SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Je nieuwe verslaving:quote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Deze manquote:
Anderhalf jaar ofzo al geen wiskunde meer gehad, zit in het 4e jaar nuquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mn wiskunde tentamen ging gister wel oké. Hoop dat ik niet al te veel fouten heb gemaakt
toen ik dat kreeg op de TU had ik echt zoiets: i have no idea what i'm doing herequote:
Dagquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oke ik ga mensen
Even bazen op tentamen Marketing II
toedels
Succes! studenten 10 is ook een 10!quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oke ik ga mensen
Even bazen op tentamen Marketing II
toedels
mechanica is ook niet mijn favorietquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ik dat kreeg op de TU had ik echt zoiets: i have no idea what i'm doing here
hogere wiskunde was ook zoietsquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
mechanica is ook niet mijn favoriet
Komt wel goed toch?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:53 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Anderhalf jaar ofzo al geen wiskunde meer gehad, zit in het 4e jaar nu
Moet voor ik aan mn master elektro techniek mag beginnen een wiskunde instaptoest maken die net iets boven vwo niveau ligt
bij ons (deutschland) ging dat in zo'n tempo in zo'n tempo dat ik alles als een razende van het bord over aan het schrijven was en naderhand afvroeg wat ik eigenlijk geschreven hadquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:56 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Meh, daar moet ik gewoon eens wat voor doen ipv genoegen nemen met een 6![]()
Ja dat tempo ga ik nog wel even aan moeten wennen denk ikquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij ons (deutschland) ging dat in zo'n tempo in zo'n tempo dat ik alles als een razende van het bord over aan het schrijven was en naderhand afvroeg wat ik eigenlijk geschreven had
maar ik was dan ook een kut student. geen wonder dat ik de TU niet afgemaakt heb
R.I.P.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:57 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik had het eerder moeten doen, tijdens je afstuderen heb je niet zo veel tijd haha
Dat wel jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
R.I.P.
Maar dit is trouwens wel toevallig
Maar je bent zeker niet zo vaak op school?quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Iemand? Stats?
Hier link:
https://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/
Nu niet meer, ik werk fulltime in het ziekenhuis voor mn afstudeer stage. pas met inleveren van mn scriptie ben ik weer op school en het verdedigenquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar je bent zeker niet zo vaak op school?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Wat doe je voor stage?quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nu niet meer, ik werk fulltime in het ziekenhuis voor mn afstudeer stage. pas met inleveren van mn scriptie ben ik weer op school en het verdedigen
quote:
quote:
Ik doe een onderzoek naar thermokoppelthermometrie en de radiofrequente gevoeligheid er van voor de hyperthermie behandelingen(kanker bestrijding)quote:
Klinkt interessantquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:18 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik doe een onderzoek naar thermokoppelthermometrie en de radiofrequente gevoeligheid er van voor de hyperthermie behandelingen(kanker bestrijding)
het is bijna weekendquote:
Mja dat zeiden ze hier vanmorgen ook. Vooralsnog duurt de ochtend erg langquote:
Surgequote:
dat weer wel, maar als het een beetje meezit hoef ik volgende week maar 3 dagen te werkenquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja dat zeiden ze hier vanmorgen ook. Vooralsnog duurt de ochtend erg lang
Daar merk ik niks vanquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat weer wel, maar als het een beetje meezit hoef ik volgende week maar 3 dagen te werken
Teveel vrije tijd?quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik sta bij stoners boven aan volgens mij
1 14477 Amaranthaquote:
jij niet neequote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
1 14477 Amarantha
2 12223 Moira.
3 11036 Murdera
4 9884 Unscrewed
5 8183 Vaseline_
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij niet nee
maar paas maandag heb je toch zeker wel vrij he?
neequote:Op vrijdag 11 april 2014 11:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Gianni, ben je aangenomen trouwens?
Eerste plaats met stipquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
1 14477 Amarantha
2 12223 Moira.
3 11036 Murdera
4 9884 Unscrewed
5 8183 Vaseline_
Waarom niet?quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee
wel maandag nog een ander gesprek, maar daar verwacht ik niet veel van
hier is goede vrijdag ook een adv dag.quote:
Jammerquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee
wel maandag nog een ander gesprek, maar daar verwacht ik niet veel van
is bij een soort uitzendbureau, daar heb ik meestal geen hoge verwachtingen vanquote:
meer dan de helftquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:27 schreef Amarantha het volgende:
Meer dan de helft van al mijn berichtjes heb ik daar geplaatst
das die ene zonder Hquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:28 schreef Lt.Surge het volgende:
Ama ben jij dat in V&A? o.ó Een kloon? Of toeval? :'D
Ik zit nu ook bij mn huidige werk via uitzendbureau. T is niet per sé niksquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is bij een soort uitzendbureau, daar heb ik meestal geen hoge verwachtingen van
quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:28 schreef Lt.Surge het volgende:
Ama ben jij dat in V&A? o.ó Een kloon? Of toeval? :'D
we zullen zienquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zit nu ook bij mn huidige werk via uitzendbureau. T is niet per sé niks
Oeh, tof huis? Van de plaatjes danquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we zullen zien
eerst 14:00 huis kijken dan 15:00 op gesprek
Nee hoorquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:31 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ama zo populair mensen klonen haar
Hoe gaat 'ie?quote:
van voor vind ik het vrij lelijk, maar binnenin en achterom zien er goed uitquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oeh, tof huis? Van de plaatjes dan
Lelijk ja?quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van voor vind ik het vrij lelijk, maar binnenin en achterom zien er goed uit
sinds je niet meer blauw bent?quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe gaat 'ie?
Mijn notes zijn flink gestegen he?
Mjuh, z'n gangetje I guess. En met u?quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe gaat 'ie?
Mijn notes zijn flink gestegen he?
Yupquote:
zal je een foto doorsturen, maar ja. de voorkant kijk ik zelf toch het minste naarquote:
Notes openbaar maken, ban!quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:33 schreef Amarantha het volgende:
Laatst mijn notes bekeken, stond er echt iets van: iets met dolfijnen.!
Klinkt niet helemaal best? Met mij gaat het ook primaquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mjuh, z'n gangetje I guess. En met u?
Ja, dat is toch wel een toename van X-procent
En hoe is het verder met u?
Elke keer als je thuis komtquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal je een foto doorsturen, maar ja. de voorkant kijk ik zelf toch het minste naar
Ach meh, kan niet altijd geweldig gaan hequote:Op vrijdag 11 april 2014 11:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Klinkt niet helemaal best? Met mij gaat het ook primabeetje druk dat wel
Ja, ik heb er ook zoveel dubbel
Zonde.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eng hoorDe rest post ik hier niet
Dan krijg ik wel een ban
Normaal krijg je wel een ban dacht ik als je notes openbaar gooitquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zonde.Beter krijgen we binnenkort weer een bug om alle notes te kunnen lezen
En volgens mij krijg je geen ban hoor, ik zei maar wat.
Beoordeeld en behandeld tot volgende weekquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Normaal krijg je wel een ban dacht ik als je notes openbaar gooitMaar ik maak me er niet druk om, als ik 1 bullshit note niet mag plaatsen
!
Misschien krijg je wel een notequote:Op vrijdag 11 april 2014 11:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Normaal krijg je wel een ban dacht ik als je notes openbaar gooitMaar ik maak me er niet druk om, als ik 1 bullshit note niet mag plaatsen
!
quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beoordeeld en behandeld tot volgende week
Leren voor tentamens. En inderdaad jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ach meh, kan niet altijd geweldig gaan he
Druk met?
En je bent een verzamelaar, of je bent het niet
Http://notes.fok.nl/quote:
Ew. Alweer/nog steeds?quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Leren voor tentamens. En inderdaad ja
Achja
Berichtjes die je kunt lezen als je een abo hebt. Staan al je waarschuwingen in en vaak ook bullshit/lieve notesquote:
Notes zijn een soort aantekeningen als je beetje rebels hebt gedaan.quote:
Ik ben hartstikke liev, en groen, en van chocola, en arm. Dus ik zal maar moeten gokkenquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Notes zijn een soort aantekeningen als je beetje rebels hebt gedaan.
En hier kun je ze vinden: http://www.fok.nl/shop/notes.php
Mits je centen neerlegt, of een abo full neemt.
Ik word wel doorgestuurd naar de pagina waar je notes staanquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh wtf ik dacht het notes.fok.nl was
Dan is t goedquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik word wel doorgestuurd naar de pagina waar je notes staan
Ik had ook een random reactie op mn fotoboek en nu is opeens weg, wutquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik word wel doorgestuurd naar de pagina waar je notes staan
quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh wtf ik dacht het notes.fok.nl was
In dat geval zal je er vast nog geen een hebben.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:41 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke liev, en groen, en van chocola, en arm. Dus ik zal maar moeten gokken
History bekijkenquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:42 schreef d4v1d het volgende:
Zusje heeft zitten downloaden en heeft nu een virus.. Natuurlijk mag ik het weer fixen
113 dingen_!
Nog steeds jaquote:
Tot je een ban krijgtquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:43 schreef Flippiee het volgende:
In dat geval zal je er vast nog geen een hebben.
Ik wens u succes!quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nog steeds jaze zijn gelukkig verspreid over 2 weken
Bedanktquote:
Mijn 'record' is 6 weken. Na 4 weken werd ik nog elke ochtend zwetend wakkerquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon een maand of 2 krijgen, dan kick je hard af hoor
Oh. Nou dan cancel ik de ban maar bij deze.quote:
Wat moet je daar voor doen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon een maand of 2 krijgen, dan kick je hard af hoor
Probeer es?quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:51 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Goatsee dm'en naar alle admins? met schunnige opmerkingen erbij
Jeej gelukkig maarquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh. Nou dan cancel ik de ban maar bij deze.
Nu ben ik verdrietigquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sorry, kon het niet verbergen
Dan had je vast wel een beter slaapritmequote:Op vrijdag 11 april 2014 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn 'record' is 6 weken. Na 4 weken werd ik nog elke ochtend zwetend wakker
[..]
Oh. Nou dan cancel ik de ban maar bij deze.
Aanvragenquote:
Mono zou gaan PMen dacht ikquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Is er al wat meer bekend over de onz meet trouwens?
Flips, vol goede tipsquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan had je vast wel een beter slaapritme
[..]
AanvragenAl zul je het ook wel kunnen uitlokken. Misschien binnenkort eens proberen.
Wat gekanker, kut topics maken en af en toe een verkapte doodsverwensing zal het vast versnellen.
[..]
Mono zou gaan PMen dacht ik
Ik twijfelquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Flips, vol goede tips
Ga jij ?
quote:
Xeorquote:
Ja ik moest vanmorgen haasten en kon dus niet ontbijten ik heb echt super veel hongerquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfelEr zijn best mensen die ik heel graag wil zien (jou + je aanhang (username vergeten sorry), mono, krul, snow, Lompehork en zo kan ik nog wel even doorgaan). Maar ik zit dan net in een rottig periode. Dus moet even kijken hoe ik dat fix
![]()
[..]
Oh meh, rottig als in vervelende periode in privesfeer? Of qua school?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfelEr zijn best mensen die ik heel graag wil zien (jou + je aanhang (username vergeten sorry), mono, krul, snow, Lompehork en zo kan ik nog wel even doorgaan). Maar ik zit dan net in een rottig periode. Dus moet even kijken hoe ik dat fix
![]()
[..]
Ik heb die vorige week nog opquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:12 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
komt door al dat gepraat over ikea gehaktballen
Heb je nog helemaal niks gegeten?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:12 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja ik moest vanmorgen haasten en kon dus niet ontbijten ik heb echt super veel honger
Ja, primaquote:
Nee helemaal niks vanaf 07:45.. normaal neem ik altijd nog wel een ontbijtkoek mee maar ook vergetenquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb je nog helemaal niks gegeten?ik zou sterven denk ik
wanneer is die meet?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh meh, rottig als in vervelende periode in privesfeer? Of qua school?
Ik neem Spees en Spouwer ook mee waarschijnlijk
Ik betwijfel hetquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan had je vast wel een beter slaapritme
[..]
AanvragenAl zul je het ook wel kunnen uitlokken. Misschien binnenkort eens proberen.
Wat gekanker, kut topics maken en af en toe een verkapte doodsverwensing zal het vast versnellen.
[..]
Mono zou gaan PMen dacht ik
quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:13 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nee helemaal niks vanaf 07:45.. normaal neem ik altijd nog wel een ontbijtkoek mee maar ook vergeten
zwolle of all placesquote:
Eten danquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:14 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja super goed eigenlijk op de honger na
Bahquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:12 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja ik moest vanmorgen haasten en kon dus niet ontbijten ik heb echt super veel honger
Afstuderen zit dan heel dichtbij, maar goed.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh meh, rottig als in vervelende periode in privesfeer? Of qua school?
Ik neem Spees en Spouwer ook mee waarschijnlijk
Goed bedoelde, artistiek verantwoorde plaatjes.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik betwijfel het
En de snelste weg naar een ban zijn nog altijd goed bedoelde, artistiek verantwoorde plaatjes. Helaas is kunst een gevoelig onderwerp en ben ik vaak onbegrepen.
[..]
Volgens mij is dit een soort deel twee op de Zwolle meet van een (of twee?) jaar terugquote:
Als het Groningen, Leeuwarden of MAastricht of Middelburg geweest dan was dat ook allemaal of alll places.quote:
Er licht wel Chips voor de vrijdagmiddagborrel maar daar heb ik nou ook niet zo een zin in s'ochtendsquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bah
Dat had ik echt niet volgehoudenHeb je niet ergens koekjes of fruit kunnen hosselen
Valt wel meequote:Op vrijdag 11 april 2014 12:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ga ik zo doenben jij een fanatieke gamer?
Middelburgquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als het Groningen, Leeuwarden of MAastricht of Middelburg geweest dan was dat ook allemaal of alll places.
Ooohdanquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bah
Dat had ik echt niet volgehoudenHeb je niet ergens koekjes of fruit kunnen hosselen
[..]
Afstuderen zit dan heel dichtbij, maar goed.
Oh tof
Dat zou ik ook niet hebben.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:17 schreef Xeor het volgende:
[..]
Er licht wel Chips voor de vrijdagmiddagborrel maar daar heb ik nou ook niet zo een zin in s'ochtends
is dat die die toen zo volledig uit de hand was gelopen op fok?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een soort deel twee op de Zwolle meet van een (of twee?) jaar terug
maastricht was wel fijn geweestquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als het Groningen, Leeuwarden of MAastricht of Middelburg geweest dan was dat ook allemaal of alll places.
Nee dat was volgens mij de parkmeet in Rotterdamquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat die die toen zo volledig uit de hand was gelopen op fok?
[..]
maastricht was wel fijn geweest
Ik maak zo nu en dan headers en leaders voor zequote:Op vrijdag 11 april 2014 12:17 schreef Xeor het volgende:
[..]
Okaay zou kunnen toch ---> Redactie Games
hoiquote:
Kan ik me wat bij voorstellenquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:17 schreef Xeor het volgende:
[..]
Er licht wel Chips voor de vrijdagmiddagborrel maar daar heb ik nou ook niet zo een zin in s'ochtends
Photosoep?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik maak zo nu en dan headers en leaders voor ze
Yes sirquote:
Wel tof, heb vaak een poging gedaan tot maar kwam meestal niet verder als het verkleinen van een plaatjequote:
Middelburg is wel mooiquote:
Dat is waar. Misschien ga ik hem wel even vrij vragen van mijn andere werk dan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OoohdanDan kan je juíst een vrije zaterdagmiddag gebruiken.
Voor jou ja.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat die die toen zo volledig uit de hand was gelopen op fok?
[..]
maastricht was wel fijn geweest
Dat was die, ja.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee dat was volgens mij de parkmeet in Rotterdamtoen hield ik mij nog niet op met fokschorriemorrie
Een naakte vrouw met een cactus op een intieme plek. Dit om de onderdrukte situatie van vrouwen door de geschiedenis heen uit te beelden. Niet begrepenquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bah
[..]
Afstuderen zit dan heel dichtbij, maar goed.
Oh tof
[..]
Goed bedoelde, artistiek verantwoorde plaatjes.
Werkelijk geen idee wat ik mij hierbij moet voorstellen. Leg eens uit.
Rotterdam had ik zowaar wel willen overwegen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee dat was volgens mij de parkmeet in Rotterdamtoen hield ik mij nog niet op met fokschorriemorrie
Hardlopenquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
weet iemand nog wat leuks om te doen? Ik heb vrij vandaag enzo en ook verder totaal geen verplichtingen. Ik kan heel de dag fokken natuurlijk, maar dat gaat op een gegeven moment ook wel betje vervelen
Is eigenlijk best simpel, maar je moet er gewoon meer mee oefenenquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
Wel tof, heb vaak een poging gedaan tot maar kwam meestal niet verder als het verkleinen van een plaatje
De hele dag?quote:
Dit dusquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
Wel tof, heb vaak een poging gedaan tot maar kwam meestal niet verder als het verkleinen van een plaatje
Rondje lopen in het bosquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
weet iemand nog wat leuks om te doen? Ik heb vrij vandaag enzo en ook verder totaal geen verplichtingen. Ik kan heel de dag fokken natuurlijk, maar dat gaat op een gegeven moment ook wel betje vervelen
masturberenquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Naar de sportschoolquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Jij weetquote:
De laatste keer dat ik dat deed had ik een week last van mn enkelquote:
Is ook zo maar geen tijdquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is eigenlijk best simpel, maar je moet er gewoon meer mee oefenen
Dat sowieso doen!quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is waar. Misschien ga ik hem wel even vrij vragen van mijn andere werk dan.
vanmorgen al gedaanquote:
heb geen abbo hierquote:
nog meer masturberenquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
vanmorgen al gedaan
[..]
heb geen abbo hier
dan verveel ik me over 10 min weerquote:
oh das wel een goede. Valt het ook niet op dat ik niet kan zwemmen als ik baantjes ga trekken tussen al die bejaardenquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een naakte vrouw met een cactus op een intieme plek. Dit om de onderdrukte situatie van vrouwen door de geschiedenis heen uit te beelden. Niet begrepen
Kerstmannen die de liefde bedrijven om te laten zien dat de commercie van kerst flink is doorgeslagen. Niet begrepen. (Ze waren geeneens naakt)
Etc. etc.
Maar je zet toch door he.
[..]
Rotterdam had ik zowaar wel willen overwegen.
Oh dat is knapquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed had ik een week last van mn enkelen ik ben vanmorgen al naar het bos geweest
Waar is hier? Ben je niet thuis?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
vanmorgen al gedaan
[..]
heb geen abbo hier
Ga gamen, tv kijken of een serie/film, ga je kamer opruimen, omatjes traumatiseren in de albert heijnquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
dan verveel ik me over 10 min weer
quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een naakte vrouw met een cactus op een intieme plek. Dit om de onderdrukte situatie van vrouwen door de geschiedenis heen uit te beelden. Niet begrepen
Kerstmannen die de liefde bedrijven om te laten zien dat de commercie van kerst flink is doorgeslagen. Niet begrepen. (Ze waren geeneens naakt)
Etc. etc.
Maar je zet toch door he.
Zwemmen is super ontspannendquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oh das wel een goede. Valt het ook niet op dat ik niet kan zwemmen als ik baantjes ga trekken tussen al die bejaarden
Ah jammerquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:21 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Het hele weekend
Voorbereiding voor de zomer(kampen)
Ik ben bij mn ouders nu, dus kan niet gamen/opruimen. En studeren/leren hoeft sinds gister niet meerquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:23 schreef Flippiee het volgende:
Oh dat is knap Opruimen? Leren? Studeren? Gamen?
mag niet op je werkquote:
Ik ben bij mn ouders, mn abbo enzo heb ik in den haag bij mn osso daarquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waar is hier? Ben je niet thuis?
Minus het peuk roken, samequote:Op vrijdag 11 april 2014 12:22 schreef Xeor het volgende:
[..]
Meestal download ik het -- installeren -- agressie -- deleten -- peuk roken.
Oh onhandig. Kun je niet iets met je ouders gaan doen? Op familiebezoek bij een oma of opa?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik ben bij mn ouders nu, dus kan niet gamen/opruimen. En studeren/leren hoeft sinds gister niet meer
Voor als je je eigen echt verveelt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik ben bij mn ouders, mn abbo enzo heb ik in den haag bij mn osso daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo zonde ook van de verloren tijd, je bent bezig met iets maar hebt uiteindelijk nog niks gepresteerdquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Minus het peuk roken, sameEn dat je dan bijna twee uur bezig bent om iets uit te knippen en hoofdpijn krijgt van het getuur en niks werkt en
Jah ik moet hier naar zwolleywood omdat ik gister mn laatste toets vd opleiding moest maken. Verder loop ik nu stage en moet daarna afstuderen. Echt best relaxt dat je geen zorgen moet maken dat je ooit nog moet lerenquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh onhandig. Kun je niet iets met je ouders gaan doen? Op familiebezoek bij een oma of opa?
Ben je klaar met studeren?
Ik werk niet met nazi's hoorquote:
Kijk, dit mag niet op mn werkquote:
Waarom ga je niet naar huis als je de hele dag vrij bent?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik ben bij mn ouders, mn abbo enzo heb ik in den haag bij mn osso daar
Heb je geen vrije tijd oid?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
WE hebben een open dag
Is maar een uurtje vanaf zwolle ofzo
quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:26 schreef Xeor het volgende:
[..]
Voor als je je eigen echt verveelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Omdat ik hier morgen moet werkenquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik werk niet met nazi's hoor
[..]
Kijk, dit mag niet op mn werk
[..]
Waarom ga je niet naar huis als je de hele dag vrij bent?
[..]
Heb je geen vrije tijd oid?
Nee alleen jezelf opgefoktquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:26 schreef Xeor het volgende:
[..]
Zo zonde ook van de verloren tijd, je bent bezig met iets maar hebt uiteindelijk nog niks gepresteerd
maar... maar je mist echt wat! Het is een heel tof liedjequote:Op vrijdag 11 april 2014 12:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik werk niet met nazi's hoor
[..]
Kijk, dit mag niet op mn werk
[..]
Waarom ga je niet naar huis als je de hele dag vrij bent?
[..]
Heb je geen vrije tijd oid?
ik nog niet, zal ik het doen?quote:
Ohquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Omdat ik hier morgen moet werken
Als je wilt fappenquote:
Daar denken ze alleen maar aan hun eigen ego in de vorm van rondingen en cm'squote:Op vrijdag 11 april 2014 12:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]_!
Misschien had je het in kpd kunnen posten. Wellicht dat er dan meerdere mensen hetzelfde idee er over hebben.
Waren de bans wel waardquote:
Oh tofquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Jah ik moet hier naar zwolleywood omdat ik gister mn laatste toets vd opleiding moest maken. Verder loop ik nu stage en moet daarna afstuderen. Echt best relaxt dat je geen zorgen moet maken dat je ooit nog moet leren
Tenminste voor mn huidige opleidng
Smakelijkquote:
Ben jij al klaar dan of niet?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh tofNice man.
En het idee van neit meer te hoeven leren herken ik.
[..]
Smakelijk
Wat een geval ben je ookquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar denken ze alleen maar aan hun eigen ego in de vorm van rondingen en cm's![]()
Nee VBL was er de perfecte plek voor, maar kennelijk heerst er niet alleen op homoseksualiteit een taboe.
Bijna. Nog 2 maanden bikkelen en ik gok op een uitloop van 10 wekenquote:
Succesquote:
lkkr shotj hero ckerquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:33 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik prik mezelf bijna met een mega dikke infuusnaald![]()
Ik wil die hele naald niet hebben alleen het omhulseltje verdorie
het was alleen een losse naald, die ik verder niet nodig heb ik wil het hulsje hebben om echo gel in katheters te spuitenquote:
wt maak je dan? meth ofzo?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:36 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
het was alleen een losse naald, die ik verder niet nodig heb ik wil het hulsje hebben om echo gel in katheters te spuiten
Gewoon gebruikte naalden van vreemde mensen gebruikenquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:36 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
het was alleen een losse naald, die ik verder niet nodig heb ik wil het hulsje hebben om echo gel in katheters te spuiten
idd, dan weet je zeker dat ze werkenquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon gebruikte naalden van vreemde mensen gebruiken
Nee, ik meet temperaturenquote:
Maar ik heb nog 4 steriel verpakte liggenquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon gebruikte naalden van vreemde mensen gebruiken
duidt duidelijk op een gebrek aan swaggerquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:46 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik haat niet, ik moet er van huilen
negersquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:54 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb killers op straat
en ik heb niggers met bars
jij hebt bijna geen negers in je dorpquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:54 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb killers op straat
en ik heb niggers met bars
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:00 schreef Amarantha het volgende:
http://projects.dearworld.me/boston-marathon#_ indrukwekkend
godverdomme roaldquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
jij hebt bijna geen negers in je dorp
T is gewoon de iloeminatie G.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]Amerika met hun slachtoffercultuurtje
Dit. Absoluut geen respect voor ze. en dan denken ze dat het goed is dat ze het midden oosten naar de kanker brengenquote:
Ja want daar kunnen de slachtoffers van die bomaanslag veel aan doen..quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dit. Absoluut geen respect voor ze. en dan denken ze dat het goed is dat ze het midden oosten naar de kanker brengen!
ik vond het redelijk frisquote:
Monooquote:
Amaquote:
Ja goedquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Monoo![]()
Hoe staat t met je huissie?
Vast niet, maar die duizenden slachtoffers in oa Afghanistan kunnen er toch ook niks aan doen dat ze doodgaan door Amerikaanse explosieven?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja want daar kunnen de slachtoffers van die bomaanslag veel aan doen..
Hier zon alleen in de schaduw frisjesquote:
het mooiste stuk nederlandquote:
Ik zit in een ruimte zonder ramen in het midden van het gebouw, verdommequote:Op vrijdag 11 april 2014 13:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hier zon alleen in de schaduw frisjes
ah oke, hier is het toch wat grijzigquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hier zon alleen in de schaduw frisjes
Wij hebben er 1 van marktplaatsquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ama![]()
[..]
Ja goed![]()
![]()
Morgen komen ze een frame voor het bed brengen, ik moet nog even achter een kookplaat met oven aan, maar wacht even tot het salaris binnen isLeven van de magnetron #yolo
Gas ja, dat is fijn kokenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wij hebben er 1 van marktplaatswerkt perfect
Maar wij hebben sowieso
Gas
Wanneer housewarming dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |