Ja ik hou daar ook niet zo van, m'n arme burenquote:
Ach die paar seconden...quote:Op donderdag 10 april 2014 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik hou daar ook niet zo van, m'n arme buren
Ik bedoelde meer bij het onbaatzuchtig beffenquote:Op donderdag 10 april 2014 16:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ach die paar seconden...![]()
http://www.1opde5.nl
Niet echt?quote:
Toen hij over Alain Clark begon. Begonnen bij mij de alarmbellen te rinkelenquote:
Haha ja hij vind Racoon en Blof ook gewoon kut natuurlijk, maar dat kon hij niet zeggen.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Toen hij over Alain Clark begon. Begonnen bij mij de alarmbellen te rinkelen
Patriottistische Friezenquote:
Kut. Daar lul je me als semi-Fries klemquote:Op donderdag 10 april 2014 17:31 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is geen Fries. Friese voorouders vast wel, maarja wie niet?
quote:Op donderdag 10 april 2014 17:33 schreef SilentChaos het volgende:
Louis vond ik best een leuk plaatje van hem
Bijna net zo oud als "ik heb thuis geen trein"quote:
Domien heeft morgen heul geen show.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:48 schreef Pandaplint het volgende:
Ben benieuwd naar de hooikoorts van Domien morgen. Veel pollen in de lucht!
Morgen is het vrijdag. Dan is er geen uitzending van Dit is Domien.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:48 schreef Pandaplint het volgende:
Ben benieuwd naar de hooikoorts van Domien morgen. Veel pollen in de lucht!
WAT EEN GELUK WAT EEN GELUK.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Domien heeft morgen heul geen show.
Wel popcorn, geen cola, wel bierquote:Op donderdag 10 april 2014 17:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft iedereen de popcorn en cola al klaar staan?
Beide niet in huis. Wel bier en roze koekenquote:Op donderdag 10 april 2014 17:56 schreef ieniminimuis het volgende:
een maaltydsalade, mona toetje, doritos en RAAK Campagne Pilsquote:Op donderdag 10 april 2014 17:56 schreef ieniminimuis het volgende:
#YOLOquote:Op donderdag 10 april 2014 18:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
een maaltydsalade, mona toetje, doritos en RAAK Campagne Pils
Ik ga helemaal los
campagne, toe maarquote:Op donderdag 10 april 2014 18:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
een maaltydsalade, mona toetje, doritos en RAAK Campagne Pils
Ik ga helemaal los
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |