Spilak zelfs 7 seconden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:38 schreef marcodej het volgende:
Dumoulin was twee seconden sneller dan Martin in het tweede gedeelte.
Vraag ik me af. Alleen Contador misschien maar op de rest heeft ie een flink gat bij de tussentijd.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:42 schreef baggerbaas het volgende:
Spilak maar op 16s. Dan gaan er nog wel onder de tijd van Martin duiken.
Ze lijken oprecht verbaasd dat Contador hier Kwiatkowski verslaatquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:05 schreef Mansjester het volgende:
Contador wint eindklassement
Die Engelse commentatoren zijn ook echt drama
Inderdaad. Vooral ook omdat bij het tussenpunt Contador al een voorsprong op Kwiatkowski had....quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:07 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Ze lijken oprecht verbaasd dat Contador hier Kwiatkowski verslaat
Alsof hij een aankomend talentje is die nog nooit zoiets heeft laten zien.
Is dat ook zo'n talent als die andere Dylan (van Baarle)?quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:03 schreef Drebbelman het volgende:
Intussen wint Dylan Groenewegen de Ronde van Vlaanderen U23
yups... hij werd hier vorig jaar al tweede.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is dat ook zo'n talent als die andere Dylan (van Baarle)?
Ik ben voor.twitter:Ponckster twitterde op zaterdag 12-04-2014 om 17:43:01Kunnen we Michael Rasmussen niet een wild card voor Tour geven? Met Contador in deze vorm heb ik wel zin in een herhaling van 2007. reageer retweet
Kan Ricco' ook niet een paar maandjes op proefverlof?quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:20 schreef Zelva het volgende:
Ik ben voor.twitter:Ponckster twitterde op zaterdag 12-04-2014 om 17:43:01Kunnen we Michael Rasmussen niet een wild card voor Tour geven? Met Contador in deze vorm heb ik wel zin in een herhaling van 2007. reageer retweet
Met Leonardo Piepoli als superknecht.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan Ricco' ook niet een paar maandjes op proefverlof?
En dan allemaal door deze baas naar huis worden geredenquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:50 schreef OProg het volgende:
[..]
Met Leonardo Piepoli als superknecht.
Dat wandelend lijk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:50 schreef OProg het volgende:
[..]
Met Leonardo Piepoli als superknecht.
Groenewegen is wel heel rap. Kan ook aardig een heuvel over. Prima talent.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is dat ook zo'n talent als die andere Dylan (van Baarle)?
Mooiste koers van het jaar.quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb wel zin in een paar epodemarrages
Dit was toch wel van deze lijst de ultieme. Waarvan Willy Voet nog verklaarde dat die koers een soort testrace was van kijken tot waar je kan gaan.quote:
Toch knap van Virenque dat ie als enige schone renner met de beste mee omhoog fietst. Natuurtalentje hoor.quote:Op zondag 13 april 2014 02:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit was toch wel van deze lijst de ultieme. Waarvan Willy Voet nog verklaarde dat die koers een soort testrace was van kijken tot waar je kan gaan.
Maar goed, over als we het dan toch over bizarre records hebben.
Ah, de name dropping om een sponsor te vinden begint.quote:Michael Boogerd: "Niki Terpstra zou een renner voor ons kunnen zijn"
Geplaatst op zaterdag 12 april 2014 om 15:56 door redactie.
Michael Boogerd en Michael Zijlaard zijn bezig om zich te oriënteren op een nieuwe Nederlandse profploeg. Het tweetal doet dat in het gezelschap van Erik Breukink en Jean-Paul van Poppel. Volgens het tweetal zouden renners als Wout Poels en Niki Terpstra geschikte renners kunnen zijn voor de ploeg.
"Niki zou een goede renner kunnen zijn voor onze ploeg", zo vertelt Boogerd bij Humberto Tan op BNR Nieuwsradio, "Omdat hij misschien wel voor het volledige kopmanschap bij een ploeg zou willen gaan."
De oud-wielrenner denk dat de mogelijke nieuwe ploeg wel de wedstrijden zou kunnen rijden die Terpstra zou ambiëren om in te presteren. "Wij hebben wel plek voor twee à drie renners van dat kaliber."
Ook Zijlaard, de man van oud-renster Leontien van Moorsel, denkt dat de ploeg ruimte heeft voor wat grotere renners. "Wout Poels zou één van de kopmannen kunnen zijn van de ploeg. Maar ik denk dat wij eerder een ploeg willen bouwen rond de ééndaagsewedstrijden."
Dat soort toprenner zouden volgens de initiatiefnemer van het project wel een uitzondering zijn. "Het zou ons meer plezier geven dat een jonge jongen bij ons komt rijden en na drie jaar een grote wedstrijd wint."
Wielerflits
Haha De Bonis wat een eindbaasquote:
klopt die rijden ze nietquote:Op zondag 13 april 2014 21:41 schreef Pedroso het volgende:
Belkin niet in de Brabantse Pijl ? Staan niet bij de ploegen op CyclingFever.
Gvd man Froomequote:Op zondag 13 april 2014 12:38 schreef Wombcat het volgende:
Ik vind deze er eigenlijk ook wel tussen horen
Armstrong draaide tenminste nog een normaal verzet en hoefde niet te remmen in de bochten. Zag er verder ook wat gezonder uit.quote:Op zondag 13 april 2014 23:31 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Gvd man Froome
M'n vriendin zei toen ze dat zag: Het lijkt Armstrong wel.
In de hoogtijdagen van Armstrong was er ook veel te doen om zijn hoge cadans.quote:Op zondag 13 april 2014 23:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Armstrong draaide tenminste nog een normaal verzet en hoefde niet te remmen in de bochten. Zag er verder ook wat gezonder uit.
Nee, dat nieuwe wielrennen is het ook niet helemaal.
quote:Op zondag 13 april 2014 12:38 schreef Wombcat het volgende:
Ik vind deze er eigenlijk ook wel tussen horen
Wordt die op een later moment ook op TV uitgezonden?quote:
geloof over een paar maanden pas nu bij DWDD een voorproefjequote:Op maandag 14 april 2014 18:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wordt die op een later moment ook op TV uitgezonden?
twitter:GregVanAvermaet twitterde op dinsdag 15-04-2014 om 09:25:35No Brabantse pijl for me after the crash Sunday, hopefully I can do the Amstel. My last race of the spring classics. reageer retweet
Alleen Voigt? Och arme.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:46 schreef Marcoss het volgende:
De line-up voor Trek in Rund um Köln
http://www.trekfactoryracing.com/calendar-results/rund-um-koln
twitter:ADSportwereld twitterde op dinsdag 15-04-2014 om 11:41:27Robert Gesink komt voorlopig niet in actie vanwege hartritmestoornissen #Belkin @RGUpdate http://t.co/tC9A1vMdTz reageer retweet
quote:Robert Gesink kampt met hartritmestoornissen
Robert Gesink maakt later vandaag bekend dat hij komende zondag sowieso niet aan de start van de Amstel Gold Race verschijnt. Zijn programma voor de komende maanden is vooralsnog onduidelijk.
Gesink heeft een probleem: stress. Vooral in grote koersen, als hij in het middelpunt van de schijnwerpers staat en de druk het hoogst is. Dat uit zich óók in fysieke problemen. Gesink heeft de afgelopen seizoen meerdere malen last gekregen van zijn hart: hij is soms zó gestresst dat het op hol slaat. De hartritmeproblemen en de bijbehorende paniekaanvallen zijn de reden dat hij afstapte tijdens het Nederlands Kampioenschap van 2011 en de Giro d'Italia van 2013.
Chip in zijn hart
Na die Giro, waarin zijn hart op hol sloeg tijdens de klimtijdrit op 23 mei, vloog Gesink op last van de ploegarts terug naar Nederland, waar hij werd onderzocht in het ziekenhuis. Volgens diverse bronnen binnen de ploeg werd daar een chip bij zijn hart geplaatst om de ritmestoornissen in de gaten te houden, maar een fysieke oorzaak werd niet gevonden. Het zat in zijn hoofd: het was de druk, de stress, de nervositeit. Het AD maakte met de PR-afdeling van Belkin de afspraak dat Gesink in een interview openlijk zou vertellen over zijn stress, maar in elf maanden tijd bleek het onmogelijk te zijn om er een datum voor te prikken.
Dit seizoen herhalen de problemen zich. Zolang Gesink ver weg rijdt, in Australië, Amerika of Canada, heeft hij zijn stress redelijk onder controle. Maar in de grote koersen in Europa lukt dat een stuk minder goed. Vorige week stapte hij af in de Ronde van het Baskenland, opnieuw met ritmestoornissen.
Vanavond om 18.00 uur geeft Gesink meer uitleg in een persconferentie.
Jezusquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:46 schreef Pino112 het volgende:
Godver:twitter:ADSportwereld twitterde op dinsdag 15-04-2014 om 11:41:27Robert Gesink komt voorlopig niet in actie vanwege hartritmestoornissen #Belkin @RGUpdate http://t.co/tC9A1vMdTz reageer retweet
Ja, maar dat je er hartritmestoornissen door krijgt is wel erg cru.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:53 schreef 4-elements het volgende:
Het bevestigt - helaas - wel het verhaal dat hij mentaal niet sterk genoeg is. Ik vrees voor het einde van zijn carrière. Een sportpsycholoog gaat dit ook niet meer goed krijgen. Mag trouwens hopen dat hij daar al jaren geleden heeft aangeklopt voor hulp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |