Ja zo werkt dat op de bouw we krijgen betaalt wat we werkenquote:Op donderdag 10 april 2014 19:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet.
Als jij van 7 tot 3 moet werken, en omdat de bouwplaats niet open kan, omdat diegene met sleutel zich heeft verslapen en om 8 uur aan komt kakken, krijg jij dan vanaf 7 of vanaf 8 uur betaald?
Nou dat is dan alleen op de bouw zo.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:25 schreef emotioneel het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat op de bouw we krijgen betaalt wat we werken
Hij moet ook zijn motortje draaiende houden, dat moet jij respecteren.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:22 schreef emotioneel het volgende:
[..]
HET GaAT OM DAT MOTORTJE dat draaiende gehouwen mot worden
Ik deed dat gewoon en daar moet hij respecteren
Dus als jij muurtjes metselt en de toeleverancier heeft geen stenen geleverd, dan krijg je niet betaald?quote:Op donderdag 10 april 2014 19:25 schreef emotioneel het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat op de bouw we krijgen betaalt wat we werken
TS staat er alleen bij en rookt zware shag terwijl hij een schep in zijn hand heeft.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij moet ook zijn motortje draaiende houden, dat moet jij respecteren.
[..]
Dus als jij muurtjes metselt en de toeleverancier heeft geen stenen geleverd, dan krijg je niet betaald?
In dit geval alleen het laatste toch?quote:Op donderdag 10 april 2014 19:27 schreef spijkerbroek het volgende:
TS laat zich eerst opensnijden door de dokter, en dan laat ie zich naaien.
Ik metsel geen muurtjes maar als.. dan zou ik gewoon naar huis worden gestuurd onbetaaldquote:Op donderdag 10 april 2014 19:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij moet ook zijn motortje draaiende houden, dat moet jij respecteren.
[..]
Dus als jij muurtjes metselt en de toeleverancier heeft geen stenen geleverd, dan krijg je niet betaald?
Nou als bij ons de ICT uitvalt, dan ga ik echt niet onbetaald naar huis omdat dat de baas goed uitkomt. Ik kom om te werken, volgens afspraak, dan zorgt hij maar dat ik kan werken.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:33 schreef emotioneel het volgende:
[..]
Ik metsel geen muurtjes maar als.. dan zou ik gewoon naar huis worden gestuurd onbetaald
Dan moeten ze met nanotechnologie gaan werken enzo, wordt nog 'n duur grapje.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:14 schreef LookAtMe het volgende:
Ik hoop dat die kleine ingreep een lobotomie is.
We gaan nu samen de formule invullen:quote:a - b = c
a = het aantal uren dat er minstens tussen het afzeggen van de afspraak en de afspraak moeten zitten.
b = het aantal uren dat er tussen het afzeggen van de afspraak door TS en de afspraak zat.
c = het aantal uren dat TS te laat was met het afzeggen van de afspraak.
Ja edelachtbare.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:44 schreef VMSDKR het volgende:
Dit gaan we even samen doorlopen:
Gegeven is dat een afspraak ten minste 24 uur van tevoren moet worden afgezegd wanneer de patient verhinderd is. Uit de OP maak ik op dat TS de afspraak acht uur van tevoren heeft afgezegd.
Nu gaan we het diepe in TS, maar blijf erbij. Ik hanteer de volgende formule:
[..]
We gaan nu samen de formule invullen:
Het aantal uren dat de afspraak van tevoren afgezegd had moeten worden is tenminste 24. Daarom vullen we 24 in bij a. Het aantal uren dat er tussen het afzeggen van TS en de afspraak zat is acht, daarom vullen we 8 in bij b.
Wanneer we de formule uitwerken zouden we als het goed is op het aantal uren moeten uitkomen dat TS te laat was voor het afzeggen van zijn afspraak ( c ). We gaan nu kijken of dit gelukt is.
a - b = c
24 - 8 = 16
We kunnen uit de uitkomst van de formule dus opmaken dat TS maar liefst 16 uur te laat was met het afzeggen van de afspraak en dat de dokter volledig in zijn recht stond bij het in rekening brengen van de gemaakte kosten. Verder is TS een mongooltje, een niet-zeldzame aandoening waar helaas zelfs de beste dokter niets aan kan doen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
Dat moet altijd 24 uur van tevoren, dat is een regel bij elke huisarts. Helaas, gewoon dokken, anders kun je naar een andere gaan zoeken, die dezelfde regels heeft.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:13 schreef emotioneel het volgende:
Hallo foks ik ben echt boos over wat er is gebeurd het zit zo
Gisteren middag had ik een afspraak staan bij de huisarts hij moest een klein ingreepie doen geen probleem verder allemaal
Gisterochend kreeg ik ineens een belletje van mijn baas (hennie) . Hij zeg eey ouwe ruggetrekke ken je vandaag kommen werken? (werk op de bouw)
kan wel een extra centje gebruiken dus ik ben gegaan en heb à la minuut de doctor afspraak van de betreffende middag afgezegd
kreeg zo'n meissie aan de lijn die zei ja sorry meneer maar dat mot 24 uur van te voren dus misschien mot je betalen
Ik zeg zo ja sorry kan echt niet hoop dat we het zo kunnen laten.
Krijg ik vanochend een brief van de doctor dat ik effe 47.40 euro neer ken tikken om de gemiste afspraak zonder reden
dus ik me baas (hennie) bellen want die weet wel raad en hij zei ja je moet maar ff bellen met die doctor.
Zo gezegd zo gedaan bleek dus inderdaad dat ik niet op tijd was.
Ik zeg nog ik moet gewoon werken ik betaal netjes belasting ben geen Marokkaan! 48 euro is veel te veel dan had ik ook voor niks kennen werken! Zegt ze nee meneer sorry zo werkt het nou eenmaal
Ik zeg ken ik ff de doctor een minuutje spreken zegt ze nee die is bezig toen heb ik haar een aantal ziektes toegewenst waar ik niet trots op ben maar BOOS BEN IK
IK BEN HET ECHT ZAT IK BEL VERDOMME 8 UUR VAN TE VOREN OP EN NU KRIJG IK DIT IK WIL GODVER DE GODVER GEWOON EEN CENTJE VERDIENEN EN DAN KRIJG IK DIT WEER AAN ME HALS GVD VERZEKERING ZEG OOK AL VAN JA WE VERGOEDEN DIT NIET
STA IK HELE GODK******* DAG OP DIE BAUW TE WERKEN VOOF NIKS??!! LOOP DIE ******* RICHARD ME OOK NOG TE KK*** BRN ER FF KLAAR MEE
Blijkbaar heeft die al eerder plaatsgevonden.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:14 schreef LookAtMe het volgende:
Ik hoop dat die kleine ingreep een lobotomie is.
Dat boeit nu ff niet. Het gaat erom dat TS een zwijn is.quote:
Ik heb het eigenlijk niet eens gelezen. Die laatste regels gescheld en capslock.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat boeit nu ff niet. Het gaat erom dat TS een zwijn is.
#BAUWquote:Op donderdag 10 april 2014 19:54 schreef artelligence het volgende:
TS is een troll...
of een hallevu mongol die in de bauw werkt jatogh?
Die hoge heren moeten ons altijd hebben!quote:Op donderdag 10 april 2014 19:13 schreef emotioneel het volgende:
Hallo foks ik ben echt boos over wat er is gebeurd het zit zo
Gisteren middag had ik een afspraak staan bij de huisarts hij moest een klein ingreepie doen geen probleem verder allemaal
Gisterochend kreeg ik ineens een belletje van mijn baas (hennie) . Hij zeg eey ouwe ruggetrekke ken je vandaag kommen werken? (werk op de bouw)
kan wel een extra centje gebruiken dus ik ben gegaan en heb à la minuut de doctor afspraak van de betreffende middag afgezegd
kreeg zo'n meissie aan de lijn die zei ja sorry meneer maar dat mot 24 uur van te voren dus misschien mot je betalen
Ik zeg zo ja sorry kan echt niet hoop dat we het zo kunnen laten.
Krijg ik vanochend een brief van de doctor dat ik effe 47.40 euro neer ken tikken om de gemiste afspraak zonder reden
dus ik me baas (hennie) bellen want die weet wel raad en hij zei ja je moet maar ff bellen met die doctor.
Zo gezegd zo gedaan bleek dus inderdaad dat ik niet op tijd was.
Ik zeg nog ik moet gewoon werken ik betaal netjes belasting ben geen Marokkaan! 48 euro is veel te veel dan had ik ook voor niks kennen werken! Zegt ze nee meneer sorry zo werkt het nou eenmaal
Ik zeg ken ik ff de doctor een minuutje spreken zegt ze nee die is bezig toen heb ik haar een aantal ziektes toegewenst waar ik niet trots op ben maar BOOS BEN IK
IK BEN HET ECHT ZAT IK BEL VERDOMME 8 UUR VAN TE VOREN OP EN NU KRIJG IK DIT IK WIL GODVER DE GODVER GEWOON EEN CENTJE VERDIENEN EN DAN KRIJG IK DIT WEER AAN ME HALS GVD VERZEKERING ZEG OOK AL VAN JA WE VERGOEDEN DIT NIET
STA IK HELE GODK******* DAG OP DIE BAUW TE WERKEN VOOF NIKS??!! LOOP DIE ******* RICHARD ME OOK NOG TE KK*** BRN ER FF KLAAR MEE
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |