SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Je nieuwe verslaving:quote:
Goed bro! Daar dan?quote:
Boh, ook wel nice ja.quote:
Primaquote:Op donderdag 10 april 2014 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed bro! Daar dan?
[..]
Boh, ook wel nice ja.
Nice, lang geleden dat ik die hoorde. Heb die cd nog ergens liggen.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Reaggeton vind ik ook niet echt bijzonder nee, dat zijn sowieso vaak barslechte remixes met een andere beat.
Gangsterrap kan nog wel, licht er aan wie en wat, dit is wel een oldschool pareltje bijvoorbeeld:
Poedersuiker snuivenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:56 schreef LompeHork het volgende:
Hehe, je moeder aan de poedersuiker.
Heb alles van die gasten nog liggen zelfs, altijd wel relaxed op een druilerige avond jeweet. (hoewel Blackout 2 wel teleurstellend was)quote:Op donderdag 10 april 2014 21:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nice, lang geleden dat ik die hoorde. Heb die cd nog ergens liggen.
Datquote:
Jammerquote:Op donderdag 10 april 2014 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
?
Niet weten hoe prachtig de tetten van mijn vrouw zijnnee geen pics.
Wil het liefst eigenlijk sixpacksquote:
Baas, hoelang moet je nog stage lopen?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wil het liefst eigenlijk sixpacksaangezien ik van stage moet komen en ik heb geen zin om met een kratje naar huis te gaan sjouwen
Waarheidquote:Op donderdag 10 april 2014 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alsof ik dat zou posten. Ik kan er beter aan zitten, dat is betere tijdsbesteding.
Zo kan ik geen cijfer geven aan je vrouw haar borstenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alsof ik dat zou posten. Ik kan er beter aan zitten, dat is betere tijdsbesteding.
roald idiootquote:Op donderdag 10 april 2014 22:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zo kan ik geen cijfer geven aan je vrouw haar borsten
Ik geef geen neuk om je cijferquote:Op donderdag 10 april 2014 22:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zo kan ik geen cijfer geven aan je vrouw haar borsten
Hoe ben je nog niet hersendood?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:09 schreef Ro-ald het volgende:
Ik kijk nu Help mijn dochter aan een man
Twee maandjes nogquote:Op donderdag 10 april 2014 22:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Baas, hoelang moet je nog stage lopen?
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:09 schreef LompeHork het volgende:
ENTER THE ROALD!
* LompeHork RARE GEBAREN MET HANDEN MAAKT
Ik wachtte op "help Roald aan een open neusgat"quote:Op donderdag 10 april 2014 22:10 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ben aan het wachten op help roald aan een man
Biedt jij je aanquote:Op donderdag 10 april 2014 22:10 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ben aan het wachten op help roald aan een man
Maar mijn neusgaten zijn al best groot.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wachtte op "help Roald aan een open neusgat"
Minder volstouwen met poeder, schijnt te helpen met nadenken.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar mijn neusgaten zijn al best groot.
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee
ik voel me niet aangetrokken tot jou in zo'n manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |