Degene met twee normale handen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:58 schreef Poesopstokje het volgende:
Ragnar vs Jaime Lannister, wie zou het overleven?
Hahahaha ik kon dit ook minder waarderen idd. Ik miste zijn staart!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:48 schreef wipes66 het volgende:
zijn nieuwe kapsel valt wel een beetje tegen
Hij heeft ook een poosje meegedraaid in Sons of Anarchyquote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:13 schreef Karina het volgende:
Mijn maatje had een epifany toen we gingen kijken, King Horik is dezelfde acteur als Harvey Bullock uit Gotham. Was mij dus totaal niet opgevallen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder wel een goede aflevering. Al vind ik wel dat Lagatha er wel iets ouder uit zou mogen zien. Ze lijkt nog steeds net zo oud als die zoon van haar.
Mij juist meteenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:13 schreef Karina het volgende:
Mijn maatje had een epifany toen we gingen kijken, King Horik is dezelfde acteur als Harvey Bullock uit Gotham. Was mij dus totaal niet opgevallen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het viel mij bij SOA eerder op dat dit het dropje is dat in Blade de hele tijd zijn hand verliestquote:
Het is geen GoT, maar spannend en ruig genoeg.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:36 schreef Gwywen het volgende:
Dit weekend begonnen met kijken, inmiddels de eerste drie afleveringen gezien en het ziet er goed uit!
Wel vind ik het allemaal nog een beetje tam, zelfs Lindisfarne, wordt het nog wel wat heftiger?
En Torstein met z'n verwonding. Ipv een dokter erbij te halen wensen ze hem veel succesquote:Op zondag 1 maart 2015 12:37 schreef HPLC het volgende:
Vond deze aflevering eigenlijk wel grappig, Rollo met z'n paddo's![]()
Seizoen één is traag, daarin wordt nog geprobeerd een historisch tintje te geven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:36 schreef Gwywen het volgende:
Dit weekend begonnen met kijken, inmiddels de eerste drie afleveringen gezien en het ziet er goed uit!
Wel vind ik het allemaal nog een beetje tam, zelfs Lindisfarne, wordt het nog wel wat heftiger?
quote:Tell me now, if you dare.
Ik vind Ecbert echt by far het meest interessante personage in de serie. Ook een van de beste acteurs.quote:
Ik heb héél sterk het vermoeden dat die Ecbert straks het hele zooitje gaat uitroeien.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:18 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik vind Ecbert echt by far het meest interessante personage in de serie. Ook een van de beste acteurs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |