Wut?quote:Op donderdag 10 april 2014 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nope, en nu sla ik ook maar even over totdat mijn mond geen pijn meer doet (oraal gefistfucked vandaag)
Oké, contacteer me via secondlove.nl.quote:
Nee, via Facelick.com zoals vanmiddagquote:Op donderdag 10 april 2014 19:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, contacteer me via secondlove.nl.
Verstandskies verwijderd.quote:
Hep.quote:
Feerquote:
Wil je een demonstratie?quote:Op donderdag 10 april 2014 19:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Feer
Je trok me aan met dit soort woorden.
Wat is ditquote:Op donderdag 10 april 2014 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Check dit:
KLB / Doctor laat me betalen voor gemiste afspraak
Graagquote:
Ik moest hard lachen.quote:
Het was gewoon een copy - paste. Geen eer.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Feer
Je trok me aan met dit soort woorden.
Niet cockblocken.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het was gewoon een copy - paste. Geen eer.
heb jij een cock dan?quote:
Feer trekt mij altijd.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het was gewoon een copy - paste. Geen eer.
Dit wil ik niet weten, maar fijn dat ze lekker aan je voorhuid loopt te pielen.quote:
Deze zin.quote:
Kutvent.quote:
Grapjas, die TSquote:Op donderdag 10 april 2014 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Check dit:
KLB / Doctor laat me betalen voor gemiste afspraak
Lulwijf.quote:
Watquote:
Kaakchirurg best wel relaxed chirurg. 2 weken terug andere kant ook al een kies verwijderdquote:Op donderdag 10 april 2014 19:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bij de tandarts of bij de kaakchirurg?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doenquote:
Ja weenie, ben nie zo goed in comebacks.quote:
Of beflap.quote:
Oef, nu drie dagen vloeibaar eten?quote:Op donderdag 10 april 2014 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kaakchirurg best wel relaxed chirurg. 2 weken terug andere kant ook al een kies verwijderd
Dames beft dit fijn? Zo'n baardquote:
Met zo'n authentiek vaginageurtje/smaakje dat zich de hele dag heeft opgebouwd.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 19:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Lekker ziltigquote:Op donderdag 10 april 2014 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met zo'n authentiek vaginageurtje/smaakje dat zich de hele dag heeft opgebouwd.
Ik heb net wraps gegeten dat ging primaquote:Op donderdag 10 april 2014 19:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Oef, nu drie dagen vloeibaar eten?
Whehehe.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja weenie, ben nie zo goed in comebacks.
Jij wast je nooit even snel met een washandje voor je gaat slapen met een kanshebster?quote:Op donderdag 10 april 2014 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Groei er een en test het uit zou ik zeggenquote:
Dat hoort erbijquote:Op donderdag 10 april 2014 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wauw. Fijn zeg!quote:Op donderdag 10 april 2014 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb net wraps gegeten dat ging prima
Dan heb ik ook meerdere dames nodigquote:Op donderdag 10 april 2014 19:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Groei er een en test het uit zou ik zeggen
Eerst wassen met lactacyd, dan ruik je rotte vislucht niet.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij wast je nooit even snel met een washandje voor je gaat slapen met een kanshebster?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |