Ja ik hou daar ook niet zo van, m'n arme burenquote:
Ach die paar seconden...quote:Op donderdag 10 april 2014 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik hou daar ook niet zo van, m'n arme buren
Ik bedoelde meer bij het onbaatzuchtig beffenquote:Op donderdag 10 april 2014 16:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ach die paar seconden...![]()
http://www.1opde5.nl
Niet echt?quote:
Toen hij over Alain Clark begon. Begonnen bij mij de alarmbellen te rinkelenquote:
Haha ja hij vind Racoon en Blof ook gewoon kut natuurlijk, maar dat kon hij niet zeggen.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Toen hij over Alain Clark begon. Begonnen bij mij de alarmbellen te rinkelen
Patriottistische Friezenquote:
Kut. Daar lul je me als semi-Fries klemquote:Op donderdag 10 april 2014 17:31 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is geen Fries. Friese voorouders vast wel, maarja wie niet?
quote:Op donderdag 10 april 2014 17:33 schreef SilentChaos het volgende:
Louis vond ik best een leuk plaatje van hem
Bijna net zo oud als "ik heb thuis geen trein"quote:
Domien heeft morgen heul geen show.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:48 schreef Pandaplint het volgende:
Ben benieuwd naar de hooikoorts van Domien morgen. Veel pollen in de lucht!
Morgen is het vrijdag. Dan is er geen uitzending van Dit is Domien.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:48 schreef Pandaplint het volgende:
Ben benieuwd naar de hooikoorts van Domien morgen. Veel pollen in de lucht!
WAT EEN GELUK WAT EEN GELUK.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Domien heeft morgen heul geen show.
Wel popcorn, geen cola, wel bierquote:Op donderdag 10 april 2014 17:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft iedereen de popcorn en cola al klaar staan?
Beide niet in huis. Wel bier en roze koekenquote:Op donderdag 10 april 2014 17:56 schreef ieniminimuis het volgende:
een maaltydsalade, mona toetje, doritos en RAAK Campagne Pilsquote:Op donderdag 10 april 2014 17:56 schreef ieniminimuis het volgende:
#YOLOquote:Op donderdag 10 april 2014 18:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
een maaltydsalade, mona toetje, doritos en RAAK Campagne Pils
Ik ga helemaal los
campagne, toe maarquote:Op donderdag 10 april 2014 18:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
een maaltydsalade, mona toetje, doritos en RAAK Campagne Pils
Ik ga helemaal los
Zo heet het echt!!quote:
Neuh.quote:
Natuurlijk, mede-oldbiequote:
je jat de grap van pinoquote:Op donderdag 10 april 2014 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Pharrell Williams Happy grootste hit in Top 40 aller tijden
Met dank aan Wilbert
Krijgt Wilbert vanavond award voor beste micromanager?
Owh. Dat wist ik niet. Ik had niet terug gelezen.quote:
Bedankt.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh. Dat wist ik niet. Ik had niet terug gelezen.
Excuses aan Pino
Plain White T's - "Hey There Delilah"quote:
Hoe kan dat dan?quote:Op donderdag 10 april 2014 18:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Plain White T's - "Hey There Delilah"
Als er een plaat is die ik slecht trek..
Te vaak gehoord+verschrikkelijke stem&manier van zingenquote:
Uhm, oké.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Te vaak gehoord+verschrikkelijke stem&manier van zingen
Stiekem vind ik deze typisch Pino uitspraak geweldigquote:
Heb je weer gedronken Muisje?quote:Op donderdag 10 april 2014 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stiekem vind ik deze typisch Pino uitspraak geweldig
Maar niet verder vertellen.
Hij moet gewoon weer dit soort platen makenquote:Op donderdag 10 april 2014 18:53 schreef alors het volgende:
Kutnummer dit trouwens. Wat maakt Pharrell toch een bagger tegenwoordig.
Wilbert zit gewoon in een Coen pakquote:Op donderdag 10 april 2014 18:55 schreef alors het volgende:
Was Coen zijn plaatje zeker, altijd commercieel en grote namenVolgende week of de week daarna megahit
Ja idd, zo'n fijn nummer ookquote:Op donderdag 10 april 2014 18:56 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hij moet gewoon weer dit soort platen maken
[..]
Ik denk dat Wilbert eigenlijk zijn vader is, en Domien zijn broertje.quote:Wilbert zit gewoon in een Coen pak
Nee I blame the coffee and chocolate cake.quote:
Irish Coffee?quote:Op donderdag 10 april 2014 18:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee I blame the coffee and chocolate cake.
Geen alcohol. Ik ben al sober sinds dinsdag avond.quote:
Godver de godver. Een hele wand van je woonwagen vol met gatenquote:Op donderdag 10 april 2014 19:00 schreef alors het volgende:
Was deze hier al voorbijgekomen, uit het Action topic
http://www.mijnalbum.nl/Foto-CHGE6CES-G.jpg_______!
Godverdomme.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:00 schreef alors het volgende:
Was deze hier al voorbijgekomen, uit het Action topic
[ afbeelding ]_______!
Inderdaad. Vind het zo'n viezige ventquote:Op donderdag 10 april 2014 20:30 schreef Cee het volgende:
Geef die jongen een hamburger en een douchebeurt.
Was hij maar zoals 1opde5.nl Dan waren we sneller klaarquote:
Ze heeft zelf nogal veel actie gevoerd op de sociale media kanalen.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:36 schreef Paul het volgende:
Mist Montreal
Giel heeft dit zeker geregeld
Bingo.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:38 schreef Travel. het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar ik ken niemand. Zeker 3fm eigen artiesten feestje?
U gaat door voor de koelkast.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:38 schreef Travel. het volgende:
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:38 schreef Travel. het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:39 schreef Cee het volgende:
Het is er zo doods en stil, je hoort zelfs de high-fives.
Hahha ja echt man, zo grappigquote:Op donderdag 10 april 2014 20:39 schreef Cee het volgende:
Maar gelukkig heeft E de Zwart een filtertje gevondenquote:Op donderdag 10 april 2014 20:39 schreef Cee het volgende:
Ja, niemand leert van de fouten die voorgaande jaren zijn gemaakt. Inclusief wij, want we kijken weer als makke schapen.quote:
Net als die andere 36 genomineerden die de afgelopen week 'ineens' met een nieuwe single kwamen.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:39 schreef alors het volgende:
Goed getimed die nieuwe single, afgelopen jaar verder niks van gehoord
Ik durf niet.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, niemand leert van de fouten die voorgaande jaren zijn gemaakt. Inclusief wij, want we kijken weer als makke schapen.
Lol, ik luister geen 3FMquote:Op donderdag 10 april 2014 20:38 schreef Paul het volgende:
[..]onder welke steen kom jij vandaan hee
ErgernisTVquote:Op donderdag 10 april 2014 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, niemand leert van de fouten die voorgaande jaren zijn gemaakt. Inclusief wij, want we kijken weer als makke schapen.
Maar.... je mist nu wel Nielson.quote:
Dat vind ik dan een van de weinig terecht genomineerden.quote:
Whut echt?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat vind ik dan een van de weinig terecht genomineerden.Meer dan Sjakkelien die amper haar nieuwe single uit had en meteen een nominatie kreeg.
Eheh eheh!
Ik kijk het gewoon net als ik DWDD en Spangas kijk. Met Fok erbij voor het vermaak, niet omdat het me serieus boeit.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Mag toch gewoon tv kijken?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan
Waarom luister je trouwens geen Giel?
Okéquote:Op donderdag 10 april 2014 20:43 schreef alors het volgende:
Ik vind Beauty en de Brains wel echt leuk
Het zijn wel enorm slimme/catchy liedjesquote:Op donderdag 10 april 2014 20:43 schreef alors het volgende:
Ik vind Beauty en de Brains wel echt leuk
Ja, ik vind 't catchy, ik zou er geen hele cd van kopen, maar ik voel me er ook niet door aangevallen of beledigd of gefrustreerd en da's wat pure bubbelgum-pop moet zijn. Niks mis mee op z'n tijd. Die beat is ook voor jou, godverdomme.quote:
Doet ie vandaag ook.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Giel die huilt
Dan hou ik het ook niet meer droog
Verdomme.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Doet ie vandaag ook.
Het blijft een bedrijfs-uitje.
Sorry.
Hé het was een MH!quote:Op donderdag 10 april 2014 20:46 schreef alors het volgende:
Met De Staat pronken die ze nooit draaien
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:46 schreef alors het volgende:
Devils Bloos
Dat dus.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:46 schreef alors het volgende:
Ja een weekje, en daarna nauwelijks mee gedraaid. Zo lafjes.quote:
Ben jij gek. Da's 4 minuten waarin je Happy en Roar had kunnen draaien, meneertje.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:48 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verplicht nummertje.
Daarna nog ooit gehoord overdag?
Dit zijn de mensen die Wilbert niet herkenden.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:48 schreef Cee het volgende:
Is deze Club de strafkelder voor mensen die op de zwarte markt een kaartje kochten?
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben jij gek. Da's 4 minuten waarin je Happy en Roar had kunnen draaien, meneertje.
Verdomme.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben jij gek. Da's 4 minuten waarin je Happy en Roar had kunnen draaien, meneertje.
Cee is weer op dreefquote:Op donderdag 10 april 2014 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
En dat terwijl het nog wel even de Mega Top 50 kietelde en Jett Rebel's MH genadeloos flopte.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ja een weekje, en daarna nauwelijks mee gedraaid. Zo lafjes.
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/22444
Net alsof je wat mist als je gaat plassen en/of bier gaat halen.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:51 schreef sneakydesert het volgende:
Ik besefte me net dat er natuurlijk geen reclame zit op de publieke omroep
Er af gewaaid.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:51 schreef Bronson het volgende:
Waar is dat geile baardje van Domien gebleven?
Neequote:Op donderdag 10 april 2014 20:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Net alsof je wat mist als je gaat plassen en/of bier gaat halen.
JUICHEN!quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:52 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Donder dit soort "muziek" er toch gewoon uit
Nee.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:52 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Donder dit soort "muziek" er toch gewoon uit
Net als JvT en Kraantje.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee.
Een van de betere live artiesten van NL
Het is al zo'n huilshow.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:53 schreef Cee het volgende:
Dit publiek verdient een optreden van Maaike.
Ik kus je ik lik jequote:Op donderdag 10 april 2014 20:53 schreef Cee het volgende:
Dit publiek verdient een optreden van Maaike.
Erfenis van Parabel.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:54 schreef Travel. het volgende:
Dat hemdje lol. Wat was die gozer aan het denken_!_!_!_
Jouw afbeelding doet het niet bij mij.quote:
Je mist niks.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:56 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Jouw afbeelding doet het niet bij mij.
Laten we hopen dat hij te veel op heeft.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:57 schreef alors het volgende:
[..]
Veel volgens mijVanmiddag bij Coen en Sander ook al
yoloquote:Op donderdag 10 april 2014 20:58 schreef Travel. het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij te veel op heeft.
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:46 schreef alors het volgende:
Devils Blood
eens met klachtquote:Op donderdag 10 april 2014 20:59 schreef alors het volgende:
Ik vind dat ene nummer van haar, Hear How My Heart Beats goed. Maar natuurlijk heeft ze weer zeikmuziek gemaakt en wordt dat wel opgepikt
Beste zangeres: Miss Montrealquote:Op donderdag 10 april 2014 21:03 schreef Pino112 het volgende:
Wie kan een lijstje geven met winnaars?
Beste Nieuwkomer: Jett Rebelquote:Op donderdag 10 april 2014 21:03 schreef Pino112 het volgende:
Je. Verwacht. Het. Niet.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:03 schreef Pandaplint het volgende:
Gers brengt morgen een nieuwe single uit. Zou hij toevallig vanavond ook nog optreden?
Twelve Years a Slavequote:Op donderdag 10 april 2014 21:03 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Twelve Years a Slave
ABBA
Spaans voetbalelftal
Ireen Wüst
[..]
Twelve Years a Slave
ABBA
Spaans voetbalelftal
Ireen Wüst
Alleen met die eerste ben ik het echt oneens. Maar ja, 3fm hč?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Beste zangeres: Miss Montreal
Beste Live Act: Chef'Special
Beste Hiphop: Opposites
Beste Nieuwkomer: Jett Rebel
[..]
Twelve Years a Slave
ABBA
Spaans voetbalelftal
Ireen Wüst
Nnnnn...quote:Op donderdag 10 april 2014 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is Miss Montreal al klaar met haar dankwoord?
Dat moet van Mutsaers Platenboer & Co.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:07 schreef Holenmens het volgende:
Dat Nederlandse talent dat ze bij 3FM draaien is heel leuk en zo, maar het wordt allemaal veel te vaak gedraaid. En al die veren
goeie nieuwe 80s sound inderdaadquote:Op donderdag 10 april 2014 21:08 schreef remcoP het volgende:
De Staat moet dit winnen, maar het zal GBTTZ wel worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |