SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is niet voor niks geïntroduceerd![]()
Vikings is geen fantasyquote:Op maandag 12 januari 2015 16:45 schreef Poesopstokje het volgende:
Welke fantasyserie zal ik nu gaan kijken?
Vergelijkbaar met Vikings en Game of Thrones.
Black Sails.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:45 schreef Poesopstokje het volgende:
Marco Polo.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:45 schreef Poesopstokje het volgende:
Die is ook wel ok, ja. Wel regelmatig erg cheezyquote:
Deze scène zagen wij gewoon hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:25 schreef Tyron het volgende:
http://vt.tumblr.com/tumblr_n4xg46Ujvu1qlwunt.mp4
deleted scene
zie ragnar lachen!
Via wat kijken jullie dan?quote:Op maandag 26 januari 2015 23:14 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Deze scène zagen wij gewoon hoor
En hoi! Nog een fan erbij!![]()
Ja gelukkig is Marco Polo goed?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Marco Polo.
[..]
Die is ook wel ok, ja. Wel regelmatig erg cheezy
Ja hoor. Niet briljant en ook regelmatig cheezy. Ik probeerde ze geeneens met elkaar te vergelijken.quote:
ok.quote:Black Sails imo stuk leuker.
Eeh. Ff de baas vragenquote:Op maandag 26 januari 2015 23:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Via wat kijken jullie dan?
Ik heb die scène niet gezien
Ja Vlindur, dat had je moeten wetenquote:Op maandag 26 januari 2015 23:35 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Eeh. Ff de baas vragen
---
Usenet zegt ie.
En nu issie pissig omdat ik dat inmiddels wel moet weten![]()
![]()
The Walking Deadquote:Op maandag 12 januari 2015 16:45 schreef Poesopstokje het volgende:
Zeg. Vraag het hem lekker zelf de volgende keer.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:35 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja Vlindur, dat had je moeten weten
Nee, ik vind fantasy geweldig, maar het moet wel realistisch blijvenquote:
Het is heel realistisch hoorquote:Op maandag 26 januari 2015 23:37 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee, ik vind fantasy geweldig, maar het moet wel realistisch blijven![]()
Ik ga hierna eerst maar m'n Stephen King boeken lezen, dan komt Vikings s3 en GoT s5 al snel genoeg
Zombies realistisch?quote:Op maandag 26 januari 2015 23:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Het is heel realistisch hoor
Bedtijd. Doei!
Die jongste speelt in Hemlock Grove toch? Ook een leuke serie.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:44 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind het zo grappig dat Floki de broer van Alexander is(Dat hele lekkere ding uit True Blood, Eric Northman)
[ afbeelding ]
Jongste broertje kan ook super acteren
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:53 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Die jongste speelt in Hemlock Grove toch? Ook een leuke serie.
Ik glij vooral van Lagertha van m'n stoel hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:48 schreef Pek het volgende:
Jezus, al die wijven die zitten te soppen op hun stoel![]()
Soort van Vampire Diaries, maar dan met Vikingen
Mwah dat had ik nog meer met Spartacus, daar zag je af en toe ook blote kerelsquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:48 schreef Pek het volgende:
Jezus, al die wijven die zitten te soppen op hun stoel![]()
Soort van Vampire Diaries, maar dan met Vikingen
Dank u. Mijn man is nl de deur uit vanavond...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:04 schreef Vlindur het volgende:
Ik kwijl echt op Travis, maar dan moet ie wel lang haar en een baard hebben![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
De blote kerels in spartacus waren meestal de mannen die het vooral leuk vonden om aan andere mannen te zitten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah dat had ik nog meer met Spartacus, daar zag je af en toe ook blote kerelsIn Vikings is dat volgens mij nog niet gebeurt.
Floki is de Jar Jar Binks van Vikings.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:51 schreef SpauldingPF het volgende:
Ik vind floki ag en toe vervelend met z'n gegiechel.
Ofwel Geniaalquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:23 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Floki is de Jar Jar Binks van Vikings.
Ik erger me rot aan Floki, maar misschien is het daarom juist wel een goed karakter in de serie.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:51 schreef SpauldingPF het volgende:
Ik vind floki ag en toe vervelend met z'n gegiechel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veni, vidi, vodka.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:54 schreef dumble het volgende:
De Engelsen worden sowieso niet als erg intelligente wezens neergezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grappig dat er wederzijds over gedacht werd, de zoon van Koning Eckbert liep ook maar te klagen dat ze met barbaren op stap moesten.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:56 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
De Engelsen worden sowieso niet als erg intelligente wezens neergezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |