En dit.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:40 schreef rhubarbje het volgende:
In therapie gaan
Dit neigt richting eetstoornis
dat is niet waar want ik hou van eten en ik eet een uitgebreid ontbijt, en mijn avondeten is ook uitgebreid + toetje. En niet met iets spotten als je je er niet in hebt verdiept..quote:Op donderdag 10 april 2014 18:40 schreef rhubarbje het volgende:
In therapie gaan
Dit neigt richting eetstoornis
Dan ga je iets minder uitgebreid ontbijten en dineren.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:43 schreef Rachel22 het volgende:
[..]
dat is niet waar want ik hou van eten en ik eet een uitgebreid ontbijt, en mijn avondeten is ook uitgebreid + toetje. En niet met iets spotten als je je er niet in hebt verdiept..
niet durven eten omdat je bang bent om dik te worden is echt het eerste teken aan de wandquote:Op donderdag 10 april 2014 18:43 schreef Rachel22 het volgende:
[..]
dat is niet waar want ik hou van eten en ik eet een uitgebreid ontbijt, en mijn avondeten is ook uitgebreid + toetje. En niet met iets spotten als je je er niet in hebt verdiept..
mensen plakken tegenwoordig overal een labeltje op. Daarbij heb ik geen moeite met eten, en ik weeg mezelf nooit.. Maar ik had gelezen dat als je iets aanpast in je eetschema je zo tien kilo kan aankomen..quote:Op donderdag 10 april 2014 18:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet durven eten omdat je bang bent om dik te worden is echt het eerste teken aan de wand
Een eetstoornis is ook niet alleen maar niks eten hè
Ik gok dat ik er iets meer van weet dan jij...
Je weegt jezelf nooit?quote:Op donderdag 10 april 2014 18:47 schreef Rachel22 het volgende:
[..]
mensen plakken tegenwoordig overal een labeltje op. Daarbij heb ik geen moeite met eten, en ik weeg mezelf nooit.. Maar ik had gelezen dat als je iets aanpast in je eetschema je zo tien kilo kan aankomen..
bijna nooit nee, dat vind ik zo'n onzin. Gewicht is nooit precies, je kan vocht ophouden etc. Eigenlijk heeft wegen geen zin (naar mijn mening)quote:
Ja als je op dezelfde dag vis en rozijnen eet dan is de kans groot dat je volgende dag een kilo of 5 aangekomen bent. Niet doen dus.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:47 schreef Rachel22 het volgende:
[..]
mensen plakken tegenwoordig overal een labeltje op. Daarbij heb ik geen moeite met eten, en ik weeg mezelf nooit.. Maar ik had gelezen dat als je iets aanpast in je eetschema je zo tien kilo kan aankomen..
Vind ik niet zo 'zeer uitgebreid'quote:Op donderdag 10 april 2014 18:44 schreef Rachel22 het volgende:
[..]
zeer uitgebreid (een bak fruit, 3 broodjes en een omelet + melk )
Maar je eet al een jaar geen lunch om twee, drie kilo kwijt te raken?quote:Op donderdag 10 april 2014 18:49 schreef Rachel22 het volgende:
[..]
bijna nooit nee, dat vind ik zo'n onzin. Gewicht is nooit precies, je kan vocht ophouden etc. Eigenlijk heeft wegen geen zin (naar mijn mening)
Niet??quote:Op donderdag 10 april 2014 18:50 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Vind ik niet zo 'zeer uitgebreid'
6-10 boterhammen + melk koffie/sap etc.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:52 schreef maily het volgende:
[..]
Niet??
Ik heb twee boterhammen of vier cracottes en koffie en een sapje ....
pffff, dat vind ik best veel hoor voor een ontbijtquote:Op donderdag 10 april 2014 18:50 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Vind ik niet zo 'zeer uitgebreid'
ja, jij bent misschien een vent van 2 meter en TS misschien een vrouw of meisje van 1,60 cmquote:Op donderdag 10 april 2014 18:55 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
6-10 boterhammen + melk koffie/sap etc.
Misschien een beetjequote:Op donderdag 10 april 2014 19:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja, jij bent misschien een vent van 2 meter en TS misschien een vrouw of meisje van 1,60 cm
dat scheelt dan ook wel natuurlijk heh...
*Ughm* 1.75m *Ughm *quote:Op donderdag 10 april 2014 19:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja, jij bent misschien een vent van 2 meter en TS misschien een vrouw of meisje van 1,60 cm
dat scheelt dan ook wel natuurlijk heh...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |