SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2014 11:45:14 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag is Noa voor het eerst weer naar het kdv dus ik ga straks lekker de hele dag met mijn laptopje op zolder zitten en een dagje cocoonen
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2014 10:21:33 ]
fijn hoor! Die vragenlijst gaat terug tot aan begin zwangerschap enzo.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:54 schreef Logician2.0 het volgende:
Ja echt veel sneller dan verwacht!
We krijgen een vragenlijst opgestuurd en daarna een intake van ong. een uur om te kijken wat voor behandelplan ze willen.
tja als moeder zijnde ziek zijn kan nietquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:04 schreef Nijna het volgende:
Zware dag bar, als je zelf niet fit bent en je handen vol hebt.
Roy stopt dan ineens met waar hij mee bezig was. En ineens weer verder gaan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:11 schreef Logician2.0 het volgende:
Fijn dat je ieg vanmiddag nog terecht kan!
De drops zijn heel kort, ze krijgt ineens een dronken blik en vervolgens valt ze gewoon slap om, en soms is het alleen haar hoofdje die even een paar keer naar beneden knikt net zoals bij in slaap vallen maar dan uit het niets.
Het staren doet ze ook wel dan gaan haar ogen vaak omhoog en stopt ze met reageren en daarna knipperd ze even en gaat ze weer verder, maar gelukkig zijn die niet eng het is net alsof ze dan even op pauze staat
Dit idee:
He bah zeg, kom op Roy!quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:59 schreef _Bar_ het volgende:
tuurlijk ziek zijn zonder insult kan niet
![]()
duurde maar heel kort en Roy kwam er goed zelf uit. Nu ligt hij ervan bij te komen.
fijn met jullie goede nacht!quote:Op woensdag 23 april 2014 07:34 schreef Logician2.0 het volgende:
Hoe was iedereen zijn nacht?
En hoe gaat het met Roy en met jou Bar?
Hier een hele goede nacht en nu een dagje kdv
Ik lees wel mee hoor, hier gaat alles zijn gangetje wat zoon betreft, niet veel te melden gelukkig.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:44 schreef _Bar_ het volgende:
Jiha Roy heeft een boterham gegeten![]()
Sinds hij ziek werd wilde hij niet meer eten.
Roy leefde op fruit en kwarkjes en drinken (alleen dat laatste niet goed vandaar extra kwark en fruit)
Frups hoe gaat het bij jullie?
Ud met jullie alles goed?
agenda?
Lionessa?
wat leuk bar! echte communicatiequote:Op woensdag 30 april 2014 20:35 schreef _Bar_ het volgende:
Ging het goed vandaag thuis ?
Roy riep een paar keer "ja"vandaag.
en meneer werd boos op mijhij ging voor het dressoir staan en alsmaar ie ie ie roepen en naar de tv wijzen.
ik,Roy wil je kaatje kijken? En zet kaatje op.
Roy werd driftig en begon al te stampenen weer ie ie ie en naar de tv wijzen.
ik,doe het weer verkeerd tot ik me ineens bedacht misschien moet de tv gewoon uit.
zet de tv uit,Roy klapt in zijn handen dus dat was goed![]()
pakt hij mijn hand en trekt me mee naar zijn jas en naar de deur die uiteindelijk naar buiten gaat![]()
en als je naar buiten gaat moet de tv binnen uit![]()
Roy gaat zo goed vooruit ineens
wow! als je dit in stapjes opdeelt is het helemaal super:quote:Op woensdag 30 april 2014 20:35 schreef _Bar_ het volgende:
Ging het goed vandaag thuis ?
Roy riep een paar keer "ja"vandaag.
en meneer werd boos op mijhij ging voor het dressoir staan en alsmaar ie ie ie roepen en naar de tv wijzen.
ik,Roy wil je kaatje kijken? En zet kaatje op.
Roy werd driftig en begon al te stampenen weer ie ie ie en naar de tv wijzen.
ik,doe het weer verkeerd tot ik me ineens bedacht misschien moet de tv gewoon uit.
zet de tv uit,Roy klapt in zijn handen dus dat was goed![]()
pakt hij mijn hand en trekt me mee naar zijn jas en naar de deur die uiteindelijk naar buiten gaat![]()
en als je naar buiten gaat moet de tv binnen uit![]()
Roy gaat zo goed vooruit ineens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gipsloos jeuj!!!!!![]()
En wat ziet ze er beeldig uit!![]()
nog niksquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:23 schreef Logician2.0 het volgende:
Oh wat aardig Bar, wat denkt zij er van?
quote:Op maandag 5 mei 2014 09:26 schreef Logician2.0 het volgende:
Pffff even ei kwijt, gisteren naar een soort indoor rommelmarkt en de mac geweest met Noa, ging echt super goed.
Tot gisteravond, een staar aanvalletje zoals normaal maar toen ik haar aanraakte was ze helemaal slap en levenloos heb haar helemaal door elkaar geschud en ben mij helemaal lam geschrokken, was denk ik maar 2min maar voor mijn gevoel veel langer en ik was helemaal in paniek. Gelukkig kwam ze daarna normaal bij.
Vanmorgen om half 5 was ze al wakker veel huilen en hoofdtrekkingen alleen ditmaal waren de trekkingen heel snel achter elkaar ipv met tussenpozen.. uiteindelijk is ze na 2u nog in slaap gevallen maar helemaal kapot hier en ga het bevrijdingsfeestje maar afzeggen...
Fijn! Ik duim voor een rustige dagquote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:43 schreef Logician2.0 het volgende:
Hier een hele goede nacht gehad, ze heeft zelfs doorgeslapen en ze lijkt goed te pas
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:50 schreef _Bar_ het volgende:
pffff 2uur na zetpil en weer gillen en krijsen
om 8uur kan ik bellen is het zo gelukkig.
pfff heftig om Roy zo te zien zelfs knuffelen helpt niet
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:50 schreef _Bar_ het volgende:
Had ik al verteld dat de stoel terecht is,hij stond in een ander depot
jeetje. sterktequote:Op maandag 5 mei 2014 09:26 schreef Logician2.0 het volgende:
Pffff even ei kwijt, gisteren naar een soort indoor rommelmarkt en de mac geweest met Noa, ging echt super goed.
Tot gisteravond, een staar aanvalletje zoals normaal maar toen ik haar aanraakte was ze helemaal slap en levenloos heb haar helemaal door elkaar geschud en ben mij helemaal lam geschrokken, was denk ik maar 2min maar voor mijn gevoel veel langer en ik was helemaal in paniek. Gelukkig kwam ze daarna normaal bij.
Vanmorgen om half 5 was ze al wakker veel huilen en hoofdtrekkingen alleen ditmaal waren de trekkingen heel snel achter elkaar ipv met tussenpozen.. uiteindelijk is ze na 2u nog in slaap gevallen maar helemaal kapot hier en ga het bevrijdingsfeestje maar afzeggen...
fijn voor de goede nacht!quote:Op woensdag 7 mei 2014 07:19 schreef Logician2.0 het volgende:
Hier wederom een goede nacht gehad
Hoe gaat het nu met Roy?
En hoe gaat het bij de anderen?
het zal wel een heftige zijn want kuur is maar 3dagen,en 1xper dag maar geven.quote:
Lijkt het wel wat op ja. 5e of 6e ziekte ook wel. Even afwachten, is vooralsnog alleen d'r gezichtje.quote:
die had lisa ook. Werkt goed is een nieuwe. Aangezien veel bacterieen inmiddels imuum zijn voor de oudere middeltjes.quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:51 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
het zal wel een heftige zijn want kuur is maar 3dagen,en 1xper dag maar geven.
Nee, al zei ik afgelopen weekend al dat ik meisje ergens niet 100% fit vond.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:08 schreef Logician2.0 het volgende:
Ub klinkt idd als 5e 6e ziekte, heeft ze vorige wk koorts gehad? Wel fijn dat ze er zelf ieg geen last van lijkt te hebben.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:03 schreef Logician2.0 het volgende:
En wat krijgen we na een drukke dag...
Koorts
quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:03 schreef Logician2.0 het volgende:
En wat krijgen we na een drukke dag...
Koorts
ah dat is fijn!quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:44 schreef ueberduitser het volgende:
![]()
![]()
Ik kreeg net een appje dat meisje weer lekker thuis is!
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2014 17:23:17 ]
kun je de spray niet meenemen voor het geval dat.quote:Op zondag 25 mei 2014 10:24 schreef Logician2.0 het volgende:
Goed nieuws beiden dus
En een superdikke knuffel voor het rammelverdriet![]()
Hier gaat het ook goed, we gaan zo een poging wagen tot een kleine rommelmarkt *fingers crossed dus* blijft lastig hoor maar we willen de andere kinderen ook geen leuke gezinsdingen ontzeggen dus we gaan het gewoon proberen.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2014 23:37:43 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |