Moet je even aan Fera vragenquote:
Pics van je naakte lijf voor toegang.quote:
Welke fase zit jij nu?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Op Fok maak ik wel een ontwikkeling door: van versieren, naar relaties, naar sex
Goed idee, mijn teerbeminde.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Pics van je naakte lijf voor toegang.
Score!quote:Op donderdag 10 april 2014 21:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Op Fok maak ik wel een ontwikkeling door: van versieren, naar relaties, naar sex
Voor jou altijd.quote:
Dat zit iedereen hierquote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
En het is niet naakt.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:11 schreef yats het volgende:
[..]![]()
*Trekt een sexy boxershort aan en gaat een foto maken in de zon*
*Komt er achter dat de zon weg is en het fucking koud buiten is en vraagt zich af waarom hij zo idioot is*
He! Ik voel me achtergesteld hierquote:
Waarom?quote:
Ander subforumquote:Op donderdag 10 april 2014 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik maak Neo niet graag jaloersquote:
Neo mag er wel meteen bij, en ik moet eerst een naaktfoto sturen...quote:
Oh ja reallyquote:
Of DM.quote:
Ik denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn.quote:
Misschien heeft ze die van hem al gezienquote:Op donderdag 10 april 2014 21:13 schreef yats het volgende:
[..]
Neo mag er wel meteen bij, en ik moet eerst een naaktfoto sturen...
Misschien weet ik meer dan jij denkt.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:13 schreef yats het volgende:
[..]
Neo mag er wel meteen bij, en ik moet eerst een naaktfoto sturen...
Ziteen hier ook kale mannen dan?quote:
Je weet het maar nooit he.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Of DM.
[..]
Ik denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn.
Dude.quote:
Ik kreeg op mijn donder dat ik niet meer op mag scheppen zonder bewijs.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
Ik denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn.
Wat, dan mogen ze allemaal op een rijtje gaan staan, en kan ik lekker mijn rug afdrogen aan hun borsthaar.quote:
Wat is daar mis mee?quote:
wtfquote:Op donderdag 10 april 2014 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat, dan mogen ze allemaal op een rijtje gaan staan, en kan ik lekker mijn rug afdrogen aan hun borsthaar.Besparing van handdoeken.
Hoe dubieus is het dat ik het serieus voor me zie?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat, dan mogen ze allemaal op een rijtje gaan staan, en kan ik lekker mijn rug afdrogen aan hun borsthaar.Besparing van handdoeken.
Deze vrouw.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het zou dubieus zijn als je er geen beeld bij kan vormenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:15 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe dubieus is het dat ik het serieus voor me zie?
Vind ik niet mooi staan. :$quote:
Ik heb ook borsthaar.....quote:Op donderdag 10 april 2014 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet je wel die dingen waar je je voetbalschoenen aan moet schoonmaken, daar staat zij dan tegen aan te rollenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zou dubieus zijn als je er geen beeld bij kan vormen
Beetje zoals balou z'n rug krabt aan een boom?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:15 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe dubieus is het dat ik het serieus voor me zie?
Pics van je borsthaar.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook borsthaar.....
Alleen niet zo veel
Heb je een kapstok, heb je geen handdoeken om eraan te hangenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
borst dons?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook borsthaar.....
Alleen niet zo veel
Deze SC maakt meert kapot dan je lief isquote:Op donderdag 10 april 2014 21:18 schreef twi het volgende:
Fera helemaal veranderd van brave huismoeder naar hitsige TGND-wannabe.
Je hebt liever kippenborstjes?quote:
heeft zij kindjes?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:18 schreef twi het volgende:
Feer is toch geen huismoeder?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:18 schreef twi het volgende:
twi, nu vind ik je niet aardig meer.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:18 schreef twi het volgende:
Boris is van Kaneel.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:19 schreef twi het volgende:
[..]
Haar hondje. Boris. Bassie. Boompie. Ofzoiets.
Hm, ja hondjes kunnen net kindjes zijn inderdaad. Goed opgemerktquote:Op donderdag 10 april 2014 21:19 schreef twi het volgende:
[..]
Ja 2 boogie en nog eenquote:
Geld dat voor katten ook?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hm, ja hondjes kunnen net kindjes zijn inderdaad. Goed opgemerkt
Zover ik weet niet. Zal maar niet vertellen hoe burgerlijk twi eigenlijk is.quote:
En is dat erg?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:18 schreef twi het volgende:
Au, 1-0 voor de feerquote:Op donderdag 10 april 2014 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Zover ik weet niet. Zal maar niet vertellen hoe burgerlijk twi eigenlijk is.
Bogiequote:Op donderdag 10 april 2014 21:19 schreef twi het volgende:
[..]
Dan heb ik er dus ook een rond lopen. En dan nog een van het ergste soort ook (rood)quote:
Boris?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt haar beter Fear noemen. Pas maar uit kijk maar op. Als deze dame haar tandjes laat zien.. nouuuu...quote:
Zonder ziel dus, ja lijkt me kastig.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:21 schreef yats het volgende:
[..]
Dan heb ik er dus ook een rond lopen. En dan nog een van het ergste soort ook (rood)
Ik weet niet of ik die foto nu nog durf te sturen en in de jacuzzi durf. Bescherm jij me mk?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt haar beter Fear noemen. Pas maar uit kijk maar op. Als deze dame haar tandjes laat zien.. nouuuu...
Ja dit, een aantal vrienden van mij is hard op weg om enorm burgerlijk te worden. Kwestie van tijd dat ik daar helemaal klaar mee benquote:
Geen idee, niks mis met brave huismoeders. Ben er zelf ook eentje aan het kweken. TGND nooit gemeet, kan ik niet over oordelen.quote:
Maar natuurlijk, pak mijn hand maar vast hoor popje.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik die foto nu nog durf te sturen en in de jacuzzi durf. Bescherm jij me mk?
Fixedquote:Op donderdag 10 april 2014 21:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja dit, een aantal vrienden van mij is hard op weg om enorm burgerlijk te worden. Kwestie van tijd dat ik er ook zo eentje ben
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:21 schreef twi het volgende:
[..]Nee, jij bent heel schattig en knuffelbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KC. Kutbeest.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U jelly?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja dit, een aantal vrienden van mij is hard op weg om enorm burgerlijk te worden. Kwestie van tijd dat ik daar helemaal klaar mee ben
Wat weet jij een hoop van mij. Ik vind het bijna eng.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt haar beter Fear noemen. Pas maar uit kijk maar op. Als deze dame haar tandjes laat zien.. nouuuu...
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Gelukkig is het de meest schattige kat ever. Zelfs bij de dierenarts ligt dat idiote beest nog te spinnen. Maar die knuffel sla ik niet af natuurlijk.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zonder ziel dus, ja lijkt me kastig.Knuffel?
Nee, want het distantiëren is al begonnen. En daar krijg ik al geregeld commentaar op.quote:
Schat, je weet toch dat ik je schaduw benquote:Op donderdag 10 april 2014 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat weet jij een hoop van mij. Ik vind het bijna eng.
Niet alle dikke mensen zijn knuffelbaar hoor.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:22 schreef Fera het volgende:
Nee, jij bent heel schattig en knuffelbaar.
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]KokosnotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, pak mijn hand maar vast hoor popje.
Het is gewoon jaloezie dat zij zich wel kunnen settelen. Daar groei je wel overheen.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, want het distantiëren is al begonnen. En daar krijg ik al geregeld commentaar op.
Mijn slanke versie.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Schat, je weet toch dat ik je schaduw ben
Jij bent gewoon heel lief.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:23 schreef twi het volgende:
[..]
Niet alle dikke mensen zijn knuffelbaar hoor.
Settelen zuigt.... Ow wacht, ik was ook zo'n type.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:24 schreef twi het volgende:
[..]
Het is gewoon jaloezie dat zij zich wel kunnen settelen. Daar groei je wel overheen.
Ik wist dat ik er een sjaal mee kon verdienen.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:25 schreef Fera het volgende:
Jij bent gewoon heel lief.Ik kon wel eeuwig bij jullie blijven en jullie geadopteerde kind zijn.
Het gaat stiekem wel vanzelf.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja dit, een aantal vrienden van mij is hard op weg om enorm burgerlijk te worden. Kwestie van tijd dat ik daar helemaal klaar mee ben
Of ik ben blij dat ik juist nog even van mijn m'n leven kan genieten, in plaats van helemaal blij m'n nieuw bestelde ikeabank op een whatsapp groep ga delen en ga praten over doe mooi die staat in m'n woonkamerquote:Op donderdag 10 april 2014 21:24 schreef twi het volgende:
[..]
Het is gewoon jaloezie dat zij zich wel kunnen settelen. Daar groei je wel overheen.
En toen werd je gedumpt?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:25 schreef yats het volgende:
[..]
Settelen zuigt.... Ow wacht, ik was ook zo'n type.
Nu heb ik een reden om terug te komen.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wist dat ik er een sjaal mee kon verdienen.
Boh, ik zou wel een kind willen die al oud genoeg is om de afwas te doen en geen luiers meer draagt.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:25 schreef Fera het volgende:
Jij bent gewoon heel lief.Ik kon wel eeuwig bij jullie blijven en jullie geadopteerde kind zijn.
Komt vanzelfquote:Op donderdag 10 april 2014 21:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Boh, ik zou wel een kind willen die al oud genoeg is om de afwas te doen en geen luiers meer draagt.
Wat, ik heb 'r de afwas niet zien doen hoor?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Boh, ik zou wel een kind willen die al oud genoeg is om de afwas te doen en geen luiers meer draagt.
Mag ik dan nog wel op zondagochtend op het bed springen?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, toen besloot zij dat het nodig was om nog wat 'te testen' voordat ze daadwerkelijk officieel ja zei.quote:
Geen afwasmachine hebben.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:27 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, ik heb 'r de afwas niet zien doen hoor?
En, nog terugkoppeling gehad?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:27 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, toen besloot zij dat het nodig was om nog wat 'te testen' voordat ze daadwerkelijk officieel ja zei.
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:27 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, toen besloot zij dat het nodig was om nog wat 'te testen' voordat ze daadwerkelijk officieel ja zei.
We hebben geen bed.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Mag ik dan nog wel op zondagochtend op het bed springen?
Ze viel zeker ook en landde verkeerd.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:27 schreef yats het volgende:
[..]
Ja en nee. Eerst ontkenning, tot ik bewijs had. Maar ja, toen had ik er geen zin meer in natuurlijk.quote:
Jij slaapt op twi?quote:
Er lag ineens een piemel.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze viel zeker ook en landde verkeerd.
Ik bedoelde meer in de vorm van een review, bespreking, cijfer of vergelijking.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ja en nee. Eerst ontkenning, tot ik bewijs had. Maar ja, toen had ik er geen zin meer in natuurlijk.
En als dat nou de mijne was....quote:
Die vergelijking heb ik later wel gekregen ja. Het is leuk om te horen dat je zelf 'beter' bent, maar ik was er al helemaal klaar mee.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer in de vorm van een review, bespreking, cijfer of vergelijking.
Ik denk eerlijk gezegd wel dat Myra de broek aan heeft. Volgens mij ben je haar matras.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ik slaap op haar. En zij slaapt dan weer op een matras.
her lossquote:Op donderdag 10 april 2014 21:30 schreef yats het volgende:
[..]
Die vergelijking heb ik later wel gekregen ja. Het is leuk om te horen dat je zelf 'beter' bent, maar ik was er al helemaal klaar mee.
Precies, al mocht ik tot die tijd ook niet klagen met minimaal 5x per week.quote:
Dat is een ding dat zeker is. Denken dat ik broeken aan trekquote:Op donderdag 10 april 2014 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd wel dat Myra de broek aan heeft. Volgens mij ben je haar matras.
Neem aan dat ze dan vreemd is gegaan? Sowieso snap ik dat nooit, zet er dan gewoon een punt achter.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:30 schreef yats het volgende:
[..]
Die vergelijking heb ik later wel gekregen ja. Het is leuk om te horen dat je zelf 'beter' bent, maar ik was er al helemaal klaar mee.
daten?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:32 schreef yats het volgende:
[..]
Precies, al mocht ik tot die tijd ook niet klagen met minimaal 5x per week.
Als ik een rijke tata was, had ik een kilt voor je gekocht.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:32 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is een ding dat zeker is. Denken dat ik broeken aan trek
Stiekem denk ik inderdaad dat dat wel wat voor me is.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik een rijke tata was, had ik een kilt voor je gekocht.
Haha, precies. Een date tussen mijn leuter en haar kut. De leukste dates dus,quote:
Jep...quote:Op donderdag 10 april 2014 21:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Neem aan dat ze dan vreemd is gegaan? Sowieso snap ik dat nooit, zet er dan gewoon een punt achter.
Zolang ze maar niks zegtquote:Op donderdag 10 april 2014 21:34 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, precies. Een date tussen mijn leuter en haar kut. De leukste dates dus,
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:34 schreef yats het volgende:
[..]
Een mond is toch voor andere dingen?quote:
Zouden ze dat op werk kunnen waarderen?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:34 schreef twi het volgende:
[..]
Stiekem denk ik inderdaad dat dat wel wat voor me is.
Daarom. Volspuiten die klep.quote:
Wat is er feer? Is fax na de popcorn aan de rest van de voorraadkast begonnen?quote:
Ik denk het wel, ze vinden het al prachtig dat ik uit Katwijk kom, laat staan als ik nog meer eigenaardige dingen doe.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zouden ze dat op werk kunnen waarderen?
quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:36 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is er feer? Is fax na de popcorn aan de rest van de voorraadkast begonnen?
Nee, ze wil je daten sufkutquote:Op donderdag 10 april 2014 21:34 schreef yats het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:36 schreef yats het volgende:
[..]
quote:
Ja, laat maar hoorquote:
M'n vingers zijn plakkerig en zij likt ze afquote:Op donderdag 10 april 2014 21:36 schreef yats het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik verbaas me iedere keer weer over de communicatieve kunsten van yats.
Ik kom hier net kijken, maar dit maakt m'n avondje wel jaquote:Op donderdag 10 april 2014 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar hij hosselt wel als een malle.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n vingers zijn plakkerig en zij likt ze af
Ik verbaas me er vooral over dat er nog steeds zoveel mensen me serieus nemen in het dagelijks leven.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik date je wel hoorquote:Op donderdag 10 april 2014 21:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, laat maar hoorbedankt voor het helpen, maar het is nu wel over.
Mja, mja. Ik zal het deze keer nalaten om een kutopmerking te maken. Ik ben in een goede bui.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar hij hosselt wel als een malle.
Hou je niet van zoute popcorn?quote:
Of ze doen alsof he? Je hebt altijd mensen die speciale figuren net wat positiever benaderen.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:39 schreef yats het volgende:
Ik verbaas me er vooral over dat er nog steeds zoveel mensen me serieus nemen in het dagelijks leven.
Wat is deze? Mijn kutopmerkingen komen pas los als ik in een goede bui ben. Hoort dat niet zo te werken?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, mja. Ik zal het deze keer nalaten om een kutopmerking te maken. Ik ben in een goede bui.
Dus alleen de pis? Oké.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Laat die popcorn maar zitten, en doe mij maar slechts het zout
Oke wanneer?quote:
Zoek je nog iemand voor een date met plasseks?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Laat die popcorn maar zitten, en doe mij maar slechts het zout
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:40 schreef twi het volgende:
[..]
Of ze doen alsof he? Je hebt altijd mensen die speciale figuren net wat positiever benaderen.
Want ik ben liever dan liever dan liever dan liever dan jij.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:40 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is deze? Mijn kutopmerkingen komen pas los als ik in een goede bui ben. Hoort dat niet zo te werken?
Zondag heb ik al plannenquote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:41 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Nog 1 keer dan maar : Neem mij nooit te serieus.
Hou je vooral niet in feer.quote:
Morgen nasi.quote:
Daar ging het niet om.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:41 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Nog 1 keer dan maar : Neem mij nooit te serieus.
Ik ga naar de wc.quote:
Oh nouquote:
Sorry als ik je nu teleurstelquote:
Nee, ben eigenlijk wel opgelucht.quote:
Walking dead dit dat. Nee geen idee wat ik zondag ga doen. behalve mijn middag plannenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Lekker filmpje kijken dan zondag
Nouja ik ben bij Arnhem in de buurt.... ik kan wel even langskomen laat in de avond ofzoquote:Op donderdag 10 april 2014 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh nouhet mocht niet zo zijn dan
Zij heeft dat effect op mensenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn hartje gaat altijd wat sneller kloppen als Fascination het topic binnenkomt. En ik krijg dan van die electrische schokjes door mn lijf. Hebben jullie dit ook?
Maar ik woon helemaal niet in de buurt van Arnhemquote:Op donderdag 10 april 2014 21:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik ben bij Arnhem in de buurt.... ik kan wel even langskomen laat in de avond ofzo
Ja, altijd.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn hartje gaat altijd wat sneller kloppen als Fascination het topic binnenkomt. En ik krijg dan van die electrische schokjes door mn lijf. Hebben jullie dit ook?
Graag gedaanquote:Op donderdag 10 april 2014 21:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, ben eigenlijk wel opgelucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je verdwaald fax? Zo bijzonder is mijn stad toch niet?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik ben bij Arnhem in de buurt.... ik kan wel even langskomen laat in de avond ofzoMany persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ow maar het hele stuk van Arnhem naar Putte kan ik wel een afslag nemen hoorquote:Op donderdag 10 april 2014 21:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ik woon helemaal niet in de buurt van Arnhem
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:47 schreef yats het volgende:
[..]
Graag gedaanGa op bezoek ergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ben je verdwaald fax? Zo bijzonder is mijn stad toch niet?![]()
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:47 schreef yats het volgende:
[..]
Graag gedaanmaar daar zal ik dus ook nooit achterkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ook daar woon ik niet, schatjequote:Op donderdag 10 april 2014 21:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow maar het hele stuk van Arnhem naar Putte kan ik wel een afslag nemen hoor
Hoe heet dat andere meisje ook alweerquote:Op donderdag 10 april 2014 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Yesh, that '70 showmet mijn Donna.
Jackie.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoe heet dat andere meisje ook alweer
Kees.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoe heet dat andere meisje ook alweer
Liefje, je moet heel de andere kant opquote:Op donderdag 10 april 2014 21:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow![]()
Ik kan ook wel iets verder rijden hoor![]()
Tenzij Groningen
Kelsoquote:Op donderdag 10 april 2014 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Yesh, that '70 showmet mijn Donna.
Ik vind zowel Mila Kunis als Laura Prepon mooie vrouwen.quote:
Hey, badeend.quote:
Is dat mijn nieuwe nicknaam?quote:
Niet leuk?quote:
Vanaf België is alles ver.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Liefje, je moet heel de andere kant op
Ik ben homosensueel voor jouquote:
quote:
Waar dan?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Liefje, je moet heel de andere kant op
Ik kan bijna naar Belgie pissen als het moet.quote:
Misschienquote:
Noord-Brabantquote:
Whut?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan bijna naar Belgie pissen als het moet.
Ik moest hardop grinnikenquote:
Waardeloos antwoord dit.quote:
En dan kom je niet even buurten? Tssquote:
quote:
Lovely Donnaquote:
Ja oké, ik vind het leuk. Nooit een koosnaam gehad.quote:
Echt niet? Ook niet van je ex?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja oké, ik vind het leuk. Nooit een koosnaam gehad.
Ben wel eens een tactloze lul genoemd door haar.quote:
Alee bende gij ook een belgke dan. Fax ookquote:Op donderdag 10 april 2014 21:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan bijna naar Belgie pissen als het moet.
Ik zeg nooit ooitquote:Op donderdag 10 april 2014 21:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar daar zal ik dus ook nooit achterkomen
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ben wel eens een tactloze lul genoemd door haar.
Nee, ik heb er wel een paar jaar gewoond.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alee bende gij ook een belgke dan. Fax ook
Je wilde toch niet.quote:
Waarom noemde zij je een tactloze lul?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]Ik moest een beetje lachen.
Ik trouwens ook.
Lachen is altijd goedquote:Op donderdag 10 april 2014 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]Ik moest een beetje lachen.
Ik trouwens ook.
Oostzijde van Brabant?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, ik heb er wel een paar jaar gewoond.Ik praat zonder enig accent.
Wie zegt dat? Ik ben nog op zoek naar een assistent, maar blijkbaar heb ik hier al een woordvoerder die namens mij het woord doet.quote:
Zit je al in de FB groep?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:54 schreef yats het volgende:
Volgens mij hebben mensen een heel apart beeld van mij als ik ooit op een meet kom.
Jaja, ik had me beter moeten verwoorden. Wrijf het er niet zo in.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:54 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom noemde zij je een tactloze lul?
Voor sommige mensen is dat hetzelfde.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lachen is altijd goed
Zo kom je niet over, wel direct. Niet tactloos of lul.
Geeft niet, je bent het soms ookquote:Op donderdag 10 april 2014 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Jaja, ik had me beter moeten verwoorden. Wrijf het er niet zo in.
Nee, ik ben James Doequote:
Daar is een speciale naam voor, voor dat soort mensen. Namelijk 'doetjes'.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is dat hetzelfde.
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Geeft niet, je bent het soms ook![]()
Volgens mij zei ik net Noord-Brabant.quote:
Daar ken ik er wel een aantal van, ja.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daar is een speciale naam voor, voor dat soort mensen. Namelijk 'doetjes'.
Sorryquote:Op donderdag 10 april 2014 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Hard om te horen van iemand die me echt kent.
Dikke jonko voor me draaien volgende week. En paaseitjes meenemen.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Sorryhoe kan ik het goedmaken?
Ga ik weer een meet missen?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Dikke jonko voor me draaien volgende week. En paaseitjes meenemen.
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik net Noord-Brabant.
Mensen die niet doetjes zijnquote:Op donderdag 10 april 2014 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar ken ik er wel een aantal van, ja.
Nee, dat is mijn broerquote:
Waar dan?quote:
Nee.quote:
Duidelijkheid.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mensen die niet doetjes zijnDirect zijn
gewoon aan de X, saaie trut.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Drugs is slecht voor jequote:Op donderdag 10 april 2014 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Breng maar mee dan. Zal ik je eens laten voelen hoe saai ik ben.quote:
I just want the John I know.quote:
Je kijkt te veel series, ouwe saaie huisvader van me.quote:
En zo word het toch langzaam een meetquote:Op donderdag 10 april 2014 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Breng maar mee dan. Zal ik je eens laten voelen hoe saai ik ben.
Wiet is geen drug. Dat is een groente.quote:
Je kunt niet teveel series kijken.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je kijkt te veel series, ouwe saaie huisvader van me.
Godver.quote:
Wanhopig ergens bij willen horen.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:04 schreef twi het volgende:
Kijk yats eens panisch proberen meer te weten te komen over die meets.
Als dat voor jou al panisch is.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:04 schreef twi het volgende:
Kijk yats eens panisch proberen meer te weten te komen over die meets.
Wat voor ranzige dingen ga je hem laten doen dan?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, we kunnen wel weer een leuke ontgroening gebruiken.
Ik moet je nageven fax, je bent een doorzetterquote:
Heb het niet.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Breng maar mee dan. Zal ik je eens laten voelen hoe saai ik ben.
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet je nageven fax, je bent een doorzetter
Wat het ook is, ik heb het waarschijnlijk al eens meegemaakt. Studentenvereniging he?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat voor ranzige dingen ga je hem laten doen dan?
Je bent nog steeds welkom hoor.quote:
Ik woon daar niet. Ergens aan de A27quote:
Vertel.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:08 schreef yats het volgende:
[..]
Wat het ook is, ik heb het waarschijnlijk al eens meegemaakt. Studentenvereniging he?
Oeh mysterieusquote:Op donderdag 10 april 2014 22:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik woon daar niet. Ergens aan de A27
In al die jaren nog nooit gedaan.quote:
Lastig, eigenlijk zijn we veel te burgerlijk.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat voor ranzige dingen ga je hem laten doen dan?
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In al die jaren nog nooit gedaan.
Stad en land afreizen voor een paar vreemden,
Straks klikt het niet zit je daar heel de avond.
Nee, dat is alleen voor mensen die lief tegen me doenquote:
Nooit meegemaakt eigenlijk.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jammer zeg, had je graag willen meetenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Of het klikt wel en het is gewoon awesome.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon ook zeefje uitnodigen, dan gebeuren er vanzelf wel ranzige dingen.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:09 schreef Myraela het volgende:
Lastig, eigenlijk zijn we veel te burgerlijk.
Oké.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:10 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen voor mensen die lief tegen me doen
Neem die verhalen dan maar mee het graf in.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:10 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen voor mensen die lief tegen me doen
M'n cola.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:11 schreef twi het volgende:
[..]
Neem die verhalen dan maar mee het graf in.
Mensen die de hele avond maar zittenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Aan wat doet het jou herinneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |