dan had ze wel Belinda gehetenquote:
quote:
alleen wel jammer dat ze het over "vriendinnetjes" had. ik vind dat zo....studentikoos ofzo...quote:
Niets mis met studentikoze meisjesquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
alleen wel jammer dat ze het over "vriendinnetjes" had. ik vind dat zo....studentikoos ofzo...
Soms moet je een gokje wagenquote:
ik ben er niet per definitie wildenthousiast over. sorryquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Niets mis met studentikoze meisjes
Beter dan dat shagmeisje van FJSquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben er niet per definitie wildenthousiast over. sorry
daar hedde gij weer een puntquote:
ehm....ik zie nu jou middenin een vijver springen en een complete kikkerorgie beginnenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon een kikker kussen en hopen op het beste.
Een leuke prins is nooit weg, neequote:Op vrijdag 11 april 2014 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Iets speciaals zoals een houten been bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar hedde gij weer een punt![]()
nee, ik prefereer uiteindelijk het type girl-next-door. zo'n meisje waar er nog 100 van rondlopen maar dat deze ene dan net iets speciaals heeft. ofzo.....dat ene meisje zeg maar....
Dus vraag gewoon een meisje naar Stromae *padummtssquote:
nee, in dit geval vermoed ik een hazenlip die operatief is hersteld. maar helemaal zeker weten doe ik het niet. en grote ogen en een leuke lach.....ehm...goed, ik draaf doorquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Iets speciaals zoals een houten been bijvoorbeeld?
of een jongen! dat kan ook. mag allemaalquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dus vraag gewoon een meisje naar Stromae *padummtss
Pien vind mij niet leukquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of een jongen! dat kan ook. mag allemaal
ja, maar een vogel en een panda kan natuurlijk ook niet. jij vreet op waar pien een nest van wil bouwen!quote:
ik vind dat andersomquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Slechte mama appelsap
Tof liedje
Daar ben ik het wel mee eens.quote:
Kan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dus vraag gewoon een meisje naar Stromae *padummtss
je hebt een Aziatische meid op het oog?quote:
Nee een maan meisjequote:Op vrijdag 11 april 2014 13:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt een Aziatische meid op het oog?
een mec(c)anodoos?quote:
XDquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een leuk Vietnamees meisje die zo heetquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das meer iets voor jou dan. kun je je pandaplint in haar loempia vouwen!quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een leuk Vietnamees meisje die zo heet
volspuiten met hete saus.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das meer iets voor jou dan. kun je je pandaplint in haar loempia vouwen!
uit z'n samballen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:09 schreef 3rdRock het volgende:
weten jullie trouwens welke bloem er in december cadeautjes uitdeelt?Kende je deze al? BrododendronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
nu welquote:
er zit een heel irritante tik in dat nummer waardoor ik denk dat er iets valt ofzo.....en verder vind ik het ook een kutnummer, maar dat terzijdequote:
ga ff achter het station kijken joh! daar staat er vast nog wel 1. moet je er wel 1 hebben die net een spuit in haar arm zet. die heeft zich dan net ingeënt tegen ziektesquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:30 schreef SilentChaos het volgende:
Over kutnummers gesproken... het wordt tijd dat ik weer eens een nummertje maak op een kut...
Het is weer vrijdag....quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:30 schreef SilentChaos het volgende:
Over kutnummers gesproken... het wordt tijd dat ik weer eens een nummertje maak op een kut...
Oh jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is weer vrijdag....
Je hebt toch nog een date met Alex tegoed?
ik denk trouwens dat het voor jou minder lang geleden is dan voor mijquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh ja
Ik ben vanavond in de stad, wie weet
Daar heeft 3FM het van gejat jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:32 schreef themauster het volgende:
Hey ik hoor Listen watch Cher ook op BBC radio 1
quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh ja
Ik ben vanavond in de stad, wie weet
Inderdaad. 'de stad' is altijd Groningen (als je in Noord Nederland woont)quote:
Ik ook, maar voor mij is 'de stad' nog altijd het centrum van de stadquote:
Preciesquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Inderdaad. 'de stad' is altijd Groningen (als je in Noord Nederland woont)
en daar woon ik ook al!quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ook, maar voor mij is 'de stad' nog altijd het centrum van de stad
3 maanden, biedt meerquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk trouwens dat het voor jou minder lang geleden is dan voor mij
geen probleem. ong 3 jaar.quote:
ongeveer 1,5 jaar geleden kon ik dat ook zeggenquote:
hoezo? had je anders tussen het diner en de stairway nog ff wat gehosseld?quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ongeveer 1,5 jaar geleden kon ik dat ook zeggendamn you
kom je nu mee
Dat iddquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ook, maar voor mij is 'de stad' nog altijd het centrum van de stad
Die bediendequote:Op vrijdag 11 april 2014 14:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoezo? had je anders tussen het diner en de stairway nog ff wat gehosseld?
Dat kon prima in dat steegjequote:Op vrijdag 11 april 2014 14:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoezo? had je anders tussen het diner en de stairway nog ff wat gehosseld?
Den Haagquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat idd
en ik had het beter moeten zeggen: DE stad.... dat is er maar een, namelijk Den Haag![]()
![]()
nee, jezelf! nouja...jij hebt geen kut, maar verderquote:
Ik denk dat Rock hintte op zichzelfquote:
Ik gooi even een Pino-klassieker erin hoorquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, jezelf! nouja...jij hebt geen kut, maar verder
Rotterdamquote:
Hier, als je je morgen verveelt: http://www.rotown.nl/12-04-2014/popquiz_dating/locatie_bar3quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Rotterdam![]()
Oke de Witte de Withstraat is wel leuk
Helaas kan ik morgen nietquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hier, als je je morgen verveelt: http://www.rotown.nl/12-04-2014/popquiz_dating/locatie_bar3
Een Fok!ker met een sociaal leven?quote:
nee! hij kan niet omdat hij zijn zolderkamer niet afdurftquote:
Wat rock zegtquote:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:
owgod....jaws is er ook weerquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai![]()
Kom je hier vaker?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
*splut*quote:
Verdommequote:Op vrijdag 11 april 2014 15:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vaak wel, dan ben ik hier heel vroeg...
www.1opde5.nl
waarom zet je die link niet gewoon in je undersign?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
www.1opde5.nl
Jij bent echt een god in matigen garpjes herhalen xDquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
www.1opde5.nl
Wedden dat SC deze quote weer gaat verbasteren naarquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij bent echt een god in matigen garpjes herhalen xD
quote:Jij bent echt een god
of inquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wedden dat SC deze quote weer gaat verbasteren naar
[..]
quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij bent echt een god in vroege zaadlozingen. www.1opde5.nl
Dankquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij bent echt een god in matigen garpjes herhalen xD
quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:24 schreef 3rdRock het volgende:
hoe noem je trouwens een groep haaien die samen muziek maakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
jij kunt wel tegen een geintjequote:Op vrijdag 11 april 2014 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom moet je mij nou weer gebruiken Rock?
Jawel hoorquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij kunt wel tegen een geintje
toch???? niet slaan! auw auw auw!
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:57 schreef MarijeH het volgende:
Deze reclame (anale klachten) zou na vandaag toch niet meer te horen zijn op de radio?
Ik ben je er nooit tegengekomenquote:
Hosselbaasquote:
Maar je bent er altijd te vroeg.quote:
Ik meestal ook, maar hierbij klonk het best mooi.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:30 schreef alors het volgende:
Ze hadden het gewoon instrumentaal moeten houden. Ik haat die gilstemmen.
Dat kan beter kloppen ja.quote:
huh??? ik ging gewoon naar de videolandquote:
Wilbert geeft geen neuk, alors.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:56 schreef alors het volgende:
Ik heb die flopshow meteen uitgezet bij die kutmegahit. Wilbert stikt maar in die kutmuziek van hem.
godsamme.....hoe verzinnen ze hetquote:
daar maken ze chickennuggets van....quote:
popje!quote:
Je broer!quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:43 schreef Qunix het volgende:
Over clitten gesproken.. Ik had vanochtend een paar in mijn haar. Inmiddels wel eruit gekamd hoor
das mooi kut!quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:43 schreef Qunix het volgende:
Over clitten gesproken.. Ik had vanochtend een paar in mijn haar. Inmiddels wel eruit gekamd hoor
ik weet dat die polska meedoet op die plaat van je broer, maar die plaat van je broer vind ik echt vele malen beter. dat mr polska is gewoon de ebola onder de nederlandse muziek.quote:
huehuehuequote:Op vrijdag 11 april 2014 22:43 schreef Qunix het volgende:
Klinkt wel lief en gemeend.quote:
ik vind het zo'n zweverige kutterm....maar goed, dat ben ikquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:51 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Klinkt wel lief en gemeend.
Wel te gemeend, alsof het door een Facebook tuthula is geschreven
Stalkerquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind het stom dat sommige mensen geen facebook hebben
neehee, dan kon ik subtiel een vriendschapsverzoekje sturen ofzo.....quote:
nja, eerder een rode ster....quote:
zal wel een MH'tje in zitten......twitter:wilbertmutsaers twitterde op vrijdag 11-04-2014 om 23:04:02Eindelijk La Grande Bellezza gezien, schitterende trage film, elk frame is filmposter-waardig en ik wil naar Rome nu. En regisseur worden. reageer retweet
Bijna.quote:
ik ook hoorquote:
Omdat het allemaal hetzelfde is eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:32 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
hoe is zo'n nummer nou better dan 'Hoesten als bejaarden'?
slaap lekker 211oniPquote:
De dag duurt morgen net zo lang als anders hoorquote:
Gelukkig is ie niet korter dan normaal nee.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De dag duurt morgen net zo lang als anders hoor
Truste Pino
ik zag haar eerst!quote:
Is goed heb er toch al eentje.quote:
patser!quote:
ik ehb 2 handenquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:12 schreef ddx het volgende:
Andere dame in studio is ook niet verkeerd.
Daar in de hoek bij de bank en eindregie met haar mobieltje?quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:12 schreef ddx het volgende:
Andere dame in studio is ook niet verkeerd.
De micromanager zal het wel niet goed vinden... En Pharell doet niet mee.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:19 schreef ddx het volgende:
Idd gek dat dit niet gewoon (3fm) hitje is geworden.
maar ze slaat wel vieze praat uit!quote:
Mee eens. De Mega Tob 50 heet dat item dacht ik?.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:35 schreef Qunix het volgende:
Ik mis het item waar Stenders een vage plaat uit de top40 draaide.
owja! dat mis ik ook wel ja....quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:41 schreef Promo_Guy het volgende:
[..]
Mee eens. De Mega Tob 50 heet dat item dacht ik?.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
U2![]()
![]()
Bronson is het niet met je eens. Ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Dramatisch jaquote:
Jammer. Rob mag zelf kiezen dus vreemde keuzesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |