoon fucking triest. Ik voel eerder medelijden dan woede om eerlijk te zijn.quote:
wtfquote:
lolquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha dat is niet mijn winkel vriend
Ja jij. Aandacht. Ik heb jouw record, of nja mijn record, beestelijk verbroken. Waar blijf je no?quote:
Kom met wetenschappelijke onderbouwing van je claims dan jackiebrownethanoliciousquote:
Hoeveel? Ik ga wss geen poging meer wagen man. Heb een nieuw spelletje; http://www.captainforever.com/captainforever.phpquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:54 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ja jij. Aandacht. Ik heb jouw record, of nja mijn record, beestelijk verbroken. Waar blijf je no?
ik dacht een lekker ding, is het het starten van een sportautoquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Ik vind het ook niet erg, want ik gebruikte die dynamo toch niet. Ik vind het gewoon fucking triest. Ik voel eerder medelijden dan woede om eerlijk te zijn.
[..]
wtf
[..]
lol
Doe mij beter die auto dan een chick.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik dacht een lekker ding, is het het starten van een sportauto![]()
spaar dat geld van thuisbezorgd en huur er een weekend 1 voor 200 euro
Geen chiazaad?quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik zet altijd workout rond 10-11, gewoon voor het slapen aan toch. Uurtje ervoor meestal bakje kwark met banaan, muesli, honing, kaneel en rozijnen
Heb ik niet in deze, wilde gewoon jimmies rustlenquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kom met wetenschappelijke onderbouwing van je claims dan jackiebrownethanolicious
Waarom moest je in Den Bosch zijn?quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:02 schreef H1N1 het volgende:
Zit alweer in t treintje terug van Den Bosch naar Utrecht. Laatste ging om 5 over 12. Kut is dat als je lekker bezig bent en dan weg moet.
Groetjes thuis en vergeet niet te genieten!!
Dit.quote:
Is dat een W116?quote:
nop legday in yogapants.. breng je AEDquote:Op zaterdag 12 april 2014 09:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ehm, weekend dus gewoon chest & armen hoor :S
Dikke bipsquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
nop legday in yogapants.. breng je AED
[ afbeelding ]
hee ben jy datquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
beetje dikquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mwa ze heeft ook niet veel definitie in d'r benen en billen dus zit best nog wat vet overheenquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:32 schreef THEFXR het volgende:
Dik=teveel vet
groot=bovengemiddelde spieren
ze heeft dus gewoon een grote bips en geen vette!
das normaal bij vrouwen, is genetisch bepaald.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
mwa ze heeft ook niet veel definitie in d'r benen en billen dus zit best nog wat vet overheen
vertel jij dat ff aan een vrouwquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
das normaal bij vrouwen, is genetisch bepaald.
zou jij deze 2.4/10 zeug knallen? ben je zelf ook een zware onvoldoende ofso??????quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:32 schreef THEFXR het volgende:
Dik=teveel vet
groot=bovengemiddelde spieren
ze heeft dus gewoon een grote bips en geen vette!
quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zou jij deze 2.4/10 zeug knallen? ben je zelf ook een zware onvoldoende ofso??????
lekker kontjequote:Op zaterdag 12 april 2014 10:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat vind je van rianna
Squat moet nog wel iets dieper. Maar goede benen en billen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoe jij praat over vrouwen is mens ont erendquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zou jij deze 2.4/10 zeug knallen? ben je zelf ook een zware onvoldoende ofso??????
Niet fokken met jahroon vriendquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
hoe jij praat over vrouwen is mens ont erend
KOOP DAN!quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Story of my life starring Dima/weismann/montelly/randomturk
ik val idd niet op tienerlichamenquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
quote:
Serieus op Jahr00n reagerenquote:
Woon je wel in Amsterdamquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beter pakt ze gewoon een fatsoenlijke zonnebank. Ziet er niet uit zo'n witte reet als de rest zwart is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:18 schreef Sapstengel het volgende:
Wat doet RiRi hier?
[ afbeelding ]
Heeft Brazzers logo nodig.
Dat of even met de verfspuit er bij langs. Mooi strak toch ja toch.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter pakt ze gewoon een fatsoenlijke zonnebank. Ziet er niet uit zo'n witte reet als de rest zwart is.
hallo ze is gewoon een negerin!!! is gefotoshopt......quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter pakt ze gewoon een fatsoenlijke zonnebank. Ziet er niet uit zo'n witte reet als de rest zwart is.
Fucking afknapper, scoor je zo'n mooi gebruinde chick neem je dr mee naar huis gaan dr kleren uit sta je ineens naar 2 van die witte koplampen te koekeloeren.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:14 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat of even met de verfspuit er bij langs. Mooi strak toch ja toch.
Opzich wel handig in het donker, maar buiten dat is het net zo'n afknapper als:quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Fucking afknapper, scoor je zo'n mooi gebruinde chick neem je dr mee naar huis gaan dr kleren uit sta je ineens naar 2 van die witte koplampen te koekeloeren.
No way José
lol alleen is ze niet echt wit bij d'r tanlines maar gewoon lichter bruin. Hank pls tanlines zijn kenkertjesexyquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Fucking afknapper, scoor je zo'n mooi gebruinde chick neem je dr mee naar huis gaan dr kleren uit sta je ineens naar 2 van die witte koplampen te koekeloeren.
No way José
Kijk die reet alsof ze talkpoeder in dr broekje heeft gehadquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lol alleen is ze niet echt wit bij d'r tanlines maar gewoon lichter bruin. Hank pls tanlines zijn kenkertjesexy
heb jij eigenlijk witte billen henkquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Kijk die reet alsof ze talkpoeder in dr broekje heeft gehad
Nee tanlines zijn niet sexy
Ze ziet er sowieso niet echt raakbaar uit op die foto's imho.
jonge dat kan niequote:Op zaterdag 12 april 2014 19:46 schreef Jahr00n het volgende:
ik wil nakend zonnen maar me penis is geschronken tot het minimale van de anarbolen
skkltje seg jij nu dat ik kleintje heb???????quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
jonge dat kan nie
alleen je balle krimpe je pik niet
nee joh gwn bloedlulquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
skkltje seg jij nu dat ik kleintje heb???????
In slappe toestand mag ik hopen?quote:
Ligt eraan of ik zittend of liggend ga schijtenquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
heb jij eigenlijk witte billen henk
no homo
he trouwnens is het niet DEAD LIFT IPV DEATHLIFT? ????quote:
het is toch ook huidquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:03 schreef Sapstengel het volgende:
Als je naar het naaktstrand gaat moet je dan zonnebrand op je penis doen?
srs
Op jacht vanavond?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:22 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik voel me echt een esthetische kut.
Haartjes gekrulled, nieuwe broek, strak lichaam.
Yes.
Tere huid G, insmeren met factor over 9000quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:03 schreef Sapstengel het volgende:
Als je naar het naaktstrand gaat moet je dan zonnebrand op je penis doen?
srs
Nee gewoon showen met de girlzzzquote:
Hoge test levels boy.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:37 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik wou dat ik nog krullen had, vroeg kaal worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
Klopt maar daar koop ik geen mooie pruik voor iedereen hier met die ss kapselsquote:
Ga naar de wallen om je maagdelijkheid te verliezenquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:55 schreef no1uknow het volgende:
boys ik ga dinsdag een dagje amsterdam doen met een vriend van me, hebben jullie nog tips voor leuke dingen om te doen? Zat al te denken aan Heineken experience dinge
Je bent goedgekeurd Fantaquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:22 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik voel me echt een esthetische kut.
Haartjes gekrulled, nieuwe broek, strak lichaam.
Yes.
DAT IS DE GRAP BROERTJE!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
he trouwnens is het niet DEAD LIFT IPV DEATHLIFT? ????
(IN YOU ONDER TITELTJE (als je begrijpt ))
miss moet je dit nog ff aan passe dan is het pas egt goed
Wie is de vader van wie?quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:56 schreef Klokov het volgende:
Cor, wat vind jij ervan dat je dochter zo naar buiten gaat?
Ik word opgehaald en gebracht.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:56 schreef Klokov het volgende:
Cor, wat vind jij ervan dat je dochter zo naar buiten gaat?
Eleiko is mijn vader.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:58 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wie is de vader van wie?
cafe "de cockring" maak je erg snel vrienden...quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:55 schreef no1uknow het volgende:
boys ik ga dinsdag een dagje amsterdam doen met een vriend van me, hebben jullie nog tips voor leuke dingen om te doen? Zat al te denken aan Heineken experience dinge
Ik wil jullie poesje aaien meer niet okay.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je bent goedgekeurd Fanta![]()
Dm voor trio
Ik ookquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:00 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik moet niezen van poesjes, weetje hoe irritant
wel een goede lokker, zo'n poesjequote:Op zaterdag 12 april 2014 23:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik wil jullie poesje aaien meer niet okay.
En dan krijg je een baby fanta?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Eh..daarom..kan ik niks aan doen. Hij neukte mijn moeder en toen gebeurde het.
En dan krijg je een esthetisch wonder ja Ik heb mijn vaders hamstrings.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:02 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
En dan krijg je een baby fanta?
Als ik je vader hamstrings had was mn DL beter ik heb echt kuthamsquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
En dan krijg je een esthetisch wonder ja Ik heb mijn vaders hamstrings.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:54 schreef Klokov het volgende:
Damn, net bijna vermoord door een of andere josti in een flat. Tijdens het hardlopen viel er bierfles 0,5 meter naast waar ik liep
Goed blijven stretchen..glute bridges, hip thrusters, stiffed leg deadlifts, supermans, hyper extensions..quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:03 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Als ik je vader hamstrings had was mn DL beter ik heb echt kuthams
Zal ik doen, maar als ik dus met je moeder naar bed ga krijg ik ook een superkid?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Goed blijven stretchen..glute bridges, hip thrusters, stiffed leg deadlifts, supermans, hyper extensions..
all that shit.
Als je met mijn moeder naar bed gaat maak ik je kapot.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:06 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zal ik doen, maar als ik dus met je moeder naar bed ga krijg ik ook een superkid?
Ja sorry val nu eenmaal niet op jonge meisjes met strakke broekenquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als je met mijn moeder naar bed gaat maak ik je kapot.![]()
![]()
Volgens mij kan je je scharen bij de Gymgrandpa's hier.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ja sorry val nu eenmaal niet op jonge meisjes met strakke broeken
Jup midden 20 ouwe mannenshowquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Volgens mij kan je je scharen bij de Gymgrandpa's hier.
ze is niet jongquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ja sorry val nu eenmaal niet op jonge meisjes met strakke broeken
Ah joh meesten hier zijn midden 20 een paar uitschieters naar 50+ en een paar enkelen onder 21, inclusief ik.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:10 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jup midden 20 ouwe mannenshow
Lolzquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik wil jullie poesje aaien meer niet okay.
Penopauze; kaal worden, geen zin meer in geile meisjes in geile strakke broekjes en emotionele buien.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:15 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Waarom word ik altijd emotioneel als ik suits kijk
geile meisjes en broekenquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Penopauze; kaal worden, geen zin meer in geile meisjes in geile strakke broekjes en emotionele buien.
steen zoeken en teruggooien.quote:
Gast ze heeft net eens strakke broek an moet die eerst weer uit en dan moet jeje weg maar zien te vinden door die buschbuschquote:
Bush bush?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:28 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Gast ze heeft net eens strakke broek an moet die eerst weer uit en dan moet jeje weg maar zien te vinden door die buschbusch
Doe jezelf dat nu niet aan
Kijk nu maar de laatste ep suits dan word je ook wel emotioneel
ja maar niet op zijn grieks oke?quote:
Je bent kaal, emotioneel, je zit onder de puisten en je hebt haar op de verkeerde plekken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:32 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik krijg ook overal haar en acne hoe kan dat toch
Als je jou teveel aandacht geeft blijf jij ook maar aan de praat hequote:Op zaterdag 12 april 2014 23:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je bent kaal, emotioneel, je zit onder de puisten en je hebt haar op de verkeerde plekken.
Sucks2beU
Niet zo op je pik getrapt he..quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:39 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Als je jou teveel aandacht geeft blijf jij ook maar aan de praat he![]()
Doei meisje in te strakke broek
Morgenvroeg gewoon naar de gym dus helaas geen tijd voor stappenquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:46 schreef no1uknow het volgende:
lkkr met zn allen op FOK op de zaterdagavond
Is goed, komt later wel xoxoquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja maar niet op zijn grieks oke?
Jij bent echt dedicated, hoe kom je aan die dedication?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:48 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Morgenvroeg gewoon naar de gym dus helaas geen tijd voor stappen
Heb zon grote buik, als je dan heel veel benched krijg je grotere tieten als buik dan ben je ripped snapje?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij bent echt dedicated, hoe kom je aan die dedication?
Ah dus benchen maakt je ripped? Genoteerd.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:52 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Heb zon grote buik, als je dan heel veel benched krijg je grotere tieten als buik dan ben je ripped snapje?
Wist jij dat niet, hoe kom je anders aan een kont die in zon strakke broek past?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ah dus benchen maakt je ripped? Genoteerd.
Ik poep veel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:56 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wist jij dat niet, hoe kom je anders aan een kont die in zon strakke broek past?
Natuurlijk, schijt is de spiegel van je gezondheid.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:58 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Kijk je dan ook naar de kleur?
door je pik te gebruiken, hahaquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:42 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Hoe krijg je haar stil![]()
( niet zo lenig dat er op mn pik getrapt kan worden )
Vrouwen poepen, die schijten niet asoquote:Op zondag 13 april 2014 00:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Natuurlijk, schijt is de spiegel van je gezondheid.
quote:Op zondag 13 april 2014 00:01 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Vrouwen poepen, die schijten niet aso
Geloof je nu echt dat ze wacht op een taxiquote:
Heb ik ook inderdaad. Snap er niks van.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:15 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Waarom word ik altijd emotioneel als ik suits kijk
Brb wettin me self kom hier krolse chick.quote:Op zondag 13 april 2014 02:36 schreef JackieBrown het volgende:
Soms lees ik fanta's posts en wil ik dr egt scharen en domineren met dr grote bek
Als ze niet 20-hoog in een flat zaten had ik het zelf wel gedaanquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Schatje ik had ze echt kapot gemaakt voor je. Niemand moet aan kleine Kloky komen!
3x15 penis naar mond extensionsquote:Op zondag 13 april 2014 12:07 schreef Klokov het volgende:
Net een workout voor mn vriendin in elkaar geflanst
quote:Op zondag 13 april 2014 12:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
3x15 penis naar mond extensions
4x10 reverse cowgirl squats
2x20 seated jerk & cleans
En daarna een lekkere protein shake over haar gezichtje.
Daarom krijg ik dus die ads voor afrikanendatingquote:
gwn lrkkr dun man weet niet ho e plaatjes werkequote:Op zondag 13 april 2014 14:01 schreef Klokov het volgende:
Jahr00n, post jouw vrouwelijke streef eens dan.
bones are for dogsquote:Op zondag 13 april 2014 14:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gwn lrkkr dun man weet niet ho e plaatjes werke
Gewoon van die pilletjes met zo'n superman logoquote:
Lolz dat zijn drugspilletjes!!!!!!!!quote:Op zondag 13 april 2014 15:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon van die pilletjes met zo'n superman logo
Ik zou gewoon allemaal eten vriend, unlimited gains.quote:Op zondag 13 april 2014 16:00 schreef Ethanolic het volgende:
zo burgerking, welke burgers zijn aan te raden?
wil sowieso die chilli cheese xl, die xtra thick en double cheeseburger xxl
Respect voor random snackbars vriendquote:Op zondag 13 april 2014 16:03 schreef Ethanolic het volgende:
zo'n random snackbar vind ik erger dan mcdonalds
echt zo vetquote:Op zondag 13 april 2014 16:04 schreef Klokov het volgende:
Wtf, heb een plaatje van een worstelende Klokov gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |