Je gaat naar een seksfeest, maar je moet het vooral zelf leuk vinden?quote:Op donderdag 10 april 2014 17:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik vind het echt wel wat hebben, zeker in een fetish-achtige omgeving.
Mij maakt het niet zo uit of jij dat leuk vindt of niet, ik moet het vooral zelf leuk vinden.
Ja, ik moet het vooral zelf leuk vinden ja, ik ga daar niet heen als dienstverlenende instantie, maar om mezelf te plezieren.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je gaat naar een seksfeest, maar je moet het vooral zelf leuk vinden?
Als je daar heengaat dan hoop je toch iets "leuks" te doen neem ik aan?
Jezus, zijn die dingen aan de hakken bedoeld om mee te trappen ofzo?quote:Op donderdag 10 april 2014 17:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, ik moet het vooral zelf leuk vinden ja, ik ga daar niet heen als dienstverlenende instantie, maar om mezelf te plezieren.
En denk dat dat prima op zijn plaats is tussen mensen in de meest geweldige uitdossingen in lak, leer, rubber, pruiken, aparte make up en weet ik veel wat.
Zo'n feestje dus of iets in die geest...
[ afbeelding ]
Er is nog hoop jongens. Er is nog hoop!quote:Op donderdag 10 april 2014 15:23 schreef .Masturbatron. het volgende:
She’s declared herself a Breatharian, one who lives without food or water.
Dan valt ze uit elkaar. En ga je de cel in wegens moord.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 15:23 schreef .Masturbatron. het volgende:
“Ethnicities are mixing now, so there’s degeneration, and it didn’t used to be like that. Remember how many beautiful women there were in the 1950s and 1960s, without any surgery? And now, thanks to degeneration, we have this,” she said.
ze heeft enigszins een punt. ga niet met britten mengen want dat is toch wel het lelijkste volk ter wereldquote:
Als ze er ECHT zo uitziet als Barbie dan kan ze zich niet voortplanten nee, want dan zit daaronder niksquote:Op donderdag 10 april 2014 17:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ze wil trouwens absoluut niet voortplanten. En daar ben ik het volkomen mee eens. Het zou me overigens verbazen als ze zich überhaupt kan voortplanten gezien de puinhoop die ze van haar lichaam heeft gemaakt.
gatverdegatverdegatverquote:
Dat ze GI Joe heeft gevraagd in te grijpen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:28 schreef Richestorags het volgende:
Wat zou haar mening omtrent annexatie van de Krim zijn?
Vertaling: "Ik dacht dat ik vroeger heel lelijk was, daarom heb ik mijzelf zo laten verbouwen. Zodra ik kinderen krijg, krijg ik weer te zien hoe ik er vroeger uit zag. Dat wil ik mijzelf niet aandoen."quote:“Ethnicities are mixing now, so there’s degeneration, and it didn’t used to be like that. Remember how many beautiful women there were in the 1950s and 1960s, without any surgery? And now, thanks to degeneration, we have this,” she said.
“For example, a Russian marries an Armenian, they have a kid, a cute girl, but she has her dad’s nose. She goes and files it down a little, and it’s all good.”
For this reason, Lukyanova said, she is not open to the idea of having children.
“It’s unacceptable to me. The very idea of having children brings out this deep revulsion in me,” she said. “I’d rather die from torture, because the worst thing in the world is to have a family lifestyle.”
quote:Op donderdag 10 april 2014 16:02 schreef .Masturbatron. het volgende:
bonus, deze gaat een stapje verder:
Woman Wants to be as Braindead as Barbie
[ afbeelding ]
A California woman who describes herself as Barbie-obsessed says she uses hypnotherapy sessions in the hopes that it will decrease her IQ.
"I just want to be the ultimate Barbie. I actually want to be brainless," Blondie Bennett, 38, told Barcroft TV. "I don't like being human, if that makes sense... Natural is boring... I would love to be like, completely plastic."
Bennett has had five breast augmentations and other procedures in the hopes of attaining her goal. But now she says she's undergoing hypnotherapy sessions two-to-three times a week in order to dumb down her thoughts.
She says it's working.
"I've had 20 sessions and I'm already starting to feel ditzy and confused all the time," Bennett told the Daily Mail.
She told Barcroft TV that although she loves her looks, her plastic features tend to turn off a lot of people. She said that her friends and family don't approve of her lifestyle.
Bennett appears to maintain a NSFW Twitter account advertising live camera shows. Her handle, not surprisingly, is "Busty_Doll."
http://www.huffingtonpost(...)tupid_n_4815495.html
[ afbeelding ]
Lul niet zo dom, ze heeft helemaal geen punt. Het feit dat je tegenwoordig met ongeveer 5000% meer mensen in aanraking kan komen dan in de jaren 60, zou je toch eigenlijk al aan het denken moeten zetten dat het de meest debiele stelling is die je als leeghoofdige barbiehoer kan maken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:32 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ze heeft enigszins een punt. ga niet met britten mengen want dat is toch wel het lelijkste volk ter wereld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |