Opnieuw proberen? Schijnt vooral een kwestie van wennen te zijn.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb ooit lenzen geprobeerd maar kreeg ze niet in mn ogen, uur zitten klooien bij de opticien. Toen maar bril genomen.
Mn pc staat te ver bij mn tv vandaan. En mn tv is te klein om fatsoenlijk op de bank te kunnen zien, game op de PS3 ook altijd met de bureaustoel op 20 cm van mn 37" tv.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Xboxcontroller aan de PC en gewoon op de TV, lekker op de bank.
Zoek wel een keer een minder lelijke bril uit.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:24 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Opnieuw proberen? Schijnt vooral een kwestie van wennen te zijn.
Aan sommige dingen wil je niet wennen. Gepeur in mijn ogen is één van die dingen.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:24 schreef Sinceria het volgende:
Opnieuw proberen? Schijnt vooral een kwestie van wennen te zijn.
Wat heb je? Ik had min 2,25.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn daar niet slecht genoeg voor, zie in principe genoeg zonder bril.
DIe ken ik niet.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorzetlenzen! Mocht het niet goed zijn of de sterkte van je ogen veranderen dan is de ingreep omkeerbaar.
Ik heb 2 HD TV's in de huiskamer, 1 van 50 en 1 van 40 inch, de 50 is voor film/tv en tegelijkertijd zitten de consoles en de PC opde 40 inch, alles kan tegelijkertijdquote:Op donderdag 10 april 2014 20:24 schreef Q. het volgende:
Laatste-post-quote:
[..]
Mn pc staat te ver bij mn tv vandaan. En mn tv is te klein om fatsoenlijk op de bank te kunnen zien, game op de PS3 ook altijd met de bureaustoel op 20 cm van mn 37" tv.
Heb me twee keer laten testen, mag niet vanwege mijn bindweefsel aandoening.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Laser, beste uitgave die ik ooit heb gedaan
Ook in die hoek ergens. Merk wel dat het minder makkelijk gaat om dat te negeren nu ik wat ouder word.quote:
Ik kan er ook echt niet tegen, veel te onnatuurlijk.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan sommige dingen wil je niet wennen. Gepeur in mijn ogen is één van die dingen.
Je kan natuurlijk altijd overdrijven. Grotere tv zou hier geen luxe zijn maar goed, zou dan alleen voor de PS3 (of tegen die tijd PS4) zijn. Ook beetje zonde, gebruik hem verder nooit.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb 2 HD TV's in de huiskamer, 1 van 50 en 1 van 40 inch, de 50 is voor film/tv en tegelijkertijd zitten de consoles en de PC opde 40 inch, alles kan tegelijkertijd.
Mijn moeder heeft implantaten, maar dat zie je als je haar aankijkt, soort rare glans over die ingebouwde lens.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorzetlenzen! Mocht het niet goed zijn of de sterkte van je ogen veranderen dan is de ingreep omkeerbaar.
Ik heb ook die sterkte, maar ik kan echt niet zonder bril. Heb nog een cilinderafwijking, dat schijnt nogal veel verschil uit te maken.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook in die hoek ergens. Merk wel dat het minder makkelijk gaat om dat te negeren nu ik wat ouder word.
Ach ja, ik had natuurlijk zelf al een TV maar de 40 inch was mijn kerstpakket, dus ik heb een soort consolekast in elkaar geflanst met alle consoles erop en die TV. Kan ook zo verplaatst worden.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk altijd overdrijven. Grotere tv zou hier geen luxe zijn maar goed, zou dan alleen voor de PS3 (of tegen die tijd PS4) zijn. Ook beetje zonde, gebruik hem verder nooit.
Ik ken twee mensen die het hebben, maar is mij nooit opgevallen. Morgen heb ik toevallig een afspraak met één van de twee. Ik zal haar es goed in de ogen kijken dan.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:27 schreef Sinceria het volgende:
Mijn moeder heeft implantaten, maar dat zie je als je haar aankijkt, soort rare glans over die ingebouwde lens.
Crisis, jij hebt al een enorm apparaat staanquote:Op donderdag 10 april 2014 20:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk altijd overdrijven. Grotere tv zou hier geen luxe zijn maar goed, zou dan alleen voor de PS3 (of tegen die tijd PS4) zijn. Ook beetje zonde, gebruik hem verder nooit.
40" tv als kerstpakket.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, ik had natuurlijk zelf al een TV maar de 40 inch was mijn kerstpakket, dus ik heb een soort consolekast in elkaar geflanst met alle consoles erop en die TV. Kan ook zo verplaatst worden.
En ik heb toch graag de TV aan tijdens het gamen, lekker voetbal ofzo.
37" is naar hedendaagse standaarden klein hoor.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Crisis, jij hebt al een enorm apparaat staan
Het gaat over TV's he.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:29 schreef CherryLips het volgende:
Crisis, jij hebt al een enorm apparaat staan
Bindweefselquote:Op donderdag 10 april 2014 20:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heb me twee keer laten testen, mag niet vanwege mijn bindweefsel aandoening.Niet dat ik er geld voor heb trouwens. P
Ik heb geen kabel meer, voetbal kijk ik op mn laptop of iPad.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik heb toch graag de TV aan tijdens het gamen, lekker voetbal ofzo.
Ik heb nog een 40 inch in de box staanquote:Op donderdag 10 april 2014 20:30 schreef Q. het volgende:
[..]
37" is naar hedendaagse standaarden klein hoor.
Ik nog wel, voetbal, VI en soms gewoon achtergrondquote:Op donderdag 10 april 2014 20:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb geen kabel meer, voetbal kijk ik op mn laptop of iPad.
In een bepaalde fase van opwinding staat het ook. (als het goed functioneert)quote:Op donderdag 10 april 2014 20:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik zei staan, niet hangen
Ik wist dat er iemand over zou beginnen
Ik dacht dat die van jou groter was dan die van mijquote:Op donderdag 10 april 2014 20:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe groot is die van jou dan?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat die van jou groter was dan die van mij
Ik ging een 32" halen omdat ik niet wilde dat de hele kamer vol stond, maar in de MM vallen die tv's veel kleiner uit
Dude! Echt.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog een 40 inch in de box staan.
Dat is de oude die is vervangen door de 50quote:
37 of 39. Ik weet het eigenlijk niet meer. Maar geen 41, want hij is kleiner dan die van m'n vader.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe groot is die van jou dan?
(Let op: dat soort vragen moet je niet aan een man stellen)
Tape over je webcam gedaan, de NSA kijkt mee!quote:Op donderdag 10 april 2014 20:33 schreef Q. het volgende:
Toch maar bril opgezet. Toch niemand die het ziet hier.
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heb me twee keer laten testen, mag niet vanwege mijn bindweefsel aandoening.Niet dat ik er geld voor heb trouwens. P
Als je het kan doen, echt doen! Ik liep naar buiten na de behandeling en zag direct al meerquote:Op donderdag 10 april 2014 20:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook in die hoek ergens. Merk wel dat het minder makkelijk gaat om dat te negeren nu ik wat ouder word.
Ahh weer wat geleerdquote:Op donderdag 10 april 2014 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
http://www.oogziekenhuisf(...)nzen-informatie.html
Skypen?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:33 schreef Q. het volgende:
Naah, het is een Macbook, die kan zelfs de NSA niet hacken.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tape over je webcam gedaan, de NSA kijkt mee!
Ik had eerst een mooie van B&O, van een kennis. Als je hem aanzette draaide hij naar je toe en er kwam echt prachtig geluid uit, ik schrok er gewoon van. Hij had hem weggedaan omdat er na een tijdje vlekken op het scherm kwamen en die werden steeds erger, dus nu is hij naar de sloop. Mooi ding was het wel.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is de oude die is vervangen door de 50
Is niet 100% meer, loopt een soort streep doorheen, die je eigenlijk nooit echt ziet verder, alleen bij hele witte beelden, maar het stoorde me toch.
En ik wou per se 3D, en dat heb ik toch al zeker 4 keer gebruikt.
Hoeft ook niet, Apple heeft vast een backdoor (bek dicht ang3l) ingebouwdquote:Op donderdag 10 april 2014 20:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Naah, het is een Macbook, die kan zelfs de NSA niet hacken.
Toch eens die pot met goud aan het einde van de regenboog vinden.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:35 schreef Belsezar het volgende:
Als je het kan doen, echt doen! Ik liep naar buiten na de behandeling en zag direct al meer
B&O heeft idd hele mooie spullen, vooral qua design dan, peperduur.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eerst een mooie van B&O, van een kennis. Als je hem aanzette draaide hij naar je toe en er kwam echt prachtig geluid uit, ik schrok er gewoon van. Hij had hem weggedaan omdat er na een tijdje vlekken op het scherm kwamen en die werden steeds erger, dus nu is hij naar de sloop. Mooi ding was het wel.
Nja, mijn moeder heeft echt een soort eerste generatie, echt al een flink aantal jaar. Dus wie weet zijn ze verbeterd in de tussentijd.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken twee mensen die het hebben, maar is mij nooit opgevallen. Morgen heb ik toevallig een afspraak met één van de twee. Ik zal haar es goed in de ogen kijken dan.
In mijn bij elkaar geraapte interieur toch niet nodig, parels voor de zwijnen.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
B&O heeft idd hele mooie spullen, vooral qua design dan, peperduur.
Wij hebben ook een 37" inderdaad.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja?quote:
Same here, ik heb voornamelijk tech, ik zou ook eens meer aan het intereur moeten doen, maar dat doe ik wel weer een keer als er een vrouwelijke hand bij kan helpen.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:39 schreef Q. het volgende:
[..]
In mijn bij elkaar geraapte interieur toch niet nodig, parels voor de zwijnen.
Ijdeltuit.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:33 schreef Q. het volgende:
Volgens mij is het hier wel minder erg dan bij jou.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Same here, ik heb voornamelijk tech, ik zou ook eens meer aan het intereur moeten doen, maar dat doe ik wel weer een keer als er een vrouwelijke hand bij kan helpen.
Het is een samengeraapt zooitje idd.
Degenen van wie ik het weet, hebben het vrij recent laten doen ja. Ik ga er goed op letten morgen.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:38 schreef Sinceria het volgende:
Nja, mijn moeder heeft echt een soort eerste generatie, echt al een flink aantal jaar. Dus wie weet zijn ze verbeterd in de tussentijd.
Tis wel anders dan toen jij hier was hoor, dat was voor de invasie van de dieren van mijn ex, daarna is er wel weer "verbouwd" maar idd is het inmiddels gewoon helemaal op mijn gemak ingericht, het is echt een vage huiskamer, maar ik kan alles, altijd, overalquote:Op donderdag 10 april 2014 20:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier wel minder erg dan bij jou.Er zit nog een soort idee achter. Het is hier voornamelijk functioneel. Daar ben ik een man voor.
Ik was geloof ik 1800 kwijt. En dat is al een jaar of 8 - 9 geleden.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch eens die pot met goud aan het einde van de regenboog vinden.Wat kost zoiets? Paar duizend toch wel?
Gulden?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik was geloof ik 1800 kwijt. En dat is al een jaar of 8 - 9 geleden.
Hier is alles vooral kattenproof. Hele huis is ingericht om die beesten.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis wel anders dan toen jij hier was hoor, dat was voor de invasie van de dieren van mijn ex, daarna is er wel weer "verbouwd" maar idd is het inmiddels gewoon helemaal op mijn gemak ingericht, het is echt een vage huiskamer, maar ik kan alles, altijd, overal.
Ik weet niet meer zeker of het guldens of euros waren.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Gulden?Valt op zich mee maar dan kan ik dit jaar niet naar Japan op vakantie.
Ja, dat heb ik dan ook weer nietquote:Op donderdag 10 april 2014 20:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier is alles vooral kattenproof. Hele huis is ingericht om die beesten.
Ik ken niemand die rijk genoeg is om mij geld na te laten. Alhoewel ik van de erfenis van mn opa wel mn huidige tv heb gekocht.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik weet niet meer zeker of het guldens of euros waren.
Ik had geluk, ik had een erfenis gekregen waarvan ik het heb betaald.
Wat vind je er eng aan?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:45 schreef HeatWave het volgende:
Ooglaseren kan wel redelijk goedkoop, mijn broertje heeft het ook gedaan, maar die had weer vanalles en toen werd het alsnog 4 ruggen.
Mijn vader heeft dat toen betaald en ik mag opzich ook op zijn kosten, maar iets houdt me toch tegen ondanks dat mijn broertje enorm enthousiast is.
Behalve de kakkerlakken natuurlijk.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dan ook weer niet.
Het was hier ooit een soort Artis, en daarna is er geen beest meer binnengeweest.
Bij een oud-collega van me ging het aardig mis, die heeft er nog steeds last van.quote:
Heb je nog dezelfde bank en voetenbankje?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis wel anders dan toen jij hier was hoor, dat was voor de invasie van de dieren van mijn ex, daarna is er wel weer "verbouwd" maar idd is het inmiddels gewoon helemaal op mijn gemak ingericht, het is echt een vage huiskamer, maar ik kan alles, altijd, overal.
Mijn oom overleed en hij liet zijn huis na aan zijn 6 favoriete neefjes en nichtjes, eerste auto gekocht en ogen laten laserenquote:Op donderdag 10 april 2014 20:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ken niemand die rijk genoeg is om mij geld na te laten. Alhoewel ik van de erfenis van mn opa wel mn huidige tv heb gekocht.
Handig! Lijkt me wel gaaf, gewoon weer goed kunnen zien. Hmmmm. Toch maar eens overwegen, dan maar op vakantie naar de Veluwe dit jaar.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn oom overleed en hij liet zijn huis na aan zijn 6 favoriete neefjes en nichtjes, eerste auto gekocht en ogen laten laseren
Ik heb het in een kliniek in amsterdam laten doen, mijn moeder had het daar ook laten doen jaren voor ik erheen ging.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij een oud-collega van me ging het aardig mis, die heeft er nog steeds last van.
Bank wel ja, maar met een grand foulard eroverheen, hij is nu zwartquote:Op donderdag 10 april 2014 20:47 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heb je nog dezelfde bank en voetenbankje?
ik zeg niet dat ik het eng vindquote:
Als je echt wilt weten waar ik het heb laten doen kan ik het nog weleens zoeken in de administratie.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Handig! Lijkt me wel gaaf, gewoon weer goed kunnen zien. Hmmmm. Toch maar eens overwegen, dan maar op vakantie naar de Veluwe dit jaar.
Wat is dan de reden dat je het niet wilt?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik het eng vind.
Wat heb jij dan? Ik heb EDS.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat van mij doet ook stommaar niet qua ogen geloof ik.
Ja, ontzettend duur. Die tv was een van de eerste flatscreens, ik wil niet weten wat ie gekost heeft. En dan komen er van die lelijke vlekken op. Maar lieve deugd wat een geluid.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
B&O heeft idd hele mooie spullen, vooral qua design dan, peperduur.
Naah, ken genoeg mensen die het ook hebben laten doen, ga daar wel even informeren.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je echt wilt weten waar ik het heb laten doen kan ik het nog weleens zoeken in de administratie.
Heb niet echt de behoefte, heb mijn daglenzen en nooit ergens last van verder.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat is dan de reden dat je het niet wilt?
Toen ik hier ging wonen had ik ook een bepaalde stijl voor ogen, maar het is toch grotendeels ikea gewordenquote:Op donderdag 10 april 2014 20:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier wel minder erg dan bij jou.Er zit nog een soort idee achter. Het is hier voornamelijk functioneel. Daar ben ik een man voor.
Sja, die dingen gaan niet meer zoals vroegah 20 jaar mee helaas.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ontzettend duur. Die tv was een van de eerste flatscreens, ik wil niet weten wat ie gekost heeft. En dan komen er van die lelijke vlekken op. Maar lieve deugd wat een geluid.
Harde lenzen?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb niet echt de behoefte, heb mijn daglenzen en nooit ergens last van verder.
Hier is het iig wel min of meer in dezelfde kleur. Alhoewel die dingen van de IKEA ook allemaal verkleuren na 5 jaar.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik hier ging wonen had ik ook een bepaalde stijl voor ogen, maar het is toch grotendeels ikea gewordende rest is veel te duur.
ik heb hier een enorme caviakooi staan. Maar dat is niet het ergste, die beesten stinken echt de tent uit en van de zomer zaten er overal vliegen die eitjes in de kooi legdenquote:Op donderdag 10 april 2014 20:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier is alles vooral kattenproof. Hele huis is ingericht om die beesten.
Nee, zachte, dingen zijn prima, kan er zelfs mee zwemmen en als ik er 1 kwijtraak, soit pak ik een nieuwe.quote:
Vroeger was alles beter. Heb mn alleerste tvtje ook nog, iets van 22 jaar geleden gekocht. Doet het nog steeds maar staat wel te verrotten in de berging.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, die dingen gaan niet meer zoals vroegah 20 jaar mee helaas.
Dan doe je die beesten weg.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb hier een enorme caviakooi staan. Maar dat is niet het ergste, die beesten stinken echt de tent uit en van de zomer zaten er overal vliegen die eitjes in de kooi legden
Ja maar ik wil ook geen 20 jaar meer met een TV doenquote:Op donderdag 10 april 2014 20:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter. Heb mn alleerste tvtje ook nog, iets van 22 jaar geleden gekocht. Doet het nog steeds maar staat wel te verrotten in de berging.
M'n vader kwam een tijdje geleden nog een bon tegen van een hele oude tv, 1000 gulden ofzo. Kolere.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, die dingen gaan niet meer zoals vroegah 20 jaar mee helaas.
Das maar 400 euroquote:Op donderdag 10 april 2014 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vader kwam een tijdje geleden nog een bon tegen van een hele oude tv, 1000 gulden ofzo. Kolere.
Ik liep van de week 'toevallig' even langs de tv-afdeling van de MediaMarkt. Wel gevaarlijk, zo'n MM op 5 minuten lopen van je werk.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ook geen 20 jaar meer met een TV doenIk zit nu al stiekem te kijken naar een 4K toestel, komt er voorlopig nog niet hoor, maar binnen nu en 4-5 jaar vast wel weer.
Zachte zijn best te doenquote:Op donderdag 10 april 2014 20:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, zachte, dingen zijn prima, kan er zelfs mee zwemmen en als ik er 1 kwijtraak, soit pak ik een nieuwe.
toen ik in Terwijde ging wonen heb ik wat goedkope dingetjes gekocht onder het mom van 'als ik naar een echt huis verhuis koop ik wel een mooie', maar nee hoor.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier is het iig wel min of meer in dezelfde kleur. Alhoewel die dingen van de IKEA ook allemaal verkleuren na 5 jaar.![]()
Maar goed, ben er nog happy mee.
Ik woon er recht tegenoverquote:Op donderdag 10 april 2014 20:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik liep van de week 'toevallig' even langs de tv-afdeling van de MediaMarkt. Wel gevaarlijk, zo'n MM op 5 minuten lopen van je werk.
Ik heb net een paar maanden geleden mn laatste studentenhuis-spulletjes weggegooid.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
toen ik in Terwijde ging wonen heb ik wat goedkope dingetjes gekocht onder het mom van 'als ik naar een echt huis verhuis koop ik wel een mooie', maar nee hoor.
dat is ook weer zo wat hequote:
Ja, daarom, en ik heb nog een beetje normale ogen, ik kan zien zonder, mijn broertje had -8 ofzo, die was stekeblind zonder lenzen. Dus ik heb niet echt de drang.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zachte zijn best te doenIk heb harde geprobeerd ik kon mijn ogen niet open doen
Toen maar zachte maar ik was te lui om ze in te doen
En terecht!quote:Op donderdag 10 april 2014 20:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat is ook weer zo wat heheb er laatst wel over nagedacht, twee van de vijf wegdoen, maar ik heb nog nooit huisdieren weggedaan en zou ze missen en ik zou me schuldig voelen
M'n moeder heeft die van mij laatst weggegevenquote:Op donderdag 10 april 2014 20:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter. Heb mn alleerste tvtje ook nog, iets van 22 jaar geleden gekocht. Doet het nog steeds maar staat wel te verrotten in de berging.
Yep, en nog een Saturn op het CSquote:Op donderdag 10 april 2014 20:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog erger.Zijn er twee in A'dam? Bijlmer en bij jou tegenover?
Mijn vorige tv staat in mn slaapkamer maar doet natuurlijk niets meer sinds ik de kabel heb opgezegd.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder heeft die van mij laatst weggegeveneen sanyo, 1995 ofzo? Deed het nog prima en ik wilde hem bewaren voor het geval dat de tv in m'n slaapkamer het begeeft, maar nee, ze geeft hem zomaar weg
M'n aquarium was ook ineens weg.
Maar ze hebben zoveel!quote:Op donderdag 10 april 2014 21:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yep, en nog een Saturn op het CS.
Ik kom er niet zovaak hoor, maar loop wel eens naar binnen, maar ze zijn eigenlijk gewoon veels te duur.
Mocht ie stukgaan heb ik er nog wel 1 voor jequote:Op donderdag 10 april 2014 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder heeft die van mij laatst weggegeveneen sanyo, 1995 ofzo? Deed het nog prima en ik wilde hem bewaren voor het geval dat de tv in m'n slaapkamer het begeeft, maar nee, ze geeft hem zomaar weg
M'n aquarium was ook ineens weg.
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom, en ik heb nog een beetje normale ogen, ik kan zien zonder, mijn broertje had -8 ofzo, die was stekeblind zonder lenzen. Dus ik heb niet echt de drang.
Ja, hier zit sinds vorig jaar ook een Action in het winkelcentrum, wat een boel nutteloze troep haal ik daar altijd vandaan.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik om de hoek. En er zit ook een Action. Levensgevaarlijk.
Ja, ik ga er dan ook kijken en bestel online ergens anders.quote:
Betaling in natura zeker?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mocht ie stukgaan heb ik er nog wel 1 voor je.
Holy tering, nog steeds belachelijk veel geld. Deze was 600, dat vond ik al bizar veel.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ga er dan ook kijken en bestel online ergens anders.
Mijn TV was daar 2100 euro, ik heb er 550 minder voor betaald bij redcoon.
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mocht ie stukgaan heb ik er nog wel 1 voor je.
Neuh, zo rol ik nietquote:
Ja, mijn iPhone is van de zaak, dus dat scheelt weer. Net als mijn Macbooks (ja, ik weet het meervoud, achterlijk)quote:Op donderdag 10 april 2014 21:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Holy tering, nog steeds belachelijk veel geld. Deze was 600, dat vond ik al bizar veel.
Maar ik koop wel zonder blikken of blozen een telefoon van 800 euro handje contantje. Dubbele standaarden.
Oh, dat is er wel erg aan verwant ja! Ook autosomaal dominantquote:Op donderdag 10 april 2014 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Osteogenesis_imperfecta
Type 1
Bijna dat, maar dan zonder het kijken bij de MediaMarkt.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:01 schreef HeatWave het volgende:
het valt eigenlijk reuze mee hoor, meestal loop ik naar de AH en de Boni, en de markt staat voor de boni. Ik hoef de winkelstraat zelf dus niet doorquote:Op donderdag 10 april 2014 21:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, hier zit sinds vorig jaar ook een Action in het winkelcentrum, wat een boel nutteloze troep haal ik daar altijd vandaan.Qua winkels zit jij sowieso ook best heel gevaarlijk.
die van mij was 350 ofzoquote:Op donderdag 10 april 2014 21:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn TV was daar 2100 euro, ik heb er 550 minder voor betaald bij redcoon.
Ik verkoop ook vaak dingen tegen vriendenprijsjes (aan vrienden dan), mn vorige Macbook (destijds 4 jaar oud) ging voor 50 euro naar een goede vriendin, pas nog een iPad Mini voor 100 verkocht en mn iPad 2 heb ik aan mn moeder gegeven.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, zo rol ik niet.
Ik heb echt zo debiel veel meuk, ik verkoop soms wel iets, maar een echte vriend(in) die echt iets nodig heeft kan het zo krijgen vaak.
BCC kan ookquote:Op donderdag 10 april 2014 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijna dat, maar dan zonder het kijken bij de MediaMarkt.
Van de zaak heb ik alleen een 8 Gig iPhone 4, daar kan ik niet van leven.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, mijn iPhone is van de zaak, dus dat scheelt weer. Net als mijn Macbooks (ja, ik weet het meervoud, achterlijk).
Op dit huis na heb ik alleen zoveel geld in een keer uitgegeven voor m'n bank, de auto en twee vakanties. O en de keuken. Best vaak eigenlijkquote:Op donderdag 10 april 2014 21:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Holy tering, nog steeds belachelijk veel geld. Deze was 600, dat vond ik al bizar veel.
Maar ik koop wel zonder blikken of blozen een telefoon van 800 euro handje contantje. Dubbele standaarden.
Ik ga nu echt als Static klinken, maar ik heb het geld niet nodig, ik hoef niets te verkopenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik verkoop ook vaak dingen tegen vriendenprijsjes (aan vrienden dan), mn vorige Macbook (destijds 4 jaar oud) ging voor 50 euro naar een goede vriendin, pas nog een iPad Mini voor 100 verkocht en mn iPad 2 heb ik aan mn moeder gegeven.
Geld maakt niet gelukkig. Bier wel maar Schultenbrau is niet zo duur.
Ik heb nog een 5, no squote:Op donderdag 10 april 2014 21:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Van de zaak heb ik alleen een 8 Gig iPhone 4, daar kan ik niet van leven.Dus zelf een 32 Gig 5S gekocht.
Dat liever nog. Dat kan ook prima want al het paupervolk loopt toch rond bij de MediaMarkt.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:05 schreef HeatWave het volgende:
BCC kan ook.
Heel soms heeft de MM een hele goeie aanbieding, maar voor de rest doen ze alleen maar of ze goedkoop zijn.
Jij bent wat soepeler dan ik, bij mij is het probleem dat m'n botten niet soepel genoeg zijnquote:Op donderdag 10 april 2014 21:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh, dat is er wel erg aan verwant ja! Ook autosomaal dominantIk heb van het Syndroom van Ehlers-Danlos of het klassieke type of het hypermobiele type. Ook allebei 50 % overerfelijk.
en je iPhone aan mij voor een paar tientjesquote:Op donderdag 10 april 2014 21:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik verkoop ook vaak dingen tegen vriendenprijsjes (aan vrienden dan), mn vorige Macbook (destijds 4 jaar oud) ging voor 50 euro naar een goede vriendin, pas nog een iPad Mini voor 100 verkocht en mn iPad 2 heb ik aan mn moeder gegeven.
Geld maakt niet gelukkig. Bier wel maar Schultenbrau is niet zo duur.
Ach ja, dat zal me nog worst zijn, maar de BCC zit hier ook om de hoek.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat liever nog. Dat kan ook prima want al het paupervolk loopt toch rond bij de MediaMarkt.
Maar daar werk je dan ook heel hard voor.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga nu echt als Static klinken, maar ik heb het geld niet nodig, ik hoef niets te verkopen.
Ik kan eenvoudig een gezin onderhouden in een 1gezinswoning maar ik woon in een huurhuis, alleen.... dan heb je wel geld over.
Hij was okay.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en je iPhone aan mij voor een paar tientjes
RIP
Gek genoeg, jaquote:Op donderdag 10 april 2014 21:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar daar werk je dan ook heel hard voor.
I know, ik "moet" altjid 1 generatie overslaan, dus de 6 komt er wel weerquote:Op donderdag 10 april 2014 21:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Verschil merk je toch niet.Tussen de 4 en de 5S wel.
Het is werk, daar mag je over klagen, dat hoort zo. Beetje standby draaien levert inderdaad toch ook weer leuke extraatjes op.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gek genoeg, ja.
Lijkt uiteraard niet zo als je me de hele tijd ziet fok!ken, maar ik doe echt heel erg veel, sta nu ook weer op standbydienst, dus vandaar dat ik thuis ben. Ik doe ook vaak dingen thuis in de avonduren nog, straf van mijn vakkeuze.
Maar het betaalt daarom ook prima. Ik mag niet klagen, maar doe het toch.
Ja, daarom, en zovaak wordt er nou ook weer niet gebeld. Ik moet nog 20 minquote:Op donderdag 10 april 2014 21:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is werk, daar mag je over klagen, dat hoort zo. Beetje standby draaien levert inderdaad toch ook weer leuke extraatjes op.
Ik snap nu eigenlijk niet waarom ik niet eerder ios7 op m'n telefoon en iPad heb gezetquote:Op donderdag 10 april 2014 21:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Verschil merk je toch niet.Tussen de 4 en de 5S wel.
Ach, welk vak je ook kiest. Uiteindelijk komt het er altijd op neer dat een deel van de inkomsten met zich meebrengt dat je niet enkel tijdens kantooruren werkt. En gelukkig brengt dat in een aantal gevallen ook andere flexibiliteit met zich mee. Als ik doordeweeks es uit wil slapen geen probleem. Omgekeerd vind ik het ook geen probleem om in de avonduren of het weekend eens wat te doen.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:09 schreef HeatWave het volgende:
Gek genoeg, ja.
Lijkt uiteraard niet zo als je me de hele tijd ziet fok!ken, maar ik doe echt heel erg veel, sta nu ook weer op standbydienst, dus vandaar dat ik thuis ben. Ik doe ook vaak dingen thuis in de avonduren nog, straf van mijn vakkeuze.
Maar het betaalt daarom ook prima. Ik mag niet klagen, maar doe het toch.
Vooral 7.1. 7.0 was nog wel eens traag. Veel beter dan 6 iig.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap nu eigenlijk niet waarom ik niet eerder ios7 op m'n telefoon en iPad heb gezethet is echt snel
Ik sla ze tegenwoordig niet meer over, de zes komt er ook day two. Day one is me te druk en Apple vindt dat ookquote:Op donderdag 10 april 2014 21:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, ik "moet" altjid 1 generatie overslaan, dus de 6 komt er wel weer.
Nee, ik ook niet hoor, al komt het soms natuurlijk kut uit als je plannen had, maar idd, het heeft ook gewoon zo zijn voordelen. Als ik idd een keer afwezig wil zijn hoeft dat niet per se van mijn dagen af, ik krijg een vergoeding voor het standby staan, maar gewerkte uren zijn weer opneembaar.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, welk vak je ook kiest. Uiteindelijk komt het er altijd op neer dat een deel van de inkomsten met zich meebrengt dat je niet enkel tijdens kantooruren werkt. En gelukkig brengt dat in een aantal gevallen ook andere flexibiliteit met zich mee. Als ik doordeweeks es uit wil slapen geen probleem. Omgekeerd vind ik het ook geen probleem om in de avonduren of het weekend eens wat te doen.
Ja maar ze verwennen me nou ook weer niet zo ergquote:Op donderdag 10 april 2014 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sla ze tegenwoordig niet meer over, de zes komt er ook day two. Day one is me te druk en Apple vindt dat ook
Heet ze hemel?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:14 schreef Q. het volgende:
Oh ja, mn oude iPhone 4S heb ik ook gratis weggegeven aan een vriendin die het niet zo breed heeft. Had ik nog wel 200 euro voor kunnen krijgen maar nu kom ik tenminste in de hemel.
Ja hoor, God is je dankbaar dat je allemaal kinderen laat uitbuiten zodat jij invulling kan geven aan je materialisme.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:14 schreef Q. het volgende:
Oh ja, mn oude iPhone 4S heb ik ook gratis weggegeven aan een vriendin die het niet zo breed heeft. Had ik nog wel 200 euro voor kunnen krijgen maar nu kom ik tenminste in de hemel.
Kinderarbeid, zijn ze tenminste verdomme een keer nuttigquote:Op donderdag 10 april 2014 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja hoor, God is je dankbaar dat je allemaal kinderen laat uitbuiten zodat jij invulling kan geven aan je materialisme.
God heeft ons gemaakt dus alles wat we doen is voor hem.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja hoor, God is je dankbaar dat je allemaal kinderen laat uitbuiten zodat jij invulling kan geven aan je materialisme.
Betaling in natura suggereerde hij zojuist zelf al. Nu weet je ook waarom.quote:
Van die 3 cent per dag kunnen ze prima leven.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:16 schreef CherryLips het volgende:
Anders hadden die kinderen helemaal geen geld gehad.
Ze hadden niet gemaakt moeten worden, maar die discussie hadden we vanmiddag alquote:Op donderdag 10 april 2014 21:17 schreef Q. het volgende:
Hadden ze daar maar niet geboren moeten worden, eigen schuld.
Die heb ik gemist dus die kunnen we prima nog een keer voeren.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze hadden niet gemaakt moeten worden, maar die discussie hadden we vanmiddag al.
Toen was ik aan het werk, dus het moet nu ff over.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:17 schreef HeatWave het volgende:
Ze hadden niet gemaakt moeten worden, maar die discussie hadden we vanmiddag al.
Voor Hiphop toch?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:19 schreef HeatWave het volgende:
de H in HeatWave staat niet voor Herhaling.
Vandaar Apple, de baard en de fedora?quote:
Je bent er zelf één man.quote:
Ik heb geen fedora, maar eens kopen van de weekquote:Op donderdag 10 april 2014 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar Apple, de baard en de fedora?
net een echte Bossche Bol op. Van janquote:Op donderdag 10 april 2014 21:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb te weinig eten gekookt en nu heb ik trek
En dan is er reclame van Magnum op tv. Folteraars.
Daar gaat je dieet.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
net een echte Bossche Bol op. Van jan
Die eet ik, die eet ik. dieet klaarquote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
net een echte Bossche Bol op. Van jan
Kom je een keer Bossche Bollen eten in Den Haag?quote:
Die gaat al jaren. Ik kweek nu maar moobsquote:
Nepzooi daar.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom je een keer Bossche Bollen eten in Den Haag?
Haagse bollenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom je een keer Bossche Bollen eten in Den Haag?
Het smaakt er niet minder lekker om.quote:
Idd, want goeie wijn komt alleen uit Frankrijkquote:
Oeh, moet ik ook eens bij jou doen, onder je bed verstoppen.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:33 schreef CherryLips het volgende:
http://thoughtcatalog.com(...)-with-creepy-people/
Ik kan na het eerste verhaal al niet meer slapen denk ik.
Ach die vent was gewoon ingehuurd door het vriendjequote:Op donderdag 10 april 2014 21:33 schreef CherryLips het volgende:
http://thoughtcatalog.com(...)-with-creepy-people/
Ik kan na het eerste verhaal al niet meer slapen denk ik.
En goeie smartphones alleen van Apple.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:36 schreef HeatWave het volgende:
Idd, want goeie wijn komt alleen uit Frankrijk.
Daar gaat het nou toevallig wel voor opquote:Op donderdag 10 april 2014 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En goeie smartphones alleen van Apple.
Wel dusquote:Op donderdag 10 april 2014 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het smaakt er niet minder lekker om.
Geen idee, ik drink geen wijn.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, want goeie wijn komt alleen uit Frankrijk.
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:39 schreef HeatWave het volgende:
Daar gaat het nou toevallig wel voor op.
quote:
Weer zo iemand die niet uit de Randstad komt omdat daar alles beter zou zijnquote:
Ik ben laatst nog een paar dagen in Den Bosch geweest, dus nee. Dat is een verkeerde aanname die je daar doet. En ja, ik heb daar ook Bossche Bollen bij Jan de Groot gegeten.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:43 schreef Pheno het volgende:
Weer zo iemand die niet uit de Randstad komt omdat daar alles beter zou zijn
Je trommelvliezen gaan eraan hoor.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh, moet ik ook eens bij jou doen, onder je bed verstoppen.
Dat is het waard.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je trommelvliezen gaan eraan hoor.
Bril, hoortoestel, hoort er allemaal bijquote:
"Volwassen worden".quote:Op donderdag 10 april 2014 21:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bril, hoortoestel, hoort er allemaal bij.
Eerst voortplanten he.quote:
Uiteraard, dat ben ik de mensheid verplichtquote:
Beter krijg je een dochter. Dat heb jij als geen ander verdiend.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:49 schreef HeatWave het volgende:
Uiteraard, dat ben ik de mensheid verplicht.
Oh, ik was niet van plan het kind ook op te voeden, fokken en dan de pijp uitquote:Op donderdag 10 april 2014 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter krijg je een dochter. Dat heb jij als geen ander verdiend.
Ik kraak ook aan alle kanten helaas. Heb ook wel meer dan 15 keer iets gebroken ofzo.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij bent wat soepeler dan ik, bij mij is het probleem dat m'n botten niet soepel genoeg zijnik kraak aan alle kanten.
Tering!quote:Op donderdag 10 april 2014 22:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik kraak ook aan alle kanten helaas. Heb ook wel meer dan 15 keer iets gebroken ofzo.
Hey, iemand die bij mij in de buurt komt qua aantal botbreukenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik kraak ook aan alle kanten helaas. Heb ook wel meer dan 15 keer iets gebroken ofzo.
Ai.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:11 schreef Sinceria het volgende:
Ook zoveel? Ik sta op nul en dat wil ik graag zo houden.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey, iemand die bij mij in de buurt komt qua aantal botbreuken
Meer dan 20 hier en wonderlijk genoeg nooit iets te klagen, nooit pijntjes ofzo. Ik word ook nooit ziek, griep verkouden enzo, laatste keer zat ik nog op de basisschool.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook zoveel? Ik sta op nul en dat wil ik graag zo houden.
Halloquote:
Vertel je lijstje!quote:Op donderdag 10 april 2014 22:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op donderdag 10 april 2014 22:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben vaker op de EH dan in bed ziek zijn
Wat is er schrikbarend? Tenzij je dacht dat ik met malaysian airlines heb gevlogen, maar het was cathay.quote:
Ik compenseer dat dan weer door een paar keer per jaar ziek te zijn.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Meer dan 20 hier en wonderlijk genoeg nooit iets te klagen, nooit pijntjes ofzo. Ik word ook nooit ziek, griep verkouden enzo, laatste keer zat ik nog op de basisschool.
Ik ben vaker op de EH dan in bed ziek zijn
Lang niet voorbij zien komen. Maar dat ligt blijkbaar aan mijquote:Op donderdag 10 april 2014 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is er schrikbarend? Tenzij je dacht dat ik met malaysian airlines heb gevlogen, maar het was cathay.
Onderarm 2 keer, bovenarm 1 keer, 7 vingers, 2 knokkels, 3 ribben, neus, enkel, wat tenen en boven en onderbeen tegelijk.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Vertel je lijstje!
Ik drie keer linkerarm, ribben, tenen en vingers ben ik de tel van kwijt. Verder enkel en scheenbeen in ieder geval 1 keer, mogelijk 2.
Ik was in maart even pleitos, maar soms was er nog wat wifi bij de slaapplek waar we dan weer enkele dagen uithingen.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lang niet voorbij zien komen. Maar dat ligt blijkbaar aan mij.
Ik ben echt veel te braaf geweest altijd.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Onderarm 2 keer, bovenarm 1 keer, 7 vingers, 2 knokkels, 3 ribben, neus, enkel, wat tenen en boven en onderbeen tegelijk.
En ruim 300 hechtingen.
Ik was zeg maar het kind en de puber die alles deed waarvan mijn ouders zeiden dat is gevaarlijk kom daarvan af!
Oh ja, jukbeen ik ook nog.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Onderarm 2 keer, bovenarm 1 keer, 7 vingers, 2 knokkels, 3 ribben, neus, enkel, wat tenen en boven en onderbeen tegelijk.
En ruim 300 hechtingen.
Ik was zeg maar het kind en de puber die alles deed waarvan mijn ouders zeiden dat is gevaarlijk kom daarvan af!
Edit: oh ja sleutelbeen, dat ik die kan vergeten
Ik weet niet eens meer hoe griep voelt, dat is echt ruim 20 jaar geleden voor mij.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik compenseer dat dan weer door een paar keer per jaar ziek te zijn.
Ik haalde zelf mijn gips eraf als ik voelde dat het wel goed zatquote:Op donderdag 10 april 2014 22:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh ja, jukbeen ik ook nog.
En ik ook, ik hing nog met gips aan mijn arm in de hoogste boom.
Verder mis ik een stel ribben, ik zit raar in elkaar.
Jij bent idd net een Alfa Romeoquote:Op donderdag 10 april 2014 22:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh ja, jukbeen ik ook nog.
En ik ook, ik hing nog met gips aan mijn arm in de hoogste boom.
Verder mis ik een stel ribben, ik zit raar in elkaar.
Niet de lekkerste auto om mee te rijden.quote:
Mooie vormgeving, maar technisch gezien wat krakkemikkigquote:Op donderdag 10 april 2014 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet de lekkerste auto om mee te rijden.
Ach, wie weet als ik 60 ben val ik uit elkaar en heb ik overal pennen en plaatjes nodig om het bij elkaar te houdenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben echt veel te braaf geweest altijd.
Terechte nuancering. In elk geval wat de Alfa Romeo betreft. Van Sinceria kan ik het niet beoordelen.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:23 schreef HeatWave het volgende:
Mooie vormgeving, maar technisch gezien wat krakkemikkig.
Als ze het doen zijn het vaak wel echte rijdersauto's hoor, zie ook Top Gearquote:Op donderdag 10 april 2014 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terechte nuancering. In elk geval wat de Alfa Romeo betreft. Van Sinceria kan ik het niet beoordelen.
Top Gear kijk ik voor de cynische humor van Jeremy Clarkson, niet voor de auto's.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:25 schreef HeatWave het volgende:
Als ze het doen zijn het vaak wel echte rijdersauto's hoor, zie ook Top Gear.
Ik moet eigenlijk een TENS of een operatie om zenuwen door te snijden in mijn linkeronderbeen vanwege de pijn, maar daar voel ik me nog te jong voor.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik haalde zelf mijn gips eraf als ik voelde dat het wel goed zat
Ik heb een rib die verkeerd geheeld is, kan verholpen worden maar dan moeten ze hem opnieuw breken en daar pas ik voor.
NIets mis mee, het is ook veel meer amusement dan informatief, ik vind het een van de leukste shows die er zijn.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Top Gear kijk ik voor de cynische humor van Jeremy Clarkson, niet voor de auto's.
En dan zeur ik over ogenlaserenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk een TENS of een operatie om zenuwen door te snijden in mijn linkeronderbeen vanwege de pijn, maar daar voel ik me nog te jong voor.Ook vind ik dat hele 'zenuwen doorsnijden' een beetje eng klinken.
Eens, af en toe doe ik via Netflix es een aflevering of een special. Maar daarna ben ik er ook wel klaar mee. Geen marathonmateriaal zeg maar.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:28 schreef HeatWave het volgende:
NIets mis mee, het is ook veel meer amusement dan informatief, ik vind het een van de leukste shows die er zijn.
De specials zijn altijd geniaal.
Lijkt me ook eventjes eng, maar dat zou ik zo laten doen als het niet zo'n groot risico was dat het fout ging en ik er geld voor had.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan zeur ik over ogenlaseren.
Ik heb in de loop der jaren alle afleveringen gezienquote:Op donderdag 10 april 2014 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens, af en toe doe ik via Netflix es een aflevering of een special. Maar daarna ben ik er ook wel klaar mee. Geen marathonmateriaal zeg maar.
Vraag maar aan Cher.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:30 schreef Sinceria het volgende:
Die missende ribben schijnen trouwens een soort schoonheidsideaal te zijn.
Ik zeg niets verder meer, wordt Cue boosquote:Op donderdag 10 april 2014 22:30 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Lijkt me ook eventjes eng, maar dat zou ik zo laten doen als het niet zo'n groot risico was dat het fout ging en ik er geld voor had.
Die missende ribben schijnen trouwens een soort schoonheidsideaal te zijn.
Cue zegt toch niks nu...quote:Op donderdag 10 april 2014 22:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik zeg niets verder meer, wordt Cue boos.
Ja, zoietsquote:
Brrrr, zenuwen door laten snijdenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk een TENS of een operatie om zenuwen door te snijden in mijn linkeronderbeen vanwege de pijn, maar daar voel ik me nog te jong voor.Ook vind ik dat hele 'zenuwen doorsnijden' een beetje eng klinken.
Ja, ik ben bang dat ze de verkeerde of meer dan bedoeld doorsnijden.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Brrrr, zenuwen door laten snijden![]()
Bij mijn pols waren ze met 3 chirurgen 9 uur bezig mijn zenuwen, pezen, aderen en spieren weer aan elkaar te hechten en bij jouw moetne ze juist doormidden
Komt niet heel vaak voor dus als een arts er van opkijkt?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:36 schreef Sinceria het volgende:
Ja, zoietsDe revalidatie arts stond echt wel even raar te kijken. Hij heeft wel drie keer opnieuw geteld op mijn röntgenfoto.
Ik heb ze wel, de onderste ribben, maar ze zijn slechts rudimentair aanwezig.
Het is verrassend hoeveel artsen niet oppikken. Ik heb ook een Spina Bifida Occulta (verborgen open ruggetje, niet erfelijk) en dat viel ook pas bij foto nummer 3 op ofzo. En dan meer als terloopse mededeling, zo van 'oh, wat grappig. Ja, heb je verder geen last van hoor'.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt niet heel vaak voor dus als een arts er van opkijkt?
Geen idee trouwens hoe vaak dat voorkomt, ik weet de medische term ervoor niet.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt niet heel vaak voor dus als een arts er van opkijkt?
Was geen breuk, ik was kind en tijdens speelkwartier overlopertje aan het spelen op het schoolplein. Ik rende in volle vaart van de ene muur naar de andere en daar was een ruit, ik wilde remmen met mijn handen vooruit en het glas brak. Mijn hand schoot door en mijn hand lag er bijna af, slagader, alles doorgesneden.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:38 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, ik ben bang dat ze de verkeerde of meer dan bedoeld doorsnijden.
Wow, dat klinkt als een hele complexe breuk! Ik ben nooit geopereerd voor mijn breuken, mijn ergste breuk was denk ik mijn elleboog, daarvoor heb ik een paar maanden van mijn hand tot mijn oksel in het gips gezeten.
't Zijn uiteindelijk ook maar mensen, die artsen. Maar toch, als je sleutelt aan een menselijk lichaam, hoop je toch gewoon dat ze weten waar ze het over hebben en dat ze weten wat ze doen.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:42 schreef Sinceria het volgende:
Het is verrassend hoeveel artsen niet oppikken. Ik heb ook een Spina Bifida Occulta (verborgen open ruggetje, niet erfelijk) en dat viel ook pas bij foto nummer 3 op ofzo. En dan meer als terloopse mededeling, zo van 'oh, wat grappig. Ja, heb je verder geen last van hoor'.
Wow, heftig verhaal zeg!quote:Op donderdag 10 april 2014 22:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Was geen breuk, ik was kind en tijdens speelkwartier overlopertje aan het spelen op het schoolplein. Ik rende in volle vaart van de ene muur naar de andere en daar was een ruit, ik wilde remmen met mijn handen vooruit en het glas brak. Mijn hand schoot door en mijn hand lag er bijna af, slagader, alles doorgesneden.
Ik was pas een jaar of 7 en de artsen wilden eerst amputeren tot mijn moeder hels werd en zei dat ik daarvoor te jong was en ze het maar moesten proberen, amputeren kon later nog als het niet zou lukken. Mijn vader was in Algerije voor werk dus mijn moeder moest het alleen beslissen.
Dat was ook wel mijn ergste ongeluk, de rest van hechtingen en breuken waren vrij normaal.quote:
Ja, true, maar ik weet inmiddels meer van mijn lichaam dan sommige artsen. Ben voor mijn epilepsie wel eens weggestuurd met ''je hebt niet in je broek geplast tijdens de aanval, dus het is geen epilepsie'' terwijl het EEG van een maand eerder duidelijk epilepsie liet zien. Laat staan alle artsen die rare restdiagnoses zoals Chronisch Vermoeidheid Syndroom hebben opgeplakt voordat ik zelf had uitgevist dat ik mogelijk EDS kon hebben en aandrong op een onderzoek door een klinisch geneticus.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
't Zijn uiteindelijk ook maar mensen, die artsen. Maar toch, als je sleutelt aan een menselijk lichaam, hoop je toch gewoon dat ze weten waar ze het over hebben en dat ze weten wat ze doen.
Ja, kan ik me voorstellen, ik heb alleen met die paar maanden gips zelfs met fysio nog jarenlang automatisch mijn arm gebogen gehouden in de houding waarin hij in het gips zat. Kan nog steeds niks zwaars tillen en mijn arm buigen tegelijk trouwens.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat was ook wel mijn ergste ongeluk, de rest van hechtingen en breuken waren vrij normaal.
De grootste ramp was naderhand, fysio, opnieuw leren schrijven, etc.
Dat vind ik persoonlijk wel het fijne aan internet. Je hebt toegang tot zoveel informatie, dat je op basis van symptomen uiteindelijk ook gericht kan zoeken. En laten we wel wezen, je weet zelf het best wat je voelt en hebt meegemaakt. En zeker als je daarnaast een EEG hebt die bepaalde bewijzen laat zien, dan kun je daar als arts toch niet zomaar omheen lijkt mij.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:51 schreef Sinceria het volgende:
Ja, true, maar ik weet inmiddels meer van mijn lichaam dan sommige artsen. Ben voor mijn epilepsie wel eens weggestuurd met ''je hebt niet in je broek geplast tijdens de aanval, dus het is geen epilepsie'' terwijl het EEG van een maand eerder duidelijk epilepsie liet zien. Laat staan alle artsen die rare restdiagnoses zoals Chronisch Vermoeidheid Syndroom hebben opgeplakt voordat ik zelf had uitgevist dat ik mogelijk EDS kon hebben en aandrong op een onderzoek door een klinisch geneticus.
Mijn hand is weer helemaal ok, heb er ook nog wat vingers en knokkels van gebroken toen ik ouder was en hij is nu qua kracht zelfs sterker dan mijn linkerquote:Op donderdag 10 april 2014 22:53 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, kan ik me voorstellen, ik heb alleen met die paar maanden gips zelfs met fysio nog jarenlang automatisch mijn arm gebogen gehouden in de houding waarin hij in het gips zat. Kan nog steeds niks zwaars tillen en mijn arm buigen tegelijk trouwens.
Ja, zeker handig. Had een boek besteld over de aandoening en ben daarmee naar de huisarts gegaan.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk wel het fijne aan internet. Je hebt toegang tot zoveel informatie, dat je op basis van symptomen uiteindelijk ook gericht kan zoeken. En laten we wel wezen, je weet zelf het best wat je voelt en hebt meegemaakt. En zeker als je daarnaast een EEG hebt die bepaalde bewijzen laat zien, dan kun je daar als arts toch niet zomaar omheen lijkt mij.
Het is goed dat ze er zijn, maar je kunt er maar het best zo min mogelijk mee te maken hebben.
Daarom is FOK! een goede plek voor je. Tussen al die randdebielen val je in positieve zin nog uit de boot ook. ondanks al die gebreken.quote:
Je betaalt nog net niet schaterlachend iedere maand de zorgverzekering?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:56 schreef Sinceria het volgende:
Ja, zeker handig. Had een boek besteld over de aandoening en ben daarmee naar de huisarts gegaan.
En true, al maak ik mijn eigen risico ruimschoots op elk jaar
Oh ik voel me hier niet voor niets al zolang thuisquote:Op donderdag 10 april 2014 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom is FOK! een goede plek voor je. Tussen al die randdebielen val je in positieve zin nog uit de boot ook. ondanks al die gebreken.
Eerder huilend, ik heb een hele berg aanvullende verzekeringen die ik ook echt gebruik.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je betaalt nog net niet schaterlachend iedere maand de zorgverzekering?
Kolere. Ik maar zes keer ofzo. En een paar tenen denk ik.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou ja, je weet in elk geval waarvoor je betaalt.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:58 schreef Sinceria het volgende:
Eerder huilend, ik heb een hele berg aanvullende verzekeringen die ik ook echt gebruik.
Hoe krijgt hij het voor elkaar hé? Wij zijn diegenen die ziek zijn!quote:Op donderdag 10 april 2014 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kolere. Ik maar zes keer ofzo. En een paar tenen denk ik.
Ja, das waar. Het wordt alleen elk jaar duurder. Heb net drie maanden overhoop gelegen met mijn zorgverzekering over een neusspray van 50 euro die ze maar niet wilden vergoeden.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, je weet in elk geval waarvoor je betaalt.
Dat zijn best behoorlijke bedragen ja. Wel goed gekomen uiteindelijk?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:02 schreef Sinceria het volgende:
Ja, das waar. Het wordt alleen elk jaar duurder. Heb net drie maanden overhoop gelegen met mijn zorgverzekering over een neusspray van 50 euro die ze maar niet wilden vergoeden.
Ja he, ik mankeer eigenlijk niks danquote:Op donderdag 10 april 2014 23:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hoe krijgt hij het voor elkaar hé? Wij zijn diegenen die ziek zijn!
De apotheker heeft me uiteindelijk ontzettend uit de brand geholpen door het onder een andere naam in te dienen. Belachelijk, want ik had een artsenverklaring en alles. Maar ik heb wel echt een top apotheker hier, echt een supervent.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn best behoorlijke bedragen ja. Wel goed gekomen uiteindelijk?
quote:Op donderdag 10 april 2014 23:04 schreef Sinceria het volgende:
De apotheker heeft me uiteindelijk ontzettend uit de brand geholpen door het onder een andere naam in te dienen. Belachelijk, want ik had een artsenverklaring en alles. Maar ik heb wel echt een top apotheker hier, echt een supervent.
Ik mag overal alleen maar dokken omdat ik iets mankeer en in de toekomst meer last kan gaan krijgen. Echt zo vermoeiend. Zelfs bij m'n doorlopende reisverzekering deden ze moeilijk. Ben al sinds m'n tiende niet meer naar een dokter geweest voor een breuk (sindsdien alleen maar tenen, even afkloppen) maar m'n scoliose is wel erger geworden. Heb nergens last van (even afkloppen), maar toch he, betalen zul je.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:00 schreef Sinceria het volgende:
Krijg dan wel weer elk jaar een klein bedrag van een bepaalde stichting omdat ik weer iets 'speciaals' heb gehad dat jaar. Revalidatiecentrumpje hier, opname daar.
Da's Q. Die kijkt wel, maar doet niks verder.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:04 schreef Cue_ het volgende:
Er zit een mafkees hier in de trein.. niet zo relaxed ..
Andere coupe geen optie?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:04 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op donderdag 10 april 2014 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen dat slaapwandelen in combinatie met een hoogslaper was geen succes.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 10 april 2014 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
... En nu, bedtijd. Slaap lekker allen!
Deze praat/praten vooral.. over dat ze de conductrice niet snappen .. iets met respectquote:Op donderdag 10 april 2014 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's Q. Die kijkt wel, maar doet niks verder.
Wat doet hij dan?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:04 schreef Cue_ het volgende:
Dat is nog vervelender.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mag overal alleen maar dokken omdat ik iets mankeer en in de toekomst meer last kan gaan krijgen. Echt zo vermoeiend. Zelfs bij m'n doorlopende reisverzekering deden ze moeilijk. Ben al sinds m'n tiende niet meer naar een dokter geweest voor een breuk (sindsdien alleen maar tenen, even afkloppen) maar m'n scoliose is wel erger geworden. Heb nergens last van (even afkloppen), maar toch he, betalen zul je.
ik was twee toen ze erachter kwamen. Ik begon heel laat met lopen, had iets met m'n heupen te maken. En toen ging ik eindelijk lopen en toen brak ik m'n been door te vallen. Dat hoort niet bij een kind dat net leert lopen. Hup, een tweejarige met een poot in het gips. Kon ik weer niet lopen. Heb later nog een keer een been gebroken, schoot niet op. Gelukkig kan ik me daar niets van herinneren. Heb ook nog een keer iets van een ruggenwervel gebroken op een kinderfeestje in een speeltuin, toen ik verkeerd van de glijbaan kwam. Sindsdien werd ik ook niet meer uitgenodigd. Kutmoeders.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]![]()
Bij mij kwamen ze er pas later achter, heb wel alles gedaan wat ik niet hoorde te doen. Zoals turnen op hoog niveau.
Zoals het hoort.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's Q. Die kijkt wel, maar doet niks verder.
Toen ik een autoverzekering moest afsluiten vroegen ze ook of ik ooit afgewezen was voor een verzekering en toen kreeg ik het alweer Spaans benauwd, maar dat ging meer over betalingsachterstanden enzoquote:
Jezus, ook heftig.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik was twee toen ze erachter kwamen. Ik begon heel laat met lopen, had iets met m'n heupen te maken. En toen ging ik eindelijk lopen en toen brak ik m'n been door te vallen. Dat hoort niet bij een kind dat net leert lopen. Hup, een tweejarige met een poot in het gips. Kon ik weer niet lopen. Heb later nog een keer een been gebroken, schoot niet op. Gelukkig kan ik me daar niets van herinneren. Heb ook nog een keer iets van een ruggenwervel gebroken op een kinderfeestje in een speeltuin, toen ik verkeerd van de glijbaan kwam. Sindsdien werd ik ook niet meer uitgenodigd. Kutmoeders.
Ik snap het ook wel, want je wil niet dat je steeds op een kind moet letten en dat zo'n feestje verstoord wordt, maar ze hebben ook geen idee wat voor invloed dat heeft op zo'n kind. Ik ben volgens mij een beetje sociaal achtergesteld door die hele periode.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jezus, ook heftig.![]()
Dat van die glijbaan herken ik, maar dan op latere leeftijd in Vietnam. Heb ik in Nederland drie maanden voor in Heliomare revalidatiecentrum gelopen vanwege een soort rug whiplash.
En dat zijn inderdaad wel kutmoeders dan ja.
Ik heb nog geen rijbewijs, maar weet nu al dat ik wel een keuring moet ondergaan als ik hem ooit kan gaan halen.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik een autoverzekering moest afsluiten vroegen ze ook of ik ooit afgewezen was voor een verzekering en toen kreeg ik het alweer Spaans benauwd, maar dat ging meer over betalingsachterstanden enzo![]()
Sowieso, tijdens het lessen vroeg ik me af of ik het moest zeggen, want ik zat niet goed achter het stuur en kon een dode hoek niet goed zien omdat m'n rug gedraaid, maar dat is uiteindelijk wel goed gekomen. Was al bang dat ik me moest laten keuren door het CBR, heb maar niets gezegd. Kom op zeg.
quote:Op donderdag 10 april 2014 23:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, want je wil niet dat je steeds op een kind moet letten en dat zo'n feestje verstoord wordt, maar ze hebben ook geen idee wat voor invloed dat heeft op zo'n kind. Ik ben volgens mij een beetje sociaal achtergesteld door die hele periode.
Niet z'n telefoon, z'n pokkie.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:12 schreef Cue_ het volgende:
"laat me even takkie met haar" Icm dat z'n maat z'n telefoon moet geven
Ja, kan ik me wel iets bij voorstellen. Je wordt ongewild gewoon buitengesloten.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, want je wil niet dat je steeds op een kind moet letten en dat zo'n feestje verstoord wordt, maar ze hebben ook geen idee wat voor invloed dat heeft op zo'n kind. Ik ben volgens mij een beetje sociaal achtergesteld door die hele periode.
Ja briljant he, als ik dan m'n nicht hoor over andere kinderen en dan denk ik, jouw drie kinders zijn net zo erg of ergerquote:
Ik heb net een uur lang verhaaltjes gelezen over mensen die alleen thuis waren en bijna werden vermoord enzo dus ik leef met je meequote:Op donderdag 10 april 2014 23:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze niet zó straat![]()
Er zijn een boel andere mensen bij gekomen
quote:Op donderdag 10 april 2014 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb net een uur lang verhaaltjes gelezen over mensen die alleen thuis waren en bijna werden vermoord enzo dus ik leef met je mee
Hey!quote:Op donderdag 10 april 2014 23:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hoe krijgt hij het voor elkaar hé? Wij zijn diegenen die ziek zijn!
Dat lijkt me wel heel slim!!quote:Op donderdag 10 april 2014 23:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo even onder m'n bed kijken of Q er niet ligt.
Ja oké, goed punt.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey!
Ik moet mijn nooit ziek zijn toch enigzins compenseren?
Vrees niet, ik lig gewoon in je bed.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo even onder m'n bed kijken of Q er niet ligt.
heb jij niet wat ik heb, want het wordt lang niet altijd vastgesteldquote:Op donderdag 10 april 2014 23:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey!
Ik moet mijn nooit ziek zijn toch enigzins compenseren?
quote:
Ja, of wat ik heb, kan ook nog.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
heb jij niet wat ik heb, want het wordt lang niet altijd vastgesteldhet is niet normaal hoor, dat je zo vaak iets breekt. Zelfs bij jackass ging het vaker goed dan fout.
Zal proberen je niet te breken.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi, is dat alvast een beetje warm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |