Spilak zelfs 7 seconden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:38 schreef marcodej het volgende:
Dumoulin was twee seconden sneller dan Martin in het tweede gedeelte.
Vraag ik me af. Alleen Contador misschien maar op de rest heeft ie een flink gat bij de tussentijd.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:42 schreef baggerbaas het volgende:
Spilak maar op 16s. Dan gaan er nog wel onder de tijd van Martin duiken.
Ze lijken oprecht verbaasd dat Contador hier Kwiatkowski verslaatquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:05 schreef Mansjester het volgende:
Contador wint eindklassement
Die Engelse commentatoren zijn ook echt drama
Inderdaad. Vooral ook omdat bij het tussenpunt Contador al een voorsprong op Kwiatkowski had....quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:07 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Ze lijken oprecht verbaasd dat Contador hier Kwiatkowski verslaat
Alsof hij een aankomend talentje is die nog nooit zoiets heeft laten zien.
Is dat ook zo'n talent als die andere Dylan (van Baarle)?quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:03 schreef Drebbelman het volgende:
Intussen wint Dylan Groenewegen de Ronde van Vlaanderen U23
yups... hij werd hier vorig jaar al tweede.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is dat ook zo'n talent als die andere Dylan (van Baarle)?
Ik ben voor.twitter:Ponckster twitterde op zaterdag 12-04-2014 om 17:43:01Kunnen we Michael Rasmussen niet een wild card voor Tour geven? Met Contador in deze vorm heb ik wel zin in een herhaling van 2007. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |