Op moment dat dit gebeurd dat het echt onmogelijk word te downloaden heeft niemand meer een glasvezel verbinding nodig.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb meteen alles eraf gegooid, wil geen problemen krijgen
Tot Brein besluit om individuele downloaders aan te gaan pakken.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 14:27 schreef Homijn het volgende:
Compleet gestoord. Kennelijk maakt Europa inmiddels volledig de dienst uit in Nederland.
Dat wordt 22 mei stemmen op een partij die EU-kritisch is.
Democratie is dood.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:27 schreef Homijn het volgende:
Compleet gestoord. Kennelijk maakt Europa het bedrijfsleven inmiddels volledig de dienst uit in Nederland.
Dat wordt 22 mei stemmen op een partij die EU-kritisch is.
twitter:MeldDownloaden twitterde op donderdag 10-04-2014 om 14:07:54Kent u mensen die zich schuldig maken aan het illegaal downloaden van liedjes, films en anderszins? Meld het ons en wij ondernemen actie! reageer retweet
twitter:MeldDownloaden twitterde op donderdag 10-04-2014 om 14:46:35U kent een notoire download-crimineel? Geef hem of haar aan en ontvang tot ¤50,- meldingsbonus. #meldpuntdownloaden reageer retweet
Ik hoop dat dit een grapje is? Anders mag de term NSB'er weer geheel terecht van stal getrokken worden.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:02 schreef Pizzahut het volgende:
twitter:MeldDownloaden twitterde op donderdag 10-04-2014 om 14:07:54Kent u mensen die zich schuldig maken aan het illegaal downloaden van liedjes, films en anderszins? Meld het ons en wij ondernemen actie! reageer retweet
twitter:MeldDownloaden twitterde op donderdag 10-04-2014 om 14:46:35U kent een notoire download-crimineel? Geef hem of haar aan en ontvang tot ¤50,- meldingsbonus. #meldpuntdownloaden reageer retweet
quote:Op donderdag 10 april 2014 15:02 schreef Pizzahut het volgende:
WHAT THE FUCKquote:Op donderdag 10 april 2014 15:02 schreef Pizzahut het volgende:
Hoe wil je dat voor elkaar krijgen.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tot Brein besluit om individuele downloaders aan te gaan pakken.
Zachtjes strelen over de eikel van Teeven...quote:Op donderdag 10 april 2014 17:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe wil je dat voor elkaar krijgen.
Zat eraan te komen natuurlijk, maar er zal echt nog veel moeten veranderen willen wij in Nederland in de praktijk een torenhoge boete krijgen voor het illegaal downloaden van een film. Voorlopig lijkt er wat mij betreft weinig aan de hand.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit. Blijf toch lekker downloaden.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:04 schreef Aiciu het volgende:
GEWOON SCHIJT AAN DE KANKER OVERHEID!!!!
Toe maar...jij schat Brein hoog in.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:13 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Zat eraan te komen natuurlijk, maar er zal echt nog veel moeten veranderen willen wij in Nederland in de praktijk een torenhoge boete krijgen voor het illegaal downloaden van een film. Voorlopig lijkt er wat mij betreft weinig aan de hand.
Ik voorzie dat de nieuwe regelgeving (en degene die nog gaan komen) ons als burger naar de streamingsdiensten toe drukt, terwijl streamingsdiensten ons als consument steeds meer naar hen toe lokt. We zullen op een punt komen dat ons de keuze wordt voorgelegd om of gebruik te maken van een streamingsdienst voor een tientje per maand, of een hoger risico te lopen voor een boete waar je u tegen zegt.
Aan streamingsdiensten de taak de prijzen zo te plaatsen en de content op die manier up to date aan te bieden dat wij die stap willen maken. Ik denk dat er tegen die tijd steeds meer mensen zijn die de stap zullen maken (waardoor de prijzen aantrekkelijker worden en meer mensen overstappen), waarna er slechts individuen overblijven die illegaal blijven downloaden. En dan pas zal het voor Brein mogelijk zijn de verantwoordelijkheid op zich nemen die laatste groep op te sporen en te laten vervolgen.
Maar dan zijn we jaren verder denk ik.
Volgens mij onderschat jij ze als je hiermee insinueert dat ze een uiteindelijke groep van 1% illegale downloaders niet kunnen traceren en laten vervolgen.quote:
Uhm, nee...ik insinueer dat Brein niet te zijner tijd enkel achter de laatste groep notoire downloaders aan gaat, maar zodra ze de kans krijgen alles en iedereen dreigmails gaan sturen en dwangsommen opleggen.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:22 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Volgens mij onderschat jij ze als je hiermee insinueert dat ze een uiteindelijke groep van 1% illegale downloaders niet kunnen traceren en laten vervolgen.
Dan begreep ik jou verkeerd, want die laatste groep notoire downloaders was de groep waar ik op doelde en ik dacht dat je daar op inhaakte.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:23 schreef very het volgende:
[..]
Uhm, nee...ik insinueer dat Brein niet te zijner tijd enkel achter de laatste groep notoire downloaders aan gaat, maar zodra ze de kans krijgen alles en iedereen dreigmails gaan sturen.
Dat kan de beste gebeuren.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:24 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Dan begreep ik jou verkeerd, want die laatste groep notoire downloaders was de groep waar ik op doelde en ik dacht dat je daar op inhaakte.
Jij wil graag oraal bevredigd worden door seniore mannen?quote:Op donderdag 10 april 2014 17:28 schreef wasbeer31 het volgende:
Hmm... Hmm... Aha interessant...
Ja, uhm... Met alle respect, meneer de overheid. Maar met deze regelgeving ga ik u vriendelijk verzoeken op uw knieën te zakken, mij te ontdoen van mijn broek en vervolgens mijn testikels te zuigen.
Nee, ik geef simpelweg de overheid toestemming om mijn ballen te likkenquote:Op donderdag 10 april 2014 17:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij wil graag oraal bevredigd worden door seniore mannen?
Het is kankeroverheid. Een woord en niet twee.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:04 schreef Aiciu het volgende:
GEWOON SCHIJT AAN DE KANKER OVERHEID!!!!
nee, want ze staan nog steeds geen kankermedicatie toe, dus fuck de kanker, overheidquote:Op donderdag 10 april 2014 20:51 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Het is kankeroverheid. Een woord en niet twee.
Klopt, vandaar de sjieke thuiskopie heffing. Waarvan de beheerders van de bijbehorende stichting uitstekend kunnen rentenierenquote:Op donderdag 10 april 2014 17:45 schreef Rickario het volgende:
Balen.
Al blijft het belachelijk dat het vanzelfsprekend wordt gevonden dat alle software/films/muziek gratis moet zijn
ik stem op de большеви́к oke?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:56 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Klopt, vandaar de sjieke thuiskopie heffing. Waarvan de beheerders van de bijbehorende stichting uitstekend kunnen rentenieren![]()
Maargoed, heb al spotify, alleen is er voor films en series nog geen goed alternatief. Ik hoop nog altijdop netflix. Zou ook liever betalen voor dit alles, alleen niet op een manier die lastiger is dan die 'illegaal' is sinds vandaag.
Owjah, eu verkiezingen: piratenpartij stemmen dus.
Dat is dus een baggerargument.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:56 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Klopt, vandaar de sjieke thuiskopie heffing. Waarvan de beheerders van de bijbehorende stichting uitstekend kunnen rentenieren![]()
Maargoed, heb al spotify, alleen is er voor films en series nog geen goed alternatief. Ik hoop nog altijdop netflix. Zou ook liever betalen voor dit alles, alleen niet op een manier die lastiger is dan die 'illegaal' is sinds vandaag.
Owjah, eu verkiezingen: piratenpartij stemmen dus.
Ook volkomen onterecht dat er op DVDs die ik met eigen muziek/foto's vul toch thuiskopieheffing geheven wordt. Dus dat zorgt wel voor een eerlijke balans denk ik.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Volkomen terecht eigenlijk dat Europa nu eens Nederland tot de orde heeft geroepen. Het was werkelijk compleet idioot dat downloaden werd toegestaan onder de noemer 'thuiskopie'.
Bedrijfsleven maakt allang de dienst uit.quote:
Succes met dit ijzersterke verweer.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:08 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik heb geen tv en heb het nergens gelezen of gehoord, derhalve weet ik nergens van.
Zie Duitsland en Amerika.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:18 schreef Seconde het volgende:
Het is "praktisch onmogelijk" om individuen te vervolgen.
Gelukkig hebben we hier in Nederland nog internetvrijheid maar ja het rechtssysteem is zo scheef dat Amerikanen blijkbaar wel je internetprivacy mogen schendenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:32 schreef very het volgende:
[..]
Zie Duitsland en Amerika.
Of bijv. Frankrijk, waar je gewoon van internet wordt verbannen.
Internetvrijheid...ik vraag me af hoelang dat woord nog zal bestaanquote:Op donderdag 10 april 2014 21:32 schreef Seconde het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we hier in Nederland nog internetvrijheid maar ja het rechtssysteem is zo scheef dat Amerikanen blijkbaar wel je internetprivacy mogen schenden
Ik betaal voor mijn internetverbinding, tegenwoordig moet alles maar geld kosten.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:45 schreef Rickario het volgende:
Balen.
Al blijft het belachelijk dat het vanzelfsprekend wordt gevonden dat alle software/films/muziek gratis moet zijn
Nee, hoezo?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bedankt. Jij gaat stoppen met je praktijken?
Je werkt ook gratis?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik betaal voor mijn internetverbinding, tegenwoordig moet alles maar geld kosten.
Ik betaal al voor netflix, bioscoop, internet, dvd's, computers. etc etc.quote:
Niemand dwingt je toch Photoshop te gebruiken? Daarnaast wijzigt Adobe haar strategie al.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:49 schreef very het volgende:
[..]
Ik betaal al voor netflix, bioscoop, internet, dvd's, computers. etc etc.
Maar toch, als ik (thuis) photoshop wil gebruiken, ga ik daar geen paar duizend euro voor neerleggen. Of als ik film wil kijken die A) pas een half jaar later in de NL'se bios draait of B) alleen in 3d in de bios te zien is of C) uberhaupt niet eens in de bios draait...dan trek ik die gewoon via andere wegen binnen.
Ik ben er niet van overtuigd dat er veel mee betaald gaat worden, ik denk dat men gewoon veel kritischer wordt in wat men nog wil zien/horen/gebruiken.
En dat is alleen maar slechter voor de kleine producenten, aangezien mensen nu nog minder snel in aanraking komen met hun producties.
Niemand dwingt mij dat te gebruiken nee, maar als proefesioneel gebruiker op werk, vormgever/designer/visualizer en fanfotograaf is het redelijk onmisbaar.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:51 schreef Rickario het volgende:
[..]
Niemand dwingt je toch Photoshop te gebruiken? Daarnaast wijzigt Adobe haar strategie al.
Dan regelt je werkgever dat maar. Belachelijk om dan de maker er voor op te laten draaien.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:59 schreef very het volgende:
[..]
Niemand dwingt mij dat te gebruiken nee, maar als proefesioneel gebruiker op werk, vormgever/designer/visualizer en fanfotograaf is het redelijk onmisbaar.
Ik ga rijk worden!!!quote:Op donderdag 10 april 2014 15:02 schreef Pizzahut het volgende:
Photoshop is in de Creative Cloud nu als abonnementsdienst te gebruiken. 12,99 per maand.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:59 schreef very het volgende:
[..]
Niemand dwingt mij dat te gebruiken nee, maar als proefesioneel gebruiker op werk, vormgever/designer/visualizer en fanfotograaf is het redelijk onmisbaar.
Het wordt op werk al betaald...dat vind ik wel genoeg eigenlijk.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Photoshop is in de Creative Cloud nu als abonnementsdienst te gebruiken. 12,99 per maand.
Een zeer schappelijke prijs voor iemand die er professioneel mee bezig gaat zijn.
Door surfgedrag en andere gegevens op te slaan, iets wat datzelfde Europese hof een paar jaar terug al verboden heeft, maar Nederland nog steeds lekker doet.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb je al aangegeven, dit heeft mij 50 euro opgeleverd.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:09 schreef Idanue het volgende:
Name The.Big.Bang.Theory.S07E20.720p.HDTV.X264-DIMENSION
Status Completed
Name Elementary.S02E20.720p.HDTV.X264-DIMENSION
Status Completed
Name Suits.S03E16.720p.HDTV.x264-KILLERS
Status Completed
Dit heeft mijn NAS afgelopen nacht gedownload, kom me maar halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |