Moet je even aan Fera vragenquote:
Pics van je naakte lijf voor toegang.quote:
Welke fase zit jij nu?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Op Fok maak ik wel een ontwikkeling door: van versieren, naar relaties, naar sex
Goed idee, mijn teerbeminde.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Pics van je naakte lijf voor toegang.
Score!quote:Op donderdag 10 april 2014 21:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Op Fok maak ik wel een ontwikkeling door: van versieren, naar relaties, naar sex
Voor jou altijd.quote:
Dat zit iedereen hierquote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
En het is niet naakt.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:11 schreef yats het volgende:
[..]![]()
*Trekt een sexy boxershort aan en gaat een foto maken in de zon*
*Komt er achter dat de zon weg is en het fucking koud buiten is en vraagt zich af waarom hij zo idioot is*
He! Ik voel me achtergesteld hierquote:
Waarom?quote:
Ander subforumquote:Op donderdag 10 april 2014 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik maak Neo niet graag jaloersquote:
Neo mag er wel meteen bij, en ik moet eerst een naaktfoto sturen...quote:
Oh ja reallyquote:
Of DM.quote:
Ik denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn.quote:
Misschien heeft ze die van hem al gezienquote:Op donderdag 10 april 2014 21:13 schreef yats het volgende:
[..]
Neo mag er wel meteen bij, en ik moet eerst een naaktfoto sturen...
Misschien weet ik meer dan jij denkt.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:13 schreef yats het volgende:
[..]
Neo mag er wel meteen bij, en ik moet eerst een naaktfoto sturen...
Ziteen hier ook kale mannen dan?quote:
Je weet het maar nooit he.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Of DM.
[..]
Ik denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn.
Dude.quote:
Ik kreeg op mijn donder dat ik niet meer op mag scheppen zonder bewijs.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
Ik denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn.
Wat, dan mogen ze allemaal op een rijtje gaan staan, en kan ik lekker mijn rug afdrogen aan hun borsthaar.quote:
Wat is daar mis mee?quote:
wtfquote:Op donderdag 10 april 2014 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat, dan mogen ze allemaal op een rijtje gaan staan, en kan ik lekker mijn rug afdrogen aan hun borsthaar.Besparing van handdoeken.
Hoe dubieus is het dat ik het serieus voor me zie?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat, dan mogen ze allemaal op een rijtje gaan staan, en kan ik lekker mijn rug afdrogen aan hun borsthaar.Besparing van handdoeken.
Deze vrouw.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het zou dubieus zijn als je er geen beeld bij kan vormenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:15 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe dubieus is het dat ik het serieus voor me zie?
Vind ik niet mooi staan. :$quote:
Ik heb ook borsthaar.....quote:Op donderdag 10 april 2014 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet je wel die dingen waar je je voetbalschoenen aan moet schoonmaken, daar staat zij dan tegen aan te rollenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zou dubieus zijn als je er geen beeld bij kan vormen
Beetje zoals balou z'n rug krabt aan een boom?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:15 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe dubieus is het dat ik het serieus voor me zie?
Pics van je borsthaar.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook borsthaar.....
Alleen niet zo veel
Heb je een kapstok, heb je geen handdoeken om eraan te hangenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
borst dons?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook borsthaar.....
Alleen niet zo veel
Deze SC maakt meert kapot dan je lief isquote:Op donderdag 10 april 2014 21:18 schreef twi het volgende:
Fera helemaal veranderd van brave huismoeder naar hitsige TGND-wannabe.
Je hebt liever kippenborstjes?quote:
heeft zij kindjes?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:18 schreef twi het volgende:
Feer is toch geen huismoeder?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:18 schreef twi het volgende:
twi, nu vind ik je niet aardig meer.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:18 schreef twi het volgende:
Boris is van Kaneel.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:19 schreef twi het volgende:
[..]
Haar hondje. Boris. Bassie. Boompie. Ofzoiets.
Hm, ja hondjes kunnen net kindjes zijn inderdaad. Goed opgemerktquote:Op donderdag 10 april 2014 21:19 schreef twi het volgende:
[..]
Ja 2 boogie en nog eenquote:
Geld dat voor katten ook?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hm, ja hondjes kunnen net kindjes zijn inderdaad. Goed opgemerkt
Zover ik weet niet. Zal maar niet vertellen hoe burgerlijk twi eigenlijk is.quote:
En is dat erg?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:18 schreef twi het volgende:
Au, 1-0 voor de feerquote:Op donderdag 10 april 2014 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Zover ik weet niet. Zal maar niet vertellen hoe burgerlijk twi eigenlijk is.
Bogiequote:Op donderdag 10 april 2014 21:19 schreef twi het volgende:
[..]
Dan heb ik er dus ook een rond lopen. En dan nog een van het ergste soort ook (rood)quote:
Boris?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt haar beter Fear noemen. Pas maar uit kijk maar op. Als deze dame haar tandjes laat zien.. nouuuu...quote:
Zonder ziel dus, ja lijkt me kastig.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:21 schreef yats het volgende:
[..]
Dan heb ik er dus ook een rond lopen. En dan nog een van het ergste soort ook (rood)
Ik weet niet of ik die foto nu nog durf te sturen en in de jacuzzi durf. Bescherm jij me mk?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt haar beter Fear noemen. Pas maar uit kijk maar op. Als deze dame haar tandjes laat zien.. nouuuu...
Ja dit, een aantal vrienden van mij is hard op weg om enorm burgerlijk te worden. Kwestie van tijd dat ik daar helemaal klaar mee benquote:
Geen idee, niks mis met brave huismoeders. Ben er zelf ook eentje aan het kweken. TGND nooit gemeet, kan ik niet over oordelen.quote:
Maar natuurlijk, pak mijn hand maar vast hoor popje.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik die foto nu nog durf te sturen en in de jacuzzi durf. Bescherm jij me mk?
Fixedquote:Op donderdag 10 april 2014 21:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja dit, een aantal vrienden van mij is hard op weg om enorm burgerlijk te worden. Kwestie van tijd dat ik er ook zo eentje ben
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:21 schreef twi het volgende:
[..]Nee, jij bent heel schattig en knuffelbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KC. Kutbeest.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U jelly?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja dit, een aantal vrienden van mij is hard op weg om enorm burgerlijk te worden. Kwestie van tijd dat ik daar helemaal klaar mee ben
Wat weet jij een hoop van mij. Ik vind het bijna eng.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt haar beter Fear noemen. Pas maar uit kijk maar op. Als deze dame haar tandjes laat zien.. nouuuu...
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Gelukkig is het de meest schattige kat ever. Zelfs bij de dierenarts ligt dat idiote beest nog te spinnen. Maar die knuffel sla ik niet af natuurlijk.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zonder ziel dus, ja lijkt me kastig.Knuffel?
Nee, want het distantiëren is al begonnen. En daar krijg ik al geregeld commentaar op.quote:
Schat, je weet toch dat ik je schaduw benquote:Op donderdag 10 april 2014 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat weet jij een hoop van mij. Ik vind het bijna eng.
Niet alle dikke mensen zijn knuffelbaar hoor.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:22 schreef Fera het volgende:
Nee, jij bent heel schattig en knuffelbaar.
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]KokosnotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, pak mijn hand maar vast hoor popje.
Het is gewoon jaloezie dat zij zich wel kunnen settelen. Daar groei je wel overheen.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, want het distantiëren is al begonnen. En daar krijg ik al geregeld commentaar op.
Mijn slanke versie.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Schat, je weet toch dat ik je schaduw ben
Jij bent gewoon heel lief.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:23 schreef twi het volgende:
[..]
Niet alle dikke mensen zijn knuffelbaar hoor.
Settelen zuigt.... Ow wacht, ik was ook zo'n type.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:24 schreef twi het volgende:
[..]
Het is gewoon jaloezie dat zij zich wel kunnen settelen. Daar groei je wel overheen.
Ik wist dat ik er een sjaal mee kon verdienen.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:25 schreef Fera het volgende:
Jij bent gewoon heel lief.Ik kon wel eeuwig bij jullie blijven en jullie geadopteerde kind zijn.
Het gaat stiekem wel vanzelf.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja dit, een aantal vrienden van mij is hard op weg om enorm burgerlijk te worden. Kwestie van tijd dat ik daar helemaal klaar mee ben
Of ik ben blij dat ik juist nog even van mijn m'n leven kan genieten, in plaats van helemaal blij m'n nieuw bestelde ikeabank op een whatsapp groep ga delen en ga praten over doe mooi die staat in m'n woonkamerquote:Op donderdag 10 april 2014 21:24 schreef twi het volgende:
[..]
Het is gewoon jaloezie dat zij zich wel kunnen settelen. Daar groei je wel overheen.
En toen werd je gedumpt?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:25 schreef yats het volgende:
[..]
Settelen zuigt.... Ow wacht, ik was ook zo'n type.
Nu heb ik een reden om terug te komen.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wist dat ik er een sjaal mee kon verdienen.
Boh, ik zou wel een kind willen die al oud genoeg is om de afwas te doen en geen luiers meer draagt.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:25 schreef Fera het volgende:
Jij bent gewoon heel lief.Ik kon wel eeuwig bij jullie blijven en jullie geadopteerde kind zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |