SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Je nieuwe verslaving:quote:
Goed bro! Daar dan?quote:
Boh, ook wel nice ja.quote:
Primaquote:Op donderdag 10 april 2014 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed bro! Daar dan?
[..]
Boh, ook wel nice ja.
Nice, lang geleden dat ik die hoorde. Heb die cd nog ergens liggen.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Reaggeton vind ik ook niet echt bijzonder nee, dat zijn sowieso vaak barslechte remixes met een andere beat.
Gangsterrap kan nog wel, licht er aan wie en wat, dit is wel een oldschool pareltje bijvoorbeeld:
Poedersuiker snuivenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:56 schreef LompeHork het volgende:
Hehe, je moeder aan de poedersuiker.
Heb alles van die gasten nog liggen zelfs, altijd wel relaxed op een druilerige avond jeweet. (hoewel Blackout 2 wel teleurstellend was)quote:Op donderdag 10 april 2014 21:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nice, lang geleden dat ik die hoorde. Heb die cd nog ergens liggen.
Datquote:
Jammerquote:Op donderdag 10 april 2014 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
?
Niet weten hoe prachtig de tetten van mijn vrouw zijnnee geen pics.
Wil het liefst eigenlijk sixpacksquote:
Baas, hoelang moet je nog stage lopen?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wil het liefst eigenlijk sixpacksaangezien ik van stage moet komen en ik heb geen zin om met een kratje naar huis te gaan sjouwen
Waarheidquote:Op donderdag 10 april 2014 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alsof ik dat zou posten. Ik kan er beter aan zitten, dat is betere tijdsbesteding.
Zo kan ik geen cijfer geven aan je vrouw haar borstenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alsof ik dat zou posten. Ik kan er beter aan zitten, dat is betere tijdsbesteding.
roald idiootquote:Op donderdag 10 april 2014 22:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zo kan ik geen cijfer geven aan je vrouw haar borsten
Ik geef geen neuk om je cijferquote:Op donderdag 10 april 2014 22:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zo kan ik geen cijfer geven aan je vrouw haar borsten
Hoe ben je nog niet hersendood?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:09 schreef Ro-ald het volgende:
Ik kijk nu Help mijn dochter aan een man
Twee maandjes nogquote:Op donderdag 10 april 2014 22:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Baas, hoelang moet je nog stage lopen?
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:09 schreef LompeHork het volgende:
ENTER THE ROALD!
* LompeHork RARE GEBAREN MET HANDEN MAAKT
Ik wachtte op "help Roald aan een open neusgat"quote:Op donderdag 10 april 2014 22:10 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ben aan het wachten op help roald aan een man
Biedt jij je aanquote:Op donderdag 10 april 2014 22:10 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ben aan het wachten op help roald aan een man
Maar mijn neusgaten zijn al best groot.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wachtte op "help Roald aan een open neusgat"
Minder volstouwen met poeder, schijnt te helpen met nadenken.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar mijn neusgaten zijn al best groot.
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee
ik voel me niet aangetrokken tot jou in zo'n manier
Of zo'n ding?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wachtte op "help Roald aan een open neusgat"
Ik denk dat ik jouw rare gebaren nog eerder überbaze dansmoves vindquote:Op donderdag 10 april 2014 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zijn geen rare gebaren, dat zijn überbaze dansmoves
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jouw rare gebaren nog eerder überbaze dansmoves vind
nieuwe "trend"quote:Op donderdag 10 april 2014 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De neukdan ben je helemaal niet goed bij je harses.
Beter rammen ze zoiets in hun borstkas zodat ze net niet sterven.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:14 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
nieuwe "trend"
Gekke hipsters. Ze kunnen ook in de zijkant van je neus D:
Dit ook, alleen in een oor vind ik het nog wel kunnen als ze niet te groot zijn maar dit is smerigquote:
Ik vind het sowieso niets zo'n tunnel.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:16 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dit ook, alleen in een oor vind ik het nog wel kunnen als ze niet te groot zijn maar dit is smerig
Kheb wel es een chick gezien die had er zo'n mooi geel HB potloodje met een rood gummetje precies in zitten, dit was wel tof en de maximale maat voor tunnels meteenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso niets zo'n tunnel.
Bij het lezen van deze posts bedacht ik me dat ik eigenlijk helemaal niet per se hoefde te weten hoe de tetten van LV eruit zienquote:Op donderdag 10 april 2014 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
?
Niet weten hoe prachtig de tetten van mijn vrouw zijnnee geen pics.
Geef toe, zelfs jij hebt gespiekt, het zijn mooi tetjens. (zelfs in kleding)quote:Op donderdag 10 april 2014 22:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij het lezen van deze posts bedacht ik me dat ik eigenlijk helemaal niet per se hoefde te weten hoe de tetten van LV eruit zien[ afbeelding ]
Ik vind LV sowieso zeker doenbaarquote:Op donderdag 10 april 2014 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geef toe, zelfs jij hebt gespiekt, het zijn mooi tetjens. (zelfs in kleding)
Wie is LV?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geef toe, zelfs jij hebt gespiekt, het zijn mooi tetjens. (zelfs in kleding)
Wel een treffende analyse van deze wedstrijdquote:Op donderdag 10 april 2014 22:20 schreef Flippiee het volgende:
Mijn moederIk ben blij dat we AZ kijken dan kan ik rustig in slaap vallen zonder dat ik wat mis
_!-1-1--1-1--1-1-1-11-1-1--11-1-1-
Welke zender?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:20 schreef Moira. het volgende:
JONGENS.
Met een beetje mazzel komt Mono zo op de raadioo
Radio49quote:
Zo veel vierenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daarom matchen wij vieren ook zo goed, dat moeten we vieren[/henk en ingrid humor]
Jammerquote:Op donderdag 10 april 2014 22:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Radio49
Maar hij zegt net dat 't niet meer gaat lukken vanavond, zijn radio shit werkt niet mee
Wanneer je een datum noemt dat niet vandaag is.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
he flips wanneer ga je koken ik heb honger
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een treffende analyse van deze wedstrijd
Immer, sowieso gaan we op Koningsdag gewoon een potje Keezen op de keukentafel, fuck de andere gasten.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo veel vieren
Zullen we dat vieren met een Keezorgie?
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daarom matchen wij vieren ook zo goed, dat moeten we vieren[/henk en ingrid humor]
Fuck jaquote:Op donderdag 10 april 2014 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Immer, sowieso gaan we op Koningsdag gewoon een potje Keezen op de keukentafel, fuck de andere gasten.
Trustenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:23 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
Dikke doei![]()
Doeg newbie, welkom in ONZquote:Op donderdag 10 april 2014 22:23 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
Dikke doei![]()
Hmm. Even kijken of ik mij dit wil inbeelden.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:23 schreef Moira. het volgende:
Kan ik eindelijk Hork aan mijn bloemetjesanus laten ruiken.
Ik heb hem eerst gewassen met rozenblaadjes en er vervolgens een vers boeket in gestampt.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Even kijken of ik mij dit wil inbeelden.
Lompe, wel foto's maken hoor.
Haha ik was eerderquote:
VBLquote:Op donderdag 10 april 2014 22:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hallo
Remind me even waar ik je ook alweer van ken. Waar post je veel?
Hij houdt van haringquote:Op donderdag 10 april 2014 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom heb je een FC Volendam UI?
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:29 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar ben ik sinds gister voor. Dat is de dichtstbijzijnde profclub voor mij.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom heb je een FC Volendam UI?
morgen zaterdag?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wanneer je een datum noemt dat niet vandaag is.
[..]![]()
Dit vreesde Flippiee al.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Daar ben ik sinds gister voor. Dat is de dichtstbijzijnde profclub voor mij.
Sjek van Gelder na een dagje op het strand.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:31 schreef d4v1d het volgende:
Waar is die neger van en wat heeft iedereen met hem?
Een neuk geven om visquote:
Een echte support your local dus. Wat tof.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Daar ben ik sinds gister voor. Dat is de dichtstbijzijnde profclub voor mij.
Morgen uiteten, zaterdag werkenquote:
van zo'n kookshowquote:Op donderdag 10 april 2014 22:31 schreef d4v1d het volgende:
zondagquote:Op donderdag 10 april 2014 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een echte support your local dus. Wat tof.
[..]
Morgen uiteten, zaterdag werken
De liefde bedrijven met walvissenquote:
Is alleen Monoquote:Op donderdag 10 april 2014 22:31 schreef d4v1d het volgende:
Dat kan.quote:
Dat deed ik ook met mijn telefoonquote:Op donderdag 10 april 2014 22:32 schreef d4v1d het volgende:
Telefoon aan t updaten. Duurt konjo lang dit
Ik was die melding dat de update was gedownload en moest worden geinstaleerd al ruim 3 maanden aan t weg klikken
Vast wel aangezien ik ook weleens buiten VBL post.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh dan hebben we waarschijnlijk nooit samen gepost. Maar hallon
Een neuk geven om visquote:Op donderdag 10 april 2014 22:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
De liefde bedrijven met walvissen
nou je weet waar ik woon ik zie je danquote:Op donderdag 10 april 2014 22:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan.
[..]
Dat deed ik ook met mijn telefoon
kun je de verandering niet handelen?quote:
Jancees is een lokale held hier. Tevens moet hij eigenlijk ook op de Horkerige BBQ komen.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh dan hebben we waarschijnlijk nooit samen gepost. Maar hallon
Doei LHquote:Op donderdag 10 april 2014 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jancees is een lokale held hier. Tevens moet hij eigenlijk ook op de Horkerige BBQ komen.
Tevens ga ik nu pitten vanwege slaapgebrek, grotjes en knuffols voor alle ONZ'ers
Primaquote:Op donderdag 10 april 2014 22:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nou je weet waar ik woon ik zie je dan
10 Mei ONZ meet.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoi Mono. Wanneer gaan we bier drinken?
Horkerige BBQ?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jancees is een lokale held hier. Tevens moet hij eigenlijk ook op de Horkerige BBQ komen.
Tevens ga ik nu pitten vanwege slaapgebrek, grotjes en knuffols voor alle ONZ'ers
Doe de groetjes aan de tetten van LVquote:Op donderdag 10 april 2014 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ik snap het nietquote:Op donderdag 10 april 2014 22:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Telefoon geupdate.
Die statusbar is opeens transparant!
Wat maakt dat nou uit om voor één keer even een middagje een paar uurtjes in de trein/auto te zittenquote:
ja vergeten Gquote:Op donderdag 10 april 2014 22:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daar zou je toch naar kijken drol
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit om voor één keer even een middagje een paar uurtjes in de trein/auto te zittenIs toch gezellig?
Ik rij elke week meerdere keren 2,5 uur met de treinBoeiend.
oh anders whatsapp :S :Squote:Op donderdag 10 april 2014 22:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee hoe serieus jij bent. Het blijft ONZ.
Ik zit ook elke dag 2 uur in de trein.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit om voor één keer even een middagje een paar uurtjes in de trein/auto te zittenIs toch gezellig?
Ik rij elke week meerdere keren 2,5 uur met de treinBoeiend.
Bull shit. Vanaf Amsterdam ben je in anderhalf uur op Zwolle man.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zit ook elke dag 2 uur in de trein.
Zwolle is 3 a 4 uur. En het is op een zaterdag.
Woon je in Maastricht ofzo?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zit ook elke dag 2 uur in de trein.
Zwolle is 3 a 4 uur. En het is op een zaterdag.
quote:
Ok, het is iets korterquote:Op donderdag 10 april 2014 22:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bull shit. Vanaf Amsterdam ben je in anderhalf uur op Zwolle man.
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ok, het is iets korter
4,5 uur heen EN weer was het
Poederpepquote:Op donderdag 10 april 2014 22:42 schreef wietparkiet het volgende:
ja gewoon komen jc lekker drinken beetje blowen misschien heeft mono nog wat pep zodat dat in een schuurtje opgesnoven kan worden
Je moederquote:Op donderdag 10 april 2014 22:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik stuur een delegatie om mijn persoon te vertegenwoordigen.
Dat was een mooie avond.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:42 schreef wietparkiet het volgende:
ja gewoon komen jc lekker drinken beetje blowen misschien heeft mono nog wat pep zodat dat in een schuurtje opgesnoven kan worden
Je moet gewoon niet naar een grap zoeken behalve dat het Ainsley in een ander jasje is met een baby in plaats van een pepermolen. Je moet wat.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar dan snap ik het nog steeds niet.
doe niet highclass als je nickelson draagtquote:Op donderdag 10 april 2014 22:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik stuur een delegatie om mijn persoon te vertegenwoordigen.
Dan reizen we samen. Als FC Volendam je local club is, dan moet dat niet lastig zijn.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ok, het is iets korter
4,5 uur heen EN weer was het
Nickelsonquote:Op donderdag 10 april 2014 22:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
doe niet highclass als je nickelson draagt
Kom je hier ook uit de buurt dan ( 0229/0228 )quote:Op donderdag 10 april 2014 22:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan reizen we samen. Als FC Volendam je local club is, dan moet dat niet lastig zijn.
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:45 schreef wietparkiet het volgende:
Daarbij JC is tijd slechts een illusie verzonnen door de illuminatie om de mensheid tot slaaf te drijven
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:45 schreef wietparkiet het volgende:
Daarbij JC is tijd slechts een illusie verzonnen door de illuminatie om de mensheid tot slaaf te drijven
Het is officieel WP. Je hebt al te lang geen baan/opleiding.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:45 schreef wietparkiet het volgende:
Ah vandaar. Bedankt voor het uitleggen.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet naar een grap zoeken behalve dat het Ainsley in een ander jasje is met een baby in plaats van een pepermolen. Je moet wat.
Al zou Ainsley best wat kunnen koken na de besnijdenis.
Iets ander netnummer. Beter gezegd ik heb zo goed al het netnummer van Volendam.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kom je hier ook uit de buurt dan ( 0229/0228 )
Ik ga gewoon dagelijks naar school toequote:Op donderdag 10 april 2014 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is officieel WP. Je hebt al te lang geen baan/opleiding.
Johan Cruijff was die zo erg?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:45 schreef wietparkiet het volgende:
Ze zijn zombies geworden door de chemtrailsquote:Op donderdag 10 april 2014 22:46 schreef wietparkiet het volgende:
Als de illuminatie binnenkort aan de macht is moeten jullie niet roepen dat je niet gewaarschuwd bent
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:46 schreef wietparkiet het volgende:
Als de illuminatie binnenkort aan de macht is moeten jullie niet roepen dat je niet gewaarschuwd bent
Edam?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:46 schreef Flippiee het volgende:
Iets ander netnummer. Beter gezegd ik heb zo goed al het netnummer van Volendam.
Doe niet tijger als je pussy bent.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
doe niet highclass als je nickelson draagt
ik twijfel nog steeds of dat mens daadwerkelijk zo debiel is of dat het een grote troll isquote:
Ik twijfel of die troll een man of vrouw isquote:Op donderdag 10 april 2014 22:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik twijfel nog steeds of dat mens daadwerkelijk zo debiel is of dat het een grote troll is
Ik gok nog altijd op het laatstequote:Op donderdag 10 april 2014 22:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik twijfel nog steeds of dat mens daadwerkelijk zo debiel is of dat het een grote troll is
Troll. Al ben je alsnog een debiel als je het online zet.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
illuminati manquote:Op donderdag 10 april 2014 22:51 schreef wietparkiet het volgende:
ja maar ze zit ook bij van die andere youtube shit
Haha Paxcon volgt al haar filmpjes trouw xDquote:Op donderdag 10 april 2014 22:51 schreef Paxcon het volgende:
Wel een troll inderdaad, ze zet ook altijd iets ranzigs op de achtergrond
Dan weer gebruikt wc-papier, dan weer verschillende dildo's
Moet ik zomaar bij iemand instappen die ik alleen van FOK! ken.quote:
Lrquote:Op donderdag 10 april 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha Paxcon volgt trouw al haar filmpjes xD
Parkiet?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Moet ik zomaar bij iemand instappen die ik alleen van FOK! ken.
?? Jullie brengen me in een lastig parket nu
Wat dacht je dat erop een meet gebeurde?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat is er, larpende bondgenootquote:
Kom mij meeten, dan gaan we patat nommenquote:
Nou nee, maar laatst heb ik er eens een aantal bekekenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha Paxcon volgt al haar filmpjes trouw xD
Daar vernederen ze je anaal heb ik gehoord in de wandelgangen.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat dacht je dat erop een meet gebeurde?
Meetenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kom mij meeten, dan gaan we patat nommen
dat xD kan echt niet. helemaal nu hyves voorgoed weg isquote:Op donderdag 10 april 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wat is er, larpende bondgenoot
Oh ja is ook zo, jij komt niet van je zolderkamer afquote:
Troll natuurlijk, gewoon een 'normale' huismoeder die het leuk vind om dit soort typetjes te spelen op film en die op youtube te zetten. Dat een hoop mensen denken dat het serieus is, is voor haar alleen maar een vermakelijke drijfveerquote:Op donderdag 10 april 2014 22:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Weet je hoe eng, mijn eerste twee ontmoetingen met een bepaalde ex-mod van GC verliepen ook niet soepel.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
xDquote:Op donderdag 10 april 2014 22:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat xD kan echt niet. helemaal nu hyves voorgoed weg is
Ja, typetjes dusquote:Op donderdag 10 april 2014 22:51 schreef wietparkiet het volgende:
ja maar ze zit ook bij van die andere youtube shit
Ik heb 0 FOK! kers gemeet.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet al ~70 FOK! kers gemeet hebben.
ja maar ik ben autistisch ik vind dat moeilijkquote:Op donderdag 10 april 2014 22:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, typetjes dusZal ff filmpje opzoeken waarin ze dat zei.
Dat telt ookquote:Op donderdag 10 april 2014 22:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb 0 FOK! kers gemeet.
Ik heb wel bij een (ex) FOK! ker in de klas gezeten![]()
Hork is een prima gozerquote:Op donderdag 10 april 2014 22:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nou dan staat de teller dus op 1quote:
Ik zit ook op zoiets denk ikquote:Op donderdag 10 april 2014 22:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Krijgen jullie dan ook een FOK! baby?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hork is een prima gozer
Ik heb een relatie met iemand die ik alleen van FOK! ken
haha en dan niet hebben gesjoeld.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou dan staat de teller dus op 1
Met ESF krijg je al snel een hoog aantal.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zit ook op zoiets denk ikMaar een hoop van de ESF meet ook, die ik verder dus nooit zie/spreek
Grote fissa mattiequote:
Wel hebben gesjoeld.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
haha en dan niet hebben gesjoeld.
Dat maakt toch geen verschil of het nou een troll is of nietquote:Op donderdag 10 april 2014 22:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar ik ben autistisch ik vind dat moeilijk
ik weeetttt wat nodig isssquote:
Jaquote:Op donderdag 10 april 2014 22:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Krijgen jullie dan ook een FOK! baby?
Sjoelen met FOK!kersquote:Op donderdag 10 april 2014 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
haha en dan niet hebben gesjoeld.
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zit ook op zoiets denk ikMaar een hoop van de ESF meet ook, die ik verder dus nooit zie/spreek
ahquote:Op donderdag 10 april 2014 22:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat maakt toch geen verschil of het nou een troll is of niet
Kan 't filmpje niet vinden trouwens. Maar er is dus een filmpje gewoon als zichzelf dat ze vertelt dat het natuurlijk allemaal typetjes zijn en dat de meesten dat wel doorhadden en dat ze het leuk en gezellig vond in de comments enzo, en dat ze wel door gaat met typetjes maken want dat vindt ze leuk tijdverdrijf ofzo
Jij hebt twee legendes gemeetquote:Op donderdag 10 april 2014 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Bij de enige FOK! aangelegenheid die ik heb gehad heb ik de users aanwezig nog altijd niet op FOK! zien posten
(Op degene die mij meetrok in mijn tentamenweek na dan)
Ja klopt, Stonermeet waren er ook al 18quote:Op donderdag 10 april 2014 22:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Met ESF krijg je al snel een hoog aantal.En dan de stonersmeet die je nog had.
Ik ben laatst serieus begonnen met een lijstje te maken. En iedere keer als ik een naam bedenk dan voeg ik die toeIk kan mij heel veel niet meer herinneren
![]()
Apart hequote:Op donderdag 10 april 2014 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Bij de enige FOK! aangelegenheid die ik heb gehad heb ik de users aanwezig nog altijd niet op FOK! zien posten
(Op degene die mij meetrok in mijn tentamenweek na dan)
Al wordt dat wel gewoon allemaal een groepje zoeken er daarbij gaan en blijven staan natuurlijk.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Apart he
Mja die ONZ meet gaat ook wel leuk worden, dan meet je ook eens met mensen die je wél ziet posten, altijd tof dan om een beeld bij iemand te hebben en te weten dat je iemand IRL ook tof vindt
Jesus zo veel.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja klopt, Stonermeet waren er ook al 18Maar ESF waren er echt 80 mensen ofzo
Wel slimIk heb ooit ergens een vrij accuraat lijstje gepost (ook uit de OP's van meettopics, die aanwezigen-lijst), die ga ik ook wel eens aanvullen
Heb ik over een paar jaar echt een lijst met honderden users
Ik denk dat die lijst niet geheel klopt van ONZ Meet. tenminste bij veel heb ik mijn vraagtekens staan of ze wel komenquote:Op donderdag 10 april 2014 23:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Apart he
Mja die ONZ meet gaat ook wel leuk worden, dan meet je ook eens met mensen die je wél ziet posten, altijd tof dan om een beeld bij iemand te hebben en te weten dat je iemand IRL ook tof vindt
Welterusten!quote:Op donderdag 10 april 2014 23:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
Dat was het alweer voor vandaag, was weer gezellig
[ afbeelding ]
Steven en Rens en Knutquote:Op donderdag 10 april 2014 23:06 schreef Flippiee het volgende:
Ik denk dat die lijst niet geheel klopt van ONZ Meet. tenminste bij veel heb ik mijn vraagtekens staan of ze wel komen
Van hetzelfdequote:Op donderdag 10 april 2014 23:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jesus zo veel.
Ha nice. Dat moet je doen. Het is best leuk om te zien wie je allemaal 'kent'.
Toch alleen maar tof.En fucking boeiend dat het FOK!kers zijn.
[..]
Ik denk dat die lijst niet geheel klopt van ONZ Meet. tenminste bij veel heb ik mijn vraagtekens staan of ze wel komen
[..]
Welterusten!
Denk het nietquote:Op donderdag 10 april 2014 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dr.Mikey bij misschienZou hij mij aanvallen als ik ging?
O.a.quote:
Juah, bij de stonermeet waren we met z'n 18en dus toen konden we makkelijk met z'n alle in een kringetje gaan zitten blowenquote:Op donderdag 10 april 2014 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al wordt dat wel gewoon allemaal een groepje zoeken er daarbij gaan en blijven staan natuurlijk.
Maar met het sjoelen mengde ik mij moeiteloos tussen de 40+ ers hoor. Geen enkel probleem
Weet eigenlijk niet hoe veel het er waren op de ESF meet, maar bij die halve finale iig echt veelquote:Op donderdag 10 april 2014 23:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jesus zo veel.
Ha nice. Dat moet je doen. Het is best leuk om te zien wie je allemaal 'kent'.
Toch alleen maar tof.En fucking boeiend dat het FOK!kers zijn.
[..]
[..]
Welterusten!
Ik heb Steven ook gemeetquote:Op donderdag 10 april 2014 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O.a.
Als Steven actief was, dan had het misschien nog wel gekund. Tenminste Steven heeft het volgens mij wel al eens gedaan.
is ie echt kaal, klein en iers?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb Steven ook gemeet
Maar was bij een kleine meet, voornamelijk van mensen die elkaar al kenden haha, housewarming bij Oerbeer. Meloenen over het balkon, barbecueroosters in Mono's voet en leeggespoten brandblussers
Mja wie weet komt 'ie toch
Ik hoorde het van een andere user die daar ook heen ging.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet hoe veel het er waren op de ESF meet, maar bij die halve finale iig echt veel
Ja er komen vast een hoop niet, maar waarschijnlijk ook veel van de 'misschien' lijst toch wel, en misschien mensen die het pas op de dag zelf beslissen ofzo
Ik zou ook naar die housewarming gaan maar ik had een festivalquote:Op donderdag 10 april 2014 23:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb Steven ook gemeet
Maar was bij een kleine meet, voornamelijk van mensen die elkaar al kenden haha, housewarming bij Oerbeer. Meloenen over het balkon, barbecueroosters in Mono's voet en leeggespoten brandblussers
Mja wie weet komt 'ie toch
Ja.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
is ie echt kaal, klein en iers?
hij is toch wel een living legend natuurlijk in VBL
quote:Op donderdag 10 april 2014 23:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
is ie echt kaal, klein en iers?
hij is toch wel een living legend natuurlijk in VBL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |