Ja ik hou daar ook niet zo van, m'n arme burenquote:
Ach die paar seconden...quote:Op donderdag 10 april 2014 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik hou daar ook niet zo van, m'n arme buren
Ik bedoelde meer bij het onbaatzuchtig beffenquote:Op donderdag 10 april 2014 16:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ach die paar seconden...![]()
http://www.1opde5.nl
Niet echt?quote:
Toen hij over Alain Clark begon. Begonnen bij mij de alarmbellen te rinkelenquote:
Haha ja hij vind Racoon en Blof ook gewoon kut natuurlijk, maar dat kon hij niet zeggen.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Toen hij over Alain Clark begon. Begonnen bij mij de alarmbellen te rinkelen
Patriottistische Friezenquote:
Kut. Daar lul je me als semi-Fries klemquote:Op donderdag 10 april 2014 17:31 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is geen Fries. Friese voorouders vast wel, maarja wie niet?
quote:Op donderdag 10 april 2014 17:33 schreef SilentChaos het volgende:
Louis vond ik best een leuk plaatje van hem
Bijna net zo oud als "ik heb thuis geen trein"quote:
Domien heeft morgen heul geen show.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:48 schreef Pandaplint het volgende:
Ben benieuwd naar de hooikoorts van Domien morgen. Veel pollen in de lucht!
Morgen is het vrijdag. Dan is er geen uitzending van Dit is Domien.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:48 schreef Pandaplint het volgende:
Ben benieuwd naar de hooikoorts van Domien morgen. Veel pollen in de lucht!
WAT EEN GELUK WAT EEN GELUK.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Domien heeft morgen heul geen show.
Wel popcorn, geen cola, wel bierquote:Op donderdag 10 april 2014 17:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft iedereen de popcorn en cola al klaar staan?
Beide niet in huis. Wel bier en roze koekenquote:Op donderdag 10 april 2014 17:56 schreef ieniminimuis het volgende:
een maaltydsalade, mona toetje, doritos en RAAK Campagne Pilsquote:Op donderdag 10 april 2014 17:56 schreef ieniminimuis het volgende:
#YOLOquote:Op donderdag 10 april 2014 18:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
een maaltydsalade, mona toetje, doritos en RAAK Campagne Pils
Ik ga helemaal los
campagne, toe maarquote:Op donderdag 10 april 2014 18:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
een maaltydsalade, mona toetje, doritos en RAAK Campagne Pils
Ik ga helemaal los
Zo heet het echt!!quote:
Neuh.quote:
Natuurlijk, mede-oldbiequote:
je jat de grap van pinoquote:Op donderdag 10 april 2014 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Pharrell Williams Happy grootste hit in Top 40 aller tijden
Met dank aan Wilbert
Krijgt Wilbert vanavond award voor beste micromanager?
Owh. Dat wist ik niet. Ik had niet terug gelezen.quote:
Bedankt.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh. Dat wist ik niet. Ik had niet terug gelezen.
Excuses aan Pino
Plain White T's - "Hey There Delilah"quote:
Hoe kan dat dan?quote:Op donderdag 10 april 2014 18:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Plain White T's - "Hey There Delilah"
Als er een plaat is die ik slecht trek..
Te vaak gehoord+verschrikkelijke stem&manier van zingenquote:
Uhm, oké.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Te vaak gehoord+verschrikkelijke stem&manier van zingen
Stiekem vind ik deze typisch Pino uitspraak geweldigquote:
Heb je weer gedronken Muisje?quote:Op donderdag 10 april 2014 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stiekem vind ik deze typisch Pino uitspraak geweldig
Maar niet verder vertellen.
Hij moet gewoon weer dit soort platen makenquote:Op donderdag 10 april 2014 18:53 schreef alors het volgende:
Kutnummer dit trouwens. Wat maakt Pharrell toch een bagger tegenwoordig.
Wilbert zit gewoon in een Coen pakquote:Op donderdag 10 april 2014 18:55 schreef alors het volgende:
Was Coen zijn plaatje zeker, altijd commercieel en grote namenVolgende week of de week daarna megahit
Ja idd, zo'n fijn nummer ookquote:Op donderdag 10 april 2014 18:56 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hij moet gewoon weer dit soort platen maken
[..]
Ik denk dat Wilbert eigenlijk zijn vader is, en Domien zijn broertje.quote:Wilbert zit gewoon in een Coen pak
Nee I blame the coffee and chocolate cake.quote:
Irish Coffee?quote:Op donderdag 10 april 2014 18:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee I blame the coffee and chocolate cake.
Geen alcohol. Ik ben al sober sinds dinsdag avond.quote:
Godver de godver. Een hele wand van je woonwagen vol met gatenquote:Op donderdag 10 april 2014 19:00 schreef alors het volgende:
Was deze hier al voorbijgekomen, uit het Action topic
http://www.mijnalbum.nl/Foto-CHGE6CES-G.jpg_______!
Godverdomme.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:00 schreef alors het volgende:
Was deze hier al voorbijgekomen, uit het Action topic
[ afbeelding ]_______!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |