Maar dan ook Engels US? Lukt me maar niet. Heb het al opgegeven. Wel jammer, want juist voor o.a. Cortana heb ik deze preview geïnstalleerd...quote:Op maandag 14 april 2014 23:07 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ik heb em altijd al op Engels gehad, Nederlands is echt vreselijk
Jup, Language staat op English US, maar 't zou kunnen dat door de overbelasting van de M$ servers de boel niet lekker downloadquote:Op maandag 14 april 2014 23:11 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Maar dan ook Engels US? Lukt me maar niet. Heb het al opgegeven. Wel jammer, want juist voor o.a. Cortana heb ik deze preview geïnstalleerd...
Ik dacht dat het niet ging werken op een lumia 520.quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:10 schreef Q. het volgende:
Wat ik irritant vind aan het Action Center is dat als je hem weer omhoog wil swipen dat alleen kan recht boven de Windows-knop waardoor je die indrukt:
[ afbeelding ]
En je hebt ook maar een heel klein sleep-gebied waardoor het erg moeilijk is om fatsoenlijk omhoog te swipen.
Ook de manier waarop je je eigen video's op je telefoon kan bekijken is erg omslachtig, eerst de Video app openen, dan naar links swipen, tappen en dan weer naar rechts swipen en tappen.
Natuurlijk wel, meer dan 50% van alle WP8-devices draait volgens mij op een 520, ze zouden gek zijn als ze dat zouden negeren.quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:34 schreef markimarc het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet ging werken op een lumia 520.
Das waar ;pquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, meer dan 50% van alle WP8-devices draait volgens mij op een 520, ze zouden gek zijn als ze dat zouden negeren.
AHAHA GOEIE MANquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:07 schreef Geralt het volgende:
Gister ook geupdatert naar 8.1 alleen maar vanwege die doorzichtige tiles. De rest kan me gestolen worden
Ik vind de tekstherkenning zo fantastisch goed en secuur... ik zat gister in de universiteits bibliotheek en toen wou ik dus verder spelen met cortana; ging ik fluisteren. En hij pakt gewoon al mijn zinnen in 1x! Incluis mijn nederlandse accent! Het is niet dat ik stone coal english spreek maar toch, het is ook niet amerikaans.quote:
Nee serieus. Ik was tevreden met 8.0quote:
Ik heb m op Engels UK staan maar de mijne heb ik dan ook in de UK aangeschaft.quote:Op maandag 14 april 2014 22:59 schreef eQuaL het volgende:
Iemand Anders wel gelukt om Engels US als telefoontaal te krijgen? Ik kan verdomme alle mogelijke talen kiezen, maar uitgerekend Engels US neemt hij alleen als regio, en niet telefoontaal
Je moet iets met je region settings doen.. hier staat een guidequote:Op dinsdag 15 april 2014 23:35 schreef Seven. het volgende:
Ik wil Cortana testen maar ik vind alleen I'm Cortana in de store
Beter dan siri dusquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik vind de tekstherkenning zo fantastisch goed en secuur... ik zat gister in de universiteits bibliotheek en toen wou ik dus verder spelen met cortana; ging ik fluisteren. En hij pakt gewoon al mijn zinnen in 1x! Incluis mijn nederlandse accent! Het is niet dat ik stone coal english spreek maar toch, het is ook niet amerikaans.
dingen als:
Remind me to buy toiletpaper and pineapple juice when I talk to 'Bennie' (waar bennie dat een nickname is voor iemand in m'n innercircle) pakt hij gelijk door te koppelen aan persoon van de nickname etc.
Zodra ik bel met die persoon staat er in beeld dat blauwe icoontje van cortana met: buy toiletpaper and pineapple juice.
FANTASTISCH
dat is iets vrouw eigenquote:Op woensdag 16 april 2014 11:37 schreef spenky het volgende:
Hebben jullie ook geregeld dat Cortana niet luistert. Ze reageert dan totaal niet op wat ik zeg..
quote:
Vrouwen en techniek, dat wilt nog steeds niet goed samenwerken af en toequote:Op woensdag 16 april 2014 11:43 schreef spenky het volgende:
[..]
Ben er misschien wel achter. Ik was verbonden met de car bluetooth. Daarom werkte het wws niet..
Ze luisterde bij mij wel in car mode naar voice commando's. Maar sinds ik het ingesteld heb op US, krijg ik alles in dollars te zien dus weer terug naar bing tot Cortana wordt uigerold in de UK.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:37 schreef spenky het volgende:
Hebben jullie ook geregeld dat Cortana niet luistert. Ze reageert dan totaal niet op wat ik zeg..
En dan krijg je dus ponden te zien. Handig. Als je in de UK woont dan. Stiekum wel een beetje jammer zo. Enige localisatie welke misschien eerder komt dan NL is waarsch. Duits, maar om nou in het Duits tegen Cortana te Schreien gaat mij ook wat te ver.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ze luisterde bij mij wel in car mode naar voice commando's. Maar sinds ik het ingesteld heb op US, krijg ik alles in dollars te zien dus weer terug naar bing tot Cortana wordt uigerold in de UK.
Voor mij wel handig aangezien ik in de UK woon ja.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:42 schreef neo2000 het volgende:
[..]
En dan krijg je dus ponden te zien. Handig. Als je in de UK woont dan. Stiekum wel een beetje jammer zo. Enige localisatie welke misschien eerder komt dan NL is waarsch. Duits, maar om nou in het Duits tegen Cortana te Schreien gaat mij ook wat te ver.
OK, als ik er zin in heb schakel ik wel weer om. Maar mijn eerste ervaring was nu ook weer niet ge-wel-dig dus ik hou het nog even bij bing.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:18 schreef Boterbartje het volgende:
Je moet alleen region op US zetten, regional format (met euro's enzo) kun je gewoon op NL zetten.
Genoeg apps installeren, dan verschijnt het vanzelf (en gaat t ook nooit meer weg)quote:Op donderdag 17 april 2014 18:52 schreef Bakkwast het volgende:
Weet iemand ook hoe je blokjes met letters erin krijgt in de lijst met apps??
hoeveel moet ik dan installeren, heb er nu precies 40. Had ergens gelezen dat dr zoveel moest worden geïnstalleerd. Maar ik zie nog nix. Of moeten het er 50 zijn. En wanneer je er dan weer onder komt, blijven ze dan staan? Anders instaleer ik gwn een paar apps en verwijder ze vervolgens weer.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Genoeg apps installeren, dan verschijnt het vanzelf (en gaat t ook nooit meer weg)
Ik heb er 45, probeer er nog eens 5 toe te voegenquote:Op donderdag 17 april 2014 19:10 schreef Bakkwast het volgende:
[..]
hoeveel moet ik dan installeren, heb er nu precies 40. Had ergens gelezen dat dr zoveel moest worden geïnstalleerd. Maar ik zie nog nix. Of moeten het er 50 zijn. En wanneer je er dan weer onder komt, blijven ze dan staan? Anders instaleer ik gwn een paar apps en verwijder ze vervolgens weer.
Omdat het nog de huidige versie is van xbox. Maar wp 8.1 is nog een preview versie he...quote:Op donderdag 17 april 2014 19:26 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Heel prettig die nieuwe versie. Alleen waarom is Xbox Music zo traag geworden?Dat ding moet constant mijn library opnieuw laden.
Vanaf volgende week gaan er schijnbaar updates voor komenquote:Op donderdag 17 april 2014 19:26 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Heel prettig die nieuwe versie. Alleen waarom is Xbox Music zo traag geworden?Dat ding moet constant mijn library opnieuw laden.
Haha, heb even 5 toegevoegd. Nu heb ik ze ook. Dus bij 45 apps komen de letters. En ze kunnen nu niet meer weg?quote:Op donderdag 17 april 2014 19:27 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik heb er 45, probeer er nog eens 5 toe te voegen
Serieus? Niiice!quote:Op donderdag 17 april 2014 21:23 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Vanaf volgende week gaan er schijnbaar updates voor komen
Hah, daar wil ik juist vanaf!quote:Op donderdag 17 april 2014 18:52 schreef Bakkwast het volgende:
Weet iemand ook hoe je blokjes met letters erin krijgt in de lijst met apps??
Ik heb vanaf dag 1 al die blokjes gehad, denk niet dat mijn telefoon met 45 apps kwam?quote:Op vrijdag 18 april 2014 07:10 schreef Bakkwast het volgende:
[..]
dan moet je minder dan 45 apps installeren.
Bij Nokia blijft je garantie behouden na het installeren van de previewquote:Op maandag 14 april 2014 19:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
je moet developer zijn, verkloot je garantie daarmee, dus dit is zeg maar de preview de officiele versie komt ergens laat voorjaar/begin zomer
Ben ik de enige bij wie de video player het niet doet?quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:13 schreef koekiemonster het volgende:
Wat doet de achtergrondtaak van IE11 voor WP8.1?
Deze snoepte nogal wat batterij op en daarom heb ik hem uitgezet.
Voor de rest erg tevreden met de update.
Ik ben het hele achtergrondtaak menu kwijt, waar zou dat ook al weer moeten zitten?quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:13 schreef koekiemonster het volgende:
Wat doet de achtergrondtaak van IE11 voor WP8.1?Deze snoepte nogal wat batterij op en daarom heb ik hem uitgezet.
Vanochtend nog wakker geworden van mijn telefoon. Meldingsgeluiden staan uit, media en apps staat wel aan. Misschien dat de wekker die gebruikt?quote:Op vrijdag 25 april 2014 07:54 schreef Koepert het volgende:
Ben ik de enige die het volgende vervelend vindt?
- Bij WP7.5 en WP8 overrulede de wekker je geluidsinstellingen. Althans; ik had mn telefoon op stil; en toch ging mn wekker met geluid af. Bij 8.1 Dev. Preview werkt dit echter niet: Geluid uit is ook geen geluid voor wekker.
Is dat een bug? Heb ik n instelling niet goed?
Stomme vraag misschien, maar staat hij wel op IMAP ingesteld? Weet niet of je dat bij hotmail zo kan instellen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:08 schreef Stansfield het volgende:
Mijn hotmail account synchroniseert niet goed meer. Ik heb bij de instellingen gewoon mijn hotmailadres ingesteld als microsoft account.
En bij mijn emailinstellingen - synchronisatie-instellingen heb ik elke dag ingesteld en van de afgelopen 2 weken. Maar dan blijven er gewoon op mijn telefoon ongelezen mails staan die ik op mijn laptop allang verwijdert heb. Hoe krijg ik dit weer 1 op 1 gelijk?
Waar kan ik dat instellen of controleren of die wel op IMAP staat?quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:17 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien, maar staat hij wel op IMAP ingesteld? Weet niet of je dat bij hotmail zo kan instellen.
In je mailbox -> instellingen -> synchronisatie instellingen -> geadvanceerde instellingen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:42 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Waar kan ik dat instellen of controleren of die wel op IMAP staat?
Mehh, daar was ik al bang voor. Hotmail is dan al automatisch ingesteld door WP8. Geen idee hoe je zoiets kan aanpassen, misschien iets in hotmail zelf?quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:01 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb na synchronisatie instellingen geen optie tot geavanceerden instellingen.
Ik zie alleen bij server dan staan bay405-m.hotmail.com
Clock hub werkt bij mij wel goedquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:30 schreef Maruna het volgende:
Heeft er iemand nog een idee voor een goede live-tile clock? Die standaard tile van HTC werkt niet meer in 8.1
Viel mij ook al op!quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:59 schreef eQuaL het volgende:
Merk zelf dat de batterij veel minder snel op raakt sinds de update
De clock staat toch gewoon op je lockscreen? Waarom zou je die als live tile willen hebben? Zodra je je telefoon pakt zie je direct hoe laat het is of ben ik nou gekquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:30 schreef Maruna het volgende:
Heeft er iemand nog een idee voor een goede live-tile clock? Die standaard tile van HTC werkt niet meer in 8.1
Klopt, maar dat is niet de vraag.quote:Op zondag 27 april 2014 11:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
De clock staat toch gewoon op je lockscreen? Waarom zou je die als live tile willen hebben? Zodra je je telefoon pakt zie je direct hoe laat het is of ben ik nou gek
Thx voor de tip, staat er nu op sinds gisteren, zag alleen vanmorgen al dat ie niet gelijk liep (aka stil stondquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Clock hub werkt bij mij wel goed
Loopt het programma wel op de achtergrond?quote:Op maandag 28 april 2014 10:35 schreef Maruna het volgende:
[..]
Thx voor de tip, staat er nu op sinds gisteren, zag alleen vanmorgen al dat ie niet gelijk liep (aka stil stond)
Yup, ik heb er nog even naar gekeken. Meestal loopt de klok wel goed, maar af en toe refreshed ie niet goedquote:Op maandag 28 april 2014 11:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Loopt het programma wel op de achtergrond?
Bij toetsenbord instellingen kan die komma weer aangezet worden.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:33 schreef Maruna het volgende:
Dingetjes die ik overigens vind van 8.1
- de komma zit niet meer op het gewone toetsenbord, maar op het 2e toetsenbord via Shift
- de combinatie voor een screenshot naar Power + Volume Up (Ik heb al meer dan 20 screenshots gemaakt omdat ik de telefoon op die manier in mijn hand had en dan het scherm uit wil doen, dan zet ik iets te veel kracht op mijn hand en druk ik ook de Volume Up knop in = Screenshot...)
+ Swipe!
oh thx!quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:32 schreef spenky het volgende:
[..]
Bij toetsenbord instellingen kan die komma weer aangezet worden.
Dank, die screenshot functie zocht ik!quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:33 schreef Maruna het volgende:
Dingetjes die ik overigens vind van 8.1
- de komma zit niet meer op het gewone toetsenbord, maar op het 2e toetsenbord via Shift
- de combinatie voor een screenshot naar Power + Volume Up (Ik heb al meer dan 20 screenshots gemaakt omdat ik de telefoon op die manier in mijn hand had en dan het scherm uit wil doen, dan zet ik iets te veel kracht op mijn hand en druk ik ook de Volume Up knop in = Screenshot...)
+ Swipe!
Als je de oude knoppen combinatie indrukte krijg je de melding dat ie veranderd isquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dank, die screenshot functie zocht ik!
Andere name voor Glance op Nokia toestellen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:01 schreef Bakkwast het volgende:
Wie kan mij vertellen wat glimp-scherm is??
zag het in de instellingen staan maar weet niet wat ik mij daar bij voor moest stellen.
Ja, eenmalig, was hem ook weer vergeten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:17 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Als je de oude knoppen combinatie indrukte krijg je de melding dat ie veranderd is
In theorie dit:quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:01 schreef Bakkwast het volgende:
Wie kan mij vertellen wat glimp-scherm is??
zag het in de instellingen staan maar weet niet wat ik mij daar bij voor moest stellen.
Op mijn Lumia 1020 duurt het 1 a 2 seconden dat ik de tweets zie. De applicatie opent zich gelijk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:49 schreef Klonk het volgende:
Zijn er hier mensen die een nieuwe generatie WP hebben (1520 o.i.d), ben erg benieuwd of de snapdragon de kleine wachttijden die mijn 925 nu heeft weg weten te halen, bijvoorbeeld bij het laden van Twitter, dat gaat op een LG g2 die hier ook in gebruik is echt sneller dan op mijn 925.
van trekken wordt je doofquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:02 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Mijn linkeroortje heeft geen geluid meer sinds de update, pas na een reset weer, en dan ook maar voor een uurtje![]()
En nee het ligt niet aan de oortjes zelf.
Is een app die later uitkomt voor het bladeren door je telefoon.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat is dees?
Hoe doe je dat? Ik wil mijn apps graag in folders stouwen.
WP8.2 geloof ikquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat is dees?
Hoe doe je dat? Ik wil mijn apps graag in folders stouwen.
jeeeeezus Da's wel erg gaaf.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:13 schreef Boterbartje het volgende:
Het toffe is dat reminders ook oppoppen op locaties! 'remind me to yell at my wife when i get home' komt op als je thuis bent
En dat je zegt 'text my sister to get me some breakfast' waar cortana zegt: 'who's your sister' en vervolgens onthoud wie je zus is![]()
Heb je agenda wel ingesteld als achtergrond taak en bij het vergrendelingsscherm?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:42 schreef Bakkwast het volgende:
Bij mij komen de agenda afspraken niet meer op het vergrendel scherm te staan. Weet iemand hoe ik dat weer anders kan instellen??
er is toch zn storage app die je tijdelijke bestanden en dergelijke kan wissen. Kan behoorlijk oplopen. Staat ergens bij instellingen..quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:35 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik heb alle Apps verwijderd, en nog steeds moet ik 84MB vrijmaken, terwijl ik sinds ik een week geleden ook al 84MB moest vrijmaken voor die GDR2 update, ik al 3 apps heb verwijderd en 300MB aan vrije ruimte heb gewonnen. Help?
Huu--aaahh-weee Ascend W1 is het apparaat, lopend op 8.0 GDR0.
8.1 kan ik niet installeren want ik moet eerst de updates ervoor hebben.
Yup, maar die helpt niet...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:06 schreef spenky het volgende:
[..]
er is toch zn storage app die je tijdelijke bestanden en dergelijke kan wissen. Kan behoorlijk oplopen. Staat ergens bij instellingen..
Other heeft meer dan een GB, maar met die apps verwijderen en die storage apps helpen ook niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:44 schreef Piger het volgende:
[..]
Je ruimtegebruik staat toch gespecificeerd. Kijk daar eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |