SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Je nieuwe verslaving:quote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Deze manquote:
Anderhalf jaar ofzo al geen wiskunde meer gehad, zit in het 4e jaar nuquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mn wiskunde tentamen ging gister wel oké. Hoop dat ik niet al te veel fouten heb gemaakt
toen ik dat kreeg op de TU had ik echt zoiets: i have no idea what i'm doing herequote:
Dagquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oke ik ga mensen
Even bazen op tentamen Marketing II
toedels
Succes! studenten 10 is ook een 10!quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oke ik ga mensen
Even bazen op tentamen Marketing II
toedels
mechanica is ook niet mijn favorietquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ik dat kreeg op de TU had ik echt zoiets: i have no idea what i'm doing here
hogere wiskunde was ook zoietsquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
mechanica is ook niet mijn favoriet
Komt wel goed toch?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:53 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Anderhalf jaar ofzo al geen wiskunde meer gehad, zit in het 4e jaar nu
Moet voor ik aan mn master elektro techniek mag beginnen een wiskunde instaptoest maken die net iets boven vwo niveau ligt
bij ons (deutschland) ging dat in zo'n tempo in zo'n tempo dat ik alles als een razende van het bord over aan het schrijven was en naderhand afvroeg wat ik eigenlijk geschreven hadquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:56 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Meh, daar moet ik gewoon eens wat voor doen ipv genoegen nemen met een 6![]()
Ja dat tempo ga ik nog wel even aan moeten wennen denk ikquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij ons (deutschland) ging dat in zo'n tempo in zo'n tempo dat ik alles als een razende van het bord over aan het schrijven was en naderhand afvroeg wat ik eigenlijk geschreven had
maar ik was dan ook een kut student. geen wonder dat ik de TU niet afgemaakt heb
R.I.P.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:57 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik had het eerder moeten doen, tijdens je afstuderen heb je niet zo veel tijd haha
Dat wel jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
R.I.P.
Maar dit is trouwens wel toevallig
Maar je bent zeker niet zo vaak op school?quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Iemand? Stats?
Hier link:
https://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/
Nu niet meer, ik werk fulltime in het ziekenhuis voor mn afstudeer stage. pas met inleveren van mn scriptie ben ik weer op school en het verdedigenquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar je bent zeker niet zo vaak op school?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |