Goed bezigquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:06 schreef Capstan het volgende:
Zojuist teruggekeerd van een date. Waarbij geen handjes geschud en/of vastgehouden zijn. Er is ook niet gezoend, hooguit zijn er wat steelse blikken uitgewisseld. Gezellig was het in ieder geval wel, en zo zijn er nu dus opeens twee dames die aangeven nog wel een keer op herhaling te willen.
Scheelt dat ik het ook wel wil, dus dat valt vast wel te regelen.
Je moet yats hierin om advies vragen, hij heeft een 100 % conversion to tongel-rate bij Basic Instinct.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Werkt dat?
Ik heb wel meer dan eens American pie gekeken in het verleden met een datedat werkte dan op de een of andere manier wel weer goed
Whehe, dat las ik in die andere reeks ja. Yats is tha shizzle.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je moet yats hierin om advies vragen, hij heeft een 100 % conversion to tongel-rate bij Basic Instinct.
The naked man. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=The%20Naked%20Manquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Morgen snoeiharde pr0n meenemen, opzetten en terwijl zij nog verbijsterd naar het scherm zit te staren haal jij je pimpelpaarse piemel uit je broek, kijkt haar stoicijns aan en zegt; ''Nou? Hij gaat zichzelf niet zuigen.''
Ik roep ook maar wat.
Het is gewoon een blitzkriegtechniek, goed beschouwd. Overrompel ze.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
The naked man. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=The%20Naked%20Man
Als ze naar je zak zitten te kijken is het meer overrimpelenquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het is gewoon een blitzkriegtechniek, goed beschouwd. Overrompel ze.
Ga die afspraken maken danquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Er zijn echt nog meer indrukken nodig om daar een oordeel over te kunnen vellen...
Ligt eraan hoe koud het isquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als ze naar je zak zitten te kijken is het meer overrimpelen
Ja hallo jij date zo veel de laatste tijdquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Joh, eentje staat er al, dat had ik toch laatst al gemeld
Vrouwen zeggen vaker dat 'daar ben ik niet van' totdat je hem er toch per ongeluk in propt en dan is alles toch ineens goed. Eerste date hoeft niet per se maar 2de date moet je toch wel gaan met die banaan (tong).quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar hou ik zelf ook al niet van, en zij ook niet. Maar morgen ga ik haar wel een kus geven
Inderdaad. En ondertussen wel glad geschorenquote:Op zondag 13 april 2014 00:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
''Dit doe ik anders nooit op een eerste date!'' Als er één ding is wat ik echt te vaak gehoord heb de laatste jaren...
Yeah right. En ik ben Donald Trump.
quote:Op zondag 13 april 2014 06:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar mijn puni is altijd strak geschoren op een date. Om dezelfde reden dat ik mn puni altijd scheer bij een sollicitatiegesprek.
Soms laat het je wel heel even speciaal voelen, zo van: Normaal doet ze dit nooit maar bij mij welquote:Op zondag 13 april 2014 00:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
''Dit doe ik anders nooit op een eerste date!'' Als er één ding is wat ik echt te vaak gehoord heb de laatste jaren...
Yeah right. En ik ben Donald Trump.
Daarom ga ik dan vaak voor de.quote:Op zondag 13 april 2014 10:43 schreef Weissman het volgende:
Het is ook best wel een slimme vrouwtruc.
Mannen gaan over het algemeen voor erkenning en vrouwen willen geen slet lijken.
Dit statement pakt zo 2 vliegen in 1 klap.
"Ja, normaal doe ik het niet maar jij bent ook zo bijzonder, met jou wel."
Laat je oordeel voor wat het is en geniet van het moment
Oordeel? Nu stel je me teleur.quote:Op zondag 13 april 2014 10:43 schreef Weissman het volgende:
Het is ook best wel een slimme vrouwtruc.
Mannen gaan over het algemeen voor erkenning en vrouwen willen geen slet lijken.
Dit statement pakt zo 2 vliegen in 1 klap.
"Ja, normaal doe ik het niet maar jij bent ook zo bijzonder, met jou wel."
Laat je oordeel voor wat het is en geniet van het moment
Nicequote:Op zondag 13 april 2014 11:28 schreef theKiD het volgende:
GVDHeel verhaal getypt over mijn date van gisterenavond, druk ik ergens op, en heel mijn verhaal weg
![]()
Nouja, om kort te gaan, niet gezoend of iets meer, maar een erg gezellige en geslaagde eerste kennismaking. Kreeg toen ze naar bed ging nog te horen dat ze het voor herhaling vatbaar vond. En zo dacht ik er ook over. Binnenkort op een festival komt date 2
ligt haar nog te dekken. Hij smste me netquote:Op zondag 13 april 2014 11:50 schreef habitue het volgende:
Ik ben benieuwd wat Tijn heeft uitgespookt.
Die heeft zeker nog wat in te halen.quote:Op zondag 13 april 2014 11:52 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ligt haar nog te dekken. Hij smste me net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |