Leuk zo'n EUquote:Op donderdag 10 april 2014 12:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
NWS / Nederland moet downloadverbod invoeren
quote:Op donderdag 10 april 2014 12:57 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik hoop dat TS, zonder te vergaderen, per direct geband wordt.
Dat kan alleen als ik je downloadquote:Op donderdag 10 april 2014 12:57 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik hoop dat TS, zonder te vergaderen, per direct geband wordt.
Ach, boeie, ze komen je toch niet halen.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:11 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
hierop: http://tweakers.net/nieuw(...)-downloadverbod.html
Dat niet, maar het maakt het niet minder klachtwaardig. Vooral omdat het kabinet na een andere uitspraak, die over de opslag van telecomgegevens, er even rustig 2 maanden over na ging denken wat die uitspraak nou precies betekende (lees: hoe ze die het beste kunnen omzeilen). En daar komt ook nog eens bij dat ze (ondanks een uitspraak van het hof die het verbied) toch door blijven gaan men het opslaan van kentekens. Als het ze goed uitkomt gebruiken ze het en anders negeren ze het, en het is precies dat soort cherry picking wat je in een goed functionerende rechtsstaat niet hoort te hebben.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ach, boeie, ze komen je toch niet halen.
Die kennen mij alquote:Op donderdag 10 april 2014 14:11 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Aangegeven bij de overheidsinstanties
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |